Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Crus είπε

 

 

 

Λοιπον, εκανα τα test μου και με input στην tv ως source PC & ως console.

Επειτα τεσταρα σε Standard & PC RGB mode και δοκιμασα ολες τις δυνατες επιλογες HGIG ή Dynamic Tone Mapping με Low, High & Auto Black LVL.

Το αποτελεσμα εχει ως εξης και αφορα το A Plague's Tale συγκεκριμενα:

Καταρχας δεν ειδα διαφορα στην διαχειριση του Standard & PC RGB Mode αν επελεγα source PC ή Console. Επισης σε ολα τα παρακατω δεν ειδα και διαφορα στα αποτελεσματα των επιλογων HGIG ή DTM αναλογα το Standard ή PC Mode. Δεν ξερω αν ισχυει γενικα αυτό ή στο συγκεκριμένο παιχνιδι, απλα το αναφερω διοτι ο Vincent (HDTV) επιμενει πως υπαρχει οντως διαφορα..

Οποτεδηποτε ανοιγω το Black LVL στο High απο Low ή Auto τα χρωματα φαινονται ξεθωριασμενα. Αυτο αφορα και σε HGIG mode αλλα και σε DTM. Σε DTM μαλιστα ειναι ακομα χειροτερα και ολη η οθονη παιρνει μια ανοιχτη γκρι αποχρωση. Οποτε τουλαχιστον στο A Plagues Tale, Black LVL Auto.

Μεταξυ HGIG & DTM, οντως ειναι θεμα preference. Σε HGIG τα χρωματα ειναι -στο ματι μου- ενα κλικ πιο φυσικα αλλα οντως ειναι και λιγο πιο dim η εικονα. Σε DTM η εικονα ειναι οντως πιο φωτεινη με χρωματα πιο vidid αλλα οχι και μεγαλη διαφορα. Μαλλον κλεινω προς DTM και εγω, εκτος εαν δουμε επιτελους games να δουλευουν σωστα με HGIG.

Παντως μου εκανε εντυπωση αυτο που αναφερετε αρκετοι για το Black LVL στο High. Ισως να μου δωσετε ενα παραδειγμα σε game που το εχετε δει να λειτουργει σωστα για να το καταλαβω και εγω?

Νομίζω το πιο σημαντικό είναι τι κάνεις στο app hdr calibration, σε σχέση με όλα τα άλλα. Τι ρυθμίσεις κάνεις εκει?  Μόλις έφτιαξα αυτό όλα τα άλλα είναι στο auto.

Με σωστά υλοποιημένο hgig όπως της LG (που ουσιαστικά απενεργοποιεί το DTM), το tone mapping το κάνει μόνο η κονσόλα. Οπότε αποφεύγεις διπλή επεξεργασία του σήματος. 

 

Επεξ/σία από mike_1980
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Crus είπε

Παντως μου εκανε εντυπωση αυτο που αναφερετε αρκετοι για το Black LVL στο High. Ισως να μου δωσετε ενα παραδειγμα σε game που το εχετε δει να λειτουργει σωστα για να το καταλαβω και εγω?

Απ' ότι καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις, το Xbox δεν φαίνεται να κάνει σωστά output σε full RGB. Παρόλο που το επιλέγεις από τα settings εξακολουθεί να είναι σε limited range.

Το έχουν επιβεβαιώσει και άλλοι ότι υπάρχει πρόβλημα με αυτή τη ρύθμιση: https://xbox-forums.com/threads/xbox-series-x-doesnt-obey-full-rgb-setting-when-in-hdr-content.411226/

Θα σου πρότεινα να επιλέξεις το "standard mode" με Black Level Low και θα είσαι εντάξει σε όλες τις περιπτώσεις. Ειλικρινά δεν υπάρχει κανένας λόγος να παιδεύεσαι με το "PC RGB" εφόσον και σωστά να λειτουργούσε, δεν υπάρχει κανένα απολύτως benefit στην εικόνα.

Να προσθέσω επίσης ότι το RGB range δεν έχει καμία σχέση με την ανάλυση χρώματος YUV 4.4.4/4.2.2. Μπορείς να έχεις δηλαδή κανονικά full chroma 4.4.4 με RGB limited range.

Όσο αναφορά το HGIG vs DTM ναι, είναι καθαρα θέμα προσωπικού γούστου. Απλώς το HGIG είναι πιστό όσο αναφορά το περιεχόμενο της πηγής. Επειδή όμως δεν δίνουν όλοι οι devs την ίδια σημασία στο HDR, το DTM φαίνεται καλύτερο σε ορισμένες περιπτώσεις.

