Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ειχα μερες να μπω στο θεμα.... χαιρομαι που το κρατησατε ζωντανο στο δρομο προς τις 1000 σελιδες :D (οταν ο ηγετης κανει την επομενη κινηση οι τελευταιες 200 θα ειναι ευκολακι).

κατ'αρχην καλοριζικο @paylidis και μη νοιαζεσαι για τα τελη, καλυτερα 1600 στην τσεπη τωρα και ας δινεις 80 το χρονο, και σε 10 χρονια στα διπλα κερδισμενος θα εισαι και μπροστα τα γλιτωσες τα χρηματα (η αξια του χρηματος).

εγω τελικα καταληγω επισης σε αγορα αν και αλλαζει τελειως το πλανο. Αποφασιστηκε οσο θα ειναι και μικρος ο μπεμπης (ερχεται Ιανουαριο) να ξεκινησουμε με το μικρο-αυτοματο της "γυναικας" που ειναι επιτακτικη αναγκη να μαθει να οδηγει (εχει το διπλωμα 8 χρονια και εχει αραχνιασει). Και σε μια διετια παμε στο "μεγαλο" , καποιο SUV μαλλον ή Leon, ισως και με καλυτερες επιλογες τοτε αν εχει κατασταλλαξει καπως το πλανο της ηλεκτροκινησης.

Οποτε ο νικητης ειναι το καινουριο Yaris σε hybrid. Με δεδομενο οτι ειναι φρεσκο, μου αρεσει πολυ εμφανησιακα, εχω συμπαθεια σε toyota-aftersales, ηθελα χαμηλη καταναλωση και η γυναικα επεβαλε αυτοματο για να οδηγησει, δεν ηταν δυσκολη η επιλογη μου. Αυτο που με ζορισε/ζει ειναι το επιπεδο εξοπλισμου και το χρωμα.

Το αμαξι ειναι τσιμπημενο σε τιμη (αν και θα φερει καποια πισω στην καταναλωση), και η πιο φτηνη εκδοση δεν εχει καμερα οπισθοποριας που τεθηκε σαν απαραιτητο απο γυναικα. Αλλες "χοντρες" ελλειψεις ειναι τα πισω μη ηλεκτικα παραθυρα, τα μονο 2 ηχεια και το οτι βγαινει μονο σε 3 "αχρωμα" χρωματα (λευκο, μαυρο, γκρι). Οποτε πηγαμε αναγκαστικα στην Active Plus στο υπεροχο μπορντω χρωμα.

Και εδω εχω ενα διλλημα. Στη μια αντιπροσωπια μου δινουν το Active Plus Hybrid Μπορντω με παραδοση τελος Ιανουαριου στα 19.400 . Ακριβως οπως το θελω και "συντομα", αλλα καμια εκπτωση (ελεος).

Εχω ενα γνωστο σε αλλη αντιπροσωπια οπου μπορω να εχω τις εξης 2 επιλογες :

1) Να παρω σε 2-3 μηνες το "κομματι" που χρησιμοποιει ο ιδιος (ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπιας) και ειναι 2 εκδοσεις πανω , δηλαδη Chic Bi-tone σε ασπρο περλε με μαυρη οροφη. Στην ουσια μιλαμε για full-extra spec, με extra απο το active plus τα :

full led, digital cockpit, ημιδερματινα καθισματα, προφολεις ομιχλης, keyless entry/start, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες, 6 ηχεια, φιμε πισω. Εχει τα παντα, το μοναδικο που λειπει απο αυτην εκδοση και το εχει η "premiere" ειναι το heads-up display.

Σε αυτο λοιπον το "ελαφρως μεταχειρησμενο" θα μου κανει και γυρω στα 2.500 εκπτωση και θα παει στα 19.000 περιπου, ισως κατιτις πιο κατω.

2) Να παω σε καινουριο με παραδοση Ιουνιο!!! και σε αλλο χρωμα πλην μπορντω γιατι καταργειται, και να εχω μια εκπτωση κανα 500ρικο οποτε να παει παλι λιγο κατω απο 19.000

 

Τι λετε? γιατι εχω ψηθει για το  Chic bi-tone να πω την αληθεια και ας μην ειναι κουτα-σφραγισμενο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εντάξει το έχουμε ξανασυζητήσει, είναι η ταχύτητα, η ασφάλεια σε προσπέραση, η άνεση κλπ κλπ. Οκ καλή η οικονομία αλλά μετράνε κι άλλα πράγματα σε ένα ταξίδι. Απο τη στιγμή που έχω δίλιτρο πετρέλαιο Estate, δε θα πήγαινα ταξίδι με αμάξι τύπου Up ακόμα κι αν πήγαινε με νερό που λέει ο λόγος και το γέμιζα απο λάστιχο...

