Προς το περιεχόμενο

Revolut - Προβλήματα με ταυτοποίηση


nikomania--

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, vagstef είπε

Όσες φορές και να κάνεις απεγκατάσταση/εγκατάσταση δεν παθαίνεις τίποτα, ούτε θα σου πει κανείς κάτι. Το θέμα πρέπει να ναι δικό τους. Για την ιστορία αν σου πουνσ στείλε

 

Ανεβάζω φωτό με την απάντηση σήμερα το πρωί.

Και επειδή δεν πολύ καίγομαι για την revolut γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να πάρω πισω τα 10 € που έστειλα για ενεργοποίηση;

 

Screenshot_2020-05-08-10-09-36.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, Charlie53 είπε

Ανεβάζω φωτό με την απάντηση σήμερα το πρωί.

Και επειδή δεν πολύ καίγομαι για την revolut γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να πάρω πισω τα 10 € που έστειλα για ενεργοποίηση;

Screenshot_2020-05-08-10-09-36.jpg

απλά ξαναστείλε . θα βρεθεί κάποιος να απαντήσει

αν θες refund θα το κάνεις μέσω chat. πάντα επιστρέφουν χρήματα. εκτός και αν σε βοηθήσει τελικά αυτός.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάνω την  ταυτοποίηση από άλλο κινητό με τα δικά μου στοιχεία  , θα μπορώ να την χρησιμοποιήσω απ το κινητό μου ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μενω Δανία και εχω προφανως ελληνικη ταυτοτητα και διαβατηριο .Οταν γραφτηκα στην revolut μου ζητουσε upload papers that prove you live in denmark??Τι κάνω στην περιπτωση μου??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Charlie53 είπε

Αν κάνω την  ταυτοποίηση από άλλο κινητό με τα δικά μου στοιχεία  , θα μπορώ να την χρησιμοποιήσω απ το κινητό μου ;

Μετα απο αρκετη ωρα καταληξαμε οτι το προβλημα ηταν το ρουταρισμενο κινητο μου . Ρωτησα  αν μπορω να το κανω απο tablet και μου απαντησαν οτι προς το παρων μονο τα ipad υποστηριζονται.  Τελικα το εκανα απο Android tablet και ολα καλα ,  η ταυτοποιηση δουλεψε και για το κινητο μου . Οταν του  ειπα οτι το εκανα απο android tablet και δουλεψε μου ειπε ωραια θα ενημερωσω και το verification team  οτι μπορει να γινει .  

Επεξ/σία από Charlie53
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα,

Λογαριασμός στη Revolut από το 2015 επί capital controls εδώ. Τότε ακόμα δε θέλανε ταυτοποίηση υποχρεωτικά. Είχα πάρει και κάρτα κλπ. Κάποια στιγμή ζητήσανε ταυτοποίηση, δεν είχα νέα ταυτότητα ή δίπλωμα και δεν μπορούσα να το κάνω και ο λογαριασμός ήταν με λεφτά μέσα, αλλά "παρκαρισμένος" από κάποια στιγμή και μετά, με ληγμένη και την κάρτα. Μου είχαν στείλει μια-δυο φορές να αποσύρω τα λεφτά για να απενεργοποιηθει ο λογαριασμός επειδή έχει έδρα την Αγγλία που πλέον δεν επιτρέπεται και να κάνω νέο για να έχει έδρα τη Λιθουανία.

Έτυχε και έβγαλα νέα ταυτότητα και είχα στο νου μου να το προχωρήσω. Τυχαίνει και μου στέλνουν και μέηλ ότι το Φλεβάρη του 2024 θα κλείσει ο λογαριασμός και θα χάσω και τα λεφτά μου αν δεν προχωρήσω στα παραπάνω.

Έλα μου που μετέφερα τα λεφτά, έκλεισα το λογαριασμό και τώρα δε μου επαληθεύουν τα στοιχεία για νέο οι παπάρες!!!

Με νέα ταυτότητα! Δοκίμασα δύο φορές και έφαγα άκυρο! Και δε λένε και το λόγο να βγει μια άκρη!

Τί κάνουμε; Συνέβη σε κανέναν άλλο; Έχει επαληθεύσει κανείς νέα ταυτότητα; Μήπως αυτό είναι το πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι δεν ειναι αυτό το πρόβλημα. Μάλλον εισαι σε λίστα "ανεπιθύμητων" πελατών . Ολες οι fintech banks διατηρούν αρχείο με παλαιούς πελάτες και με βάση δικούς τους εσωτερικούς αλγόριθμους μπορεί  υπο συνθήκες να απορρίψουν αίτημα νέου λογαριασμού από παλαιό πελάτη με βάση την πρότερη συναλλακτική του συμπεριφορά. Εχει τύχει σε συνάδελφο με N26 ..

