Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι θέμα αφεντικού. Στην περιοχή που είμαι εχω δει αλλαγές αφεντικών στις εταιρείες κούριερ και ανάλογα τον επιχειρηματία ήταν είτε για τ' ανάθεμα είτε πρότυπο επιχείρησης.

Οπότε φτιάξε τον τίτλο σε "Απαράδεκτη Γενική Ταχυδρομική τάδε περιοχής" για να 'σαι πιο ακριβής :)

Επεξ/σία από yannis27gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τα μικρομάγαζα τα ελληνικά έτσι κάνουν, έχει συζητηθεί και σε άλλο thread. Γι'αυτό και δεν έχει πολυστεριώσει καμία από τις μεγάλες στην Ελλάδα. Επίσης μπορεί να σου φέρει και UPS/FedEx και τέτοια το δέμα στην Ελλάδα. Εμένα μου στέλνει η εταιρία που δουλεύω ενίοτε εξοπλισμό και τέτοια και τα φέρνει UPS/FedEx/DHL όχι συνεργαζόμενο καφενείο. Πιθανώς θα κοστίζει και το κάτι τις παραπάνω βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jack124 είπε

Ρε παιδιά είναι φυσιολογικά αυτά τα πράγματα? Που να απευθυνθώ ? Έχει κολλήσει από την Δευτέρα εκεί... Δεν μπορώ να τους περιμένω για πάντα και βιάζομαι να τα παραλάβω αυτά που θέλω

Ένας γνωστός μου έκανε παραγγελία την τρίτη και σήμερα του το έφερε κανονικά η ACS... Σε εμένα έχει κολλήσει...

image.png.452fb7cade6f2256ec9d5cfd0c519b7a.png

Update -> μου είπαν από την acs ότι δεν βρίσκουν το προϊόν σαν φυσικό εμπόρευμα και να επικοινωνήσω καλού κακού και με το κατάστημα που έκανα την παραγγελία
πήρα στο κατάστημα  και μου είπαν ότι έχουν επικοινωνήσει μαζί τους και ότι είναι θέμα τεχνικής φύσεως στην αποθήκη της acs και θα έχει επιλυθεί μέχρι αύριο... 

Τι να πιστέψω ? 

Να τους ενοχλώ συνέχεια?

Επεξ/σία από jack124
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα μου φερε ενας κουριερ γνωστης εταιρειας ενα δεμα,μετα απο λιγο τον βρηκε η μανα μου να καθεται προβληματισμενος στην εισοδο της πολυκατοικιας,τον ρωτησε τι εχει και της ειπε οτι ειχε ενα δεμα μιας γυναικας με δυο διευθυνσεις επανω και της ειπε ειναι μακρια σιγα μην παω θα πω οτι δεν βρεθηκε παραληπτης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη μια ιστορία από εταιρία κούριερ του εξωτερικού: 

 

Το Σάββατο παρήγγειλα μέσω Ebay από πωλητή στο Χιούστον του Τέξας. Ο πωλητής το απέστειλε τη Δευτέρα μέσω FedEx. Ανέγραφε παράδοση την Πέμπτη και τελικά ήρθε Τετάρτη στις 7.30πμ! Έχω αναφέρει παρόμοια τάχιστη προσωπική εμπειρία πριν μερικούς μήνες με UPS/DHL. Τα λόγια είναι περιττά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δέμα που περίμενα με Royal Mail International Tracked and signed και ενώ στο site της Royal Mail αναφέρουν ως συνεργάτη την GLS,  τελικά αντί για GLS > ACS (όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα) ήρθε με ΕΛΤΑ. Από τη στιγμή που φάνηκε το δέμα στα ΕΛΤΑ έφυγε σχετικά γρήγορα από το αεροδρόμιο και σε λίγες μέρες έφτασε. Η καθυστέρηση ήταν μέχρι να φανεί στο αεροδρόμιο. Οπότε δεν ισχύει σε καμία περίπτωση το 3-5 business days που λέει η Royal Mail για τα συστημένα. Το μόνο αρνητικό για τα δέματα με ΕΛΤΑ είναι πως φέρνουν στο σπίτι μόνο ειδοποίηση (άσχετα αν λείπεις) μία μέρα μετά το κέντρο διαλογής και πρέπει να πας να το πάρεις από ταχυδρομείο την επόμενη εργάσιμη. Έτσι έχεις άλλη μία μέρα καθυστέρηση. Θα μπορούσε να πάει απευθείας από Κ.Δ στο ταχυδρομείο και να σου έρθει SMS όπως γίνεται με τα δέματα εσωτερικού.

