Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, προς γνώση και συμμόρφωση, γιατι αν δεν καεις, δεν μαθαινεις.

Πηγαινω στο εν λόγω κατάστημα μια MSI κάρτα γραφικών, GTX 1080 Gaming X, καθως ξαφνικά δεν έδινε σήμα από καμία έξοδο. Είχα κάνει δοκιμή και σε 2ο Η/Υ.

Αφου ο τεχνικός του καταστήματος ελέχγει σχολαστικά και για κανένα τρίλεπτο την κάρτα, μου την βάζει πίσω στο κουτί της και με ενημερώνει ότι θα ελεχθεί και θα ενημερωθώ.

Αρκετό καιρό μετά, με ενημερώνουν ότι η κάρτα θα πάει στην MSI.Τους ενημερώνω ότι δεν εχω πρόβλημα, καθώς είχα βρει αντικαταστάτη να κάνω την δουλειά μου, μια 1060 6αρα. Κάνα μήνα μετά, με ενημερώνουν ότι η κάρτα είναι εκτός εγγήσης και ότι θα μου προωθούσαν email απο την MSI, μαζι με φωτογραφία του λόγου που απορρίφθηκε. Όταν βλέπω την φώτο (αυτη με το αυτοκόλλητο με το βελάκι), αρχίζω και διαμαρτύρομαι , καθως η κάρτα δεν είχε το συγκεκριμένο σημάδι. Ταυτόχρονα στέλνω και mail στην MSI, καθως φαινόταν στα μάτια μου ως καμένη στο συγκεκριμένο σημείο, και πραγματικά μου φαίνοταν κατι αδυνατο να συμβεί στο συγκεκριμενο σημείο.

Φυσικα άκρη δεν βρήκα. Την προηγούμενη εβδομάδα, ο αδερφός μου με καλει λέγοντας ότι θα πάει στο εν λόγω κατάστημα να αγοράσει μια Asus 2070 Super. Τον προτρέπω φυσικά να μην ψωνίσει από το κατάστημα αλλά η κάρτα ήταν σε προσφορά και δεν του άλλαζα γνώμη. Του στέλνω με φώτο τα παραστατικά να παραλάβει την χαλασμένη 1080, να μου την δώσει.

Όταν πάω σπίτι, την ανοιγώ και παρατηρώ αυτό που βλέπετε στις 2 επόμεμες φώτο. Η κάρτα είναι βέβαιο ότι ή από τα χέρια κάποιου έπεσε ή στάλθηκε εξωτερικό σε κακή συσκευασία και το στράβωμα του μεταλικού ελάσματος, επέφερε την οπτική ζημιά. Πιο πολύ κλίνω στο 2ο, καθώς ο τεχνικός που την παρέλαβε την εξέτασε εκτενώς και δεν είχε κάποια παρατήρηση στο χαρτι.

 

Το νού σας λοιπόν συμφορουμίτες, γιατι τελικά δεν ξέρω αν πλέον έχει μείνει κάποιο μαγαζί να μας σέβεται.

MSI3.PNG

MSI1.PNG

MSI2.PNG

  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού στο χαρτί της παραλαβής ΔΕΝ αναφέρει τίποτε στις  παρατηρήσεις τότε αφού έχει περάσει καιρός και με το ΙΝΚΑ ακρή δεν θα βγάλεις άμεσα, πήγαινε σε κάποιο δικηγόρο και στίλε αρχικά ένα εξώδικο και αφού τους κοινοποιηθεί θα επικοινωνήσουν μαζί σου για να συννενοηθείτε ΑΝ δεν βγαίνει άκρη κάνε μύνηση προφανώς ζητώντας ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ........

