Προς το περιεχόμενο

Η Cisco Hellas αρωγός στην υλοποίηση της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλα τα σχολεία της χώρας


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, με στόχο να κρατήσει τη μαθητική κοινότητα σε επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των περιορισμών που προκύπτουν από την πανδημία COVID-19 και μετά από έλεγχο και αξιολόγηση διαφορετικών προτάσεων, επέλεξε την πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης Cisco Webex Meetings ως την επίσημη πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
 
Η υλοποίηση του προγράμματος, με κύριο χαρακτηριστικό τα πολύ στενά χρονικά περιθώρια, δοκιμάστηκε την Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020 σε σχολική μονάδα με τη συμμετοχή του Πρωθυπουργού και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου. Τη Δευτέρα 16 Μαρτίου ξεκίνησε δυναμικά η ενημέρωση για το πρόγραμμα, σε συνεργασία με τον Gold Partner της Cisco, τη Space Hellas. Σε διάστημα μόλις 9 εργάσιμων ημερών πραγματοποιήθηκαν συνολικά 17 τηλεδιασκέψεις και σεμινάρια, όπου εκπαιδεύθηκαν οι ομάδες υποστήριξης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του συνόλου των Λυκείων (1.709 Γενικά Λύκεια, Επαγγελματικά Λύκεια, Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) και των Γυμνασίων (2.055 Γυμνάσια, Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματική Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, Ειδικά Γυμνάσια), αποτελούμενα από 3.460 Διευθυντές, καθώς και εκπαιδευτικούς με ψηφιακές δεξιότητες. Σταδιακά όλοι οι καθηγητές των Λυκείων και Γυμνασίων, 33.892 και 38.376  αντίστοιχα, της χώρας,  απέκτησαν προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα Cisco Webex Meetings, την προσωπική τους ψηφιακή τάξη και άρχισαν να οργανώνουν τηλε-μαθήματα με τους μαθητές Λυκείου και Γυμνασίου, 370.017 και 340.479 αντίστοιχα.

ss_1.jpg.29164188a99a0b2b69b255e57b5ae3b8.jpg

ss_2.jpg.1f7afeb63d801553a2e44b90f38e45fe.jpg

Έως σήμερα (31/03) έχουν διεξαχθεί συνολικά 72.102 μαθήματα με πάνω από 1.000.000 συμμετοχές μαθητών.
 
Για την τεχνική υποστήριξη του προγράμματος, ενεργοποιήθηκε και λειτουργεί στο Υπουργείο ένας Κεντρικός Μηχανισμός Υποστήριξης δευτέρου επιπέδου (helpdesk), όπου 44 εξιδεικευμένα στελέχη απαντούν σε τηλεφωνήματα και ηλετρονικά μηνύματα των ομάδων υποστήριξης των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, αλλά και μεμονωμένων εκπαιδευτικών, βοηθώντας τους στη δημιουργία ψηφιακών τάξεων, αλλά και στην ευρύτερη χρήση της πλατφόρμας. Συνολικά μέχρι σήμερα, έχουν εξυπηρετηθεί περισσότερες από 17,000 κλήσεις και ηλεκτρονικά μηνύματα.Το τηλεφωνικό κέντρο του help desk υποστηρίζεται από την Cosmote, Gold Partner της Cisco.
 
Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Cisco Ελλάδος, συνεισέφερε στη διοργάνωση και τεχνική υποστήριξη των εκπαιδεύσεων των ομάδων εργασίας, τη δημιουργία των λογαριασμών των εκπαιδευτών στην πλατφόρμα Cisco Webex Meetings για τον σχεδιασμό των ψηφιακών τάξεων, καθώς και στη διάθεση 15 εξειδικευμένων στελεχών στο help desk του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αρωγός σε όλες τις παραπάνω δράσεις είναι η Space Hellas, Gold Partner της Cisco.

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται την Παρασκευη 3 Απριλίου 2020 με την εκπαίδευση και ενσωμάτωση στην πλατφόρμα και των Δημοτικών σχολείων, τα οποία αφορούν σε 69.666 εκπαιδευτικούς και 623.363 μαθητές.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Έχω να πω οτι στο συγκεκριμένο κομμάτι η κυβέρνηση το χειρίστηκε πολύ καλά. Ρύθμισα της μάνας μου που είναι φιλόλογος το λαπτοπ και έχει ήδη κάνει 8 online μαθήματα με 25 μαθητές τη φορά και δεν έχει κάνει κιχ. Ούτε μια πτώση στη σύνδεση.  Και είναι εύκολο στη χρήση μιας και όλο το διαχειριστικό κομμάτι είναι από το Υπουργείο και οι μαθητές μπαίνουν με ονοματεπώνυμο στο "meeting" κάθε καθηγητή χωρίς να μπαίνουν άσχετοι ή ανώνυμοι. 

