Προς το περιεχόμενο

Καύσιμα ενισχυμένα και καύσιμα άπλα


A10B

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με τα παιχνίδια που παίζονται σε όλα τα πρατήρια με τις νοθεις έχουμε φτάσει στο σημείο να ευχόμαστε να βάζουμε καθαρή βενζίνη παρά νερό. Όλοι πλέον έχουνε βρει ένα βενζινάδικο που θεωρούνε ότι έχει καλό καύσιμο γιατί κανείς δεν το πάει για ανάλυση και μετά λέει καλό είναι θα βάζω από αυτό. Επίσης η shell εκμεταλλευται και αυτό το γεγονός και σου λέει έλα έχω καλύτερη βενζίνη από τους άλλους  στην ίδια τιμή έλα σε εμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

23 λεπτά πριν, gairf είπε

Καταρχάς τα διυλιστήρια δεν βγάζουν πάντα την ίδια ποιότητα βενζίνης σε κάθε καζανιά γιατί παίζει ρόλο η ποιότητα, προελευση κτλ από την πρώτη ύλη το αργό πετρέλαιο. Οπότε η περιεκτικότητα τους σε οκτανια κυμαίνεται μεταξύ 78 και 82 RON. ...

Από που προκύπτει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αυτά που χρησιμοποιούν για να νοθευουν είναι το τολουόλιο που αυξάνει τα οκτάνια .

Καμία σοβαρη εταιρία δεν νοθεύει τα καύσιμα της. Η νοθεία αν γίνει γίνεται σε επίπεδο πρατήριου, και ίσως από ελεύθερους μεταφορείς. Την 95αρα δεν αξίζει να την νοθευσεις με τολουόλιο γιατί θα στοιχίσει περισσότερο, την 100αρα ίσως. Συνήθως οι βενζίνες στην Ελλάδα περιέχουν νερό (τζαμπα) ή ειναι με χαμηλότερα οκτανια από την ονομαστική τους τιμή.

9 ώρες πριν, NT1G είπε

Από που προκύπτει αυτό;

Αν σου πω τι πηγές μου μετά θα πρέπει να σε σκοτώσω!🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και επειδή βλέπω συχνά σε φόρουμ αναφορές για πυρακια και check engine,κανένα αμάξι που είναι κατασκευασμένο να δουλεύει με 95αρα,δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να έχει πρόβλημα με ΚΑΘΑΡΗ 95αρα.Προφανως βάζουνε βενζίνη με λιγότερα οκτανια,και μετά βάζουν την δήθεν 100αρα,που θα είναι καθαρή 95αρα και λένε ότι η μηχανή ακούγεται καλύτερα.

Η Shell είναι απλά για γέλια που λένε ότι βγάζει και παραπάνω χλμ και παραπάνω άλογα με 100αρα.Εκτος αν η 95αρα τους κάθε άλλο παρά καθαρή 95αρα είναι.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα Polo του 97, το πρώτο μοντέλο 16v που κυκλοφόρησε στα 1400cc με 100hp. Η προδιαγραφή του ήταν τότε για 98 οκτάνια και εκείνο τον καιρό υπήρχε παντού χωρίς φοβερό premium (190 δρχ η απλή, 210 η super plus). Μέχρι κάπου το 2005-6 τόσο, που άρχισε η μόδα με τις 99οκτάνια, racing, 100+ κλπ και η τιμή εκτοξεύτηκε ενώ η εναλλακτική ήταν η απλή 95άρα ή η VPower που ήταν πάλι 95 οκτάνια.

Φυσικά άρχισα να βάζω απλή.... διαφορά, δεν κατάλαβα τότε, δεν πίεζα το αυτοκίνητο έτσι κι αλλιώς, όποτε το πατούσα έφευγε.

Το αυτοκίνητο κινείται ακόμη, όντας 22.5 χρονών πλέον η ισχύς του δεν είναι όπως πριν, το ρελαντί κάνει κάποια παιξίματα, δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι όπως παλιά. Με το που έβγαλε την Vpower στα 98 οκτάνια ξανά η Shell είπα να δοκιμάσω. Παιδιά, έχει διαφορά. Όχι δεν έγινε πύραυλος το αυτοκίνητο. Αλλά δεν παίζει το ρελαντί πια ακόμη και κρύο, το γκάζι είναι πιο στρωτό.