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι είναι αυτα τα 110 και πετρέλαια που διαβάζω;

Αμα δεν καις 30l/100km βενζίνη τουλάχιστον, δεν πας πουθενά! 

q7.jpg.ff46b4db5f97f27765840e7ce1d67fe3.jpg

ps: η ημερομηνία είναι λάθος γιατί είχε μείνει απο μπαταρία και του είχαμε βάλει καινούρια, 2018 είναι η φωτό.

q7 4.2 μετά απο καμια ωρα μεσα σε κίνηση Αθήνας! Βέβαια και εθνική δεν έπεφτε κάτω απο 15-18lt/100 🤣

 

@Thrylos7 εγω θα πήγαινα στο "γεμάτο" του γνωστού πάντως εφόσον παίζει στα ίδια λεφτά ειδικά αν το επόμενο option είναι να πας για καλοκαίρι! Αρκεί να είσαι σίγουρος οτι θα είναι οπως τα λέει

Επεξ/σία από and_64
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εντάξει το έχουμε ξανασυζητήσει, είναι η ταχύτητα, η ασφάλεια σε προσπέραση, η άνεση κλπ κλπ. Οκ καλή η οικονομία αλλά μετράνε κι άλλα πράγματα σε ένα ταξίδι. Απο τη στιγμή που έχω δίλιτρο πετρέλαιο Estate, δε θα πήγαινα ταξίδι με αμάξι τύπου Up ακόμα κι αν πήγαινε με νερό που λέει ο λόγος και το γέμιζα απο λάστιχο...

Δεν έχουν πρόβλημα μόνο σε ταξιδι.. Εγω έχω a3 1.5tfsi και όταν είχα πάει Σαμο για διακοπές είχα νοικιάσει ενα μικρο οικονομικό που για να ανεβείς μια ανηφόρα έπρεπε να πας με πρώτη τέρμα γκάζι και απο πίσω να κορνάρουν.. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο κινητήρας, είναι και οι μακριές ταχύτητες που τους βάζουν για οικονομία.. Και ο συνδυασμός είναι καταστροφικός😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

ειχα μερες να μπω στο θεμα.... χαιρομαι που το κρατησατε ζωντανο στο δρομο προς τις 1000 σελιδες :D (οταν ο ηγετης κανει την επομενη κινηση οι τελευταιες 200 θα ειναι ευκολακι).

κατ'αρχην καλοριζικο @paylidis και μη νοιαζεσαι για τα τελη, καλυτερα 1600 στην τσεπη τωρα και ας δινεις 80 το χρονο, και σε 10 χρονια στα διπλα κερδισμενος θα εισαι και μπροστα τα γλιτωσες τα χρηματα (η αξια του χρηματος).

εγω τελικα καταληγω επισης σε αγορα αν και αλλαζει τελειως το πλανο. Αποφασιστηκε οσο θα ειναι και μικρος ο μπεμπης (ερχεται Ιανουαριο) να ξεκινησουμε με το μικρο-αυτοματο της "γυναικας" που ειναι επιτακτικη αναγκη να μαθει να οδηγει (εχει το διπλωμα 8 χρονια και εχει αραχνιασει). Και σε μια διετια παμε στο "μεγαλο" , καποιο SUV μαλλον ή Leon, ισως και με καλυτερες επιλογες τοτε αν εχει κατασταλλαξει καπως το πλανο της ηλεκτροκινησης.

Οποτε ο νικητης ειναι το καινουριο Yaris σε hybrid. Με δεδομενο οτι ειναι φρεσκο, μου αρεσει πολυ εμφανησιακα, εχω συμπαθεια σε toyota-aftersales, ηθελα χαμηλη καταναλωση και η γυναικα επεβαλε αυτοματο για να οδηγησει, δεν ηταν δυσκολη η επιλογη μου. Αυτο που με ζορισε/ζει ειναι το επιπεδο εξοπλισμου και το χρωμα.