Μόνο αρνητικό (και δεν έχει να κάνει με την πλατφόρμα) είναι οτι πλέον οι καθηγητές αναγκάζονται να κλείσουν τις κάμερες γιατί τα μλκισμένα τους τραβάνε βίντεο με screen capture ή με το κινητό και τους γελειοποιούν στο Tik Tok. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είμαι 100% σίγουρος, καθώς δεν παρακολουθούσα τα βιντεομαθήματα του παιδιού μου, αλλά το παιδί ανέφερε ότι η καθηγήτρια τους είπε ότι θα πρέπει να μπαίνουν με το ονοματεπώνυμό τους στο meeting (κάποιοι έγραφαν παρατσούκλια ή οτιδήποτε), γιατί θα πρέπει να βλέπει αν  αυτός που θέλει να συνδεθεί, είναι όντως μέλος της τάξης ή όχι. Με λίγα λόγια ο σύνδεσμος ήταν ανοιχτός για να μπει ο οποιοσδήποτε. Δε θα μπορούσε να υπάρξει τρόπος μέσω του sch.gr να μπαίνουν μόνο άτομα τα οποία έχουν mail και κωδικούς στο sch.gr και όχι ο κάθε άσχετος (αν προσπαθούσε);

Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει;

Επεξ/σία από Lanike71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Δεν είμαι 100% σίγουρος, καθώς δεν παρακολουθούσα τα βιντεομαθήματα του παιδιού μου, αλλά το παιδί ανέφερε ότι η καθηγήτρια τους είπε ότι θα πρέπει να μπαίνουν με το ονοματεπώνυμό τους στο meeting (κάποιοι έγραφαν παρατσούκλια ή οτιδήποτε), γιατί θα πρέπει να βλέπει αν  αυτός που θέλει να συνδεθεί, είναι όντως μέλος της τάξης ή όχι. Με λίγα λόγια ο σύνδεσμος ήταν ανοιχτός για να μπει ο οποιοσδήποτε. Δε θα μπορούσε να υπάρξει τρόπος μέσω του sch.gr να μπαίνουν μόνο άτομα τα οποία έχουν mail και κωδικούς στο sch.gr και όχι ο κάθε άσχετος (αν προσπαθούσε);

Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει;

 

Ισχύει αυτό που λες, από την από την άποψη ότι πρέπει να μπαίνουν με το πραγματικό τους όνομα για να ξέρει ο καθηγητής/α ποιος/α είναι. Δεν το έχω ψάξει. Νομίζω ότι στέλνεται ένα link για τον κάθε καθηγητή στο email που έχει δηλώσει ο κάθε μαθητής στο σχολείο του και κάνοντας κλικ μπαίνουν στο "δωμάτιο" που γίνεται το μάθημα. Λογικά ο κάθε μαθητής αν θέλει μπορεί να στείλει το link σε κάποιον άλλο και να μπει αυτός αντί του μαθητή και να κάνει μάθημα. Δεν ξέρω πως λύνεται αυτό μιας και όπως είπα δεν ασχοληθεί ιδιαίτερα. Πάντως ναι, όπως τα λες είναι.

Στις 14/4/2020 στις 1:30 ΜΜ, dimitridegrecia είπε

Έχω να πω οτι στο συγκεκριμένο κομμάτι η κυβέρνηση το χειρίστηκε πολύ καλά. Ρύθμισα της μάνας μου που είναι φιλόλογος το λαπτοπ και έχει ήδη κάνει 8 online μαθήματα με 25 μαθητές τη φορά και δεν έχει κάνει κιχ. Ούτε μια πτώση στη σύνδεση.  Και είναι εύκολο στη χρήση μιας και όλο το διαχειριστικό κομμάτι είναι από το Υπουργείο και οι μαθητές μπαίνουν με ονοματεπώνυμο στο "meeting" κάθε καθηγητή χωρίς να μπαίνουν άσχετοι ή ανώνυμοι. 

Μόνο αρνητικό (και δεν έχει να κάνει με την πλατφόρμα) είναι οτι πλέον οι καθηγητές αναγκάζονται να κλείσουν τις κάμερες γιατί τα μλκισμένα τους τραβάνε βίντεο με screen capture ή με το κινητό και τους γελειοποιούν στο Tik Tok. 