Αν βλέπετε λοιπόν Royal Mail International Tracked μη βασίζεστε στους χρόνους παράδοσης. Η συνεργασία με τα ΕΛΤΑ πρέπει να είναι πρόσφατη γιατί ακόμη και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με ΕΛΤΑ, τους έδινα το tracking number της μορφής RY****GB και με παρέπεμπαν στην ACS χωρίς να το ψάξουν καν.

Επεξ/σία από ioanniskar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογια ανθρωπιας συναδερφου αναρτημενα σε γνωστη ομαδα στο ΦΒ. 1000 μπραβο που τα εγραψε !!!

Από σήμερα ξεκινάει το lockdown. Μια απόφαση που σε άλλους αλλάζει εντελώς την ζωή, άλλους λιγότερο κι άλλους σχεδόν καθόλου. Η αλήθεια είναι ότι εγώ ανήκω στην τελευταία κατηγορία. Σπιτόγατος είμαι, η δουλειά μου στη φύση είναι, έξω από το σπίτι μου είναι, παραλία κάτω από το σπίτι μου έχω, κοινωνικός δεν είμαι, οπότε μπορώ να πω ότι θα κυλήσει όπως πριν η καθημερινότητά μου... Και φυσικά, θα συνεχίσω να κάνω τις αγορές μου από το internet όπως έκανα και μέχρι σήμερα... Και θέλω να σταθώ σε αυτό:
Έχω φάει σχεδόν 10 χρόνια από τη ζωή μου στην ACS. Ξέρω από πρώτο χέρι τι σημαίνει να δουλεύεις σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Η πίεση μεγάλη, οι απαιτήσεις πολλές, οι μαλάκες ακόμα περισσότεροι. Στην προηγούμενη καραντίνα έβλεπα καταστήματα που κυριολεκτικά δεν χωρούσαν τα πράγματα μέσα στα κτήρια! Και μέσα σε όλα αυτά, φυσικά να έχουν τα μπινελίκια του κάθε πελάτη.
Αγαπητέ καταναλωτή, θα σου δώσω κάποιες οδηγίες παραγγελιών από το ίντερνετ εν μέσω καραντίνας:
1) Να κάνεις όσες παραγγελίες θες. Ξέρω πολύ καλά ότι αφού την κάνεις, θα περιμένεις υπομονετικά το κατάστημα να σου την αποστείλει. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και 5 μέρες μέχρι να ετοιμάσει το κατάστημα την αποστολή, και χαίρομαι που δείχνεις κατανόηση λόγω φόρτου εργασίας. Την ίδια γαμημένη κατανόηση, να δείξεις και στο κατάστημα της κούριερ που θα σου έρθει και να μην έχεις καμία απαίτηση να σου έρθει το δέμα μέσα στην ημέρα ή ακόμα και τις επόμενες 2-3 ημέρες.
2) Απαιτείς να πάρει κι άλλα άτομα για να παραδίδει δέματα. Ντα ίντα θαρρείς πως είναι; Γιαούρτι; Για να πιάσει ένα άτομο δουλειά σε μια εταιρεία περνάει από εκπαίδευση. Η εκπαίδευση στην καλύτερη των περιπτώσεων διαρκεί 1 με 2 μήνες. Υπάρχει ένα background το οποίο δεν γνωρίζεις, και δικαιολογημένα, οπότε δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Επίσης, μαζί με τον υπάλληλο που θα πρέπει να προσλάβει, είναι και καινούργιο μηχανάκι για να κάνει τις παραδόσεις, καινούργια PDA και φορητούς εκτυπωτές και ενδεχομένως και καινούργιο αυτοκίνητο για μεγάλα δέματα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, το κόστος είναι τεράστιο.
3) Τα έσοδα από όλη αυτή την κίνηση των δεμάτων να ξέρεις πως δεν τα παίρνει ο κάθε πράκτορας αλλά η μαμά εταιρεία. Ελάχιστα περισσότερα έσοδα μπορεί να έχει το κάθε κατάστημα από αυτό το βουνό των πραγμάτων που βλέπεις. Οπότε όλα τα παραπάνω έξοδα που σου ανέφερα, επιβαρύνουν τον εκάστοτε πράκτορα κι όχι τη μαμά εταιρεία. Άρα, μάντεψε γιατί γίνεται της πουτανας αυτές τις μέρες...
4) Δεν ξέρω αν το ξέρεις, αλλά οι κούριερ είναι άνθρωποι κι αυτοί. Δεν είναι από σίδερο. Λυγίζουν. Και σωματικά και ψυχολογικά. Οπότε η δική τους συμπεριφορά θα κριθεί σε μεγάλο μέρος από την δική σου. Δεν θα πάρουν ούτε ευρώ παραπάνω για όλο αυτόν τον αγώνα που θα κάνουν, μέσα στο κίνδυνο της καραντίνας.
5) Εσύ που θα παραγγείλεις μεγάλα δέματα κι αν έχεις μεταφορικό μέσον που το χωράει, καλό θα είναι να ξεκουνήσεις την κωλάρα σου που έχεις απλώσει στον καναπέ και να πας με υπομονή στο κατάστημα να παραλάβεις, να μην πιάνει χώρο και να μπορούν να δουλέψουν με μεγαλύτερη ευκολία οι άνθρωποι της εταιρείας. Εξάλλου, πολύ καλά ξέρεις πως αν πας εσύ να το πάρεις, θα το πάρεις πολύ πιο γρήγορα από το να σου το φέρουν.
6) Μην παίρνεις ΠΟΤΕ τηλέφωνο να ρωτήσεις αν ήρθε η αποστολή σου! Η κάθε εταιρεία έχει στο site της link για να παρακολουθείς πού βρίσκεται το δέμα σου!!! Αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει επιτέλους!
7) Θα πηγαίνεις ΠΆΝΤΑ στο κατάστημα με τον αριθμό αποστολής του δέματος. Χωρίς αυτό, μην απαιτείς να εξυπηρετηθείς! Δεν είναι μάντης ο κάθε υπάλληλος για να ξέρει πώς μπορεί να έχεις καταχωρηθεί. Ακόμα και τόνος να λείπει, δεν μπορεί να σε εμφανίσει το σύστημα!
Αγαπητέ καταναλωτή,
όλα τα παραπάνω να τα λάβεις ακόμα περισσότερο υπ' όψιν για το τέλος του μήνα που έχει το Black Friday.
Σε χαιρετώ!
Καλή δύναμη σε όλους τους πρώην συναδέλφους.
Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο οτι βλεπω ηδη ξεκινησαν τα προβληματα.Πηγα προχθες να παραλαβω ενα δεμα που ειχα παραγγειλει νωριτερα απο το απαιτουμενο,μονο και μονο επειδη ηξερα τι ερχοταν.

