Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@godslayerxp καλορίζικο και το δικό σου και ασφαλή χιλιόμετρα, όσο το βλέπω τόσο μου αρέσει το σχήμα του!! Έχει γραμμές επιθετικές που άλλοι τις αγνοούν και αλλοι τις λατρεύουν και το εσωτερικό λιτό χωρίς πολλά μπιχλιμπίδια. Ήταν κάτι το οποίο μου άρεσε και στο focus

Επεξ/σία από fragsp
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, godslayerxp είπε

Να δηλώσω και εγώ με τη σειρά μου μεγάλος οπαδός του @tsofras

Καλοτάξιδος ο leonτας, σκεφτομαι και εγω να δωσω το ibiza και να παω στο leon.... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@godslayerxpκαλοτάξιδο με πολλά χιλιόμετρα και χαρές :)

βασικά απο τον @tsofrasπερίμενα τέτοιο αμάξι 😁

το κόκκινο τελικά κερωμένο τα σπάει ❤️

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, godslayerxp είπε

Να δηλώσω και εγώ με τη σειρά μου μεγάλος οπαδός του @tsofras

Τον γνώρισα σε άλλο forum και μετά έμαθα για το επικό αυτό θέμα στο insomnia. Εξαιτίας του ανήσυχου πνεύματός του έμαθα πολλά και κατέληξα πιο εύκολα στην αγορά μου πριν ενάμιση μήνα περίπου.

Νέο Seat Leon FR Plus και εγώ... αλλά κατέληξα στην έκδοση 1.5 e-TSi 150hp DSG MHEV
Του τα έβαλα όλα πάνω από εξοπλισμό. Το μόνο που δεν έβαλα είναι τα μπροστινά ραντάρ και κάμερα παρκαρίσματος επειδή δεν μου αρέσουν καθόλου οι τρύπες πάνω στον μπροστινο προφυλακτήρα.

Εξοπλισμός εκτός από τον βασικό της FR έκδοσης...
Desire Red, Dynamic & Comfort Pack (Profiles, DCC, Proggresive Steering, Sport HM), Safe & Driving XL Pack, Full led εσωτερικά, Convenience Pack , Navi 10". Με το κλειδί στο χέρι λίγο πριν τα 30.000€. Εφόσον ήμουν σε φάση που μπόρεσα να τα δώσω το πήρα έτσι ακριβώς όπως ήθελα γιατί στο παρελθόν το μετάνιωνα συνέχεια για 9 χρόνια με το προηγούμενο αμάξι μου.

Μερικές πρώτες εντυπώσεις γιατί λόγω καραντίνας δεν έχω βρει πολλές ευκαιρίες να του κάνω μεγάλες αποστάσεις.

- Άψογο τιμόνι, η παραμικρή κίνηση αποτυπώνεται στην άσφαλτο δεν έχει την παραμικρή χασούρα, ελαφρύ όπου πρέπει και βαρύ όπου πρέπει επίσης. Καμία σχέση με το ηλεκτρο-υδραυλικό τιμόνι του Ibiza 6J που είχα, το οποίο ήταν πάντα ελαφρύ.

- Το DSG είναι έρωτας και καταλαβαίνω όσους δεν μπορούν να ξαναπάνε σε manual μόλις το συνηθίσουν. Βέβαια στην αρχή το δεξί μου χέρι και το αριστερό μου πόδι ψαχνόντουσαν και οδηγούσα σαν άσχετος. Γενικά ο κινητήρας σε συνδυασμό με το κιβώτιο δεν βγάζουν νευρικότητα. Αν ψάχνετε δλδ γκάζια, παρά τα 150 άλογα δεν θα τα βρείτε. Παρότι το sport profile έχει σημαντικές διαφορές από το comfort ... όλη η ιπποδύναμη πάει στην άνεση, σε φάση είμαι με 120 στην Αττική οδό και νομίζω ότι πάω με 50. Ακόμα δεν το έχω στρώσει βέβαια και δεν το ζορίζω... μπορεί να έχει κάτι να δώσει και να μην το βλέπω ακόμα.

- Για αμάξι με 18ρες ζάντες, 40ρι προφίλ και σκληρότερο στήσιμο στις αναρτήσεις (FR) από την βασική έκδοση, είναι αρκετά άνετο. Αν οδηγείς βέβαια 9 χρόνια το ιμπιζάκι που ήταν πέτρα όλα άνετα φαίνονται. Όταν φτάσει η στιγμή να αλλάξω λάστιχα σίγουρα δεν θα ξαναβάλω τα Bridgestone που έχει τώρα. Παίζει να είναι τα πιο σκληρά ελαστικά που υπάρχουν σε αυτή την κατηγορία.

