Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους. Είχα αναφέρει μερικές σελίδες πριν ότι κοιτάζω για το νέο i20. Στα ίδια χρήματα (13.000 - 14.000) τι άλλες επιλογές έχω? Το καλό είναι ότι δεν υπάρχει πίεση χρόνου οπότε βλέπω το topic να φτάνει άνετα τις 1.000 σελίδες :) .

Κάνω γύρω στις 20.000km το χρόνο αλλά το 90% των χιλιομέτρων αυτών δεν είναι στην εθνική αλλά στην πόλη, οπότε λογικά κάτι σε πετρέλαιο δεν είναι για μένα. Είμαστε τετραμελής οικογένεια, κάνουμε 1, το (πάρα) πολύ 2 ταξίδια το χρόνο και ενδιαφέρομαι μόνο για κάτι στην κατηγορία του i20, ούτε μεγαλύτερη ούτε μικρότερη. Επίσης, όσον αφορά το i20 και ανεξάρτητα από έκδοση εξοπλισμού ποιος κινητήρας συμφέρει? Υποθέτω ο 1.2 84ps ατμόσφαιρα θα είναι ψιλοψόφιος? Δεν με ενδιαφέρει να βάζει φωτιά στην άσφαλτο απλά να μην ανησυχώ σε μια προσπέραση π.χ.

Εμφανισιακά το i20 μ αρέσει πολύ και υπό κανονικές συνθήκες σε αυτό θα πήγαινα αλλά δεν ξέρω τι άλλο παίζει στην αγορά και δεν θέλω "απλά" να πάρω το πρώτο αμάξι που μου γυάλισε.
 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

34 λεπτά πριν, gazp είπε

Καλημέρα σε όλους. Είχα αναφέρει μερικές σελίδες πριν ότι κοιτάζω για το νέο i20. Στα ίδια χρήματα (13.000 - 14.000) τι άλλες επιλογές έχω? Το καλό είναι ότι δεν υπάρχει πίεση χρόνου οπότε βλέπω το topic να φτάνει άνετα τις 1.000 σελίδες :) .

Κάνω γύρω στις 20.000km το χρόνο αλλά το 90% των χιλιομέτρων αυτών δεν είναι στην εθνική αλλά στην πόλη, οπότε λογικά κάτι σε πετρέλαιο δεν είναι για μένα. Είμαστε τετραμελής οικογένεια, κάνουμε 1, το (πάρα) πολύ 2 ταξίδια το χρόνο και ενδιαφέρομαι μόνο για κάτι στην κατηγορία του i20, ούτε μεγαλύτερη ούτε μικρότερη. Επίσης, όσον αφορά το i20 και ανεξάρτητα από έκδοση εξοπλισμού ποιος κινητήρας συμφέρει? Υποθέτω ο 1.2 84ps ατμόσφαιρα θα είναι ψιλοψόφιος? Δεν με ενδιαφέρει να βάζει φωτιά στην άσφαλτο απλά να μην ανησυχώ σε μια προσπέραση π.χ.

Εμφανισιακά το i20 μ αρέσει πολύ και υπό κανονικές συνθήκες σε αυτό θα πήγαινα αλλά δεν ξέρω τι άλλο παίζει στην αγορά και δεν θέλω "απλά" να πάρω το πρώτο αμάξι που μου γυάλισε.
 

Ευχαριστώ.

Φιλε αν αποφασίσεις βενζίνη που δε νομίζω να σε συμφέρει για κανένα λόγο πήγαινε για μενα 1,0 τουρμπο 100 στη 2η έκδοση. Αλλα και παλι δε σε συμφέρει η βενζίνη για τα χιλιόμετρα που κάνεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, stationwa είπε

Φιλε αν αποφασίσεις βενζίνη που δε νομίζω να σε συμφέρει για κανένα λόγο πήγαινε για μενα 1,0 τουρμπο 100 στη 2η έκδοση. Αλλα και παλι δε σε συμφέρει η βενζίνη για τα χιλιόμετρα που κάνεις 

Αν τα χιλιόμετρα ήταν σε ανοιχτό δρόμο τότε το diesel θα άξιζε. Για μέσα στην πόλη νομίζω καλύτερα βενζίνη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, gazp είπε

Γι αυτό και αναφέρω τη χρήση, φοβάμαι το diesel δε με συμφερει

Θες να κάνεις οικονομία ή δεν σ απασχολεί ιδιαίτερα; 

