Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Masma είπε

Συμφωνούμε απολύτως 

Εκεί που ήταν η ένσταση μου εξ'αρχής είναι η λογική "Αφού στο μπάτζετ σου φτάνεις κι απλή έκδοση premium, πάρε αυτό γιατί είναι Merc/BMW/Audi". Πέρα απο το οτι 30,000 για hatchback είναι αντικειμενικά αχρείαστα πολλά λεφτά, η δική μου προσέγγιση είναι πως κοιτάς τι είναι πιο vfm στα λεφτά που παίρνεις. Και για μένα καλύτερα να πάρεις ένα πλούσιο Golf παρά μια (ημί)γυμνη Α μόνο για το αστέρι στη μάσκα. Ομοίως θα σου έλεγα πως, για μικρότερο διαθέσιμο μπάτζετ, καλύτερα να πάρεις 1.5 Leon απο 1.0 Golf απλή έκδοση. Στα λεφτά που έχεις, βλέπεις που παίρνεις "πιο πολύ αμάξι".

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εκεί που ήταν η ένσταση μου εξ'αρχής είναι η λογική "Αφού στο μπάτζετ σου φτάνεις κι απλή έκδοση premium, πάρε αυτό γιατί είναι Merc/BMW/Audi". Πέρα απο το οτι 30,000 για hatchback είναι αντικειμενικά αχρείαστα πολλά λεφτά, η δική μου προσέγγιση είναι πως κοιτάς τι είναι πιο vfm στα λεφτά που παίρνεις. Και για μένα καλύτερα να πάρεις ένα πλούσιο Golf παρά μια (ημί)γυμνη Α μόνο για το αστέρι στη μάσκα. Ομοίως θα σου έλεγα πως, για μικρότερο διαθέσιμο μπάτζετ, καλύτερα να πάρεις 1.5 Leon απο 1.0 Golf απλή έκδοση. Στα λεφτά που έχεις, βλέπεις που παίρνεις "πιο πολύ αμάξι".

Ναι καταλαβαίνω απολύτως τι ακριβώς λες και η λογική σου είναι σωστή του λάχιστον για εμένα. Καλά ξεκάθαρα έχεις δίκο για το leon στην περίπτωση αυτή.

Το point μου είναι ότι μεταξύ Leon και Golf με ίδιο κινητήρα η διαφορα χρημάτων θεωρητικά(δeεν ξέρω ακριβώς ποια είναι στα καινουργια) δικαιολογείται. 

Απο περιέγεια τι οδηγείς? 

Επεξ/σία από Masma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πειτε, εαν γνωριζετε, ας παρουμε για παραδειγμα το πουμα, δινει εγγυηση στην μπαταρια ετσι; Ξερουμε μετα απο ποσα περιπου χρονια αλλαζεις μπαταρια; Ειναι μεγαλο χρηματικο κοστος;
Γενικα σε mild hybrid αναφερομαι καθ οτι σε καθαρα ηλεκτρικο ή το αλλο το plug in δεν εχω χωρο -γκαραζ :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Masma said:

Άρα επειδή έχουν ιδιους κινητήρες η μηχανικά μέρη είναι ακιβώς ίδιο αμαξι??? Αρα GOLF = LEON = A3 ? Άρα δεν θα έπρεπε να πουλάει τιποτα η Volkswagen και η audi.

Δεν λέω ότι δεν πληρώνεις και τη μάρκα. Λεώ ότι δεν είναι μόνο αυτή η διαφορά. 

  • Επίσης επειδή λέτε για Mercedes  σε ποιοτητα υλικών μέσα της καμπινας ναι είναι αρκετα μπορσταά και συγκρινεται κυρίως με "premium" μαρκες.

Ναι το σήμα το πληρώρεις αλλά υπάρχουν και άλλες διαφορές. Απλά κάθε φορά τα μηδενιζετε όλα. 

Με τη λογική αυτή θα έπρεπε μόνο το leon να πουλάει αλλά μαλλον ο κανένας  δεν ξερει και τους κοροιδεύουν.....