Πρωην υπαλληλος Γενικης,πηγα στο καταστημα και ηδη τα παιδια ειχαν απηυδησει.

Περαστικα σε ολους μας,για αυτο που θα ακολουθησει,με τον καθε ενα να παραγγελνει δηθεν τα βασικα,και να την πληρωνουμε ολοι οι υπολοιποι που προσπαθουμε να κανουμε τη δουλεια μας.

@apos2008 8  )  Οταν το eshop  σου στελνει ΑΡΙθΜΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ,μην πηγαινεις στην κουριερ να παρεις το δεμα.Αλλο ο αριθμος παραγγελιας,αλλο ο αριθμος αποστολης.

9 ) Μην πηγαινεις σε καταστημα Γενικης για να παρεις δεμα που σου εστειλαν με ACS,και μετα να βριζεις επειδη δε σε βρισκουμε στο συστημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Απο οτι βλεπω ηδη ξεκινησαν τα προβληματα.Πηγα προχθες να παραλαβω ενα δεμα που ειχα παραγγειλει νωριτερα απο το απαιτουμενο,μονο και μονο επειδη ηξερα τι ερχοταν.

Πρωην υπαλληλος Γενικης,πηγα στο καταστημα και ηδη τα παιδια ειχαν απηυδησει.

Περαστικα σε ολους μας,για αυτο που θα ακολουθησει,με τον καθε ενα να παραγγελνει δηθεν τα βασικα,και να την πληρωνουμε ολοι οι υπολοιποι που προσπαθουμε να κανουμε τη δουλεια μας.