 

Θα διαφωνήσω στα της σύνδεσης. Σε έμενα, τουλάχιστον στην αρχή, είχε πτώσεις και κολλήματα. Σε σημείο τα παιδιά να κλείνουν την κάμερα για να μην κολλάει. Όλα αυτά σε αξιοπρεπές laptop με Core i3-2350M, 8 GB RAM και σύνδεση Cosmote VDSL 30 (πιάνω περίπου 28-29 Mbps).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, _Theo_ είπε

Ισχύει αυτό που λες, από την από την άποψη ότι πρέπει να μπαίνουν με το πραγματικό τους όνομα για να ξέρει ο καθηγητής/α ποιος/α είναι. Δεν το έχω ψάξει. Νομίζω ότι στέλνεται ένα link για τον κάθε καθηγητή στο email που έχει δηλώσει ο κάθε μαθητής στο σχολείο του και κάνοντας κλικ μπαίνουν στο "δωμάτιο" που γίνεται το μάθημα. Λογικά ο κάθε μαθητής αν θέλει μπορεί να στείλει το link σε κάποιον άλλο και να μπει αυτός αντί του μαθητή και να κάνει μάθημα. Δεν ξέρω πως λύνεται αυτό μιας και όπως είπα δεν ασχοληθεί ιδιαίτερα. Πάντως ναι, όπως τα λες είναι.

Θα διαφωνήσω στα της σύνδεσης. Σε έμενα, τουλάχιστον στην αρχή, είχε πτώσεις και κολλήματα. Σε σημείο τα παιδιά να κλείνουν την κάμερα για να μην κολλάει. Όλα αυτά σε αξιοπρεπές laptop με Core i3-2350M, 8 GB RAM και σύνδεση Cosmote VDSL 30 (πιάνω περίπου 28-29 Mbps).

Νομίζω οτι κόλλαγε λόγω των συνδέσεων των εκάστοτε μαθητών, λογικά δεν έχει σχέση με την δική σου ταχύτητα σύνδεσης ή λαπτοπ. Αλλά λογικό μου φαίνεται για τις πρώτες μέρες...Με δεδομένο την ψηφιακή εξέλιξη της χώρας και παλαιότερα παραδείγματα, το οτι λειτούργησε τόσο γρήγορα το σύστημα και δεν έπεσε τελείως δεν το περίμενα ομολογουμένως  (και έκραζα την πρωτοβουλία όταν ξεκινήσαμε την διαδικασία εγγραφής λέγοντας ποιός θα πάρει μίζα πάλι οεο). 

Στις 19/4/2020 στις 2:20 ΜΜ, Lanike71 είπε

Δεν είμαι 100% σίγουρος, καθώς δεν παρακολουθούσα τα βιντεομαθήματα του παιδιού μου, αλλά το παιδί ανέφερε ότι η καθηγήτρια τους είπε ότι θα πρέπει να μπαίνουν με το ονοματεπώνυμό τους στο meeting (κάποιοι έγραφαν παρατσούκλια ή οτιδήποτε), γιατί θα πρέπει να βλέπει αν  αυτός που θέλει να συνδεθεί, είναι όντως μέλος της τάξης ή όχι. Με λίγα λόγια ο σύνδεσμος ήταν ανοιχτός για να μπει ο οποιοσδήποτε. Δε θα μπορούσε να υπάρξει τρόπος μέσω του sch.gr να μπαίνουν μόνο άτομα τα οποία έχουν mail και κωδικούς στο sch.gr και όχι ο κάθε άσχετος (αν προσπαθούσε);

Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει;

Όπως ανέφερε και ο Theo, δεν μπορούν να μπουν άσχετοι απλά και μόνο λόγω της υποχρεωτικής εγγραφής των μαθητών με τα email τους στα οποία τους έρχονται προσκλήσεις με αριθμό "meeting room" και κωδικό. Αν βέβαια τα παιδιά προωθούν τα στοιχεία αυτά σε τρίτους, τότε ναι μπορεί να μπει κάποιος. Παρόλα αυτά, η εκάστοτε δασκάλα έχει παρουσιολόγιο και βλέπει τους μαθητές με τα ονόματά τους, οπότε αν μπει κάποιος άσχετος (όπως κάποιοι γονείς που προσπάθησαν να παρακολουθήσουν το μάθημα - ενώ αυτό απαγορεύεται ρητά) μπορείς να τους διώξεις από το meeting room, μιας και ο καθηγητής είναι ο host. Στη μάνα μου έτυχε γονέας μέσα που εμφανιζόταν ως user2, ρώτησε η μάνα μου ποιος είναι και απάντησε η μητέρα του παιδιού, της είπε οτι απαγορεύεται αυτό που κάνει και την kickαρε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...