Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία σε τεχνικό εγκαταστάσεων δορυφορικών συστημάτων


ATmega

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Δεν ειμαι καν τεχνικος. Εχω γραψει ομως πολλα χιλιομετρα με πολλα ειδη πελατων κι εχω τη στοιχειωδη νοημοσυνη να μπορω να μπω στη θεση του επαγγελματια αντι να συμμετασχω στο εν χωρω κραξιμο που συνηθιζεται σε τετοια θρεντ προς τον..."θυτη" που αποφασισε ο εκαστοτε ts-πελατης να παρουσιασει ως τετοιον.

Αλλα αν ημουν τεχνικος, σιγουρα δε θα εμπαινα σε διαδικασια να αμφισβητω τους πελατες μου οταν μου ζητανε επισκευη σε κατι που μου υποδεικνυουν οι ιδιοι ως ιδιοκτησια τους. Θα το εκανα μονο αν υπηρχε καποιο πολυ προφανες προβλημα με την υποδειξη τους κι αυτο μονο αν ημουν σιγουρος οτι δε μπορει να μπλεξω περισσοτερο (τυπου ο πελατης εσκεμμενα να μου υποδεικνυει να κοψω δορυφορικη αλλουνου...).

Το προβλημα στην παρουσα ιστορια ξεκιναει απο μια λαθος υποδειξη. Το παραδεχτηκε και η ηλικιωμενη. Εμεις ομως πρεπει σωνει και καλα να κατηγορησουμε τον τεχνικο επειδη εκανε το λαθος να μην αμφισβητησει τον πελατη του... Ενταξει.

Συγνώμη, όταν έκοψε το καλώδιο και κατέβηκε κάτω στον πρώτο και είδε ότι το καλώδιο που υποτίθεται ότι έκοψε συνεχίζει να πηγαίνει πάνω και 10000% κατάλαβε την μλκια του, τι έπρεπε να κάνει? Ο σωστός τεχνικός θα έφτιαχνε το λάθος που έκανε. Αυτός άπλα έκοψε και άλλο το καλώδιο στο ύψος του μπαλκονιού της κυρία για να μη κρέμεται και φαίνεται. με αποτέλεσμα να μη μπορώ να το ξαναχρησιμοποιήσω γιατί πλέον δεν φτανει μέχρι πάνω. Την χρέωσε υλικά που δεν χρειάζονταν και πήγε χαρούμενος σπίτι του.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

Ο @mclein² μια χαρά τα λέει.

αν ρε φίλε @BackFromHell δεν ελέγχεις ποιο καλώδιο πάει που και βασίζεσαι στο τι θα σου πει μια ηλικιωμένη που δεν ξέρει καν να αλλάξει μια λάμπα......σοβαρή εργασία κάνεις.....άλλο επίπεδο μιλάμε.

Δεν δικαιολογω τον τεχνικο. Λεω οτι δε γινεται να κατηγορουμε τον τεχνικο, οταν ολα ξεκινησαν απο μια λαθος υποδειξη... Πρωτα φταιει η αγαπητη ηλικιωμενη που υπεδειξε ξενο πιατο για εργασιες κι επειτα (ηδη το ειπα) εχει λαθος και ο τεχνικος που δεν διπλοτσεκαρε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Δεν δικαιολογω τον τεχνικο. Λεω οτι δε γινεται να κατηγορουμε τον τεχνικο, οταν ολα ξεκινησαν απο μια λαθος υποδειξη... Πρωτα φταιει η αγαπητη ηλικιωμενη που υπεδειξε ξενο πιατο για εργασιες κι επειτα (ηδη το ειπα) εχει λαθος και ο τεχνικος που δεν διπλοτσεκαρε.

Ποιος κατά την γνωμη σου πληρώνει την μλκια? Μέχρι στιγμής την έχω πληρώσει εγώ που δεν φταίω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BackFromHell είπε

Δεν δικαιολογω τον τεχνικο. Λεω οτι δε γινεται να κατηγορουμε τον τεχνικο, οταν ολα ξεκινησαν απο μια λαθος υποδειξη... Πρωτα φταιει η αγαπητη ηλικιωμενη που υπεδειξε ξενο πιατο για εργασιες κι επειτα (ηδη το ειπα) εχει λαθος και ο τεχνικος που δεν διπλοτσεκαρε.

