Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατί κάνει εντύπωση που οι αγωνοδικες έδωσαν no further action? Δοκιμαστικά ήταν, όχι αγώνας για να ισχύει η μία αλλαγή λωρίδας. Εκτός αυτού, σιγά μην άφηνε τον Κίμι να του χαλάσει τον γύρο επειδή ο τελευταίος αποφάσισε να αρχίσει πριν την παραμπολικα να προσπερνάει αυτοκίνητα και πήγε και κόλλησε πίσω του. Το είπε και ο Γερμανός, όλοι περιμέναμε την σειρά μας και άρχισαν οι Άλφα Ρομέο να προσπερνούν και έγινε ροντέο η φάση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Γιατί κάνει εντύπωση που οι αγωνοδικες έδωσαν no further action? Δοκιμαστικά ήταν, όχι αγώνας για να ισχύει η μία αλλαγή λωρίδας. Εκτός αυτού, σιγά μην άφηνε τον Κίμι να του χαλάσει τον γύρο επειδή ο τελευταίος αποφάσισε να αρχίσει πριν την παραμπολικα να προσπερνάει αυτοκίνητα και πήγε και κόλλησε πίσω του. Το είπε και ο Γερμανός, όλοι περιμέναμε την σειρά μας και άρχισαν οι Άλφα Ρομέο να προσπερνούν και έγινε ροντέο η φάση.

Καμία σχέση.

Πρώτον, δεν υπάρχει "σειρά". Αν όλοι καθυστερούν για να έχουν το κατάλληλο σλιπστρίμινγκ, πρόβλημά τους. Το ροντέο προκλήθηκε ακριβώς γιατί όλοι ήθελαν να "κλέψουν" ταυτόχρονα, κάπως έτσι έμεινε εκτός Q2 ο Σεμπ.

Και δεύτερον, αν δεν έκοβε ο Κίμι θα είχαμε πολύ σφοδρή σύγκρουση, με 100% υπαιτιότητα Οκόν που έβλεπε καθρέφτη για μπλοκ μέχρι τέλους. Ο λόγος που το έκανε είναι ξεκάθαρα για να μη δώσει χρόνο στον Φινλανδό. Τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε.

Υ.Γ αυτό θα το έκανε στον Χάμιλτον; DOUBT

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Καμία σχέση.

Πρώτον, δεν υπάρχει "σειρά". Αν όλοι καθυστερούν για να έχουν το κατάλληλο σλιπστρίμινγκ, πρόβλημά τους. Το ροντέο προκλήθηκε ακριβώς γιατί όλοι ήθελαν να "κλέψουν" ταυτόχρονα, κάπως έτσι έμεινε εκτός Q2 ο Σεμπ.

Και δεύτερον, αν δεν έκοβε ο Κίμι θα είχαμε πολύ σφοδρή σύγκρουση, με 100% υπαιτιότητα Οκόν που έβλεπε καθρέφτη για μπλοκ μέχρι τέλους. Ο λόγος που το έκανε είναι ξεκάθαρα για να μη δώσει χρόνο στον Φινλανδό. Τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε.

Υ.Γ αυτό θα το έκανε στον Χάμιλτον; DOUBT

Τι εννοείς δεν υπάρχει σειρά? Προφανώς και υπάρχει σειρά και είναι ένας άτυπος κανόνας μεταξύ των οδηγών. Δεν έρχεται η ΦΙΑ να απαγορεύσει τις προσπεράσεις αλλά μία συμφωνία μεταξύ των οδηγών για να περιορίσουν τον κίνδυνο ατυχήματος. Πάει αυτό. Ο Σεμπ έμεινε εκτός γιατί άρχισαν να προσπερνούν οι Άλφα ώστε να κλέψουν χρόνο με αποτέλεσμα να στριμωχτουν 4-5 μονοθέσια στη τελευταία στροφή και να μην υπάρχει χώρος να απλωθούν μέχρι την ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Το δήλωσε και ο ίδιος οπότε ξεκάθαρο και αυτό.

Ο λόγος που το έκανε ο Οκον είναι γιατί ήταν σε ΓΡΉΓΟΡΟ γύρο. Πρώτα από όλα ήθελε αυτός να γράψει χρόνο για να περάσει, όχι να μπλοκάρει τους υπόλοιπους.

Όσο για την τελευταία ερώτηση, με manager τον Wolff δεν θα υπήρχε περίπτωση να κάνει το οτιδήποτε αλλά αυτά είναι να είχαμε να λέγαμε. Business is business το 2020.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Τι εννοείς δεν υπάρχει σειρά? Προφανώς και υπάρχει σειρά και είναι ένας άτυπος κανόνας μεταξύ των οδηγών. Δεν έρχεται η ΦΙΑ να απαγορεύσει τις προσπεράσεις αλλά μία συμφωνία μεταξύ των οδηγών για να περιορίσουν τον κίνδυνο ατυχήματος. Πάει αυτό. Ο Σεμπ έμεινε εκτός γιατί άρχισαν να προσπερνούν οι Άλφα ώστε να κλέψουν χρόνο με αποτέλεσμα να στριμωχτουν 4-5 μονοθέσια στη τελευταία στροφή και να μην υπάρχει χώρος να απλωθούν μέχρι την ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Το δήλωσε και ο ίδιος οπότε ξεκάθαρο και αυτό.