Εγώ αποφεύγω το DTM για δυο λόγους. Ο ένας είναι ότι κάνει το hub των games πάρα πολύ φωτεινό και μου αποσπά την προσοχή όταν παίζω σε χαμηλό φωτισμό. Ο άλλος είναι ότι ανεβάζει την φωτεινότητα της εικόνας σε παιχνίδια με σκοτεινές σκηνές όπως το RE2. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Απ' ότι καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις, το Xbox δεν φαίνεται να κάνει σωστά output σε full RGB. Παρόλο που το επιλέγεις από τα settings εξακολουθεί να είναι σε limited range.

Το έχουν επιβεβαιώσει και άλλοι ότι υπάρχει πρόβλημα με αυτή τη ρύθμιση: https://xbox-forums.com/threads/xbox-series-x-doesnt-obey-full-rgb-setting-when-in-hdr-content.411226/

Θα σου πρότεινα να επιλέξεις το "standard mode" με Black Level Low και θα είσαι εντάξει σε όλες τις περιπτώσεις. Ειλικρινά δεν υπάρχει κανένας λόγος να παιδεύεσαι με το "PC RGB" εφόσον και σωστά να λειτουργούσε, δεν υπάρχει κανένα απολύτως benefit στην εικόνα.

Να προσθέσω επίσης ότι το RGB range δεν έχει καμία σχέση με την ανάλυση χρώματος YUV 4.4.4/4.2.2. Μπορείς να έχεις δηλαδή κανονικά full chroma 4.4.4 με RGB limited range.

Όσο αναφορά το HGIG vs DTM ναι, είναι καθαρα θέμα προσωπικού γούστου. Απλώς το HGIG είναι πιστό όσο αναφορά το περιεχόμενο της πηγής. Επειδή όμως δεν δίνουν όλοι οι devs την ίδια σημασία στο HDR, το DTM φαίνεται καλύτερο σε ορισμένες περιπτώσεις.

Εγώ αποφεύγω το DTM για δυο λόγους. Ο ένας είναι ότι κάνει το hub των games πάρα πολύ φωτεινό και μου αποσπά την προσοχή όταν παίζω σε χαμηλό φωτισμό. Ο άλλος είναι ότι ανεβάζει την φωτεινότητα της εικόνας σε παιχνίδια με σκοτεινές σκηνές όπως το RE2. 

Το dtm το έχει η tv μας στην περίπτωση που της στείλουμε σημα παραπάνω φωτεινότητας nits από αυτό που πραγματικά είναι (οι σημερινές oled δεν είναι πάνω από 700, μόνο οι πολυ ακριβές και μεγάλες lcd φτάνουν 1500+) , να το φέρει στα μετρα του πάνελ, έτσι ώστε να δούμε μια ωραία εικόνα, να μη χάσουμε λεπτομέρεια στα φωτεινά πλάνα, στα σκοτεινά κλπ.

Στο app HDR calibration ξεκινάνε τα βασικά. Δείτε το προηγούμενο post μου (σ.571), με αυτά που προτείνει το hdtvtest. Έτσι το xbox βγάζει σήμα 1000 nits. Είναι ένα καλό σημείο να ξεκινήσει κάποιος να δει τι γίνεται. Δοκιμάστε το με τα υπόλοιπα στο auto και πείτε πως σας φαίνεται.

 

Επεξ/σία από mike_1980
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Ειλικρινά δεν υπάρχει κανένας λόγος να παιδεύεσαι με το "PC RGB" εφόσον και σωστά να λειτουργούσε, δεν υπάρχει κανένα απολύτως benefit στην εικόνα.

Ηρεμία ηρεμία, το Full RGB setting είναι μονόδρομος αν έχεις Full RGB input device, a.k.a. Monitor

Το θέμα είναι να κάνεις match output με input, τίποτα παραπάνω (δηλαδή ναι, αφού τα πάντα είναι mastered σε limited range δεν έχεις ουσιαστικό benefit αλλά αν έχεις Full RGB input στην οθόνη και ρυθμίσεις Limited output στο Xbox, έφαγες ξέβγαλμα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Ηρεμία ηρεμία, το Full RGB setting είναι μονόδρομος αν έχεις Full RGB input device, a.k.a. Monitor

Ο φίλος στον οποίο απάντησα έχει TV, όχι monitor.

Αν δεν κάνω λάθος δηλαδή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, manthos_27 είπε

Προσωπικά το fifa 20 μαρεσει ποιο πολύ από το 21

Κάθε πέρσι και καλύτερα .🤣

7 ώρες πριν, SeriesX είπε

Dirt 5, Outer World, Nba 2k1, Squadron Star Wars, Wreckfest.....μπηκε πραγμα για λιωσιμο! 

Gear 5 και Apex, fifa 20 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, mike_1980 είπε

Νομίζω το πιο σημαντικό είναι τι κάνεις στο app hdr calibration, σε σχέση με όλα τα άλλα. Τι ρυθμίσεις κάνεις εκει?  Μόλις έφτιαξα αυτό όλα τα άλλα είναι στο auto.