@apos2008 8  )  Οταν το eshop  σου στελνει ΑΡΙθΜΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ,μην πηγαινεις στην κουριερ να παρεις το δεμα.Αλλο ο αριθμος παραγγελιας,αλλο ο αριθμος αποστολης.

9 ) Μην πηγαινεις σε καταστημα Γενικης για να παρεις δεμα που σου εστειλαν με ACS,και μετα να βριζεις επειδη δε σε βρισκουμε στο συστημα.

Σωστος ειναι και αυτα. Μπερδευουν τον αριθμο παραγγελιας με τον αριθμο αποστολης ! Αυτοι που θεωρουν τα βασικα δηθεν.Τα ποιο βασικα ομως οπως πχ δεματα με φαρμακα η ιατρικο εξοπλισμο δε πανε στην ωρα τους . οποτε το να παραγγελνεις τα βασικα δεν ειναι μια TV ενα ρουχο η ενα παπουτσι. λεμε για πραγματα που εχουν να κανουν για την υγεια του καθε ενος . υψιστης παραδοσης.

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, apos2008 είπε

Σωστος ειναι και αυτα. Μπερδευουν τον αριθμο παραγγελιας με τον αριθμο αποστολης ! Αυτοι που θεωρουν τα βασικα δηθεν.Τα ποιο βασικα ομως οπως πχ δεματα με φαρμακα η ιατρικο εξοπλισμο δε πανε στην ωρα τους . οποτε το να παραγγελνεις τα βασικα δεν ειναι μια TV ενα ρουχο η ενα παπουτσι. λεμε για πραγματα που εχουν να κανουν για την υγεια του καθε ενος . υψιστης παραδοσης.

Κοιτα,γενικοτερα δεν στελνουν φαρμακα που ειναι συνταγογραφημενα,η μηχανηματα ζωτικης σημασιας.
καλο θα ηταν ομως  να μην παραγγελνουμε οτι μαλακια βλεπουμε απο eshop τυπου jumbo.
Στην προηγουμενη καραντινα,ο κακος χαμος εγινε απο το Jumbo,και μετα ολοι αυτοι βριζαν το συστημα.

Δεν ηταν πραματα που τα ειχαν αναγκη,αλλα προιοντα που απλα ειδαν  κανοντας shopping therapy online.

Εχω φιλο που δουλευει στο call center των Zaras,το διανοησε οτι οι ανθρωποι ψωνιζαν ρουχα σε περιοδο καραντινας;

ΡΟΥΧΑ!

Που θα τα φορεσετε ρε κακομοιρηδες,στη μετακινηση 6;;;;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Κοιτα,γενικοτερα δεν στελνουν φαρμακα που ειναι συνταγογραφημενα,η μηχανηματα ζωτικης σημασιας.
καλο θα ηταν ομως  να μην παραγγελνουμε οτι μαλακια βλεπουμε απο eshop τυπου jumbo.
Στην προηγουμενη καραντινα,ο κακος χαμος εγινε απο το Jumbo,και μετα ολοι αυτοι βριζαν το συστημα.

Δεν ηταν πραματα που τα ειχαν αναγκη,αλλα προιοντα που απλα ειδαν  κανοντας shopping therapy online.

Εχω φιλο που δουλευει στο call center των Zaras,το διανοησε οτι οι ανθρωποι ψωνιζαν ρουχα σε περιοδο καραντινας;

ΡΟΥΧΑ!

Που θα τα φορεσετε ρε κακομοιρηδες,στη μετακινηση 6;;;;

Ετσι δεν εχουν τι να κανουν και αγοραζουν ειδικα οι γυναικες που εχουν ντουλαπες φουλ ρουχα γεματες λες και ειναι οικος μοδας. λες και εχει πεσει πεινα και δεν εχεις ουτε σωβρακο !.χαχαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, apos2008 είπε

Λογια ανθρωπιας συναδερφου αναρτημενα σε γνωστη ομαδα στο ΦΒ. 1000 μπραβο που τα εγραψε !!!