Το αμαξι ειναι τσιμπημενο σε τιμη (αν και θα φερει καποια πισω στην καταναλωση), και η πιο φτηνη εκδοση δεν εχει καμερα οπισθοποριας που τεθηκε σαν απαραιτητο απο γυναικα. Αλλες "χοντρες" ελλειψεις ειναι τα πισω μη ηλεκτικα παραθυρα, τα μονο 2 ηχεια και το οτι βγαινει μονο σε 3 "αχρωμα" χρωματα (λευκο, μαυρο, γκρι). Οποτε πηγαμε αναγκαστικα στην Active Plus στο υπεροχο μπορντω χρωμα.

Και εδω εχω ενα διλλημα. Στη μια αντιπροσωπια μου δινουν το Active Plus Hybrid Μπορντω με παραδοση τελος Ιανουαριου στα 19.400 . Ακριβως οπως το θελω και "συντομα", αλλα καμια εκπτωση (ελεος).

Εχω ενα γνωστο σε αλλη αντιπροσωπια οπου μπορω να εχω τις εξης 2 επιλογες :

1) Να παρω σε 2-3 μηνες το "κομματι" που χρησιμοποιει ο ιδιος (ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπιας) και ειναι 2 εκδοσεις πανω , δηλαδη Chic Bi-tone σε ασπρο περλε με μαυρη οροφη. Στην ουσια μιλαμε για full-extra spec, με extra απο το active plus τα :

full led, digital cockpit, ημιδερματινα καθισματα, προφολεις ομιχλης, keyless entry/start, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες, 6 ηχεια, φιμε πισω. Εχει τα παντα, το μοναδικο που λειπει απο αυτην εκδοση και το εχει η "premiere" ειναι το heads-up display.

Σε αυτο λοιπον το "ελαφρως μεταχειρησμενο" θα μου κανει και γυρω στα 2.500 εκπτωση και θα παει στα 19.000 περιπου, ισως κατιτις πιο κατω.

2) Να παω σε καινουριο με παραδοση Ιουνιο!!! και σε αλλο χρωμα πλην μπορντω γιατι καταργειται, και να εχω μια εκπτωση κανα 500ρικο οποτε να παει παλι λιγο κατω απο 19.000

 

Τι λετε? γιατι εχω ψηθει για το  Chic bi-tone να πω την αληθεια και ας μην ειναι κουτα-σφραγισμενο

Γενικα ειμαι λιγο κατα των TD/οχηματων πωλητών/"στελεχών" κλπ γιατι ξέρω ότι δε τα σέβονται καθόλου καθως αργα η γρήγορα θα τα σμπρωξουν σε καποιο "θυμα" ως υπερευκαιρία (χωρις παρεξηγηση, και σε εμενα πηγαν να πλασαρουν "οχημα πωλητη" σε κάποια skoda και μάλιστα με γελοία διαφορά επι της τελικής τιμής που επαιζε η προσφορά).

Μου κανει παντως παρα πολυ εντυπωση ότι η μια στο δινει οπως το θες τελος Ιανουαρίου και η αλλη σου λεει για Ιουνιο, υποτιθεται οτι αυτα τα παιρνουν απευθείας απο το DB της εισαγωγικής (εκτος αν το προοριζαν για TD ή βιτρινας σε αυτους πχ). Προσωπικα θα πιεζα εντόνως την αντιπροσωπεία "που δε κανει καμια εκπτωση" και θα το εχω γεναρη ωστε να ειναι win win situation.

Επισης θα σου πρότεινα να κανεις βόλτα και σε καμιά άλλη αντιπροσωπεία...

 

υ.γ. πολλα λεφτα για ενα γιαρις... δε τα αξιζει κατα τη γνώμη μου αλλα περι ορεξεως 😊

υ.γ. 2 ευχαριστώ και εσενα και όλα τα παιδια για τις ευχές κ τον Chill για τη συμβολή του στην εν λόγω αγορά... Tο αμαξι ειναι υπέροχο και πολυ καλα εξοπλισμένο κατα την αποψη μου, ισως λιγο μεγαλύτερο απο οτι ήθελε/χρειαζόταν η γυναίκα αλλα ειναι future-proof, καθως η εναλλακτική του πόλο μεθαυριο θα μας ζόριζε με τυχον παιδικα καρεκλάκια/καροτσια κλπ...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εντάξει το έχουμε ξανασυζητήσει, είναι η ταχύτητα, η ασφάλεια σε προσπέραση, η άνεση κλπ κλπ. Οκ καλή η οικονομία αλλά μετράνε κι άλλα πράγματα σε ένα ταξίδι. Απο τη στιγμή που έχω δίλιτρο πετρέλαιο Estate, δε θα πήγαινα ταξίδι με αμάξι τύπου Up ακόμα κι αν πήγαινε με νερό που λέει ο λόγος και το γέμιζα απο λάστιχο...