ας πούμε ότι μετά από καιρό που ασχολούμαι με τον κόσμο του vag
και έχοντας και μια εμπειρία από ιδιοκτησία και χρήση διαφόρων μαρκών του,
έχω προσωπικά (και πολύς ακόμη κόσμος επίσης) σχηματίσει τη σχετική άποψη

ΟΚ εσύ έχεις μια γνώμη
ίσως δε θες να πιστέψεις πως πληρώνεις το σήμα του vag όπως πληρώνεις το σήμα μιας MB
δεν ξέρω αν θα σου ήταν πιο εύκολο με άλλη μάρκα
αλλά μάλλον η φρίκη που δε θες να περάσεις είναι ότι skoda και seat έχουν κοινά σωθικά με audi και vw 

αλλα αληθινή ερώτηση, έχεις ασχοληθεί με το vag στην πράξη και όχι από απόσταση;
καταλαβαίνω πως όχι

1 hour ago, seppy said:

φυσικά διαφέρουν. μεταξόνια, ποιότητα πλαστικών καλωδίων κλπ, ηχομόνωση..

έχω την αίσθηση ότι υπάρχει κόσμος που ειδικά αν δεν είχε ποτέ κάποιο αμάξι του γκρουπ,
δεν έχει καταλάβει πόσο copy-paste είναι το vag

μα είναι δυνατό να αγοράζει κάποιος premium τιμές;
το απλο επιχείρημα του δύσπιστου

λοιπόν...
ποιότητα καλωδίων δεν διαφέρει, μέχρι τις πλεξούδες των καλωδίων ίδια είναι, 
και βασικά αλίμονο σε κάτι τέτοια κι αν είναι ίδια εξαρτήματα...

ηχομονώσεις είναι ίδιες, κατά περίπτωση διαλέγουν το εξάρτημα από το «ράφι»

μεταξόνια είναι κοινά κατά περίπτωση, εδώ πρόκειται για ολόκληρο κομμάτι του σασί που είναι ιδιο

διαφέρει μόνο όσο πιο πολύ είναι υποχρεωτικό να φαίνεται,
πχ αν αφαιρέσεις τα πάνελ του ταμπλό ενός Golf, A3, Leon, Octavia από κάτω θα δεις την ίδια εικόνα ακριβώς

και πάλι η ιεραρχία των μαρκών δεν είναι πάντα δεδομένη στις λύσεις που επιλέγονται

κατά τα λοιπά, αυτό πληρώνεις στο vag, την εικόνα στην επιφάνεια
και αυτό έχουν επιτύχει να περάσει στον καταναλωτή και μπράβο τους γιατί δεν είναι απλό

και όπως κάποιος γουστάρει να πληρώνει την εικόνα σε μια Mercedes,
άλλος γουστάρει σε ένα Golf στον αντίστοιχο βαθμό

υγ: θυμάμαι δήλωση επικεφαλής του vag που αναφερόταν στις φωτοτυπίες (δική μου λέξη) που πλασάρει το γκρουπ,
οπότε δε χρειάζεται να γινόμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, KoreanW είπε

ας πούμε ότι μετά από καιρό που ασχολούμαι με τον κόσμο του vag
και έχοντας και μια εμπειρία από ιδιοκτησία και χρήση διαφόρων μαρκών του,
έχω προσωπικά (και πολύς ακόμη κόσμος επίσης) σχηματίσει τη σχετική άποψη

ΟΚ εσύ έχεις μια γνώμη
ίσως δε θες να πιστέψεις πως πληρώνεις το σήμα του vag όπως πληρώνεις το σήμα μιας MB
δεν ξέρω αν θα σου ήταν πιο εύκολο με άλλη μάρκα
αλλά μάλλον η φρίκη που δε θες να περάσεις είναι ότι skoda και seat έχουν κοινά σωθικά με audi και vw 

αλλα αληθινή ερώτηση, έχεις ασχοληθεί με το vag στην πράξη και όχι από απόσταση;

έχω την αίσθηση ότι υπάρχει κόσμος που ειδικά αν δεν είχε ποτέ κάποιο αμάξι του γκρουπ,
δεν έχει καταλάβει πόσο copy-paste είναι το vag

ποιότητα καλωδίων δεν διαφέρει, μέχρι τις πλεξούδες των καλωδίων ίδια είναι, 
και βασικά αλίμονο σε κάτι τέτοια κι αν είναι ίδια εξαρτήματα...