Από σήμερα ξεκινάει το lockdown. Μια απόφαση που σε άλλους αλλάζει εντελώς την ζωή, άλλους λιγότερο κι άλλους σχεδόν καθόλου. Η αλήθεια είναι ότι εγώ ανήκω στην τελευταία κατηγορία. Σπιτόγατος είμαι, η δουλειά μου στη φύση είναι, έξω από το σπίτι μου είναι, παραλία κάτω από το σπίτι μου έχω, κοινωνικός δεν είμαι, οπότε μπορώ να πω ότι θα κυλήσει όπως πριν η καθημερινότητά μου... Και φυσικά, θα συνεχίσω να κάνω τις αγορές μου από το internet όπως έκανα και μέχρι σήμερα... Και θέλω να σταθώ σε αυτό:
Έχω φάει σχεδόν 10 χρόνια από τη ζωή μου στην ACS. Ξέρω από πρώτο χέρι τι σημαίνει να δουλεύεις σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Η πίεση μεγάλη, οι απαιτήσεις πολλές, οι μαλάκες ακόμα περισσότεροι. Στην προηγούμενη καραντίνα έβλεπα καταστήματα που κυριολεκτικά δεν χωρούσαν τα πράγματα μέσα στα κτήρια! Και μέσα σε όλα αυτά, φυσικά να έχουν τα μπινελίκια του κάθε πελάτη.
Αγαπητέ καταναλωτή, θα σου δώσω κάποιες οδηγίες παραγγελιών από το ίντερνετ εν μέσω καραντίνας:
1) Να κάνεις όσες παραγγελίες θες. Ξέρω πολύ καλά ότι αφού την κάνεις, θα περιμένεις υπομονετικά το κατάστημα να σου την αποστείλει. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις και 5 μέρες μέχρι να ετοιμάσει το κατάστημα την αποστολή, και χαίρομαι που δείχνεις κατανόηση λόγω φόρτου εργασίας. Την ίδια γαμημένη κατανόηση, να δείξεις και στο κατάστημα της κούριερ που θα σου έρθει και να μην έχεις καμία απαίτηση να σου έρθει το δέμα μέσα στην ημέρα ή ακόμα και τις επόμενες 2-3 ημέρες.
2) Απαιτείς να πάρει κι άλλα άτομα για να παραδίδει δέματα. Ντα ίντα θαρρείς πως είναι; Γιαούρτι; Για να πιάσει ένα άτομο δουλειά σε μια εταιρεία περνάει από εκπαίδευση. Η εκπαίδευση στην καλύτερη των περιπτώσεων διαρκεί 1 με 2 μήνες. Υπάρχει ένα background το οποίο δεν γνωρίζεις, και δικαιολογημένα, οπότε δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Επίσης, μαζί με τον υπάλληλο που θα πρέπει να προσλάβει, είναι και καινούργιο μηχανάκι για να κάνει τις παραδόσεις, καινούργια PDA και φορητούς εκτυπωτές και ενδεχομένως και καινούργιο αυτοκίνητο για μεγάλα δέματα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, το κόστος είναι τεράστιο.
3) Τα έσοδα από όλη αυτή την κίνηση των δεμάτων να ξέρεις πως δεν τα παίρνει ο κάθε πράκτορας αλλά η μαμά εταιρεία. Ελάχιστα περισσότερα έσοδα μπορεί να έχει το κάθε κατάστημα από αυτό το βουνό των πραγμάτων που βλέπεις. Οπότε όλα τα παραπάνω έξοδα που σου ανέφερα, επιβαρύνουν τον εκάστοτε πράκτορα κι όχι τη μαμά εταιρεία. Άρα, μάντεψε γιατί γίνεται της πουτανας αυτές τις μέρες...
4) Δεν ξέρω αν το ξέρεις, αλλά οι κούριερ είναι άνθρωποι κι αυτοί. Δεν είναι από σίδερο. Λυγίζουν. Και σωματικά και ψυχολογικά. Οπότε η δική τους συμπεριφορά θα κριθεί σε μεγάλο μέρος από την δική σου. Δεν θα πάρουν ούτε ευρώ παραπάνω για όλο αυτόν τον αγώνα που θα κάνουν, μέσα στο κίνδυνο της καραντίνας.
5) Εσύ που θα παραγγείλεις μεγάλα δέματα κι αν έχεις μεταφορικό μέσον που το χωράει, καλό θα είναι να ξεκουνήσεις την κωλάρα σου που έχεις απλώσει στον καναπέ και να πας με υπομονή στο κατάστημα να παραλάβεις, να μην πιάνει χώρο και να μπορούν να δουλέψουν με μεγαλύτερη ευκολία οι άνθρωποι της εταιρείας. Εξάλλου, πολύ καλά ξέρεις πως αν πας εσύ να το πάρεις, θα το πάρεις πολύ πιο γρήγορα από το να σου το φέρουν.
6) Μην παίρνεις ΠΟΤΕ τηλέφωνο να ρωτήσεις αν ήρθε η αποστολή σου! Η κάθε εταιρεία έχει στο site της link για να παρακολουθείς πού βρίσκεται το δέμα σου!!! Αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει επιτέλους!
7) Θα πηγαίνεις ΠΆΝΤΑ στο κατάστημα με τον αριθμό αποστολής του δέματος. Χωρίς αυτό, μην απαιτείς να εξυπηρετηθείς! Δεν είναι μάντης ο κάθε υπάλληλος για να ξέρει πώς μπορεί να έχεις καταχωρηθεί. Ακόμα και τόνος να λείπει, δεν μπορεί να σε εμφανίσει το σύστημα!
Αγαπητέ καταναλωτή,
όλα τα παραπάνω να τα λάβεις ακόμα περισσότερο υπ' όψιν για το τέλος του μήνα που έχει το Black Friday.
Σε χαιρετώ!
Καλή δύναμη σε όλους τους πρώην συναδέλφους.