όχι φίλε......σωστός τεχνικός που δεν ελέγχει τι δουλειά που θα κάνει και βασίζεται στο τι θα πει ο άσχετος πελάτης δεν είναι τεχνικός. 

είναι απλά κάποιος που έμαθε τη δουλειά από σπόντα χωρίς σπουδές ή έστω μια σοβαρή διαχείριση και οργάνωση στη δουλειά του.

επίσης σωστός είναι αν στο αποδεδειγμένο λάθος πει συγγνωμη αν έγινε κάτι τέτοιο έρχομαι να το ελέγξω και αν αποδειχθεί οτι έγινε χαζομάρα με το καλώδιο θα έρθω με μοιρασμένο κόστος με τον πελάτη να φτιάξω τον 3ο που ζημιώθηκε.

όλα τα άλλα είναι προχειρότητες

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ATmega είπε

Συγνώμη, όταν έκοψε το καλώδιο και κατέβηκε κάτω στον πρώτο και είδε ότι το καλώδιο που υποτίθεται ότι έκοψε συνεχίζει να πηγαίνει πάνω και 10000% κατάλαβε την μλκια του, τι έπρεπε να κάνει? Ο σωστός τεχνικός θα έφτιαχνε το λάθος που έκανε. Αυτός άπλα έκοψε και άλλο το καλώδιο στο ύψος του μπαλκονιού της κυρία για να μη κρέμεται και φαίνεται. με αποτέλεσμα να μη μπορώ να το ξαναχρησιμοποιήσω γιατί πλέον δεν φτανει μέχρι πάνω. Την χρέωσε υλικά που δεν χρειάζονταν και πήγε χαρούμενος σπίτι του.

Εγραψα 2-3 φορες οτι δεν ξεπλενω τον τεχνικο, εχει και αυτος λαθος. Οχι ομως τοσο οσο τα παρουσιαζεις (πχ στο αρχικο σου ποστ ειπες οτι φταιει 100% ο τεχνικος, ε σορρυ δεν φταιει 100% που του κανανε λαθος υποδειξη, αντιθετως φερει το μεριδιο ευθυνης που του αναλογει επειδη δε μπηκε σε διαδικασια αμφισβητησης αυτου που του ειπε η πελατισσα του).

6 λεπτά πριν, ATmega είπε

Ποιος κατά την γνωμη σου πληρώνει την μλκια? Μέχρι στιγμής την έχω πληρώσει εγώ που δεν φταίω.

Η γειτονισσα σου και ο τεχνικος. Εσυ πληρωσες γιατι εσπευσες να κατηγορησεις μονο τον τεχνικο και να καθησυχασεις τη γειτονισα που παραδεχτηκε το λαθος της απο μονη της. Καταλαβαινω οτι το αντιμετωπισες με κατανοηση το θεμα προς την γειτονισα, αλλα αυτο δε σημαινει οτι ολα τα κερατιατικα θα τα φαει ο επομενος επιλαχοντας... Στο τελος της ημερας βλεπεις και μονος σου πως πληρωνεις τις συνεπειες της μεγαλοψυχιας προς τη γειτονισσα, αφου ο τεχνικος εκανε το αυτονοητο, δε δεχθηκε να καλυψει μονος του ολη τη ζημια . Σε καθε περιπτωση οσο αδικο θα ηταν να πληρωνε μονο η γειτονισα το κοστος, αλλο τοσο αδικο ειναι που τα φορτωνεις ολα στον τεχνικο. Φταινε και οι δυο τους. Ακομα πιο αδικο ειναι που στο τελος της ημερας την πληρωσες εσυ. Αλλα τωρα αυτα με τις καταγγελιες κλπ ειναι τουλαχιστον υπερβολες...

6 λεπτά πριν, greekfragma είπε

όχι φίλε......σωστός τεχνικός που δεν ελέγχει τι δουλειά που θα κάνει και βασίζεται στο τι θα πει ο άσχετος πελάτης δεν είναι τεχνικός. 

είναι απλά κάποιος που έμαθε τη δουλειά από σπόντα χωρίς σπουδές ή έστω μια σοβαρή διαχείριση και οργάνωση στη δουλειά του.