Συμφωνώ όταν έχεις την επιλογή. Αλλά αν έχεις δύο αυτοκίνητα και το άλλο είναι ένα παλιό του '96 που είναι χειρότερο σε όλα εκτός από την ενεργητική ασφάλεια (χωρίς βοηθήματα όμως ούτε abs) και καίει και 12-14λ/χλμ βενζίνη, τι κάνεις; Η άλλη επιλογή είναι ένα καινούριο μικρό που τα 110 τα πάει άνετα. Στην εθνική οδό μόνο νταλίκες χρειάζεται να προσπεράσεις αλλιώς μένει πίσω πηγαίνοντας με 100 που πάνε κι αυτές. Κι εγώ το δεύτερο θα διάλεγα.

Η επιλογή του up έγινε γιατί κάνει 200 με 300χλμ την ημέρα (συχνά δύο ανεφοδιασμούς την ημέρα φ.α.) και χρειάζεται να παρκάρει στην Αθήνα.

Με την διαφορά σε κόστος τώρα ετοιμάζεται να αλλάξει το παλιό με ένα καινούριο, οπότε τα ταξίδια θα τα κάνει με το καινούριο (το μικρό civic sedan κοιτάει αλλά ο Σ είναι ΤΟ πρόβλημα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thrylos7 είπε

ειχα μερες να μπω στο θεμα.... χαιρομαι που το κρατησατε ζωντανο στο δρομο προς τις 1000 σελιδες :D (οταν ο ηγετης κανει την επομενη κινηση οι τελευταιες 200 θα ειναι ευκολακι).

κατ'αρχην καλοριζικο @paylidis και μη νοιαζεσαι για τα τελη, καλυτερα 1600 στην τσεπη τωρα και ας δινεις 80 το χρονο, και σε 10 χρονια στα διπλα κερδισμενος θα εισαι και μπροστα τα γλιτωσες τα χρηματα (η αξια του χρηματος).

εγω τελικα καταληγω επισης σε αγορα αν και αλλαζει τελειως το πλανο. Αποφασιστηκε οσο θα ειναι και μικρος ο μπεμπης (ερχεται Ιανουαριο) να ξεκινησουμε με το μικρο-αυτοματο της "γυναικας" που ειναι επιτακτικη αναγκη να μαθει να οδηγει (εχει το διπλωμα 8 χρονια και εχει αραχνιασει). Και σε μια διετια παμε στο "μεγαλο" , καποιο SUV μαλλον ή Leon, ισως και με καλυτερες επιλογες τοτε αν εχει κατασταλλαξει καπως το πλανο της ηλεκτροκινησης.

Οποτε ο νικητης ειναι το καινουριο Yaris σε hybrid. Με δεδομενο οτι ειναι φρεσκο, μου αρεσει πολυ εμφανησιακα, εχω συμπαθεια σε toyota-aftersales, ηθελα χαμηλη καταναλωση και η γυναικα επεβαλε αυτοματο για να οδηγησει, δεν ηταν δυσκολη η επιλογη μου. Αυτο που με ζορισε/ζει ειναι το επιπεδο εξοπλισμου και το χρωμα.

Το αμαξι ειναι τσιμπημενο σε τιμη (αν και θα φερει καποια πισω στην καταναλωση), και η πιο φτηνη εκδοση δεν εχει καμερα οπισθοποριας που τεθηκε σαν απαραιτητο απο γυναικα. Αλλες "χοντρες" ελλειψεις ειναι τα πισω μη ηλεκτικα παραθυρα, τα μονο 2 ηχεια και το οτι βγαινει μονο σε 3 "αχρωμα" χρωματα (λευκο, μαυρο, γκρι). Οποτε πηγαμε αναγκαστικα στην Active Plus στο υπεροχο μπορντω χρωμα.

Και εδω εχω ενα διλλημα. Στη μια αντιπροσωπια μου δινουν το Active Plus Hybrid Μπορντω με παραδοση τελος Ιανουαριου στα 19.400 . Ακριβως οπως το θελω και "συντομα", αλλα καμια εκπτωση (ελεος).