Ο λόγος που το έκανε ο Οκον είναι γιατί ήταν σε ΓΡΉΓΟΡΟ γύρο. Πρώτα από όλα ήθελε αυτός να γράψει χρόνο για να περάσει, όχι να μπλοκάρει τους υπόλοιπους.

Όσο για την τελευταία ερώτηση, με manager τον Wolff δεν θα υπήρχε περίπτωση να κάνει το οτιδήποτε αλλά αυτά είναι να είχαμε να λέγαμε. Business is business το 2020.

Υπαρχει ο ατυπος που λες, αλλα περσι και φετος οπως ειδες αυτος ο κανονας οδηγησε σε διακωμώδηση του αθλήματος. Ο Κιμι ηθελε να περασει για να κανει τον γυρο του απλα σαν ανθρωπος και ο... τριτοτεταρτος οδηγος της μερσεντες αποφασισε να του κλεισει το δρομο με καθε κοστος κανοντας ζιγκ ζαγκ στα 300 χλμ/ω.

Αν τον ειχε περασει σε εκεινο το σημειο ο Κιμι, δε θα ειχε χαλασει ουτε το δικο του γυρο αλλα ουτε και του Κιμι. 

Επισης, επειδη το ειπες, το γεγονος οτι ΔΕΝ ηταν αγωνας χτες δε δινει το δικαιωμα στους οδηγους να κανουν ο,τι θελουν  στην αμυνα. Εξαλλου στο παρελθον εχουν πεσει ποινες για παρεμποδιση οδηγων στα δοκιμαστικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Καμία σχέση.

Πρώτον, δεν υπάρχει "σειρά". Αν όλοι καθυστερούν για να έχουν το κατάλληλο σλιπστρίμινγκ, πρόβλημά τους. Το ροντέο προκλήθηκε ακριβώς γιατί όλοι ήθελαν να "κλέψουν" ταυτόχρονα, κάπως έτσι έμεινε εκτός Q2 ο Σεμπ.

Και δεύτερον, αν δεν έκοβε ο Κίμι θα είχαμε πολύ σφοδρή σύγκρουση, με 100% υπαιτιότητα Οκόν που έβλεπε καθρέφτη για μπλοκ μέχρι τέλους. Ο λόγος που το έκανε είναι ξεκάθαρα για να μη δώσει χρόνο στον Φινλανδό. Τα άλλα είναι να'χαμε να λέγαμε.

Υ.Γ αυτό θα το έκανε στον Χάμιλτον; DOUBT

Όποιος ήθελε να προλάβει και να μην την πατήσει μπορούσε να ξεκινήσει από τα πιτ 1 ή 2 λεπτά νωρίτερα και όχι οριακά ώστε να περάσει τη γραμμή εκκίνησης 5-10 sec πριν τη λήξη. Όταν δέχεσαι να παίξεις αυτό το παιχνίδι ξέρεις εκ των προτέρων ότι μπορεί να είσαι κερδισμένος αλλά μπορεί και χαμένος.

Οπότε η Επιτροπή μια χαρά έκανε.Αλίμονο αν έκανε τα τερτίπια καθενός.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, τι δεν καταλαβαινετε; Ανεξαρτητα απο το αν βγαινεις τελευταια στιγμη για να “κλεψεις”, τετοια κλεισιματα ΔΕΝ κανεις! Αλλο το ενα και αλλο το αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Υπαρχει ο ατυπος που λες, αλλα περσι και φετος οπως ειδες αυτος ο κανονας οδηγησε σε διακωμώδηση του αθλήματος. Ο Κιμι ηθελε να περασει για να κανει τον γυρο του απλα σαν ανθρωπος και ο... τριτοτεταρτος οδηγος της μερσεντες αποφασισε να του κλεισει το δρομο με καθε κοστος κανοντας ζιγκ ζαγκ στα 300 χλμ/ω.

Αν τον ειχε περασει σε εκεινο το σημειο ο Κιμι, δε θα ειχε χαλασει ουτε το δικο του γυρο αλλα ουτε και του Κιμι. 

Επισης, επειδη το ειπες, το γεγονος οτι ΔΕΝ ηταν αγωνας χτες δε δινει το δικαιωμα στους οδηγους να κανουν ο,τι θελουν  στην αμυνα. Εξαλλου στο παρελθον εχουν πεσει ποινες για παρεμποδιση οδηγων στα δοκιμαστικα.