Αν μπορέσεις να μιλήσεις μαζί τους ή να βρείς καποιο email επικοινωνίας μπορείς να δοκιμάσεις να τους στειλεις μύνημα . Εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις επικοινωνία μεσω του καναλιού τους στο fb 

Επεξ/σία από prometheas
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, prometheas είπε

Οχι δεν ειναι αυτό το πρόβλημα. Μάλλον εισαι σε λίστα "ανεπιθύμητων" πελατών . Ολες οι fintech banks διατηρούν αρχείο με παλαιούς πελάτες και με βάση δικούς τους εσωτερικούς αλγόριθμους μπορεί  υπο συνθήκες να απορρίψουν αίτημα νέου λογαριασμού από παλαιό πελάτη με βάση την πρότερη συναλλακτική του συμπεριφορά. Εχει τύχει σε συνάδελφο με N26 ..

Αν μπορέσεις να μιλήσεις μαζί τους ή να βρείς καποιο email επικοινωνίας μπορείς να δοκιμάσεις να τους στειλεις μύνημα . Εναλλακτικά μπορείς να δοκιμάσεις επικοινωνία μεσω του καναλιού τους στο fb 

Σαν ποιά συμπεριφορά; Ότι απλά είχα λογαριασμό ανενεργό για κάμποσα χρόνια; Γιατί τίποτα άλλο περίεργο δεν μπορεί να έχει παιχτεί. Αντίθετα τους είχα παρκαρισμένο ένα αξιοσέβαστο ποσό για αρκετό καιρό.

Σε μέηλ μίλησα και μου έλεγαν τις ίδιες παπαριές. "Undisclosed reasons". Πραγματικά ό,τι να 'ναι.

Επεξ/σία από Basketikos_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Basketikos_ είπε

Σαν ποιά συμπεριφορά; Ότι απλά είχα λογαριασμό ανενεργό για κάμποσα χρόνια; Γιατί τίποτα άλλο περίεργο δεν μπορεί να έχει παιχτεί. Αντίθετα τους είχα παρκαρισμένο ένα αξιοσέβαστο ποσό για αρκετό καιρό.

Σε μέηλ μίλησα και μου έλεγαν τις ίδιες παπαριές. "Undisclosed reasons". Πραγματικά ό,τι να 'ναι.

Βγάλε άλλη τράπεζα,wise,n26 ,monese . Tι σκας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Βγάλε άλλη τράπεζα,wise,n26 ,monese . Tι σκας;

Έχω, αλλά έχει κάποιες έξτρα δυνατότητες που χρειάζομαι.

Αλλά βασικά δεν έχω ξαναδεί τόσο απαράδεκτη συμπεριφορά. Γι' αυτό με έχουν βγάλει από τα ρούχα μου. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που έχουν σκαλώσει και μου φαίνεται αδιανόητο όλο αυτό.

Καραγκιόζηδες μέχρι εκεί που δεν πάει.

Επεξ/σία από Basketikos_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Basketikos_ είπε

Έχω, αλλά έχει κάποιες έξτρα δυνατότητες που χρειάζομαι.

Αλλά βασικά δεν έχω ξαναδεί τόσο απαράδεκτη συμπεριφορά. Γι' αυτό με έχουν βγάλει από τα ρούχα μου. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που έχουν σκαλώσει και μου φαίνεται αδιανόητο όλο αυτό.

Καραγκιόζηδες μέχρι εκεί που δεν πάει.

Αν κλείσει λογαριασμός δεν ξανανοίγει απο ότι έχω καταλάβει απο άλλες περιπτώσεις.Εγώ έχω Λιθουανίας και δεν μπορώ να τον γυρίσω σε βρετανικό  αν δεν τον κλείσω πρώτα.Δεν το ριψοκινδυνεύω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν κλείσει λογαριασμός δεν ξανανοίγει απο ότι έχω καταλάβει απο άλλες περιπτώσεις.Εγώ έχω Λιθουανίας και δεν μπορώ να τον γυρίσω σε βρετανικό  αν δεν τον κλείσω πρώτα.Δεν το ριψοκινδυνεύω. 

Το θέμα είναι ότι οι ίδιοι μου είπαν ότι πρέπει να το κάνω έτσι το σπιτάκι τους μέσα!!! Δε μου κατέβηκε από την κούτρα μου. Δικές τους οδηγίες/συστάσεις ακολούθησα. Γι' αυτό με βλέπεις τρελαμένο με τους ηλίθιους. Να ήταν δική μου πρωτοβουλία να έλεγα "πάει στο διάολο".

Επεξ/σία από Basketikos_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού τον εκλεισες τον λογαριασμό, τι να σε κάνουν για πελάτη, το ίδιο ακριβώς κάνει και το paypal.

Βάλε αλλά στοιχεία, άλλο εμαιλ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Αφού τον εκλεισες τον λογαριασμό, τι να σε κάνουν για πελάτη, το ίδιο ακριβώς κάνει και το paypal.

Βάλε αλλά στοιχεία, άλλο εμαιλ κλπ

Μα διάβασες τί ακριβώς έγινε; Οι ίδιοι μου ζήτησαν να κάνω την αλλαγή για να είμαι σύννομος.

Τί να το κάνω με άλλα στοιχεία;

Επεξ/σία από Basketikos_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...