Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδη θελω να παρω το spiderman remaster απο οσο καταλαβαινω αν δεν εχω το morales tough luck ...

 α) αν ειναι κανεις νοτια προαστια αργυρουπολη μερια και μπορω να δανειστω το cd ισα ισα για να κανω την αγορα τον ευχαριστω απο τωρα (εννοειτε με ολα τα Precautions ελεω covid)

β) αν παρει κανεις την ultimate edition και για καποιο λογο δεν θελει το κωδικο ...εδω ειμαστε να τον αγορασουμε

Thanx in advance Που λεν και στο χωριο μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μιλησα σημερα με public μου ειπαν οτι οσοι εχουμε παραγγειλει 17-19 ειμαστε day 1.αντε να δουμε σημερα παντως μου ηρθε το demons souls,μου χουν πεσει τα σαγονια φερτε το play να το βαλω μεσα ρεεεεεεεεεεει

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, spartan29gr είπε

 

Με λιγα λογια ξεχωριστη μνημη στα  4gb τεχνολογιας ddr4  ε?

Ενδιαφερον για εμας τους tech freaks😛

Είναι 512 MB . Είναι η μνήμη dram cache  για τον ssd κατά πάσα πιθανότητα.

Επεξ/σία από nekrik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, venomawakens7 είπε

Μόλις έστειλα το παρακάτω στο Κωτσόβολο. Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα να περιγράψω τη κατάσταση με το δεδομένο του περιορισμού στον αριθμό λέξεων. 

17/9 έκανα pre order το ps5 με αρ. παρ. --------------. Δεν μου ζητήθηκε πουθενά η καταβολή προκαταβολής , η διαδικασία ολοκληρώθηκε κανονικά με επιβεβαιωτικό email. Mετά από 6 μέρες με καλέσατε και μου θέσατε το δίλημμά είτε μας δίνεις τώρα 50 ευρώ , είτε σου ακυρώνουμε τη παραγγελία , χάνεις τη σειρά σου και δεν παραλαμβάνεις day 1, είτε μας βάζεις 50 ευρώ κρατάς τη σειρά σου και παραλαμβάνεις εγγυημένα πρώτη μέρα, μου τονίστηκε το εγγυημένα. Φυσικά εγώ σας καταθέτω άμεσα τα 50 ευρώ που μου ζητήσατε με σκοπό να παραλάβω απροβλημάτιστα 19/10 όπως μου εγγυηθήκατε. Προς μεγάλη μου έκπληξη η αρχική μου παραγγελία ακυρώθηκε από μέρους σας και μου ήρθε νέα παραγγελία με ημ/νια υποβολής 23/6. Γνωρίζοντας ότι το απόθεμα είναι περιορισμένο και γνωρίζοντας ότι θα δώσετε προτεραιότητα όπως δηλώνετε με βάση την ημ/νια παραγγελίας μετά από την παραπάνω εξέλιξη ανησύχησα. Τότε όσες φορές κάλεσα στο τηλ. με διαβεβαιώνατε ότι δεν χάθηκε η σειρά μου, ότι φαίνεται η αρχική μου παραγγελία στις 17/9 και ότι θα παραλάβω πρώτη μέρα. Απλά όπως μου είπατε η αλλαγή έγινε αναγκαστικά γιατί αφού σας ζητήσαμε χρήματα, έπρεπε να αλλάξουμε τη τιμή. Κατανοητό από μέρους μου. Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι τι άλλαξε την τελευταία εβδομάδα. Προς πολύ μεγάλη μου έκπληξη από την αρχή αυτής της εβδομάδας είτε καλούσα στο τηλ. είτε στο live chat οι απαντήσεις που έπαιρνα ήταν αβέβαιες. Δε ξέρουμε / δε ξέρουμε ποιοι σας τα έλεγαν αυτά/ εμείς βλέπουμε παραγγελία 23/9 και δε ξέρουμε αν θα είστε στο πρώτο κύμα/ ίσως χάσετε κάποιες θέσεις στη σειρά προτεραιότητας  κτλ. Είναι σοβαρά πράγματα αυτά? Μου αλλάξατε με δική σας ευθύνη και πρωτοβουλία την παραγγελία που είχα κάνει τη πρώτη ώρα μόνο και μόνο για να σας καταθέσω 50 ευρώ και τώρα έχασα την σειρά μου και είναι αμφίβολο πότε θα παραλάβω. Σας ζητώ να ενημερώσετε άμεσα τον υπεύθυνο για τη σειρά προτεραιότητας των παραγγελιών, λαμβάνοντας υπόψιν σας ότι είχα παραγγείλει τη πρώτη ώρα, τ εγγυήσεις που μου δίνατε τόσο καιρό. Περιμένω σοβαρή, υπεύθυνη απάντηση.

περιμενουμε και εμείς σοβαρή απάντηση αλλά τα @@ μας θα πάρουμε μου φαίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις με πήραν από πλαίσιο μου είπαν ότι την επόμενη εβδομάδα θα το στείλουν απλά δεν είναι σίγουροι αν θα την έχω 20 η 21 του μηνός η 18 η 19 θα την στείλουν από ότι μου είπε μια κοπέλα. Με ρώτησε και πως θέλω το υπόλοιπο να πληρωθεί λέω καλύτερα με κάρτα μου έστειλε το link και όλα καλά. Αντε να δούμε από βδομάδα τι θα γίνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ‘γώ θα ήθελα να λάβω day one τη κονσόλα αλλά μήπως ρε μάγκες να το δούμε λίγο πιο ψύχραιμα το θέμα; Κάποιοι θα το λάβουν 19 και κάποιοι λίγο πιο μετά και τι έγινε;

Κυριολεκτικα εδώ ο κόσμος χάνεται και ‘μείς χτενιζόμαστε. 

Ηδη τόσο οι retail εταιρίες όσο και οι μεταφορικές δουλεύουν είτε work from home η με λειψό προσωπικό κάτω από συνθήκες ανοργανωσιάς, με όλη αυτή τη κορονοκατασταση που έχει δημιουργήσει νεύρα σε όλους μας και έχει η κάθε κοπελίτσα σε τηλεφωνικό κέντρο της ACS η του public/Κοτσοβολου κτλ τον κάθε Γιωργακη από μας να τη μπινελικωνει για το ποτέ θα λάβει τη κονσόλα του.

Επεξ/σία από Mitroglou7
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, stevenfins είπε

Είναι διαθέσιμο το bugsnax για τους συνδρομητές του ps plus. Εγώ το ενεργοποίησα κανονικά από το app στο κινητό.

Thx το έβαλα και εγώ στο library να υπάρχει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mike0402 είπε

πως μιλησες?εμενα μου εχουν πει εδω και ωρα οτι θα με παρουν τηλεφωνο γιατι εχει θεμα το συστημα τους!

Πως μιλησα? οπως γραφω επιασα το τηλέφωνο και σχημάτισα τον αριθμό του media και μετα πάτησα το 3 και μετα μιλήσαμε :P  :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...