επίσης σωστός είναι αν στο αποδεδειγμένο λάθος πει συγγνωμη αν έγινε κάτι τέτοιο έρχομαι να το ελέγξω και αν αποδειχθεί οτι έγινε χαζομάρα με το καλώδιο θα έρθω με μοιρασμένο κόστος με τον πελάτη να φτιάξω τον 3ο που ζημιώθηκε.

όλα τα άλλα είναι προχειρότητες

Αλλη μια. Δεν ειπα οτι ο τεχνικος δεν εκανε λαθος, ουτε ειπα οτι ειναι σωστος τεχνικος κλπ. Ομως καταλαβαινω ποσο ευκολα μπορει να την πατησει καποιος οταν ο ιδιος ο ιδιοκτητης του υποδειξει λαθος πιατο να δουλεψει...

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τεχνικός μετά την σημερινή επικοινωνία μαζί μου, αρνήθηκε να έρθει να το φτιάξει και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Για αυτό ρώτησα στο αρχικό post ποιος φορέας είναι αρμόδιος για να προχωρήσω σε καταγγελία.

10 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Η γειτονισσα σου και ο τεχνικος. Εσυ πληρωσες γιατι εσπευσες να κατηγορησεις μονο τον τεχνικο και να καθησυχασεις τη γειτονισα που παραδεχτηκε το λαθος της απο μονη της. Καταλαβαινω οτι το αντιμετωπισες με κατανοηση το θεμα προς την γειτονισα, αλλα αυτο δε σημαινει οτι ολα τα κερατιατικα θα τα φαει ο επομενος επιλαχοντας... Στο τελος της ημερας βλεπεις και μονος σου πως πληρωνεις τις συνεπειες της μεγαλοψυχιας προς τη γειτονισσα, αφου ο τεχνικος εκανε το αυτονοητο, δε δεχθηκε να καλυψει μονος του ολη τη ζημια . Σε καθε περιπτωση οσο αδικο θα ηταν να πληρωνε μονο η γειτονισα το κοστος, αλλο τοσο αδικο ειναι που τα φορτωνεις ολα στον τεχνικο. Φταινε και οι δυο τους. Ακομα πιο αδικο ειναι που στο τελος της ημερας την πληρωσες εσυ. Αλλα τωρα αυτα με τις καταγγελιες κλπ ειναι τουλαχιστον υπερβολες...

Αυτός ήθελε να τα πληρώσει όλα η γειτόνισα. Οπότε δεν του άρεσε όταν του είπα οτι είναι δικό του λάθος και πρέπει να το καλύψει αυτός. Θα μπορούσε να μου πει ότι θα μιλήσει με την γειτονισα και τα μοιραστούν τα έξοδα. Εδω  εκτός από τα υλικά σκεφτόταν μάλλον να χρεώσει και την δουλειά γιατί μου έλεγε ότι είναι πολύ φασαρία αυτό που του ζητάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, ATmega είπε

Ο τεχνικός μετά την σημερινή επικοινωνία μαζί μου, αρνήθηκε να έρθει να το φτιάξει και μου έκλεισε το τηλέφωνο. Για αυτό ρώτησα στο αρχικό post ποιος φορέας είναι αρμόδιος για να προχωρήσω σε καταγγελία.

Να καταγγειλεις τον τεχνικο για ποιο πραγμα; Που σου εκλεισε το τηλεφωνο μολις τσακωθηκατε επειδη εσυ απαιτεις να επωμιστει το 100% της ευθυνης και του κοστους για μια λαθος υποδειξη της γειτονισας σου; Επισης ειναι αξιοπεριεργο που απαιτεις να σου αποκαταστησει τη ζημια ενας τεχνικος που τον θεωρεις ανικανο (κι αποτι καταλαβαινω θα του εχεις εκφρασει τη σχετικη γνωμη σου γυρω γυρω σε εκεινη τη συζητηση που εγινε σε "εντονο υφος").

Εγω στη θεση σου, μπεσα, θα εφερνα αλλον παντως, ειδικα αν δε συνενοουμουν με αυτον. Τεχνικο στον οποιο δεν εχω εμπιστοσυνη δε τον βαζω ουτε λαμπα να μου αλλαξει στο σπιτι μου...