Εβγαλά άκρη έτσι με ασφαλιστική που μετά από τρακάρισμα παρά του ότι δεν είχα καμία υπαιτιότητα το τίμημα που μου έδιναν για ένα μικρό αυτοκίνητο που εκτελούσε το ρόλο δουλειά σπίτι ήταν τέτοιο που αγόραζα μεταχειρισμένη 1080Τi, με το εξώδικο ανέβασαν λίγο τα χρήματα που και πάλι δεν έφταναν ούτε για πλάκα και τελικά δικαστικά έβγαλα 2500€ καθόλου άσχημα δηλαδή...


Υ.Γ To χτύπημα είναι προφανώς από πτώση και φυσικά θα έβγαινες εκτός εγγύησης, αλλά πήγαν την πατάτα να την φορτώσουν σε εσένα κάνοντας την πάπια αλλά από την στιγμή που έχεις το δελτίο παραλαβής του service χωρίς να αναφέρει κάτι, ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ και να πουν δεν μετρά ΑΝ έβλεπε κάτι ας το έγραφε τα υπόλοιπα είναι ιστορία που δεν στέκονται πουθενά, σε τελική ΟΤΙ και να αναφέρει κάποιος ως επιχείρημα σε όποιο δικαστήριο οφείλουν να το αποδείξουν ν προκειμένω απόδειξη έχεις εσύ και φυσικά υπεύθυνοι που έφτασε το προιόν έτσι στην msi είνι είτε οι ίδιοι είτε η μεταφορική είτε ο οποιοσδήποτε, ΔΕΝ σε νοιάζει εσένα.

Το συγκεκριμένο κατάστημα παρανομεί και σε κάτι ακόμη είχα δει απόδειξη τους που στο πίσω μέρος της έγραφε ότι η εγγύηση των προιόντων που παρέχουν είναι ονομαστική δεν μεταβιβάζεται και λοιπές μπούρδες ΑΥΤΟ δεν ισχύει για παράδειγμα

Για πόσο ισχύει η νομική εγγύηση για καινούργια και μεταχειρισμένα εμπορεύματα;

Ισχύει για 2 χρόνια, για καινούργια αλλά και για μεταχειρισμένα εμπορεύματα.

από εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

και προφανώς το προιόν όταν είναι μεταχειρισμένο κάτοχος του δεν είναι ο αρχικός αγοραστής, και η εγγύηση αφορά το προιόν όχι το πρόσωπο, παρ όλα αυτά τσιμπάει κόσμος και νομίζει ότι οι όροι χρήσης ενός καταστήματος ενός ιδιώτη είναι ιερό ευαγγέλιο υπερισχύοντας της εθνικής νομοθεσίας ΑΜ ΔΕ

Επεξ/σία από Coppermine
  • Like 9
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα οτι είναι κουραστικό και κοστοβόρο και ψυχοφθόρο είναι, από την άλλη ΔΕΝ υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να βγάλεις άκρη, και αυτές τις αλητείες τις κάνουν με την λογική ότι θεωρούν οτι κανένας δεν θα μπει στην λογική να τους κυνηγήσει, προσωπικά το κάνω όταν δεν σέβονται τα χρήματα μου, τόσο με εταιρείες τηλεφωνίας, όσο με ασφαλιστικές όσο και με εγγυήσεις προιόντων και άκρη έχω βγάλει...να βοηθήσω προσπάθησα γι αυτό ποστάρισα

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εύχομαι να βγάλεις άκρη αδερφέ. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Προσωπικά έχω ακούσει παρόμοια ιστορία σε Χ99 Asus Maximus Extreme φίλου, έχασε τα χρήματα του. Απ ότι φαίνεται θα γίνω γραφικός αλλά μπήκε κ αυτό στη λίστα. 