Ηλεκτρικό δε μπορείς να πάρεις στα χρήματα αυτά, οπότε... ή φυσικό αέριο εάν έχεις πρατήρια, ή μετά υγραέριο μαμά, δες πχ το Renault Clio Lpg, μετά πετρέλαιο και τέλος βενζίνη, έτσι πιστεύω εγώ. 

https://www.autogreeknews.gr/dokimes/sugkritika-test/renault-clio-venzini-diesel-i-lpg-mia-dyskoli-apofasi

Χθεσινό δημοσίευμα σύγκρισης των κινητήρων του Clio, αν και οι τιμές των καυσίμων των μετρήσεων ανα λίτρο μου φαίνονται ανεβασμένες. 

Edit : Τις τελευταίες χρονιές στα μέσα Νοεμβρίου γινόταν ήταν έκθεση "Αυτοκίνηση" κατά την οποία η Fisikon έδινε εκπτώσεις / επιδοτήσεις σε αγορά νέων αυτοκινήτων, ενώ περισυ έδινε καύσιμα με δωροκαρτα αντί επιδότησης... φέτος δεν γνωρίζω αν γίνει ή όχι λόγω COVID-19 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gazp είπε

Καλημέρα σε όλους. Είχα αναφέρει μερικές σελίδες πριν ότι κοιτάζω για το νέο i20. Στα ίδια χρήματα (13.000 - 14.000) τι άλλες επιλογές έχω? Το καλό είναι ότι δεν υπάρχει πίεση χρόνου οπότε βλέπω το topic να φτάνει άνετα τις 1.000 σελίδες :) .

Κάνω γύρω στις 20.000km το χρόνο αλλά το 90% των χιλιομέτρων αυτών δεν είναι στην εθνική αλλά στην πόλη, οπότε λογικά κάτι σε πετρέλαιο δεν είναι για μένα. Είμαστε τετραμελής οικογένεια, κάνουμε 1, το (πάρα) πολύ 2 ταξίδια το χρόνο και ενδιαφέρομαι μόνο για κάτι στην κατηγορία του i20, ούτε μεγαλύτερη ούτε μικρότερη. Επίσης, όσον αφορά το i20 και ανεξάρτητα από έκδοση εξοπλισμού ποιος κινητήρας συμφέρει? Υποθέτω ο 1.2 84ps ατμόσφαιρα θα είναι ψιλοψόφιος? Δεν με ενδιαφέρει να βάζει φωτιά στην άσφαλτο απλά να μην ανησυχώ σε μια προσπέραση π.χ.

Εμφανισιακά το i20 μ αρέσει πολύ και υπό κανονικές συνθήκες σε αυτό θα πήγαινα αλλά δεν ξέρω τι άλλο παίζει στην αγορά και δεν θέλω "απλά" να πάρω το πρώτο αμάξι που μου γυάλισε.
 

Ευχαριστώ.

Αν έχεις πολλά σταμάτα ξεκίνα , τότε το start-stop σύστημα σε ενδιαφέρει ( σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα ) και το hybrid είναι ένα σκαλί καλύτερο σε καταναλώσεις όπως το mazda 2 , και το καλύτερο hybrid όσον αφορά την κατανάλωση είναι το Yaris το καινούριο, και αν θες και χώρους μαζί , το Honda Jazz κοστίζει 21700 , πολύ κακό value for money.

Αν είσαι σε φάση TD , κάνε το mazda 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα μιλωντας για αγορα αυτοκινητου καινουριο δεν συμφερει.Ενα νορμαλ αξιοπρεπες μικρο εχει 16-18 χιλιαρικα κ μιλαμε αμαξια μικρα πολης αυστηρα για φοιτητη/single ατομο εως ~30 χρονων του οποιο το εισοδημα δεν το δικαιολογει με 600-700 βαρυα το μηνα.

Ενας με υποχρεωσεις κ οικογενεια παει για οικογενειακο στα 20-25 κ παλι θαχει παρει απλα κατι decent ουτε γκραν λουξ.Παλι με τα σημερινα δεδομενα της Ελλαδας δεν δικαιολογειται.