Στο κομματι της καταγγελιας, μια που δεν υπαρχουν παραστατικ της εργασιας πρεπει να εισαι σε θεση να αποδειξεις οτι ειναι αυτος που εκανε αυτην την εργασια. Επειτα πρεπει να αποδειξεις οτι φταιει αυτος για την ζημια, διοτι αυτος θα ισχυριστει πως απλα εκανε οτι του ζητησε η πελατισα του (το οποιο ειναι και αληθες αν η γειτονισα σου δεν δασκαλευτει να πει αλλα πραγματα απο οσα παραδεχεται τωρα). Η τηλεφωνικη συνομιλια που εχεις ηχογραφησει δεν ειναι τροπος να αποδειξεις οτιδηποτε, καθε αλλο, μπλεκεις πολυ περισσοτερο, αν διανοηθεις να το κανεις.

Αμα δεν εχεις κουραστει ηδη, σκεψου οσο αλτρουιστικα σκεφτηκες και προηγουμενως για τη γειτονισα σου. Θα την μπλεξεις, γρια γυναικα, γιατι ειναι η μοναδικη μαρτυρας που μπορεις να χρησιμοποιησεις... Και δειχνει και ευαισθητη καθως και υπευθυνη γιαυτο ειναι κριμα. Οποτε αν ειναι να την μπλεξεις, ζητα της καλυτερα να πληρωσει τη ζημια/μερος της και φερτε ενα αλλο τεχνικο να τα φτιαξει να τελειωνετε.

ΥΓ. Η δουλεια η οποια περιγραφεις, επειδη εψαξα λιγο τιμες στο ιντερνετ παιζει να μη κοστιζει ουτε 50 ευρω. 6-7 ευρω τα 2 LNB, 5 ευρω το Disecq, κανα 10 ευρω τα καλωδια κι αλλο ενα 5 ευρω τα βυσματα. Κι αν θελει να σου χρεωσει κι εργασια-πετρελαια κανα 20ευρω ξερωγω, παλι στο 50ρικο παιζετε. Αμα θελατε να τα βρειτε για το μικροποσο αυτο, θα τα βρισκατε, 3 νοματαιοι. Προφανως δεν ηθελες ουτε εσυ, ουτε αυτος, οποτε η ταπεινη μου αποψη ειναι, προχωρα παρακατω, ειναι προφανες οτι ουτε εσυ θες να ασχοληθεις μαζι του, ουτε κι αυτος με εσενα. Ασε που απ'οσο καταλαβαινω εχεις γνωσεις, αρα μπορεις και μονος σου αγοραζοντας τα υλικα να τα κανεις να τελειωνει το θεμα. Τωρα αμα εχεις ορεξη να το μπλεξεις συνεχισε, αλλα ακρη δε νομιζω να βρεις οσο δεν μπορεις να αποδειξεις ουτε εναν απο τους ισχυρισμους σου, σε νομικο επιπεδο.

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω τις γνώσεις και τα εργαλεία για να το φτιάξω μόνος μου. Ο λόγος που ήθελα να φτιάξει την μλκια του ήταν το γμτο και ότι δεν έχω τα υλικά γιατί τα μαγαζιά είναι κλειστά .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Για το 1ο παραδειγμα: Λογω της βαρυτητας της εργασιας μπορει σαν τεχνικος να εριχνα κι εγω μια ματια, γιατι μπλεκεις ασχημα μετα, τωρα για ενα δορυφορικο πιατο που ο αλλος στο υποδεικνυει ως δικο του, τι να σου πω, καταλαβαινω και τη θεση του τεχνικου.

Το 2ο παραδειγμα φταιει καθαρα ο τεχνικος, οχι ομως για το λογο που φανταζεσαι , αλλα γιατι επισημιως καμπινα/καφαο/κουτι πολυκατοικιας ειναι ιδιοκτησια ΟΤΕ. Δεν ειναι ιδια περιπτωση με τη δικη σου λοιπον.

Αρχικά έχεις δίκιο και θα συμφωνήσω μαζί σου για το πρώτο λάθος ας πούμε ότι την κύρια ευθύνη έχει η ιδιοκτήτρια.

Από εκεί και πέρα όμως όταν διαπιστώνει ότι κάτι δεν πάει καλά σαν τεχνικός δεν πρέπει πρώτα να ρίξει μια ματιά αλλά αρχίζει κόβει και αλλάζει καλώδια αλλάζει πιάτα και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο;;;;Παπάρας τεχνικός είναι αν δεν κατάλαβε τίποτε πήρε τα 150 και έφυγε.

