Προς το περιεχόμενο

Επισκευή κινητήρα


Bisbikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Κάπως έτσι είναι, το τελευταίο αυτοκίνητο που είχα με ρυθμιζόμενες βαλβίδες ήταν ένα seat ibiza του 86΄...

Προφανως   ειχε  τον  κινητηρα   φιατ   903  κυβικα   με   ριζες   απο  το  55-60.

Γιατι   τα   μοντελα   1200-1500   που   εγραφαν   system  porsche:P  ειχαν   υδραυλικες  βαλβιδες.

Αυτοι   οι  κινητηρες   ηταν  και   το   οροσημο   μεταστροφης   της   σεατ   απο   την  φιατ   στην   φολκσβαγκεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, tigergreg είπε

Προφανως   ειχε  τον  κινητηρα   φιατ   903  κυβικα   με   ριζες   απο  το  55-60.

Γιατι   τα   μοντελα   1200-1500   που   εγραφαν   system  porsche:P  ειχαν   υδραυλικες  βαλβιδες.

Ε ναι, τον 900αρη φορούσε, ο οποίος ήταν ίδιος με τον 900άρη που φορούσαν και τα φιατ 127 παλιότερα.

Στην αρχή τουλάχιστον, γιατί μετά έκανα μετατροπή σε SXi :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Ε ναι, τον 900αρη φορούσε, ο οποίος ήταν ίδιος με τον 900άρη που φορούσαν και τα φιατ 127 παλιότερα.

Στην αρχή τουλάχιστον, γιατί μετά έκανα μετατροπή σε SXi :)

Καταλαβα...πηρες   τροπετο....

Κορυφαιο   τοτε   μοντελο   1500   με   105   αλογα   και   ψεκασμο   μπος  ελ  τζετρονικ.

Το   αξιοπεριεργο   για   τοτε   ηταν   οτι   λογω   ψεκασμου   εκαιγε   πολυ   λιγοτερο   ειδικα   εξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tigergreg είπε

Καταλαβα...πηρες   τροπετο....

Κορυφαιο   τοτε   μοντελο   1500   με   105   αλογα   και   ψεκασμο   μπος  ελ  τζετρονικ.

Το   αξιοπεριεργο   για   τοτε   ηταν   οτι   λογω   ψεκασμου   εκαιγε   πολυ   λιγοτερο   ειδικα   εξω.

Αν και το δικό μου μοτέρ ήταν ψεκαστό, τα πρώτα 1500άρια ήταν καρπυρατεράτα... :)

Αξιοπερίεργο δεν θα το έλεγα γιατί δεν ήταν μόνο λόγο ψεκασμού, αλλά και επειδή οι system porsche ήταν σύγχρονοι, σε αντίθεση με τον 146A που η τεχνολογία του ήταν ξεπερασμένη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Αν και το δικό μου μοτέρ ήταν ψεκαστό, τα πρώτα 1500άρια ήταν καρπυρατεράτα... :)

Αξιοπερίεργο δεν θα το έλεγα γιατί δεν ήταν μόνο λόγο ψεκασμού, αλλά και επειδή οι system porsche ήταν σύγχρονοι, σε αντίθεση με τον 146A που η τεχνολογία του ήταν ξεπερασμένη.

Ναι   ηταν   με  85   αλογατα   ομως   και  με   καταναλωση   0,1-0,5   μεγαλυτερη!

Επισης  ο   903   ηταν   εξελιξη   των   850  των   750   και   600   του   1950.

Ειχε   φτασει   στα   καλυτερα   του   1,049   με   70  αλογα   στα   ωτομπιανκι   αμπαρθ.

Φυσικα   στα   τελευταια   εκανες   ειδικη   πατεντα   για   να   παρεις   καρτα   καυσαεριων   αργοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε βγει και έκδοση sxi turbo...

Αρκετά όμως με το off topic και τις αρχαιολογίες, ας μείνουμε στο θέμα, η δική μου γνώμη είναι ότι ο ts δεν θα έπρεπε καν να σκέφτεται επισκευή κινητήρα για το αυτοκίνητο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Είχε βγει και έκδοση sxi turbo...

