Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για ελαστικά


Zerg13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Doubt είπε

Το αμάξι που έχω τώρα 2ο χέρι το πήρα και φυσικά δεν φορούσε τα εργοστασιακά του.

Οπότε ήδη δεν γνωρίζω πόσα χιλιόμετρα έχουν τα λάστιχα μου, ούτε και πως έγιναν (οδήγηση, ήλιος κλπ)

Μια ιδέα μπορείς να πάρεις από την ημερομηνία παραγωγής του ελαστικού. αν είναι πριν το 2016, τότε καληνύχτα. Πας για αλλαγή και δεν χρειάζεται να γνωρίζεις κάτι άλλο.

Και προς Θεού μην κάνετε "οικονομία" στην ασφάλεια τη δική σας και της οικογένειάς σας.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Και εγώ ήμουν  μια εποχή που δεν ειχα λεφτά και ήθελα λάστιχα . 

Ποτε δεν κοιταξα μεταχειρισμένα , εβαλα καινουργια θυγατρική της Michelin τα Kormoran. 

Μου έδινε το καινούργιο 25€/ελαστικό και 40€ / ελαστικό καινούργιο . 185/60/14 δυσκολη ως διάσταση 

Kαθόλου δύσκολη διάσταση.Εκτός αν έχει γίνει πλέον γιατί δεν υπάρχουν πλεόν οχήματα με τόσο μικρά λάστιχα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Kαθόλου δύσκολη διάσταση.Εκτός αν έχει γίνει πλέον γιατί δεν υπάρχουν πλεόν οχήματα με τόσο μικρά λάστιχα.

Δεν δουλεύεται πλέον μου είχε πει. Και περίμενα 3 εργάσιμες να τα φέρει.

Μπορούσα να ξεφύγω αλλά ήθελα τα εργοστασιακά . Σε Accord ήταν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά δεν είναι φυσιολογικό να ψάχνουμε super duper smartphone ή κάρτα γραφικών. Να τα σκάμε εκεί και να κόβουμε από τα λάστιχα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είπαμε οποιος τα έχει για καινούργια πάει κατευθείαν δίχως δεύτερη σκέψη , οποιος όμως δεν έχει λεφτά για καινούργια καλύτερα μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση , παρα να είναι με λάστιχα εντελώς φθαρμένα και να μην μπορεί να σταματήσει σε ένα φανάρι με λίγο βρεγμένο δρόμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, MTX είπε

είπαμε οποιος τα έχει για καινούργια πάει κατευθείαν δίχως δεύτερη σκέψη , οποιος όμως δεν έχει λεφτά για καινούργια καλύτερα μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση , παρα να είναι με λάστιχα εντελώς φθαρμένα και να μην μπορεί να σταματήσει σε ένα φανάρι με λίγο βρεγμένο δρόμο

Βάλε δυο καινούργια πίσω και αργότερα βάζεις και μπροστά.

Και για να φτάσεις σε σημείο να μην μπορείς να σταματήσεις μάλλον τα έχεις κάνει σλικ.

50€ τον χρόνο να βάζεις στην άκρη σε 5 χρόνια που θα τα έχεις φάει τα λάστιχα βάζεις καινούργια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Βάλε δυο καινούργια πίσω και αργότερα βάζεις και μπροστά.

Και για να φτάσεις σε σημείο να μην μπορείς να σταματήσεις μάλλον τα έχεις κάνει σλικ.

50€ τον χρόνο να βάζεις στην άκρη σε 5 χρόνια που θα τα έχεις φάει τα λάστιχα βάζεις καινούργια.

ανάλογος αν είναι μπροστινόκινητό η πισωκίνητο εκεί τα βάζεις , για να βάλεις καλά λάστιχα καινούργια θες 400+ ευρώ , αντίστοιχα μεταχειρισμένα θέλεις το πολύ 150 και πίστεψε με είναι άριστα δεν πρέπει να τα φοβάσαι καθόλου , ειδικά εντός πόλης , δέκα χρονια βολεύομαι έτσι , και φυσικά ξέρω σε τι λάστιχα πατάω δεν κάνω μάγκες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, MTX είπε

ανάλογος αν είναι μπροστινόκινητό η πισωκίνητο εκεί τα βάζεις , για να βάλεις καλά λάστιχα καινούργια θες 400+ ευρώ , αντίστοιχα μεταχειρισμένα θέλεις το πολύ 150 και πίστεψε με είναι άριστα δεν πρέπει να τα φοβάσαι καθόλου , ειδικά εντός πόλης , δέκα χρονια βολεύομαι έτσι , και φυσικά ξέρω σε τι λάστιχα πατάω δεν κάνω μάγκες

Ανεξάρτητα κίνησης τα καινούργια πάνε πίσω https://www.drive.gr/posts/symboyles/empros-e-piso-ta-dyo-kainoyrgia-lasticha

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ανεξάρτητα κίνησης τα καινούργια πάνε πίσω https://www.drive.gr/posts/symboyles/empros-e-piso-ta-dyo-kainoyrgia-lasticha