Εχω ενα γνωστο σε αλλη αντιπροσωπια οπου μπορω να εχω τις εξης 2 επιλογες :

1) Να παρω σε 2-3 μηνες το "κομματι" που χρησιμοποιει ο ιδιος (ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπιας) και ειναι 2 εκδοσεις πανω , δηλαδη Chic Bi-tone σε ασπρο περλε με μαυρη οροφη. Στην ουσια μιλαμε για full-extra spec, με extra απο το active plus τα :

full led, digital cockpit, ημιδερματινα καθισματα, προφολεις ομιχλης, keyless entry/start, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες, 6 ηχεια, φιμε πισω. Εχει τα παντα, το μοναδικο που λειπει απο αυτην εκδοση και το εχει η "premiere" ειναι το heads-up display.

Σε αυτο λοιπον το "ελαφρως μεταχειρησμενο" θα μου κανει και γυρω στα 2.500 εκπτωση και θα παει στα 19.000 περιπου, ισως κατιτις πιο κατω.

2) Να παω σε καινουριο με παραδοση Ιουνιο!!! και σε αλλο χρωμα πλην μπορντω γιατι καταργειται, και να εχω μια εκπτωση κανα 500ρικο οποτε να παει παλι λιγο κατω απο 19.000

 

Τι λετε? γιατι εχω ψηθει για το  Chic bi-tone να πω την αληθεια και ας μην ειναι κουτα-σφραγισμενο

Πολλά τα 19.000 για yaris ¨οπως αναφέρθηκε , μπαίνεις σε κατηγορία μεγαλύτερης καρότσας με όλα τα θετικά.

Αλλά αν το γουστάρεις τόσο εγώ είμαι υπερ του φορτωμένου

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, paylidis είπε

Γενικα ειμαι λιγο κατα των TD/οχηματων πωλητών/"στελεχών" κλπ γιατι ξέρω ότι δε τα σέβονται καθόλου καθως αργα η γρήγορα θα τα σμπρωξουν σε καποιο "θυμα" ως υπερευκαιρία (χωρις παρεξηγηση, και σε εμενα πηγαν να πλασαρουν "οχημα πωλητη" σε κάποια skoda και μάλιστα με γελοία διαφορά επι της τελικής τιμής που επαιζε η προσφορά).

Μου κανει παντως παρα πολυ εντυπωση ότι η μια στο δινει οπως το θες τελος Ιανουαρίου και η αλλη σου λεει για Ιουνιο, υποτιθεται οτι αυτα τα παιρνουν απευθείας απο το DB της εισαγωγικής (εκτος αν το προοριζαν για TD ή βιτρινας σε αυτους πχ). Προσωπικα θα πιεζα εντόνως την αντιπροσωπεία "που δε κανει καμια εκπτωση" και θα το εχω γεναρη ωστε να ειναι win win situation.

Επισης θα σου πρότεινα να κανεις βόλτα και σε καμιά άλλη αντιπροσωπεία...

 

υ.γ. πολλα λεφτα για ενα γιαρις... δε τα αξιζει κατα τη γνώμη μου αλλα περι ορεξεως 😊

 

@tsofras

 

Ειναι πραγματι ακριβο το Yaris εκ πρωτης οψεως. Δυστυχως ειναι σε μια κατηγορια που την βαρανε οικονομικα και δεν κανουν και εκπτωσεις επειδη ειναι η πιο hot κατηγορια και τα πουλανε ουτως η αλλως. Πριν 15 χρονια αυτα ηταν τα οικογενειακα (C-segment), πλεον ομως με τη φτωχοποιηση και την εμφαση σε μικρους κινητηρες-καταναλωση τα μικρα φευγουν ευκολα και δεν εχουν value4money ουτε σε καινουριο ουτε σε μεταχειρησμενο.

Αν σκεφτεις με τη λογικη οτι δινεις 19 χιλιαρικα για μικρο, φαινεται σαν αυτοκτονια. Δηλαδη την ιδια στιγμη σκεφτομουνα (για να συγκρινω μηλα με μηλα και να μη παω ε Arona κλπ) οτι με 4 χιλιαρικα παραπανω παιρνω CHR (παλι υβριδικο και toyota). Σιγουρα δεν ειναι δελεαστικο. Απο την αλλη αν θες μικρο μηκος εισαι αναγκασμενος να παιξεις στην κατηγορια με το κακο VFM....και ας υπαρχει ενα grandland πχ που με 21 χιλιαρικα σου δινει 2 φορες παραπανω αμαξι (σε ποσοτητα/χωρους).