Με σωστά υλοποιημένο hgig όπως της LG (που ουσιαστικά απενεργοποιεί το DTM), το tone mapping το κάνει μόνο η κονσόλα. Οπότε αποφεύγεις διπλή επεξεργασία του σήματος. 

 

 

Εχει γινει το HDR calibration εννοειται. Τωρα αν υπαρχει κανενα Bug που οταν αλλαζεις απο Full RGB σε Standard ή απο DTM σε HGIG χρειαζεται να το ξανακανεις.

 

5 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Απ' ότι καταλαβαίνω από αυτά που γράφεις, το Xbox δεν φαίνεται να κάνει σωστά output σε full RGB. Παρόλο που το επιλέγεις από τα settings εξακολουθεί να είναι σε limited range.

Το έχουν επιβεβαιώσει και άλλοι ότι υπάρχει πρόβλημα με αυτή τη ρύθμιση: https://xbox-forums.com/threads/xbox-series-x-doesnt-obey-full-rgb-setting-when-in-hdr-content.411226/

Θα σου πρότεινα να επιλέξεις το "standard mode" με Black Level Low και θα είσαι εντάξει σε όλες τις περιπτώσεις. Ειλικρινά δεν υπάρχει κανένας λόγος να παιδεύεσαι με το "PC RGB" εφόσον και σωστά να λειτουργούσε, δεν υπάρχει κανένα απολύτως benefit στην εικόνα.

Να προσθέσω επίσης ότι το RGB range δεν έχει καμία σχέση με την ανάλυση χρώματος YUV 4.4.4/4.2.2. Μπορείς να έχεις δηλαδή κανονικά full chroma 4.4.4 με RGB limited range.

Όσο αναφορά το HGIG vs DTM ναι, είναι καθαρα θέμα προσωπικού γούστου. Απλώς το HGIG είναι πιστό όσο αναφορά το περιεχόμενο της πηγής. Επειδή όμως δεν δίνουν όλοι οι devs την ίδια σημασία στο HDR, το DTM φαίνεται καλύτερο σε ορισμένες περιπτώσεις.

Εγώ αποφεύγω το DTM για δυο λόγους. Ο ένας είναι ότι κάνει το hub των games πάρα πολύ φωτεινό και μου αποσπά την προσοχή όταν παίζω σε χαμηλό φωτισμό. Ο άλλος είναι ότι ανεβάζει την φωτεινότητα της εικόνας σε παιχνίδια με σκοτεινές σκηνές όπως το RE2. 

 

Ισως. Η πολυ απλα στο συγκεκριμενο GAME δεν εκμεταλλευεται ουτως η αλλως το RGB range για να αντιλαμβανεσαι διαφορα ή που η διαφορα ειναι μικρη που δεν την αντιλαμβανομαι ή που η δικη μου οραση δεν ειναι τοσο καλη για να ξεχωρισει τις διαφορες.😛

Εκει κατεληξα τελικα Standard Mode και επιλεγω αναλογα το game DTM ή HGIG (μια ρυθμιση ειναι κλαιν, αλλαζει ευκολα) και αφηνω το black level στο auto. Αυτο που μου κανει εντυπωση και δεν καταλαβαινω το γιατι, ειναι οταν εχω το black level στο high, ειτε σε DTM ειτε σε HGIG ειναι τα ξεπλυμενα χρωματα, ενω διαβαζω αρκετους απο εσας να λετε οτι εχετε διαφορετικο αποτελεσμα. Μηπως μου ξεφευγει κατι?

 

2 ώρες πριν, mike_1980 είπε

Το dtm το έχει η tv μας στην περίπτωση που της στείλουμε σημα παραπάνω φωτεινότητας nits από αυτό που πραγματικά είναι (οι σημερινές oled δεν είναι πάνω από 700, μόνο οι πολυ ακριβές και μεγάλες lcd φτάνουν 1500+) , να το φέρει στα μετρα του πάνελ, έτσι ώστε να δούμε μια ωραία εικόνα, να μη χάσουμε λεπτομέρεια στα φωτεινά πλάνα, στα σκοτεινά κλπ.

Στο app HDR calibration ξεκινάνε τα βασικά. Δείτε το προηγούμενο post μου (σ.571), με αυτά που προτείνει το hdtvtest. Έτσι το xbox βγάζει σήμα 1000 nits. Είναι ένα καλό σημείο να ξεκινήσει κάποιος να δει τι γίνεται. Δοκιμάστε το με τα υπόλοιπα στο auto και πείτε πως σας φαίνεται.

 

 

Με βαση αυτο σεταρα και Xbox και TV (Oled BX).