ηχομονώσεις είναι ίδιες, κατά περίπτωση διαλέγουν το εξάρτημα από το «ράφι»

μεταξόνια είναι κοινά κατά περίπτωση, εδώ πρόκειται για ολόκληρο κομμάτι του σασί που είναι ιδιο

διαφέρει μόνο όσο πιο πολύ είναι υποχρεωτικό να φαίνεται,
πχ αν αφαιρέσεις τα πάνελ του ταμπλό ενός Golf, A3, Leon, Octavia από κάτω θα δεις την ίδια εικόνα ακριβώς

και πάλι η ιεραρχία των μαρκών δεν είναι πάντα δεδομένη στις λύσεις που επιλέγονται

κατά τα λοιπά, αυτό πληρώνεις στο vag, την εικόνα στην επιφάνεια
και αυτό έχουν επιτύχει να περάσει στον καταναλωτή και μπράβο τους γιατί δεν είναι απλό

και όπως κάποιος γουστάρει να πληρώνει την εικόνα σε μια Mercedes,
άλλος γουστάρει σε ένα Golf στον αντίστοιχο βαθμό

υγ: θυμάμαι δήλωση επικεφαλής του vag που αναφερόταν στις φωτοτυπίες (δική μου λέξη) που πλασάρει το γκρουπ,
οπότε δε χρειάζεται να γινόμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως

όπως είπες, κατά περιπτωση. πλατφόρμα ίδια, μιλούσα για διάφορα στο μήκος. επίσης κάποια προσφέρουν πολλαπλούς κάποια οχι.

δεν είμαι ειδικός, γκολφ είχα/έχω μια δεκαετία και η ποιότητα κύλισης μου φάνηκε καλύτερη από κάποια seat που έχω μπει. τεσπά, κάποιος θα τα πει αδέρφια κάποιος ξαδερφια.

ότι vfm θεωρούνται πχ τα Σκόντα είναι γνωστό και ότι είναι σχεδόν ίδιο αμάξι με audi. αυτό πρέπει να το γνωρίζει καποιος. και εν γνώση αυτού μπορεί να επιλέξει audi. περί ορεξεως ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, seppy said:

όπως είπες, κατά περιπτωση. πλατφόρμα ίδια, μιλούσα για διάφορα στο μήκος. επίσης κάποια προσφέρουν πολλαπλούς κάποια οχι.

δεν είμαι ειδικός, γκολφ είχα/έχω μια δεκαετία και η ποιότητα κύλισης μου φάνηκε καλύτερη από κάποια seat που έχω μπει. τεσπά, κάποιος θα τα πει αδέρφια κάποιος ξαδερφια.

ότι vfm θεωρούνται πχ τα Σκόντα είναι γνωστό και ότι είναι σχεδόν ίδιο αμάξι με audi. αυτό πρέπει να το γνωρίζει καποιος. και εν γνώση αυτού μπορεί να επιλέξει audi. περί ορεξεως ..

και εγώ είχα/εχω VW αλλά και Seat

Skoda δεν είναι ίδιο αμάξι με Audi , περισσότερο τουλάχιστον από ό,τι η Seat

κατά κανόνα τα Skoda είναι ίδια με VW, όπως αντίστοιχα και τα Seat 
πχ στο D-segment το Skoda Superb φοραει ΜQB πλατφόρμα όπως και το Passat
αλλά το αντίστοιχο Audi φοράει την MLB πλατφόρμα, οπότε καμία σχέση
(θυμάμαι βέβαια το πρώτο Superb που ήταν rebadged το κινέζικο Passat και lλόγω αυτού πατούσε στην τότε πλατφόρμα της Audi
όμως κατ' αντιστοιχία και το Seat Exeo ήταν rebadged A4 και ελέω αυτού πατούσε στην τότε πλατφόρμα της Audi)

ενώ στα Α- , Β- και C- segment 
VW, Seat, Skoda, Audi πατάνε στις ίδιες πλατφόρμες
(με τα Audi να προσπαθούν να κρατάνε τα προσχήματα και να κρύψουν κάποιες συγγένειες)

για την ποιότητα κύλισης αν και δέχομαι τις μαρτυρίες που μπορεί να καταθέσει ο καθένας,
στο βαθμό που αφορά αναρτήσεις, ηχομονώσεις ή σασί,
το μόνο που μπορεί να ειπωθεί αντικειμενικά
είναι πως δεν υφίστανται διαφορές με γνώμονα το κόστος αλλά το προφίλ της κάθε μάρκας 

και περί ποιότητας πχ θυμαμαι Seat που σε συγκεκριμένη έκδοση φορούσε ειδικά σινεμπλόκ καλυτερα από τα άλλα του γκρουπ και το ψώνιζες τράμπα για τα αντίστοιχα VW-Audi (στα οποία και κόβονταν τα μαμίσια και για αυτό τα ψώνιζες από το δίκτυο της Seat)