[Κάνε ότι είναι νομικά σωστό και εύχομαι να πάρεις πίσω τα χρήματα σου ή αποζημίωση με άλλη κάρτα]

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα την καλύτερη εξυπηρέτηση από το msystems φέτος το καλοκαίρι κάποιο θέμα υπάρχει και σε βγάζουν από την εγγύηση είναι κρίμα αν πάνε να στην φέρουν με τέτοιες τακτικές που αναφέρεις. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εύχομαι να βγάλεις άκρη με όλο αυτό. Πρόσφατα  είχα ενα θέμα με Msi μητρική που αγόρασα απο hellasphone. Οι συγκεκριμένοι έχουν μια εφαρμογή που την ονομάζουν "happy customer service" εκεί ανεβάζεις εκ των προτέρων όσες περισσότερες φωτογραφίες μπορείς, επίσης καταγράφονται κ όλες οι συνομιλίες απο την αρχή ως το τέλος της διαδικασίας οποτε είσαι καλυμμένος σε μεγάλο βαθμό. Τελικά όλα καλά με την δίκη μου περίπτωση, παρέλαβα καινούργια. Εύχομαι να βρεις άκρη φίλε. 

 

Πραγματικα πολλές φορές δεν αξίζει να αγοράζεις απο μαγαζάκια. Κατευθείαν απέξω 

Επεξ/σία από @kostis
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από τη στιγμή που ο τεχνικός κάνει εκτεταμένο οπτικό έλεγχο και παραλαμβάνει την ελαττωματική κάρτα γραφικών χωρίς εμφανή σημάδια κακομεταχείρισης είναι απαράδεκτο να λέει κατόπιν εορτής ότι η κάρτα τίθεται εκτός εγγύησης λόγω κακομεταχείρισης του ιδιοκτήτη. Σε παρόμοια περίπτωση που είχα αντιμετωπίσει πριν από χρόνια με το e-shop και την κλασσική περίπτωση που έθετε μητρικές εκτός εγγύησης λόγω στραβωμένου PIN, ακριβώς επειδή ο τεχνικός είχε κάνει εκτεταμένο αρχικό έλεγχο όταν την παρέδωσαν στον οποίον έλεγξε και το socket χωρίς να βρει το παραμικρό, είχα καταφύγει στο ινστιτούτο καταναλωτή το οποίο με δικαίωσε και πήρα πιστωτικό τιμολόγιο στην αρχική τιμή που είχα αγοράσει τη μητρική. 

Επεξ/σία από crio
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφόσον είσαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο έγινε, στη θέση σου δεν θα το άφηνα. Μπορεί να μην κέρδιζα τίποτα στο τέλος από την υποθεση ή ότι θα κέρδιζα να τα έδινα στον δικηγόρο. Απλά μόνο και μόνο για να μην νομίζει το κάθε κατάστημα ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει θεωρώντας απλώς ότι κανείς δεν θα ασχοληθεί. 

Επεξ/σία από TheMechanic1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, TheMechanic1 είπε

Εφόσον είσαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο έγινε

αυτο το σκελος δεν ειμαι σιγουρος αν το καταλαβα.

τα πραγματα εχουν οπως γραφω. Για το τι εχει παθει η καρτα για να γινει ετσι, 2 τροπους το φτωχο μου μυαλο σκεφτηκε, αυτους που παρεθεσα.