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Crus είπε

 

Εχει γινει το HDR calibration εννοειται. Τωρα αν υπαρχει κανενα Bug που οταν αλλαζεις απο Full RGB σε Standard ή απο DTM σε HGIG χρειαζεται να το ξανακανεις.

 

 

Ισως. Η πολυ απλα στο συγκεκριμενο GAME δεν εκμεταλλευεται ουτως η αλλως το RGB range για να αντιλαμβανεσαι διαφορα ή που η διαφορα ειναι μικρη που δεν την αντιλαμβανομαι ή που η δικη μου οραση δεν ειναι τοσο καλη για να ξεχωρισει τις διαφορες.😛

Εκει κατεληξα τελικα Standard Mode και επιλεγω αναλογα το game DTM ή HGIG (μια ρυθμιση ειναι κλαιν, αλλαζει ευκολα) και αφηνω το black level στο auto. Αυτο που μου κανει εντυπωση και δεν καταλαβαινω το γιατι, ειναι οταν εχω το black level στο high, ειτε σε DTM ειτε σε HGIG ειναι τα ξεπλυμενα χρωματα, ενω διαβαζω αρκετους απο εσας να λετε οτι εχετε διαφορετικο αποτελεσμα. Μηπως μου ξεφευγει κατι?

 

 

Με βαση αυτο σεταρα και Xbox και TV (Oled BX).

 

 

To series x κανει output se limited στο HDR ανεξαρτητως πως το εχεις σεταρει στη κονσολα ...Εχει αναφερθει αυτο και σε φορουμ ..Επειδη η Τβ μου(Q80 t) ,ματσαρει σωστα στο auto μπαινει αυτοματα σε low(SDR και HDR), αν σεταρω κονσολα σε standard rgb και σε normal μονο στο sdr αν σεταρω κονσολα σε pc rgb, σε HDR συνεχιζει να μπαινει αυτοματα σε low ενω θα επρεπε να ειναι normal.Οσον αφορα το HGIG εγω το εχω παντα on γιατι μου δινει πιο καλη και καθαρη εικονα ανεξαρτητως αν το παιχνιδι το υποστηριζει παρολο που ειναι ελαφρως πιο σκοτεινη.Για αυτο φαινεται οπτικα washed out αν σεταρεις τβ στο νορμαλ παρολο που ειναι το σωστο αν εχεις σεταρει κονσολα σε pc rgb.Αυτο νομιζω εγω.Τωρα σε μονιτορ δεν ξερω τι ισχυει αλλα σε τβ δεν υπαρχει λογος να το σεταρεις σε pc rgb ,δε κερδιζεις και κατι ουτως η αλλως .Οποτε συνδιασμος standard series x και low tv ειναι μονοδρομος και safe.

Επεξ/σία από jimtriol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nosstrom είπε

Προσωπικα με τη κατάσταση hdmi κλπ σπάω το κεφάλι μου να βρω τι TV να πάρω 

Να περιμενεις ειναι η αποψη μου...ολες του 20 εχουν τα θεματακια τους ..Τα εχουν κανει λιγο μανταρα με τα VRR και τα 120..

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To hgig δεν παιζει παντα ιδια σε ολα τα games. Ενα απλο τεστ για να δεις αν δουλευει σωστα το hgig ειναι να βαλεις dtm on και αν δωσει φωτισμο τοτε το hgig δεν δουλευει. Αν εχεις dtm on και το αλλαξεις με hgig και δεν μειωσει τον φωτισμο αλλα καθαρισει την εικονα ακομα πιο πολυ και δωσει τονο στα φωτεινα σημεια τοτε δουλευει και ειναι πανεμορφο αποτελεσμα. Αν σκοτεινιασει η εικονα τοτε δεν δουλευει

Προσωπικα lg cx και sex εχω μεινει αφωνος απο την εικονα.και οσοι εχετε 120 hz 4k πρεπει να σεταρετε το xbox  σε 120 hz διαφορετικα δουλευει limited το hdmi 2,0 και οχι 2,1

Επεξ/σία από chrisgewrgi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχουμε κανένα νεότερο για το πότε θα πραγματοποιηθεί η υπόσχεση που έδωσε η MS σχετικά με τα free to play games (π.χ. Fortnite), ότι δε θα απαιτούν Live;

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/3/2021 στις 4:32 ΜΜ, stafftw είπε

Εγω παλι παντού βλέπω να γίνεται αυτή η συζήτηση.

Ε όπως και να εχει όταν ειδικά είναι single player η αθλητικός τίτλος που σε λίγο καιρό θα βγει το επόμενο, νιώθεις κάπως, γιατι θα μπορούσες να μην το έχεις πληρωσει

ετσι νοιωθω εγω με το Nba 2k21 οπου τα εσκασα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...