προφανώς και κατά περίπτωση το ράφι του vag διαθέτει εξαρτήματα σε κάθε μοντέλο
πχ άλλη ηχομόνωση θα έχει το Golf με τον αδύναμο κινητήρα και το ένα model yaer
και άλλη ηχομόνωση το Golf με τον δυνατότερο και το άλλο model year

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους! Βρίσκομαι σε αναζήτηση ενός νέου αυτοκινήτου. Έρχομαι από Fiat bravo (2008) και ψάχνομαι για κάτι μεγαλύτερο λόγω οικογένειας (suv). Έχω στην shortlist μου τα skoda karoq, Renault kadjar και peugeot 2008. Θέλω κάτι όσο πιο ποιοτικό και με άνετους χώρους γίνεται, τι έχετε να μου προτρινρτε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, kistos είπε

Καλησπέρα σε όλους! Βρίσκομαι σε αναζήτηση ενός νέου αυτοκινήτου. Έρχομαι από Fiat bravo (2008) και ψάχνομαι για κάτι μεγαλύτερο λόγω οικογένειας (suv). Έχω στην shortlist μου τα skoda karoq, Renault kadjar και peugeot 2008. Θέλω κάτι όσο πιο ποιοτικό και με άνετους χώρους γίνεται, τι έχετε να μου προτρινρτε; 

Από αυτά τα τρία το Karoq. Ίσως κ γενικά θα έλεγα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kistos είπε

Καλησπέρα σε όλους! Βρίσκομαι σε αναζήτηση ενός νέου αυτοκινήτου. Έρχομαι από Fiat bravo (2008) και ψάχνομαι για κάτι μεγαλύτερο λόγω οικογένειας (suv). Έχω στην shortlist μου τα skoda karoq, Renault kadjar και peugeot 2008. Θέλω κάτι όσο πιο ποιοτικό και με άνετους χώρους γίνεται, τι έχετε να μου προτρινρτε; 

Edit 

Διαγραφή (δεν είδα το 2008...) - SEAT LEON? 

Επεξ/σία από xx1100
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Masma είπε

Ναι καταλαβαίνω απολύτως τι ακριβώς λες και η λογική σου είναι σωστή του λάχιστον για εμένα. Καλά ξεκάθαρα έχεις δίκο για το leon στην περίπτωση αυτή.

Το point μου είναι ότι μεταξύ Leon και Golf με ίδιο κινητήρα η διαφορα χρημάτων θεωρητικά(δeεν ξέρω ακριβώς ποια είναι στα καινουργια) δικαιολογείται. 

Απο περιέγεια τι οδηγείς? 

Golf VI :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, KoreanW είπε

ας πούμε ότι μετά από καιρό που ασχολούμαι με τον κόσμο του vag
και έχοντας και μια εμπειρία από ιδιοκτησία και χρήση διαφόρων μαρκών του,
έχω προσωπικά (και πολύς ακόμη κόσμος επίσης) σχηματίσει τη σχετική άποψη

ΟΚ εσύ έχεις μια γνώμη
ίσως δε θες να πιστέψεις πως πληρώνεις το σήμα του vag όπως πληρώνεις το σήμα μιας MB
δεν ξέρω αν θα σου ήταν πιο εύκολο με άλλη μάρκα
αλλά μάλλον η φρίκη που δε θες να περάσεις είναι ότι skoda και seat έχουν κοινά σωθικά με audi και vw 

αλλα αληθινή ερώτηση, έχεις ασχοληθεί με το vag στην πράξη και όχι από απόσταση;
καταλαβαίνω πως όχι

έχω την αίσθηση ότι υπάρχει κόσμος που ειδικά αν δεν είχε ποτέ κάποιο αμάξι του γκρουπ,
δεν έχει καταλάβει πόσο copy-paste είναι το vag

μα είναι δυνατό να αγοράζει κάποιος premium τιμές;
το απλο επιχείρημα του δύσπιστου

λοιπόν...
ποιότητα καλωδίων δεν διαφέρει, μέχρι τις πλεξούδες των καλωδίων ίδια είναι, 
και βασικά αλίμονο σε κάτι τέτοια κι αν είναι ίδια εξαρτήματα...