και εγώ που ήξερα ότι πάει πάντα εκεί που είναι ο άξονας κίνησης του αυτοκινητου , δεν το είχα διαβάσει το άρθρο και ομόλογο έχει ένα point , αλλα μιλάμε πάντα για βρεγμένο δρόμο , και σκέψου ότι σε λαστιχάδες απευθύνεσαι και σου λένε βγάλε τα πίσω που είναι λιγότερο φθαρμένα να τα φέρουμε μπροστά να σπρώξεις κάνα χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ' αρέσει πάντως που θεωρείτε μερικοί πως καλά λαστιχα χρειάζονται όσοι κάνουν μαγκιές ενώ οι υπόλοιποι βολεύονται με μεταχειρισμένα, σλικ απο την πολλή χρήση, τα μπρος τοποθετημένα πίσω ή δε ξέρω εγώ τι άλλο. Επίσης είναι αστείο να θεωρείτε την πόλη ως ασφαλές μέρος για οδήγηση που δε χρειάζονται καλά λάστιχα. Τα περισσότερα τροχαία γίνονται εντός αστικού ιστού. Η διαφορά δεν είναι αν τρέχεις με 200 ούτε αν κάνεις σφήνες. Η διαφορά είναι όταν μια μέρα με βροχή να μη βλέπεις μπροστά σου, σταματήσεις εγκαίρως πριν πέσεις πάνω στον παππού που έκαψε το στοπ...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Καλημέρα σας,

στις διαστάσεις 205/55/16 για ένα KIA CEED 1.4 του 08 ποια προτείνετε τα Michelin Primacy 4, τα Continental EcoContact 6 ή κάποιο άλλο.

 

Σαν κάτοχος ecocontact 6 σε δυο οχήματα έχω να σου πω ΟΧΙ. Είναι πολύ μαλακά και θεωρώ δεν κάνουν για τους Ελληνικούς δρόμους. Δυστυχώς τα φόρεσα σχεδόν ταυτόχρονα και στα δυο οχήματα οπότε την "πάτησα". Πριν είχα ελαστικά από την premium contact σειρά και έχω να πω πως είναι η μέρα με την νύχτα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, MTX είπε

και εγώ που ήξερα ότι πάει πάντα εκεί που είναι ο άξονας κίνησης του αυτοκινητου , δεν το είχα διαβάσει το άρθρο και ομόλογο έχει ένα point , αλλα μιλάμε πάντα για βρεγμένο δρόμο , και σκέψου ότι σε λαστιχάδες απευθύνεσαι και σου λένε βγάλε τα πίσω που είναι λιγότερο φθαρμένα να τα φέρουμε μπροστά να σπρώξεις κάνα χρόνο

Κλασική εισήγηση λαστιχά:

«Βάλε τα καλά εμπρός που έχεις το τιμόνι και τα φρένα»

Επίσης όταν φέρνεις τα πίσω-μπρος υποτίθεται οτι τα πίσω είναι σε καλύτερη κατάσταση (ειδικά σε μπροστοκίνητο)...

11 στους 10 λαστιχάδες αυτό θα πουν!

Η παραπάνω προσσέγγιση έχει διαφορετική φιλοσοφία...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Primacy 4 σε 185/16/15 φοραω εδω και 3.000κμ, Πριν φορουσα EcoContact 5.

Και τα 2 πολυ καλα ελαστικα, τα EcoContact εχουν μαλακα πλαινα οπως ειπαν,  μαγουλιαζουν πολυ, τα Primacy 4 πιο σκληρο πλαινο δεν μαγουλιαζει καθολου και η εταιριεα υποστηριζει οτι βγαζουν και περισσοτερα χιλιομετρα απο τα προηγουμενα μοντελα. Καλο κρατημα  σε στεγνο και βροχη δεν με προβληματισε καθολου. Ποιο ειχε καλυτερο κρατημα δεν μπορω να πω με ασφαλεια γιατι το ενα ειναι καιονυριο και το αλλο ειχε πανω του 50.000 χλμ και 4 χρονια. Παντως ειμαι υπερικανοποιημενος με το Primacy 4 δεν το μετανιωσα καθολου, μου δινει την αισθηση οτι μαγνωνει το ελαστικο στο δρομο και δεν γλιστραει ακομη και σε βρεγμενο...αλλα ειπα ειναι καινουριο και το εχω μονο 2,5 μηνες πως θα εξελιχθει στο μελλον δεν ξερω. Πιστευω ομως οτι με το περασμα του χρονου και την φρορα η πτωση των επιδοσεων του δεν θα ειναι τοσο μεγαλη οσο αλλων φτηνοτερων.Πριν πολλα πολλα χρονια ειχα κανει την βλακεια να βαλω φτηνιαρικα λογω κοστους το πρωτο 6μηνο ηταν πολυ καλο μετα αρχισε να γλιστραει. Για αυτο και τα διαφορα τεστ δεν μπορουν να δωσουν σωστη εικονα, γιατι δοκιμαζουν τα ελαστικα καινουρια και δεν συγκρινουν την αποδοση τους πως θα ειναι οταν παλιωνουν μερικα χρονια και εχουν φθαρει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λογική του άρθρου για τα λάστιχα "μπάζει" από παντού και ειδικά εδώ

Αναφορά σε κείμενο

να κλατάρισμα στον πίσω άξονα είναι πιο δύσκολα ελέγξιμο στην οδήγηση, από ένα τέτοιο στον εμπρός άξονα. Και μπορείτε να καταλάβετε τι θα συμβεί από ένα τέτοιο κλατάρισμα στα 120 km/h.

ότι να 'ναι.

Εγώ θα βάλω τα καινούργια εκεί που ασκείται η μεγάλη πλειοψηφία των δυνάμεων σε διαμήκη και εγκάρσιο άξονα κι εκεί που έχω δισκόφρενα κι όχι ταμπούρα και θα περιμένω δοκιμές και μετρήσεις για να αλλάξω γνώμη (αν αλλάξω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...