Κ καπου δω ειναι το παραλογο.Εφοσον τα αυτοκινητα πλεον κατασκευαζονται 80% με ρομποτ,ποια ειναι τα εξοδα παραγωγης ταχα κ αντι να φτηνενουν ακριβαινουν?Μαλλον η υπεραξια ενος καινουριου περιεχει πολυ μαρκετινγκ κ διαφημιση καθως και θεσεις golden boys μανατζερεων αεριτζηδων εξελακιδων που πρεπει να καθαρισουν 1800-2000 το μηνα για να κανουν γραφηματα στο powerpoint.

Μονο μεταχειρισμενο παιδια.Ετσι κ αλλιως τα αυτοκινητα της τελευατιας 10ετιας ειναι αλματωδως συγχρονεστερα αποτι μιας δεκαετιας πισω οποτε παιρνεις κατι συγχρονο πλεον ετσι κ αλλιως.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, magicnumbers είπε

Γενικα μιλωντας για αγορα αυτοκινητου καινουριο δεν συμφερει.Ενα νορμαλ αξιοπρεπες μικρο εχει 16-18 χιλιαρικα κ μιλαμε αμαξια μικρα πολης αυστηρα για φοιτητη/single ατομο εως ~30 χρονων του οποιο το εισοδημα δεν το δικαιολογει με 600-700 βαρυα το μηνα.

Ενας με υποχρεωσεις κ οικογενεια παει για οικογενειακο στα 20-25 κ παλι θαχει παρει απλα κατι decent ουτε γκραν λουξ.Παλι με τα σημερινα δεδομενα της Ελλαδας δεν δικαιολογειται.

Κ καπου δω ειναι το παραλογο.Εφοσον τα αυτοκινητα πλεον κατασκευαζονται 80% με ρομποτ,ποια ειναι τα εξοδα παραγωγης ταχα κ αντι να φτηνενουν ακριβαινουν?Μαλλον η υπεραξια ενος καινουριου περιεχει πολυ μαρκετινγκ κ διαφημιση καθως και θεσεις golden boys μανατζερεων αεριτζηδων εξελακιδων που πρεπει να καθαρισουν 1800-2000 το μηνα για να κανουν γραφηματα στο powerpoint.

Μονο μεταχειρισμενο παιδια.Ετσι κ αλλιως τα αυτοκινητα της τελευατιας 10ετιας ειναι αλματωδως συγχρονεστερα αποτι μιας δεκαετιας πισω οποτε παιρνεις κατι συγχρονο πλεον ετσι κ αλλιως.

ξέχασες τις τεχνολογίες Start-Stop και hybrid , αυτά δεν υπήρχαν πριν 10 χρόνια ( εκτός του yaris )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SchinasN είπε

ξέχασες τις τεχνολογίες Start-Stop και hybrid , αυτά δεν υπήρχαν πριν 10 χρόνια ( εκτός του yaris )

Γενικα εκσυγχρονιστικαν μιλαω..υδραυλικα/ηλεκτρικα τιμονια παραθυρα διζωνικοι κλιματισμοι,abs esp κ hill assist ηλιοροφες πανοραμικες κλπ ευκολιες υπαρχουν σε αφθονια σε μοντελα του '10 κ μετα.μοντελα του '00 αν τα δεις ειναι σαν αρχαια σχεδον..πλην μερικων καινοτομων κατασκευαστων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι και θα καίει εως και τα διπλάσια χωρίς SS και hybrid , αν δεν σε νοιάζει το πόσο καίει , έχει porsche του 80 και είναι πανέμορφα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, SchinasN είπε

ναι και θα καίει εως και τα διπλάσια χωρίς SS και hybrid , αν δεν σε νοιάζει το πόσο καίει , έχει porsche του 80 και είναι πανέμορφα

Καλα εγινε περιμενα κ γω σοβαρο διαλογο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, magicnumbers είπε

Καλα εγινε περιμενα κ γω σοβαρο διαλογο

σοβαρός διάλογος

αν δεν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση , μια χαρά είναι και τα 10ετίας , όμως τα 10ετίας έχουν και 100.000 χλμ και περισσότερα.

αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση , κοιτάς 5ετίας και νεώτερα ή καινούριο που να έχει και τις τεχνολογίες SS και hybrid

ΥΓ αν πραγματικά δεν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση , υπάρχουν πραγματικά πολύ όμορφα αυτοκίνητα για να κάνεις την βόλτα σου

πες μας εσύ τι είναι σοβαρός διάλογος , εγώ τα έγραψα 2 φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Γενικα μιλωντας για αγορα αυτοκινητου καινουριο δεν συμφερει.Ενα νορμαλ αξιοπρεπες μικρο εχει 16-18 χιλιαρικα κ μιλαμε αμαξια μικρα πολης αυστηρα για φοιτητη/single ατομο εως ~30 χρονων του οποιο το εισοδημα δεν το δικαιολογει με 600-700 βαρυα το μηνα.