Ποινή για παρεμπόδιση έπεφτε όταν μονοθέσιο που ήταν σε αργό γύρο, καθυστερούσε άλλο μονοθέσιο σε γρήγορο γύρο. Εντελώς άλλη περίπτωση. Όπως έγραψαν και οι προηγούμενοι, αν δεν θες να μπλέξεις σε αυτό το γαϊτανάκι της υπομονής βγες μόνος σου όπως τα μερκ, γράψε τον χρόνο σου και τέλος. Μην κάνεις τον Ταλιμπάν μια στροφή πριν την ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Εξάλλου, όλοι οι οδηγοί που ήταν από πίσω τους πήραν χρόνο κανονικά, άρα χρόνος υπήρχε!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, turbakiasss είπε

Ποινή για παρεμπόδιση έπεφτε όταν μονοθέσιο που ήταν σε αργό γύρο, καθυστερούσε άλλο μονοθέσιο σε γρήγορο γύρο. Εντελώς άλλη περίπτωση. Όπως έγραψαν και οι προηγούμενοι, αν δεν θες να μπλέξεις σε αυτό το γαϊτανάκι της υπομονής βγες μόνος σου όπως τα μερκ, γράψε τον χρόνο σου και τέλος. Μην κάνεις τον Ταλιμπάν μια στροφή πριν την ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Εξάλλου, όλοι οι οδηγοί που ήταν από πίσω τους πήραν χρόνο κανονικά, άρα χρόνος υπήρχε!

Μιλάμε για αντιαθλητικη συμπεριφορά.

Δικαίωμα να αλλάξεις γραμμή έχεις 1 φορά. Ο Ocon ξεκίνησε κρατώντας εσωτερική, πήγε εξωτερική και μετά ξανά εσωτερική.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή παλι σας φταίνε οι αγωνοδικες και κλασσικά παλι έχετε άδικο, γιατί δεν μπαίνετε καν στον κόπο να περιμενετε για σκεπτικό κτλ, γιατί "νταξ' τώρα τι να μας πουν τα γατακια, οι πληρωμένοι δικαστές"

Δεν έχεις δικαίωμα να αλλαζεις γραμμές και να εμποδιζεις τον άλλο ΟΤΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΓΥΡΟ. Αλλά οι μισοί γκρινιάζετε γιατί "τον εμποδίζει" Και οι άλλοι μισοί επειδή δεν υπαρχει σειρά ο καθένας προσπερναει όποιον γουστάρει στο flying lap. Αλλα οι αγωνοδικες ειναι αυτοι που δεν έχουν γνωση των κανονισμών.

Εγώ συνεχίζω να περιμένω έναν που να μου φέρει απόφαση αγωνοδικων μαζι με το σκεπτικό της Λ,που να είναι εξωφρενική με βάση τους κανόνες του ρημαδοαθληματος για να βαλουμε σε μια βάση αυτη τη ρημαδοσυζητηση. 

 

16 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μιλάμε για αντιαθλητικη συμπεριφορά.

Δικαίωμα να αλλάξεις γραμμή έχεις 1 φορά. Ο Ocon ξεκίνησε κρατώντας εσωτερική, πήγε εξωτερική και μετά ξανά εσωτερική.

Και όταν είναι το safe car μέσα όταν ο πρωτος κάνει brake test στους πισω και κόβει 8αρακια για σπάσιμο "αντιαθλητικό" είναι, αλλά δεν είναι παρανομο. Δεν μπορουν να περασουν, είναι αναγκασμένοι να περιμένουν. 

Περσι στην ίδια πιστα δεν τρεξανε δευτερό run επειδή οι πρωτοι έκοψαν τους πάντες αυτό δεν ήταν "αντιαθλητικό";

 

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, papp0us είπε

 Και όταν είναι το safe car μέσα όταν ο πρωτος κάνει brake test στους πισω και κόβει 8αρακια για σπάσιμο "αντιαθλητικό" είναι, αλλά δεν είναι παρανομο. Δεν μπορουν να περασουν, είναι αναγκασμένοι να περιμένουν. 

Περσι στην ίδια πιστα δεν τρεξανε δευτερό run επειδή οι πρωτοι έκοψαν τους πάντες αυτό δεν ήταν "αντιαθλητικό";

Ηταν ή δεν ηταν νομιμη η διπλη αλλαγη γραμμης του Ocon; Οταν απαντησεις σε αυτο, θα αναλυσω και για το SC.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ηταν ή δεν ηταν νομιμη η τριπλη αλλαγη γραμμης του Ocon; Οταν απαντησεις σε αυτο, θα αναλυσω και για το SC.

Δεν μιλάμε αν ήταν νόμιμη.Το θέμα είναι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κανονισμός δεν τη χαρακτηρίζει παράνομη άρα σωστά δεν τιμωρήθηκε ο Ocon.

Το αν είναι ηθικό είναι άλλο θέμα αλλά κάποιος για να κερδίσει μπορεί να χρησιμοποιήσει και μη αποδεκτά ή ανήθικα μέσα από τη στιγμή που δεν είναι παράνομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...