Διαφωνω καθετα καθοτι αυτα δυστυχως γινονται ΜΟΝΟ με ACS, Speedex, Γενικη, Orbit και ΕΛΤΑ κουριερ.

Δυστυχως TNT και FedEx συνεργαζονται με την Orbit οποτε παπαλα και εκει....Και εκει ειναι το θεμα, μου ερχεται πχ 4 του μηνα το πρωι μηνυμα στο Viber απο την ACS που ελεγε μπειτε εκει να δειτε ποτε θα παραλαβετε...Μπαινω και λεει 4, οποτε οκ λεω ας κατσω στο γραφειο μεχρι τις 5-6 που παραδιδουν.....ΤΙΠΟΤΑ.....Μπαινω την επομενη, θα παραλαβετε σημερα.....Περιμενω μεχρι τις 3 τιποτα, παιρνω την ACS και μου λενε θα παραλαβετε η 5-7 η καθολου λογο φορτου.....Ε δεν παρελαβα καθολου.....6 του μηνα παρελαβα στις 5 το απογευμα......

Ε αυτα ρε παιδια ΔΕΝ γινονται με τις μεγαλες. UPS μου παραδιδει πακετα που φευγουν απο Αγγλια και Γερμανια ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ μερα (οχι παντα βεβαια, αλλα οταν ο αποστολεας τα σκαει ναι).
DHL μου στελνει μηνυμα στο κινητο και σχεδον παντα μου τα παραδιδουν 1-2 μερες ΝΩΡΙΤΕΡΑ απο το αρχικο μηνυμα. Πως να δικαιολογησω μια ACS που ειναι 6 τετραγωνα απο το γραφειο και μου παραδιδει με 3 μερες καθυστερηση ενω οι αλλες που εχουν αποθηκες στο Μαρκοπουλο πχ ειναι στην ωρα τους η και νωριτερα;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Πως να δικαιολογησω μια ACS

Να δικαιολογησεις τους ανθρωπους σου ζηταει,οχι την εταιρια.

Να εισαι ανθρωπος με λιγα λογια,και οχι να λυσσας επειδη δεν εχει ερθει το μπλουζακι που παρηγγειλες σε προσφορα,για να το φορεσεις στο lockdown.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς που οι εταιρείες κούριερ, έχοντας εμπειρία από το πρώτο lockdown, μερίμνησαν με τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αντεπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση του δεύτερου lockdown που όλοι βλέπαμε να έρχεται το φθινόπωρο. Ναι ήταν ξαφνική και πρωτόγνωρη κατάσταση την πρώτη φορά που κανείς δεν μπορούσε να το είχε προβλέψει αλλά τώρα πιστεύω ότι δεν θα ξαναζήσουμε παρόμοια περιστατικά. Τι, όχι;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...