Ενας με υποχρεωσεις κ οικογενεια παει για οικογενειακο στα 20-25 κ παλι θαχει παρει απλα κατι decent ουτε γκραν λουξ.Παλι με τα σημερινα δεδομενα της Ελλαδας δεν δικαιολογειται.

Κ καπου δω ειναι το παραλογο.Εφοσον τα αυτοκινητα πλεον κατασκευαζονται 80% με ρομποτ,ποια ειναι τα εξοδα παραγωγης ταχα κ αντι να φτηνενουν ακριβαινουν?Μαλλον η υπεραξια ενος καινουριου περιεχει πολυ μαρκετινγκ κ διαφημιση καθως και θεσεις golden boys μανατζερεων αεριτζηδων εξελακιδων που πρεπει να καθαρισουν 1800-2000 το μηνα για να κανουν γραφηματα στο powerpoint.

Μονο μεταχειρισμενο παιδια.Ετσι κ αλλιως τα αυτοκινητα της τελευατιας 10ετιας ειναι αλματωδως συγχρονεστερα αποτι μιας δεκαετιας πισω οποτε παιρνεις κατι συγχρονο πλεον ετσι κ αλλιως.

Κοίτα να δεις, η λογική λέει για μεταχειρισμένο με ένα μεγάλο "αλλά" δίπλα του στην περίπτωση μου & εξηγουμαι:

Αγόρασα πέρυσι αμάξι μεταχειρισμένο από ιδιώτη το οποίο ελέγχθηκε από μηχανικό της εμπιστοσύνης και καλό φίλο και έδωσε το οκ. Για τις ανάγκες μου ήταν μια χαρά αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα έχει χρειαστεί να λυθεί το μοτέρ τρεις φορές (μεγάλη και πάρα πολύ πονεμένη ιστορία). Αυτή τη στιγμή το αμάξι είναι μαζεμένο απ όλα και καλύτερο από καινούριο σαν κατάσταση απλά ψυχολογικά δεν θέλω και δε μπορώ να το κρατήσω άλλο ούτε να βάλω την οικογένεια μου μέσα. Και επειδή έχω καεί απίστευτα δεν θέλω να πάω σε μεταχειρισμένο πια αλλά να έχω κάτι απ την αρχή της ζωής του μιας και τα πράγματα μου τα προσέχω πολύ και θα ξέρω τι μου γίνεται. Και για να προλάβω τα offtopic, ούτε ο μηχανικός εφταιγε ουτ εγώ, ας πούμε ότι έβρεχε μόνο πάνω από μένα. 

Μέσα μου δεν μπορώ να δικαιολογήσω τα λεφτά που ζητάνε για ένα μικρό αμάξι η για τους κινητήρες που δίνουν κοκ αλλά μόνο σε καινούριο θέλω να πάω αυτή την εποχή 

 

Edit: το yaris δε μ αρέσει καθόλου εμφανισιακά και αν θυμάμαι καλά είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή του (μπορεί να κάνω και λάθος). Τα γαλλικά ωραία αλλά κάτι με χαλάει στο εσωτερικό (κοίταζα ένα φεγγάρι και μεταχειρισμένο clio). Φυσικά και μ ενδιαφέρει η οικονομία οπότε αν βρω αμάξι με start stop η hybrid καλοδεχουμενο αλλά δεν ξέρω αν στο budget μου "χωράει". Το οποίο budget είναι αυστηρό και λόγω οικονομικών αλλά και για να μην ξεφύγω γιατί όλοι μας πάντα θέλουμε το κάτι παραπάνω. 

Σημαντική παράμετρος η αξιοπιστία (όσο είναι δυνατόν σε καινούριο μοντέλο) και τα φθηνά ως ανεκτά service και ανταλλακτικά 

Επεξ/σία από gazp
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Γενικα μιλωντας για αγορα αυτοκινητου καινουριο δεν συμφερει.Ενα νορμαλ αξιοπρεπες μικρο εχει 16-18 χιλιαρικα κ μιλαμε αμαξια μικρα πολης αυστηρα για φοιτητη/single ατομο εως ~30 χρονων του οποιο το εισοδημα δεν το δικαιολογει με 600-700 βαρυα το μηνα.