Για παραπάνω χιλιόμετρα, ας γελάσω, με το 80% να γράφονται στον αστικό ιστό δεν υπάρχει διαφορά καμία. Αλλά ναι, μπορώ να πω πως στο παλιό μου αυτοκίνητο φάνηκε διαφορά "στα σημεία". Σε ένα καινούριο δεν έχω ιδέα, πιθανώς (όπως κι εγώ παλιότερα) να μη δείτε τίποτε. Αλλά προφανώς κάτι έχει μέσα και κάνει τη διαφορά.

Αν αξίζει τη διαφορά τιμής; Στο 1 λεπτό σίγουρα. Στα 10-πόσα είναι η κανονική τιμή.... χμμμ...

Επεξ/σία από frap73
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Και επειδή βλέπω συχνά σε φόρουμ αναφορές για πυρακια και check engine,κανένα αμάξι που είναι κατασκευασμένο να δουλεύει με 95αρα,δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να έχει πρόβλημα με ΚΑΘΑΡΗ 95αρα.Προφανως βάζουνε βενζίνη με λιγότερα οκτανια,και μετά βάζουν την δήθεν 100αρα,που θα είναι καθαρή 95αρα και λένε ότι η μηχανή ακούγεται καλύτερα.

Η Shell είναι απλά για γέλια που λένε ότι βγάζει και παραπάνω χλμ και παραπάνω άλογα με 100αρα.Εκτος αν η 95αρα τους κάθε άλλο παρά καθαρή 95αρα είναι.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν θέμα με "πειρακια " γιατί έχουν συστήματα knok sensor και μεταβάλουν το αβανς (προπορεια ανάφλεξης) και δεν το καταλαβαίνεις, αυτό όμως μειώνει την απόδοση του κινητήρα γι'αυτό αν βάλεις 100αρα νομίζεις πως έχει καλύτερη απόδοση, απλώς δουλεύει όπως θα έπρεπε να δουλεύει με το σωστό καύσιμο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gairf είπε

Καμία σοβαρη εταιρία δεν νοθεύει τα καύσιμα της. Η νοθεία αν γίνει γίνεται σε επίπεδο πρατήριου, και ίσως από ελεύθερους μεταφορείς. Την 95αρα δεν αξίζει να την νοθευσεις με τολουόλιο γιατί θα στοιχίσει περισσότερο, την 100αρα ίσως. Συνήθως οι βενζίνες στην Ελλάδα περιέχουν νερό (τζαμπα) ή ειναι με χαμηλότερα οκτανια από την ονομαστική τους τιμή.

Αν σου πω τι πηγές μου μετά θα πρέπει να σε σκοτώσω!🤣🤣🤣

Συμφωνω ότι καμιά εταιρία δεν νοθεύει,ολα γίνονται σε χαμηλότερο επίπεδο.

Ο πρατηριούχος που θα νοθευσει με νερό πρέπει να είναι ο πιο ηλίθιος που υπάρχει,εκτός αν θέλει να πιαστεί,γιατί δεν καίγεται.Το τολουόλιο ειναι το στάνταρ που βάζουν όλοι γιατί δεν το καταλαβαίνει ο οδηγός.Το φέρνουν για διαλύτη αλλά κάπου χάνεται στην διαδρομή.

Χαμηλότερα οκτάνια που θα βρεις;Ακόμα και η LRP είναι πιο ακριβή πλέον ,ασε που είναι 96 οκτ

Την 100αρα το πιο έυκολο είναι να την νοθευσεις με 95αρα,μονο σε αναλύσεις θα το βρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, gairf είπε

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν θέμα με "πειρακια " γιατί έχουν συστήματα knok sensor και μεταβάλουν το αβανς (προπορεια ανάφλεξης) και δεν το καταλαβαίνεις, αυτό όμως μειώνει την απόδοση του κινητήρα γι'αυτό αν βάλεις 100αρα νομίζεις πως έχει καλύτερη απόδοση, απλώς δουλεύει όπως θα έπρεπε να δουλεύει με το σωστό καύσιμο. 

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα του group (VW AUDI SEAT SKODA) με turbo το καλοκαιράκι με εξωτερική θερμοκρασία 32+ χτυπάνε πυρακια διότι η 95+ που λεει  η τάπα στο ρεζερβουάρ να βάζεις, σε καμιά περίπτωση δεν είναι 95 στο βενζινάδικο.... ΑΡΑ... με 1 λεπτο διαφορά : 1,55 vs 1,56 (VFM) βάζουμε κάθε Τρίτη 98 Ron από Shell , ελπίζοντας να είναι 95 το λιγότερο.... και όλα καλά...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Συμφωνω ότι καμιά εταιρία δεν νοθεύει,ολα γίνονται σε χαμηλότερο επίπεδο.