Απαξ και πας στα μικρα, δεν ειναι τοσο ακριβο πλεον το yaris, απο τη στιγμη που η γυναικα εθεσε το αυτοματο σαν προυποθεση, και δε μπορουσα να παω σε Ibiza TGI, ουσιαστικα αυτο που θεωρειται VFM απο πολλους στα μικρα, το Swift δεν ειναι και τοσο σε βαθος χρονου. Δηλαδη για Swift CVT GL+ (μεσαια εκδοση, ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα πισω) θες 16.200 . Απο τα 3 χιλιαρικα διαφορας τα 2 περιπου ειναι η διαφορα βενζινης στη 10ετια (υβριδικο vs ψευτο-υβριδικο), και στο swift εχεις παρει μονο λιγο καλυτερους χωρους πισω, ενω κατα τα αλλα πολυ αναιμικο κινητηρα (83 ιπποι) σε σχεση με τον νεο 116 hybrid και χειροτερο εξοπλισμο overall και εγγυηση. Δεν ειναι μονο η τιμη κτησης.

Αρα δυστυχως ειναι οι περιορισμοι στη μεση, αλλιως ακομα και εντος toyota ειναι πολυ καλυτερη αγορα ενα corolla ή ενα CHR πχ.

Επεξ/σία από Thrylos7
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Thrylos7 είπε

@tsofras

 

Ειναι πραγματι ακριβο το Yaris εκ πρωτης οψεως. Δυστυχως ειναι σε μια κατηγορια που την βαρανε οικονομικα και δεν κανουν και εκπτωσεις επειδη ειναι η πιο hot κατηγορια και τα πουλανε ουτως η αλλως. Πριν 15 χρονια αυτα ηταν τα οικογενειακα (C-segment), πλεον ομως με τη φτωχοποιηση και την εμφαση σε μικρους κινητηρες-καταναλωση τα μικρα φευγουν ευκολα και δεν εχουν value4money ουτε σε καινουριο ουτε σε μεταχειρησμενο.

Αν σκεφτεις με τη λογικη οτι δινεις 19 χιλιαρικα για μικρο, φαινεται σαν αυτοκτονια. Δηλαδη την ιδια στιγμη σκεφτομουνα (για να συγκρινω μηλα με μηλα και να μη παω ε Arona κλπ) οτι με 4 χιλιαρικα παραπανω παιρνω CHR (παλι υβριδικο και toyota). Σιγουρα δεν ειναι δελεαστικο. Απο την αλλη αν θες μικρο μηκος εισαι αναγκασμενος να παιξεις στην κατηγορια με το κακο VFM....και ας υπαρχει ενα grandland πχ που με 21 χιλιαρικα σου δινει 2 φορες παραπανω αμαξι (σε ποσοτητα/χωρους).

Απαξ και πας στα μικρα, δεν ειναι τοσο ακριβο πλεον το yaris, απο τη στιγμη που η γυναικα εθεσε το αυτοματο σαν προυποθεση, και δε μπορουσα να παω σε Ibiza TGI, ουσιαστικα αυτο που θεωρειται VFM απο πολλους στα μικρα, το Swift δεν ειναι και τοσο σε βαθος χρονου. Δηλαδη για Swift CVT GL+ (μεσαια εκδοση, ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα πισω) θες 16.200 . Απο τα 3 χιλιαρικα διαφορας τα 2 περιπου ειναι η διαφορα βενζινης στη 10ετια (υβριδικο vs ψευτο-υβριδικο), και στο swift εχεις παρει μονο λιγο καλυτερους χωρους πισω, ενω κατα τα αλλα πολυ αναιμικο κινητηρα (83 ιπποι) σε σχεση με τον νεο 116 hybrid και χειροτερο εξοπλισμο overall και εγγυηση. Δεν ειναι μονο η τιμη κτησης.

Αρα δυστυχως ειναι οι περιορισμοι στη μεση, αλλιως ακομα και εντος toyota ειναι πολυ καλυτερη αγορα ενα corolla ή ενα CHR πχ.