Ενας με υποχρεωσεις κ οικογενεια παει για οικογενειακο στα 20-25 κ παλι θαχει παρει απλα κατι decent ουτε γκραν λουξ.Παλι με τα σημερινα δεδομενα της Ελλαδας δεν δικαιολογειται.

Κ καπου δω ειναι το παραλογο.Εφοσον τα αυτοκινητα πλεον κατασκευαζονται 80% με ρομποτ,ποια ειναι τα εξοδα παραγωγης ταχα κ αντι να φτηνενουν ακριβαινουν?Μαλλον η υπεραξια ενος καινουριου περιεχει πολυ μαρκετινγκ κ διαφημιση καθως και θεσεις golden boys μανατζερεων αεριτζηδων εξελακιδων που πρεπει να καθαρισουν 1800-2000 το μηνα για να κανουν γραφηματα στο powerpoint.

Μονο μεταχειρισμενο παιδια.Ετσι κ αλλιως τα αυτοκινητα της τελευατιας 10ετιας ειναι αλματωδως συγχρονεστερα αποτι μιας δεκαετιας πισω οποτε παιρνεις κατι συγχρονο πλεον ετσι κ αλλιως.

Τα τιμολόγια καθορίζονται βάση άλλων αγορών (κυρίως περιοχών π.χ. ΕΕ), όχι της Ελληνικής αγοραστικής πραγματικότητας. 
Το ότι ο μέσος έλληνας έμεινε με το 700αρι στο χέρι εδώ και 15 χρόνια δεν επηρεάζει την εταιρική τιμολογιακή πολιτική ενός μεγάλου κατασκευαστή.
Αν και οι μισθοί γενικά από το 2009 έχουν μείνει πολύ στάσιμοι σε Ευρώπη. 
|

Τα έξοδα αυξάνονται γιατί τα ίδια τα αμάξια γίνονται περισσότερο πολύπλοκα και ως θερμικά έχουν περισσότερο R&D για να μειώνουν τους ρύπους όσο γίνεται. 
Δεν μπορείς να συγκρίνεις οχήματα δεκαετίας με τα σημερινά, πολύ απλά υπάρχει μεγάλη αύξηση στα ηλεκτρονικά και τεράστια στο λογισμικό. Όλα αυτά χρειάζονται μεγάλο aftersale και ακόμη μεγαλύτερη αρχική επένδυση. Με τον εξηλεκτρισμό μέρος των αλλαγών στα εργοστάσια παραγωγής, από την έρευνα και φυσικά από την χασούρα πέφτει στα θερμικά.
Είναι και το θέμα ότι τα αμάξια με τις δεκαετίες έχουν γίνει περισσότερο αξιόπιστα, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις μεγάλες βλάβες.
Τέλος έχεις και τους νέους νόμους της ΕΕ που επιβάλουν (πάρα πολύ σωστά) πολύ αυστηρότερη παθητική-ενεργητική ασφάλεια στα νέα οχήματα. 

|

Εάν ένας μανατζαραίος καθαρίζει 1800 ευρώ σε Ευρώπη είναι ιδιαίτερα κακοπληρωμένος, σε ΗΠΑ δε είσαι στα όρια σκλάβου. 

|

|

Φυσικά και τα αμάξια του 2010-11 δεν έχουν καμία σχέση με τα αμάξια του '20-'21. 
Η κυριότερη διαφορά για τον μέσο καταναλωτή π.χ. για το Yaris:

https://www.euroncap.com/en/results/toyota/yaris/40747

https://www.euroncap.com/en/results/toyota/yaris/10997

Μέσα σε ~8 χρόνια διπλασιάστηκαν οι αερόσακοι (με καλύτερη κατανομή) και κυριολεκτικά έχει 4 φορές περισσότερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. 


 

 

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση τις τιμές που έχουν αυτή τη στιγμή τα καινούργια μικρά θα συμφωνήσω κ εγώ ότι για 4μελη οικογένεια είναι καλύτερα να δώσει τα ίδια λεφτά για μεταχειρισμένο μεσαίο από ιδιώτη . 
Βρίσκεις αυτή τη στιγμή Focus 1500cc πετρέλαιο 120hp του 15 με  80000κμ στις 14000ευρω . Επίσης βενζίνη του 17 στα ίδια περίπου . Όλα από ιδιώτες .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...