Ο πρατηριούχος που θα νοθευσει με νερό πρέπει να είναι ο πιο ηλίθιος που υπάρχει,εκτός αν θέλει να πιαστεί,γιατί δεν καίγεται.Το τολουόλιο ειναι το στάνταρ που βάζουν όλοι γιατί δεν το καταλαβαίνει ο οδηγός.Το φέρνουν για διαλύτη αλλά κάπου χάνεται στην διαδρομή.

Χαμηλότερα οκτάνια που θα βρεις;Ακόμα και η LRP είναι πιο ακριβή πλέον ,ασε που είναι 96 οκτ

Την 100αρα το πιο έυκολο είναι να την νοθευσεις με 95αρα,μονο σε αναλύσεις θα το βρουν.

Ακριβώς.. Η 95αρα είναι η πιο ασφαλής βενζίνη από θέμα νοθείας, αν είναι όντως 95 RON, ή 100αρα είναι μια πονεμένη ιστορία στην Ελλάδα. Ελάχιστα αυτοκίνητα την έχουν πραγματικά ανάγκη. Νερό πλέον σπάνια βρίσκεις σε δεξαμενές βενζίνης και αν βρεις μάλλον θα είναι από λαθος ή ατυχημα ( παλιες δεξαμενες , μη σωστή συντήρηση των υδατοπαγιδων κτλ).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, frap73 είπε

Έχω ένα Polo του 97, το πρώτο μοντέλο 16v που κυκλοφόρησε στα 1400cc με 100hp. Η προδιαγραφή του ήταν τότε για 98 οκτάνια και εκείνο τον καιρό υπήρχε παντού χωρίς φοβερό premium (190 δρχ η απλή, 210 η super plus). Μέχρι κάπου το 2005-6 τόσο, που άρχισε η μόδα με τις 99οκτάνια, racing, 100+ κλπ και η τιμή εκτοξεύτηκε ενώ η εναλλακτική ήταν η απλή 95άρα ή η VPower που ήταν πάλι 95 οκτάνια.

Φυσικά άρχισα να βάζω απλή.... διαφορά, δεν κατάλαβα τότε, δεν πίεζα το αυτοκίνητο έτσι κι αλλιώς, όποτε το πατούσα έφευγε.

Το αυτοκίνητο κινείται ακόμη, όντας 22.5 χρονών πλέον η ισχύς του δεν είναι όπως πριν, το ρελαντί κάνει κάποια παιξίματα, δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι όπως παλιά. Με το που έβγαλε την Vpower στα 98 οκτάνια ξανά η Shell είπα να δοκιμάσω. Παιδιά, έχει διαφορά. Όχι δεν έγινε πύραυλος το αυτοκίνητο. Αλλά δεν παίζει το ρελαντί πια ακόμη και κρύο, το γκάζι είναι πιο στρωτό.

Για παραπάνω χιλιόμετρα, ας γελάσω, με το 80% να γράφονται στον αστικό ιστό δεν υπάρχει διαφορά καμία. Αλλά ναι, μπορώ να πω πως στο παλιό μου αυτοκίνητο φάνηκε διαφορά "στα σημεία". Σε ένα καινούριο δεν έχω ιδέα, πιθανώς (όπως κι εγώ παλιότερα) να μη δείτε τίποτε. Αλλά προφανώς κάτι έχει μέσα και κάνει τη διαφορά.

Αν αξίζει τη διαφορά τιμής; Στο 1 λεπτό σίγουρα. Στα 10-πόσα είναι η κανονική τιμή.... χμμμ...

Φίλε μου συγγνώμη αλλά VW polo του 1997 με 1400 κυβικά και 100 ίππους δεν βγήκε ποτέ,με 75 άλογα βγήκε και έκαιγε 95αρα αμόλυβδη σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή,στη Γερμανία την 95αρα την λένε σούπερ αμόλυβδη.

Διόρθωση,γράψε λάθος,όντως υπήρξε,έχεις δίκαιο,εξού και η 98αρα.Συγγνωμη.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχουν πει ότι νοθεύουν και με οινόπνευμα. 

Προσθετικά έχει να προτείνει κανείς κάτι καλό ή βγαίνουμε εκτός? Να ανοίξουμε νέο θέμα αν είναι για προσθετικά/καθαριστικά κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...