- Έχω την ίδια άσχημη εντύπωση με τον Θωμά σχετικά με την κατάσταση του αυτοκινήτου στην παράδοση. Μπορεί να μην το πήρα βρώμικο αλλά το χρώμα ήταν γεμάτο αραχνιάσματα και σημάδια από τα πλυσίματα που του είχαν κάνει. Έλεος, λες και στο χαρίζουν το αμάξι. Το πήγα σε φανοποιό λίγες μέρες μετά για γυάλισμα και κέρωμα προστασίας και αδιαβροχοποίησης και τότε είδα τι σημαίνει καινούριο!

- Για τους gadgeτάκιδες είναι απόλαυση οι λειτουργίες του Navi... αν και σε μερικούς φαίνεται δύσχρηστο, μόλις το συνήθισα και έμαθα αρκετές συντομεύσεις δεν είναι τπτ το ιδιαίτερο.

Αυτά για τώρα.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg

8.jpg

Μου τελείωσαν τα reactions οπότε σας ευχαριστώ και πάλι όλους και ειδικά τον συνάδελφο με την Leonara :D

Στείλε μου ρε μαν ένα π.μ. που το πήγες για γυάλισμα κέρωμα να το πάω και εγώ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Στείλε μου ρε μαν ένα π.μ. που το πήγες για γυάλισμα κέρωμα να το πάω και εγώ

Με ενδιαφέρει και μένα αυτό το p.m αν πρόκειται για Αθήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Με ενδιαφέρει και μένα αυτό το p.m αν πρόκειται για Αθήνα.

Ομοίως.. μην ντρέπεστε, μοιραστείτε την πληροφορία!
Δεν θα σας πάρουμε το λαιμό αν δεν βγει καλός ή δεν μας κάνει :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Kapws είπε

Ομοίως.. μην ντρέπεστε, μοιραστείτε την πληροφορία!
Δεν θα σας πάρουμε το λαιμό αν δεν βγει καλός ή δεν μας κάνει :D

E το π.μ. είναι για να μην θεωρηθεί διαφήμιση για τους όρους του φορουμ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γυαλίζουμε ΠΟΤΕ καινούριο αυτοκίνητο. κάθε γυάλισμα αφαιρεί και στρώση απο το clear coat. Άλλο να το πας σε 5 χρονια και αλλο μολις το πήρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Δεν γυαλίζουμε ΠΟΤΕ καινούριο αυτοκίνητο. κάθε γυάλισμα αφαιρεί και στρώση απο το clear coat. Άλλο να το πας σε 5 χρονια και αλλο μολις το πήρες.

Ντάξει το ποτέ είναι σχετικό... μπορείς να διορθώσεις μικροατέλειες ίσως με "light" foam pads χωρίς να αφαιρέσεις βερνίκι φουλ και φυσικά μετά σφράγισμα με κάποιο nano/ceramic coating 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Δεν γυαλίζουμε ΠΟΤΕ καινούριο αυτοκίνητο. κάθε γυάλισμα αφαιρεί και στρώση απο το clear coat. Άλλο να το πας σε 5 χρονια και αλλο μολις το πήρες.

Θεωρητικά έχεις δίκιο... αλλά δυστυχώς αν δεν έχεις πληρώσει Ferrari τότε οι αντιπροσωπείες συμπεριφέρονται στο αυτοκίνητο λες και είναι σακί με πατάτες. Εκ του αποτελέσματος καινούριο εγώ το είδα μετά το φανοποιό και όχι μετά την αντιπροσωπεία. Οπότε χαλάλι η στρώση clear coat.

Τουλάχιστον η κεραμική επίστρωση έχει μεγαλύτερο νόημα να περαστεί όταν το χρώμα είναι ταλαιπωρημένο στο ελάχιστο γιατί το προστατεύει από θαμπάδες κλπ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Δεν γυαλίζουμε ΠΟΤΕ καινούριο αυτοκίνητο. κάθε γυάλισμα αφαιρεί και στρώση απο το clear coat. Άλλο να το πας σε 5 χρονια και αλλο μολις το πήρες.

Δεν γνωριζα για κατι τετοιο! Κερωμα προτεινεται σε νεο αυτοκινητο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, godslayerxp είπε

Θεωρητικά έχεις δίκιο... αλλά δυστυχώς αν δεν έχεις πληρώσει Ferrari τότε οι αντιπροσωπείες συμπεριφέρονται στο αυτοκίνητο λες και είναι σακί με πατάτες. Εκ του αποτελέσματος καινούριο εγώ το είδα μετά το φανοποιό και όχι μετά την αντιπροσωπεία. Ο

Δεν ξέρω αν στο δίνουν χωρίς να περάσει pdi αν το συνενοηθείς απο πρίν και να το πάρεις με τα κεριά να το πας σε detailer να στο κάνει σωστά με την αρχή...

Στο εξωτερικό είναι σύνηθες

@Shyn εννοείται, το κερί  απλά σφραγίζει την επιφάνεια και προσφέρει προστασία!

Επεξ/σία από and_64
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...