 

2D9A46A6-9EE0-48D2-B70F-CF0CFBD79739.jpeg

Μόλις τώρα, calenter2003 είπε

 

2D9A46A6-9EE0-48D2-B70F-CF0CFBD79739.jpeg

Η φωτό που υποσχέθηκα. Σχετικά με το Yaris: και εγώ για αυτό ξεκίνησα σε υβριδικό αλλά όντως τα λεφτά είναι πολλά για τόσο μικρό αυτοκίνητο. Παίζει ρόλο και τι θέλει ο καθένας βέβαια(μικρό, μεσαίο, SUV κλπ.)

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, calenter2003 είπε

 

2D9A46A6-9EE0-48D2-B70F-CF0CFBD79739.jpeg

Η φωτό που υποσχέθηκα. Σχετικά με το Yaris: και εγώ για αυτό ξεκίνησα σε υβριδικό αλλά όντως τα λεφτά είναι πολλά για τόσο μικρό αυτοκίνητο. Παίζει ρόλο και τι θέλει ο καθένας βέβαια(μικρό, μεσαίο, SUV κλπ.)

Καλοταξιδο φιλαράκι περιμένουμε και τις υπόλοιπες 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, james_ είπε

Καλορίζικο. Ωραίο εξωτερικά. Βγάλε και καμία φωτό από μέσα. Άμα έχει 19κ το μικρό και 23κ το chr, το yaris cross θα το βγάλουν 21κ

Αν θυμάμαι καλά νομίζω κάπου διάβασα ότι το πάνε για κατάργηση το CHR οπότε το Yaris cross μπορεί να είναι ο αντικαταστάτης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Thrylos7 είπε

ειχα μερες να μπω στο θεμα.... χαιρομαι που το κρατησατε ζωντανο στο δρομο προς τις 1000 σελιδες :D (οταν ο ηγετης κανει την επομενη κινηση οι τελευταιες 200 θα ειναι ευκολακι).

κατ'αρχην καλοριζικο @paylidis και μη νοιαζεσαι για τα τελη, καλυτερα 1600 στην τσεπη τωρα και ας δινεις 80 το χρονο, και σε 10 χρονια στα διπλα κερδισμενος θα εισαι και μπροστα τα γλιτωσες τα χρηματα (η αξια του χρηματος).

εγω τελικα καταληγω επισης σε αγορα αν και αλλαζει τελειως το πλανο. Αποφασιστηκε οσο θα ειναι και μικρος ο μπεμπης (ερχεται Ιανουαριο) να ξεκινησουμε με το μικρο-αυτοματο της "γυναικας" που ειναι επιτακτικη αναγκη να μαθει να οδηγει (εχει το διπλωμα 8 χρονια και εχει αραχνιασει). Και σε μια διετια παμε στο "μεγαλο" , καποιο SUV μαλλον ή Leon, ισως και με καλυτερες επιλογες τοτε αν εχει κατασταλλαξει καπως το πλανο της ηλεκτροκινησης.

Οποτε ο νικητης ειναι το καινουριο Yaris σε hybrid. Με δεδομενο οτι ειναι φρεσκο, μου αρεσει πολυ εμφανησιακα, εχω συμπαθεια σε toyota-aftersales, ηθελα χαμηλη καταναλωση και η γυναικα επεβαλε αυτοματο για να οδηγησει, δεν ηταν δυσκολη η επιλογη μου. Αυτο που με ζορισε/ζει ειναι το επιπεδο εξοπλισμου και το χρωμα.

Το αμαξι ειναι τσιμπημενο σε τιμη (αν και θα φερει καποια πισω στην καταναλωση), και η πιο φτηνη εκδοση δεν εχει καμερα οπισθοποριας που τεθηκε σαν απαραιτητο απο γυναικα. Αλλες "χοντρες" ελλειψεις ειναι τα πισω μη ηλεκτικα παραθυρα, τα μονο 2 ηχεια και το οτι βγαινει μονο σε 3 "αχρωμα" χρωματα (λευκο, μαυρο, γκρι). Οποτε πηγαμε αναγκαστικα στην Active Plus στο υπεροχο μπορντω χρωμα.

Και εδω εχω ενα διλλημα. Στη μια αντιπροσωπια μου δινουν το Active Plus Hybrid Μπορντω με παραδοση τελος Ιανουαριου στα 19.400 . Ακριβως οπως το θελω και "συντομα", αλλα καμια εκπτωση (ελεος).