Πρότασή μου συνεννοείται με την κυρία και ας βρούνε τη μέση λύση ποιος και πόσα θα πληρώσει να φτιάξουν την κεραία του TS και να τελειώνει εκεί το θέμα.Ναι παπάρας ο τεχνικός αλλά θα έλεγα στον ts ας τον συγχωρέσει Μεγάλη βδομάδα που ζούμε για πρώτη φορά κλειδωμένοι μέσα.Ας κάνει Ανάσταση χαρούμενος και ας μη σκέφτεται ότι με την αναφορά του έκανε κακό σε κάποιον.

Και να πω και το άλλο φταίμε και εμείς (μέσα και εγώ βέβαια) πλην του BackFromHell  που ρίξαμε λάδι στη φωτιά και κάναμε τον TS τούρμπο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά αυτός δεν λέγεται τεχνικός να σκίσει την άδεια και το πτυχίο του και να αλλάξει επάγγελμα

Τεχνικός που βάζει κεραίες βλέπει τα καλώδια που πάνε δεν κόβει ότι να ναι επειδή του το υπόδειξε ο πελάτης

Αν μου έκοβε τεχνικός το καλώδιο στην δορυφορική μου κεραία ή άλλαζε LNB με αποτέλεσμα να μην έχω σήμα θα ανέβαινα στην ταράτσα μαζί με τον διαχειριστή θα έβρισκα τον τεχνικό ή αυτόν που θα τον είχε φωνάξει ώστε να τον ξανά φωνάξει και θα είχε δύο επιλογές ή να τα ξανά φτιάξει από την αρχή όπως ήταν η εγκατάσταση ή θα καλούσα επιτόπου την αστυνομία ώστε να του υποβάλω μήνυση (εννοείται αυτόφωρο) για φθορά ξένης περιουσίας εννοείται ότι θα φρόντιζα να χάσει την άδεια λειτουργίας του.

(υπόψη στην ταράτσα της πολυκατοικίας έχω στημένο με βάση δορυφορικό πιάτο με LNB/καλώδια από την εποχή που είχα NOVA/OTE το οποίο είναι αεροστεγώς σφραγισμένο από το 2005 που διέκοψα τις συνδρομές καθώς δεν έχω πλέον ενεργή συνδρομή αλλά και δορυφορικό δέκτη)

ότι αφορά τον φίλο που άνοιξε το θέμα

μπορείς να κάνεις καταγγελία στον σύλλογο/σωματείο του ώστε να του πάρουν την άδεια για αντί επαγγελματική συμπεριφορά

καθώς αν ήταν σωστός θα καταλάβαινε το λάθος του να κόψει καλώδιο άλλης εγκατάστασης και τα σχετικά θα ζητούσε συγνώμη από τον ιδιοκτήτη της και θα έβρισκε αποδεκτή λύση και για τις δύο πλευρές

δεν γνωρίζω αν μπορείς κάπου αλλού να του κάνεις καταγγελία ή αν αξίζει να μπεις στην διαδικασία για μήνυση στην αστυνομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

TS, γιατί τόσο πάθος και ένταση;

Θέλω να πω; Γιατί δεν τοποθετείσαι ήρεμα και ωραία:
- Αγαπητοί, συμφωνούμε ότι μου κάνατε αυτή τη ζημιά, παρακαλώ αποκαταστείστε τη το συντομότερο.

Αν τα βρουν αυτοί στο ποιος θα πληρώσει τη νύφη, στα ανταλλακτικά, στις βενζίνες κτλ εσύ γιατί να χαλιέσαι; Αυτό που πρέπει να διεκδικείς κατά την άποψή μου είναι τη σύντομη αποκατάσταση της βλάβης και τα υπόλοιπα (σύλλογοι, εφορίες) να πάνε περίπατο.

Γενικά μιλώντας, σε κάθε ανάθεση έργου η ευθύνη πέφτει σε όλη την ομάδα, αλλά τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο εργοδότης. Αυτός επέλεξε/προσέλαβε έναν κακό/μέτριο/άριστο τεχνίτη, του έδωσε πρόσβαση στη ταράτσα και του είπε "κόψε".

