Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το hub είναι μια ανάγκη της ferrari που πιέζετε και από τους ιταλικούς νόμους για την εργασία. με λίγα λόγια το ιταλικό δίκαιο της λέει δεν μπορείς να απολύσεις εργαζόμενους (ίσως μέχρι ένα μικρό ποσοστό σε αυτό δεν ξέρω ακριβώς). Από την άλλη έχει υπογράψει ότι θα μειώσει τον κόσμο της που ασχολείται με την ομάδα της F1. Η mclaren με το applied technology center και η williams με την williams advanced engineering (άσχετο αν την πούλησε) είχαν/έχουν την δυνατότητα να πηγαίνουν εργαζόμενους από τις ομάδες τους σε cutting edge τμήματα χωρίς να αναγκάζονται να απολύουν και το εξειδικευμένο δυναμικό να πηγαίνει σε ανταγωνιστικές ομάδες (το ίδιο και η merc). H ferrari λοιπόν φτιάχνει μια δεύτερη ομάδα σχεδιαστών που είναι για ενοικίαση (στην haas). διόλου απίθανο λοιπόν να σταματήσει να ψωνίζει υπηρεσίες από την dallara και να πηγαίνει στο νέο αυτό hub. ΥΓ merc/RP ήδη χρησιμοποιούν νομίζω την ίδια αεροσήραγγα 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο πλαίσιο της ανασκόπησης για να δούμε πως ωρίμασαν αρχικά posts.

Στις 25/12/2019 στις 5:57 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Με το 2019 να μας αποχαιρετά η νέα σεζόν F1 μας κλείνει όλο υποσχέσεις το μάτι.

Ευτυχώς που λέω σεζόν F1, γιατί κατά τα άλλα ήρθε ο Αρμαγεδδών!

Στις 25/12/2019 στις 5:57 ΜΜ, Diinekis21 είπε

O Bottas (σε μια χρονιά που θαρρώ πως ο Lewis θα σπάσει το ρεκόρ νικών) φαίνεται σοβαρός ξεκινώντας προετοιμασία νωρίς χωρίζοντας τη γυναίκα του.

Ο Lewis το έσπασε, ο Bottas ντάξει είναι δεμένος και ότι άλλο είναι τέλος πάντων.

Στις 25/12/2019 στις 5:57 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Αναρωτιέμαι τι μονοθέσιο θα κατεβάσει η Ferrari (ο Binotto έχει δηλώσει ότι θα επανασχεδιαστεί). Ικανούς τους έχω να κατεβάσουν το αντίστροφο του φετινού μονοθεσίου για να κερδίσουν αέρα Monaco,Hungary,Singapore και να είναι 1 λεπτό πίσω στα υπόλοιπα gp.

Εδώ ναι. Η Ferrari δε σταματά να εκπλήσσει! Ήταν απλά (πάνω από) 1 λεπτό πίσω παντού!

Στις 25/12/2019 στις 5:57 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Θα διεκδικεί νίκες (και άρα πρωτάθλημα) από την αρχή της σαιζόν η RB;

Nope 😢

Στις 25/12/2019 στις 5:57 ΜΜ, Diinekis21 είπε

McLaren & Renault θα μειώσουν τη διαφορά από το top3;

McLaren 3η δύναμη (Yay!!) αλλά όχι σε σημείο να μπορεί να πάρει κάτι στα ίσια από τους top2.

Renault μέτρια. Την ανέβαζε πολύ ο Ric πιστεύω.

-----------------------------------------

Γενικά θεωρώ ότι ήταν μια καλή σεζόν για τα δεδομένα. Ο πρωταθλητής ναι μεν συνεχίζει να τρέχει μόνος αλλά:

Καταρχήν είχαμε σεζόν!

Το midfield δίνει μάχες.

Είδαμε τόσα νέα αλλά και παλιά gp στο καλεντάρι.

Είχαμε αναπάντεχα gp με νικητές Gasly/Perez.

Είδαμε Russell στη Merc.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ghostrider είπε

το hub είναι μια ανάγκη της ferrari που πιέζετε και από τους ιταλικούς νόμους για την εργασία. με λίγα λόγια το ιταλικό δίκαιο της λέει δεν μπορείς να απολύσεις εργαζόμενους (ίσως μέχρι ένα μικρό ποσοστό σε αυτό δεν ξέρω ακριβώς). Από την άλλη έχει υπογράψει ότι θα μειώσει τον κόσμο της που ασχολείται με την ομάδα της F1. Η mclaren με το applied technology center και η williams με την williams advanced engineering (άσχετο αν την πούλησε) είχαν/έχουν την δυνατότητα να πηγαίνουν εργαζόμενους από τις ομάδες τους σε cutting edge τμήματα χωρίς να αναγκάζονται να απολύουν και το εξειδικευμένο δυναμικό να πηγαίνει σε ανταγωνιστικές ομάδες (το ίδιο και η merc). H ferrari λοιπόν φτιάχνει μια δεύτερη ομάδα σχεδιαστών που είναι για ενοικίαση (στην haas). διόλου απίθανο λοιπόν να σταματήσει να ψωνίζει υπηρεσίες από την dallara και να πηγαίνει στο νέο αυτό hub. ΥΓ merc/RP ήδη χρησιμοποιούν νομίζω την ίδια αεροσήραγγα 

Ειναι γνωστο οτι αεροσηραγγες δεν εχουν ολες οι ομαδες και πολλες χρησιμοποιουν την ιδια, πχ merc/RP, Ferrari/Haas, στο παρελθον RP/McLaren το windtunnel της Toyota στη Γερμανια που θεωρειται κορυφαιο κλπ.

Το haas hub που στηνεται απο την ιδια την Φερραρι με δικους της δανεικους υπαλληλους(!) ειναι διαφορετικο φρουτο. Σκοπος του ισως να μην ειναι τοσο το να επωφεληθει η haas, αλλα να επωφεληθει η Ferrari.

*ειχε βγει μαλιστα και αποφαση που απαγορευε - οχι ομως με αναδρομικη ισχυ- την χρηση windtunnel απο καποιον για οφελος αλλου/sharing data. Hass και Ferrari την γλυτωσαν γιατι η αποφαση δεν ειχε αναδρομικη ισχυ .

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η haas θα βγει εμμεσα ωφελημενη αφου θα πληρωνει μηχανικους που θα μπορουν να εξελιξουν το μονοθεσιο και να κατανοουν το πως δουλευει καθε part που περνει απο τη ferrari απο το να προσπαθει να βρει μονη τις το τι και πως. εξαλλου η dallara με την οποια εχει συμβαση τωρα ποτε δεν ηταν της εξελιξης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ghostrider είπε

η haas θα βγει εμμεσα ωφελημενη αφου θα πληρωνει μηχανικους που θα μπορουν να εξελιξουν το μονοθεσιο και να κατανοουν το πως δουλευει καθε part που περνει απο τη ferrari απο το να προσπαθει να βρει μονη τις το τι και πως. εξαλλου η dallara με την οποια εχει συμβαση τωρα ποτε δεν ηταν της εξελιξης.

Καλα, ωφελημενη σίγουρα θα βγει η haas, αλλα νομίζω πως ο αλλος ηταν ο στόχος, για αυτο άλλωστε το hub το εστησε η ιδια η Φερράρι. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...