Εχω ενα γνωστο σε αλλη αντιπροσωπια οπου μπορω να εχω τις εξης 2 επιλογες :

1) Να παρω σε 2-3 μηνες το "κομματι" που χρησιμοποιει ο ιδιος (ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπιας) και ειναι 2 εκδοσεις πανω , δηλαδη Chic Bi-tone σε ασπρο περλε με μαυρη οροφη. Στην ουσια μιλαμε για full-extra spec, με extra απο το active plus τα :

full led, digital cockpit, ημιδερματινα καθισματα, προφολεις ομιχλης, keyless entry/start, ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες, 6 ηχεια, φιμε πισω. Εχει τα παντα, το μοναδικο που λειπει απο αυτην εκδοση και το εχει η "premiere" ειναι το heads-up display.

Σε αυτο λοιπον το "ελαφρως μεταχειρησμενο" θα μου κανει και γυρω στα 2.500 εκπτωση και θα παει στα 19.000 περιπου, ισως κατιτις πιο κατω.

2) Να παω σε καινουριο με παραδοση Ιουνιο!!! και σε αλλο χρωμα πλην μπορντω γιατι καταργειται, και να εχω μια εκπτωση κανα 500ρικο οποτε να παει παλι λιγο κατω απο 19.000

 

Τι λετε? γιατι εχω ψηθει για το  Chic bi-tone να πω την αληθεια και ας μην ειναι κουτα-σφραγισμενο

Το μεταχειρισμένο του ιδιοκτήτη χωρίς κουβέντα από μένα.

21 ώρες πριν, paylidis είπε

Γενικα ειμαι λιγο κατα των TD/οχηματων πωλητών/"στελεχών" κλπ γιατι ξέρω ότι δε τα σέβονται καθόλου καθως αργα η γρήγορα θα τα σμπρωξουν σε καποιο "θυμα" ως υπερευκαιρία (χωρις παρεξηγηση, και σε εμενα πηγαν να πλασαρουν "οχημα πωλητη" σε κάποια skoda και μάλιστα με γελοία διαφορά επι της τελικής τιμής που επαιζε η προσφορά).

Σιγά τώρα, τι να σεβαστείς η να εκμεταλλευτείς από το γιαρης. Ο μονος τρόπος να βλάψεις ένα σύγχρονο αμάξι είναι να μην κάνεις κανένα σερβίς. Δεν πας να το οδηγήσεις στα άκρα, που του 110+ ίππους, σε τι άκρα να τους πας; Ακόμα και τα ενοικιαζόμενα η λεαζινγ, δεν είναι σε χειρότερη κατάσταση από ένα που το είχε ένας ιδιωτης και το πρόσεχε σαν παιδί του.

Δατ μπιιγκ σεντ, έχω σε λεασικγν ένα Yaris (χειροκίνητο βέβαια με ελάχιστους ίππους, μοντέλο 19), αλλά το θεωρώ κακό αμάξι και κονσερβοκουτι. Το c3 aircross που είχα, ήτανε περίπου 100 φορές καλύτερο.

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Σιγά τώρα, τι να σεβαστείς η να εκμεταλλευτείς από το γιαρης. Ο μονος τρόπος να βλάψεις ένα σύγχρονο αμάξι είναι να μην κάνεις κανένα σερβίς. Δεν πας να το οδηγήσεις στα άκρα, που του 110+ ίππους, σε τι άκρα να τους πας; Ακόμα και τα ενοικιαζόμενα η λεαζινγ, δεν είναι σε χειρότερη κατάσταση από ένα που το είχε ένας ιδιωτης και το πρόσεχε σαν παιδί του.

Θεωρω μόνο κ μόνο που δεν θα έχει γίνει στρώσιμο σωστό δε θα έχει το ίδιο βάθος ζωης ο κινητήρας. Με αυτή την έννοια το σκίσιμο. Προσωπικα ότι Αμαξι καινούργιο έχω αγοράσει το έχω στρώσει 3000 χλμ κ έως τώρα κανένα δε μου έβγαλε θέματα με κάψιμο λαδιών κλπ (τα κρατάω έως τις 180-190 χιλ χλμ κ κάνουν σέρβις ανά 8 χιλ χλμ). Θεωρω ότι ένα αυτοκινητο είναι εργαλείο και πρέπει να το σέβεσαι ώστε να σε εξυπηρετει. 
 

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ!

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...