ηχομονώσεις είναι ίδιες, κατά περίπτωση διαλέγουν το εξάρτημα από το «ράφι»

μεταξόνια είναι κοινά κατά περίπτωση, εδώ πρόκειται για ολόκληρο κομμάτι του σασί που είναι ιδιο

διαφέρει μόνο όσο πιο πολύ είναι υποχρεωτικό να φαίνεται,
πχ αν αφαιρέσεις τα πάνελ του ταμπλό ενός Golf, A3, Leon, Octavia από κάτω θα δεις την ίδια εικόνα ακριβώς

και πάλι η ιεραρχία των μαρκών δεν είναι πάντα δεδομένη στις λύσεις που επιλέγονται

κατά τα λοιπά, αυτό πληρώνεις στο vag, την εικόνα στην επιφάνεια
και αυτό έχουν επιτύχει να περάσει στον καταναλωτή και μπράβο τους γιατί δεν είναι απλό

και όπως κάποιος γουστάρει να πληρώνει την εικόνα σε μια Mercedes,
άλλος γουστάρει σε ένα Golf στον αντίστοιχο βαθμό

υγ: θυμάμαι δήλωση επικεφαλής του vag που αναφερόταν στις φωτοτυπίες (δική μου λέξη) που πλασάρει το γκρουπ,
οπότε δε χρειάζεται να γινόμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως

100% σωστός

Στο κάτω κάτω δεν υπάρχει εταιρεία που να μην επιδιώκει οικονομία κλίμακας, εάν θέλει να έχει παραγωγή προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές. Και ειδικά στην αυτοκίνηση ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά πήγα από Seat να υπογράψω τα χαρτιά του δανείου ( όλα καλά υπέγραψα μην αγχώνεστε 🤣 )

Και έφεραν το νέο Leon FR σε κόκκινο, οποίος θέλει να πάει να το δει.

Τώρα μην βαρατε για αυτό που θα πω, δεν ξέρω αν φταίει ότι είμαι ευχαριστημένος με την επιλογή μου, νόμιζα ότι ότι το έβλεπα θα ξενερωνα με το Ibiza αλλά συνεβει το ακριβώς αντίθετο.

Πανέμορφο το Leon , αλλά όταν μπήκα μέσα αφού έχει φύγει ο αρχικός ενθουσιασμός , είπα οκ όμορφο είναι αλλά ένιωσα ότι τα 9.000€ παραπάνω μάλλον δεν τα αξίζει.

Μπορεί όπως είπα να είναι ψυχολογικό λόγω της επιλογής μου, το καλό είναι ότι δεν ξενέρωσα καθόλου

Άσχετο δεν είχε full LED αλλά τα απλά ecoLed φανάρια τα οποία τελικά και αυτά είναι πολύ όμορφα

  • Like 21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, tsofras είπε

Παιδιά πήγα από Seat να υπογράψω τα χαρτιά του δανείου ( όλα καλά υπέγραψα μην αγχώνεστε 🤣 )

Και έφεραν το νέο Leon FR σε κόκκινο, οποίος θέλει να πάει να το δει.

Τώρα μην βαρατε για αυτό που θα πω, δεν ξέρω αν φταίει ότι είμαι ευχαριστημένος με την επιλογή μου, νόμιζα ότι ότι το έβλεπα θα ξενερωνα με το Ibiza αλλά συνεβει το ακριβώς αντίθετο.

Πανέμορφο το Leon , αλλά όταν μπήκα μέσα αφού έχει φύγει ο αρχικός ενθουσιασμός , είπα οκ όμορφο είναι αλλά ένιωσα ότι τα 9.000€ παραπάνω μάλλον δεν τα αξίζει.

Μπορεί όπως είπα να είναι ψυχολογικό λόγω της επιλογής μου, το καλό είναι ότι δεν ξενέρωσα καθόλου

Άσχετο δεν είχε full LED αλλά τα απλά ecoLed φανάρια τα οποία τελικά και αυτά είναι πολύ όμορφα

Το είδες αλλά κάνε ότι δεν το είδες και απομακρύνσου σφυρίζοντας αδιάφορα(τουλάχιστον για 2-3 χρόνια) :)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω νομιζα πως θα διαβαζα : Παιδια πηγα να υπογραψω για το ιμπιζα και δεν εγραφε το στυλο και τελικα αλλαξα γνωμη και.... !! Χαχα καλότυχο και καλοταξιδο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...