Αρκετά όμως με το off topic και τις αρχαιολογίες, ας μείνουμε στο θέμα, η δική μου γνώμη είναι ότι ο ts δεν θα έπρεπε καν να σκέφτεται επισκευή κινητήρα για το αυτοκίνητο του.

σε αυτο συμφωνω και γω ... χαχαχαχαχαχα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Klausx είπε

Χάνεις καθόλου αντιψυκτικό;

Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις 15w40.

Επίσης δοκίμασε διάφορα πρόσθετα χημικά πριν πας για άνοιγμα κινητήρα μήπως και στρώσει.

για το 15w40 βαλε στην εξισωση και την τρομπα λαδιου που θα τραβαει ζορια. το πιθανοτερο ειναι πως το συγκεκριμενο παιρνει ημισυνθετικο (10w40). το 15αρι ειναι αρκετα πιο παχυρευστο απ το ημι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέτα το φίλε πάρε άλλο θα σου ζητήσουν κανένα 1000 και δουλειά δεν θα κάνεις κάτι φλάντζες κάτι τσιμουχακια βαλβίδων κανένα πλαναρισμα καπακιού τρίψιμο βαλβίδων κανένα ωστηριο κανένα αρπαγμα εκκεντροφόρου ..............κανένα.....κανένα......Πέτα το φιλος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, ziziaek είπε

Πέτα το φίλε πάρε άλλο θα σου ζητήσουν κανένα 1000 και δουλειά δεν θα κάνεις κάτι φλάντζες κάτι τσιμουχακια βαλβίδων κανένα πλαναρισμα καπακιού τρίψιμο βαλβίδων κανένα ωστηριο κανένα αρπαγμα εκκεντροφόρου ..............κανένα.....κανένα......Πέτα το φιλος

Γιατί δεν θα κάνω δουλειά;; ότι τι; θα συνεχίσει να καίει λάδι μετά την επισκευή; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/2/2020 στις 4:15 ΜΜ, Dinos1973 είπε

Το αμάξι είναι για την πρέσα.......όλα τα αλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες!!!!!!

Τι αμάξι έχεις εσύ; 

11 ώρες πριν, oikonikos είπε

Όπως??

Δεν χάνω αντιψυκτικό κ λάδια βάζω alpine 15w 40

4 λεπτά πριν, ziziaek είπε

Αναλόγως την μαστορατζα που θα το αναλάβει

Κατά 90 τοις 100 όχι αλλά κρατά και μια πισινή

Τότε γιατί μου λες δεν θα κάνω δουλειά δεν καταλαβαίνω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Γιατί δεν θα κάνω δουλειά;; ότι τι; θα συνεχίσει να καίει λάδι μετά την επισκευή; 

Εδώ σου λένε ότι με 1000 ευρώ παίρνεις άλλο..... ότι μεταχειρισμένο πάρεις θα θέλει αρκετά ευρώ να γίνει αυτοκίνητο συν πόσα "κρυφά" προβλήματα θα έχει.

Όπως σου πρότεινα δοκίμασε πρώτα πρόσθετα δεν έχεις να χάσεις κάτι.
https://www.amazon.com/Liqui-Moly-2020-Motor-Saver/dp/B00CPL8WY8

Άλλαξε μάρκα λαδιού μέχρι να βρεις πια δουλεύει καλύτερα στον κινητήρα σου. Ξανά γύρνα στο 10w40.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Bisbikos είπε

Γιατί δεν θα κάνω δουλειά;; ότι τι; θα συνεχίσει να καίει λάδι μετά την επισκευή; 

Τα λεφτά που θα δώσεις για την δουλεία που θα κάνεις, δεδομένης την ηλικίας του αυτοκινήτου, δεν αξίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τα λεφτά που θα δώσεις για την δουλεία που θα κάνεις, δεδομένης την ηλικίας του αυτοκινήτου, δεν αξίζουν.

Η ηλικια δεν παιζει τοσο μεγαλο ρολο οσο η συντηρηση..!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...