Έχεις καλή γειτόνισσα και πληρώνει τη ζημία σου και μάλιστα με τεχνικό της επιλογής σου. Πολύ γεναιόδωρη στάση εκ μέρους της. Τι άλλο να ζητήσεις; Φτιάξε ότι μπορείς, πήγαινέ της τις αποδείξεις και κλείσε ομαλά αυτή τη κατάσταση.

Επεξ/σία από GeorgeKatz
  • Like 13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, GeorgeKatz είπε

TS, γιατί τόσο πάθος και ένταση;

Θέλω να πω; Γιατί δεν τοποθετείσαι ήρεμα και ωραία:
- Αγαπητοί, συμφωνούμε ότι μου κάνατε αυτή τη ζημιά, παρακαλώ αποκαταστείστε τη το συντομότερο.

Αν τα βρουν αυτοί στο ποιος θα πληρώσει τη νύφη, στα ανταλλακτικά, στις βενζίνες κτλ εσύ γιατί να χαλιέσαι; Αυτό που πρέπει να διεκδικείς κατά την άποψή μου είναι τη σύντομη αποκατάσταση της βλάβης και τα υπόλοιπα (σύλλογοι, εφορίες) να πάνε περίπατο.

Γενικά μιλώντας, σε κάθε ανάθεση έργου η ευθύνη πέφτει σε όλη την ομάδα, αλλά τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο εργοδότης. Αυτός επέλεξε/προσέλαβε έναν κακό/μέτριο/άριστο τεχνίτη, του έδωσε πρόσβαση στη ταράτσα και του είπε "κόψε".

Έχεις καλή γειτόνισσα και πληρώνει τη ζημία σου και μάλιστα με τεχνικό της επιλογής σου. Πολύ γεναιόδωρη στάση εκ μέρους της. Τι άλλο να ζητήσεις; Φτιάξε ότι μπορείς, πήγαινέ της τις αποδείξεις και κλείσε ομαλά αυτή τη κατάσταση.

Με ενοχλεί πολύ που κυκλοφορούν παπατζήδες που δηλώνουν ότι είναι τεχνικοί όχι μόνο σε αυτό το επάγγελμα άλλα γενικά. Κάνουν άρπα-κόλλα δουλειές, κοροϊδεύουν αυτούς που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο και το σημαντικότερο είναι ότι συνεχίζουν να το κάνουν ανενόχλητοι. Έχω πολλά παράδειγμα από φίλους και γνωστούς.

  • Like 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, GeorgeKatz είπε

TS, γιατί τόσο πάθος και ένταση;

Θέλω να πω; Γιατί δεν τοποθετείσαι ήρεμα και ωραία:
- Αγαπητοί, συμφωνούμε ότι μου κάνατε αυτή τη ζημιά, παρακαλώ αποκαταστείστε τη το συντομότερο.

Αν τα βρουν αυτοί στο ποιος θα πληρώσει τη νύφη, στα ανταλλακτικά, στις βενζίνες κτλ εσύ γιατί να χαλιέσαι; Αυτό που πρέπει να διεκδικείς κατά την άποψή μου είναι τη σύντομη αποκατάσταση της βλάβης και τα υπόλοιπα (σύλλογοι, εφορίες) να πάνε περίπατο.

Γενικά μιλώντας, σε κάθε ανάθεση έργου η ευθύνη πέφτει σε όλη την ομάδα, αλλά τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο εργοδότης. Αυτός επέλεξε/προσέλαβε έναν κακό/μέτριο/άριστο τεχνίτη, του έδωσε πρόσβαση στη ταράτσα και του είπε "κόψε".

Έχεις καλή γειτόνισσα και πληρώνει τη ζημία σου και μάλιστα με τεχνικό της επιλογής σου. Πολύ γεναιόδωρη στάση εκ μέρους της. Τι άλλο να ζητήσεις; Φτιάξε ότι μπορείς, πήγαινέ της τις αποδείξεις και κλείσε ομαλά αυτή τη κατάσταση.

Ο,τι πιο ορθο και λογικο εχει ειπωθει σε αυτο το post. Περαν απο ευθυνες, λαθη και ζημιες οι οποιες προφανως και καταμεριζονται κατα την γνωμη μου σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο στην γειτονισσα, απο οτι στον τεχνικο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...