Δεν τρεχω με δικηγορους, πραγματικα δεν εχω το χρονο σαν οικογενειαρχης ανθρωπος, απλα φροντιζω να ενημερωσω τον κοσμο να εχει το νου του.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε παρόμοια μαγαζιά με πολλές αξιολογίσεις από online παραγγελιά έτυχε να πάρω μητρική ολοκαίνουρια 8th Gen... να μην λέω πολλά το τι ψέμματα και αρνητικότητα δέχτηκα από τον κύριο που είμασταν σε επικοινωνία κανένα μήνα δεν περιγράφεται.. η μητρική πέρασε έλεγχο δύο φορές την πρώτη από τους ίδους. Η μητρική ήρθε με νεκρό το πίσω m.2 και λίγες μετά σταμάτησε να ακούει να κάνει shutdown και restart. Απάράδεκτοι εκεί πέρα, στον έλεγχο ούτε καν μπήκαν στο κόπο να δοκιμάσουν με απλό m.2 ssd. Μπήκε μόνο στην σελίδα του κατασκευαστή και στο Bios. Περιμένετε να ξανα ψωνίσει ο κόσμος από εσας λ....επειδή δεν έχουν αρνητικές πολλές δεν σημαίνει οτι είναι και έμπιστο επειδή τα στέλνουν σε μια μέρα με τις μεταφορικές, να πουλήσουν θέλουν μόνο. Ο κόσμος δεν είχε φαγούρα να ασχολείται μαζί τους. Ακόμη μια περίπτωση σε παρόμοιο μαγαζί έτυχε με κάρτα γραφικών οι άνθρωποι την αντικατέστηκαν αμέσως. Δεν θα κάνω κανένα RMA. Χάρισμα τα πήραν τα λεφτά λ...

Και επίσης, όσοι είστε τουλάχιστον από απόσταση μην ψωνίζεται από σκρουτζ μεγάλα πράγματα. Θέλουν μια μήνυση και αγωγή. Στηρίξτε τα τοπικά μαγαζιά σας, πολλά παιδιά ξεκινούν τις επιχειρήσεις/γραφεία τους και δεν μπορούν πραγματικά να συνεχίσουν γιατί τους ''κλείνουν΄΄αυτοί οι μεσαίοι. Καλύτερη επιλογή είναι και οι μεγάλες εταιρίες Π, P, Κ, Μ κ.α που ξέρεις οτι έχεις τεχνική υποστήριξη και μετα τις αγορές πραγματική εγγύηση και από κοντά. Αυτά και άλλα πολλά.

Επεξ/σία από qrstuv
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το συγκεκριμενο ειναι τοπικο μαγαζι γειτονιας απο πολυ παλια,οποτε ακομη και αυτα τελικα θεμα χρονου ειναι να στη φερουν.Για μενα δεν υπαρχουν ελληνικα καταστηματα πλεον, απο το 2011 εχω να αγορασω απο δω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για το Ευρωπαικο καταστημα της Evga εχουν γραφτει παραπονα και το μονο που μενει ειναι το Amazon.

Το κακο ομως με το Amazon ειναι οτι δεν αναλαμβανει/καλυπτει ολοκληρη την εγγυηση στις καρτες γραφικων αλλα τα πρωτα 1-2χρονια και αρα μετα θα πρεπει να μιλησεις με την εταιρεια για να βγαλεις ακρη.

Δεν ειναι δυστηχως ολα τοσο ροδινα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε για να μη μας "τυχαίνουν" τέτοιες περιπτώσεις, θα πρέπει να βγάζουμε φωτογραφίες και video με την παράδοση του προϊόντος στο κατάστημα. Αν το στείλουμε με courier τι πρέπει να κάνουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Οπότε για να μη μας "τυχαίνουν" τέτοιες περιπτώσεις, θα πρέπει να βγάζουμε φωτογραφίες και video με την παράδοση του προϊόντος στο κατάστημα. Αν το στείλουμε με courier τι πρέπει να κάνουμε;

το σταυρο σου μην πεσεις σε κουριερ σουβλατζιδικου :lol:

εχω τυχει να ειμαι μπροστα  ενα πρωι περιμενωντας ενα δεμα στα ελτα της περιοχης μου και εχει τυχει παλι να ειμαι μπροστα οταν τα φορτωνουν στα βαν. Δεν θες να ξερεις πως τα πετανε ,στα @ρχιδια τους αν εσυ μεσα στο κουτι εχεις μια περιουσια ... Ο τελευταιος ryzen που μου ηρθε προχθες με γενικη ταχυδρομικη ειχε τρυπα στο πλαι του κουτιου λες και το καρφωσαν πανω σε παλουκι ,ευτυχως δεν ηταν απο την μερια που ειναι η cpu

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...