Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 ώρες πριν, VasKarn είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Eνδιαφέρομαι για αγορά μικρού SUV crossover για χρήση κυρίως εντός πόλης αλλά και για ταξίδια σε βουνό, νησί κλπ. φορτωμένο και με 4 άτομα επιβάτες. Κλίνω προς το νέο Renault Captur dynamic με τον χιλιάρη TCe 100 βενζίνης και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (~22k euro), κυρίως λόγω της εμφάνισης (για μένα είναι ίσως το ομορφότερο στην κατηγορία), των χώρων και της ποιότητας των υλικών και του σχεδιασμού στο εσωτερικό. Στο test drive δεν με απογοήτευσε.

Αυτό που φοβάμαι είναι αν ο κινητήρας αυτός (90hp, 140Nm) θα ζοριστεί αν, πχ. το καλοκαίρι, το αυτοκίνητο είναι πλήρως φορτωμένο και ο κλιματισμός είναι ανοιχτός. Δυστυχώς δεν υπάρχει έκδοση μηχανικού στα 1300 κυβικά, μόνο EDC.

Υπάρχει κάποιος που το έχει με τον TCe 100 και μπορεί να μου πει; 

Ή αν θα πρέπει να κοιτάω προς τον TCe 130 EDC, για περισσότερη ισχύ και ροπή;

Ευχαριστώ.

Στη Ρενώ που πήγα να ρωτήσω με έσπρωξαν προς τον TCe/LPG. Λόγω χαρτογράφησης παραμένει με 100 άλογα και παραπάνω ροπή (170 λέει οτι βλέπω στα specs του προηγούμενου Ιουνίου), γλιτώνεις χρήματα λόγο LPG, πιθανότατα και τέλη (θα το ρωτήσω όταν πάω για TD next week), έχεις range 1300+ km. Αρνητικά ότι αντί για ρεζέρβα έχεις κιτ, κάπου 800+ αρχική τιμή(γύρω στα 21 το expression έβγαινε) και δε ξέρω τι παίζει με service σε LPG γενικά. Αν και ήθελα κάτι με παραπάνω άλογα, και κατά προτίμηση mild-hybrid (όπως λέγεται ότι θα είναι ο νέος 1.3 της Renault) , με έβαλε σε σκέψεις. Με ξενερώνει πολύ ότι έχει 5αρι κιβώτιο να πω την αλήθεια στον 1.0TCe, αλλά θα το δοκιμάσω να έχω καλύτερη εικόνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, tsofras είπε

Δλδ ο κινητήρας είναι ίδιος σε όλα τα 1.5 δεν έχει άλλη ποιότητα σε έμβολα ας πούμε το skoda με το Audi ή άλλη ποιότητα στα καλώδια κ.ο.κ

Για τα ελατήρια και τα έμβολα δεν έχω άποψη. Από καλώδια κλπ έως Κλειδαριές που είναι εμφανή, η διαφορά είναι επίσης ξεκάθαρη ωστόσο...

18 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Στη Ρενώ που πήγα να ρωτήσω με έσπρωξαν προς τον TCe/LPG.

Το έχουν; Γιατί όταν είχαμε πάει εμείς για το captur υγραέριο μας έλεγαν παράδοση Μάιο Ιούνιο... σα να μην ήθελαν να πουλήσουν ένα πράγμα !

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως σε πολλά parking (κοινόχρηστα, εμπορικών κέντρων κτλ) λένε ότι απαγορεύονται τα αυτοκίνητα με LPG. 
γνωριζει κανείς γιατί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, koeltzakoatl είπε

Πάντως σε πολλά parking (κοινόχρηστα, εμπορικών κέντρων κτλ) λένε ότι απαγορεύονται τα αυτοκίνητα με LPG. 
γνωριζει κανείς γιατί;

Για την περίπτωση διαρροης που θα έχει ως αποτέλεσμα έκρηξη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Στη Ρενώ που πήγα να ρωτήσω με έσπρωξαν προς τον TCe/LPG. Λόγω χαρτογράφησης παραμένει με 100 άλογα και παραπάνω ροπή (170 λέει οτι βλέπω στα specs του προηγούμενου Ιουνίου), γλιτώνεις χρήματα λόγο LPG, πιθανότατα και τέλη (θα το ρωτήσω όταν πάω για TD next week), έχεις range 1300+ km. Αρνητικά ότι αντί για ρεζέρβα έχεις κιτ, κάπου 800+ αρχική τιμή(γύρω στα 21 το expression έβγαινε) και δε ξέρω τι παίζει με service σε LPG γενικά. Αν και ήθελα κάτι με παραπάνω άλογα, και κατά προτίμηση mild-hybrid (όπως λέγεται ότι θα είναι ο νέος 1.3 της Renault) , με έβαλε σε σκέψεις. Με ξενερώνει πολύ ότι έχει 5αρι κιβώτιο να πω την αλήθεια στον 1.0TCe, αλλά θα το δοκιμάσω να έχω καλύτερη εικόνα. 

20 χιλιάρικα για 5αρι κιβωτιο και ταμπούρα πίσω είναι ένα κακό ντηλ Δεν λέω ότι θα ανάψουν σε μια κατάβαση, άλλα τόσα λεφτά για μια τεχνολογία 20ετιας είναι τρατζικ

Δλδ από εκεί μόνο μπορούσε να γλιτώσει λεφτά η Ρενώ;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, koeltzakoatl είπε

Πάντως σε πολλά parking (κοινόχρηστα, εμπορικών κέντρων κτλ) λένε ότι απαγορεύονται τα αυτοκίνητα με LPG. 
γνωριζει κανείς γιατί;

Το LPG λόγω του ότι είναι βαρύτερο απο τον αέρα , σε περίπτωση διαρροής παραμένει στο έδαφος (σε αντίθεση με το φυσικό αέριο που είναι ελαφρύτερο απο τον αέρα) και γίνεται επικίνδυνο για ανάφλεξη . Έκρηξη λίγο δύσκολο αφού πρέπει να υπάρχει εκρηκτικό μείγμα και σε τόσο μεγάλα πάρκινγκ μια διαρροή δεν μπορεί να κάνει έκρηξη στον χώρο, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε μπαμ (!!!) στο κομμάτι του αυτοκινήτου (sic). Για αυτό τον λόγο ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ η είσοδος σε ΥΠΟΓΕΙΑ Parking, αυτοκινήτων που κάνουν χρήση LPG.

Επεξ/σία από jobous
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ενώ το φυσικό αέριο συμφαιρει από όλες τις απόψεις, με τόσο σπρώξιμο στα ηλεκτρικά δεν το βλέπω να στεριώνει δυστυχώς.

στα ηλεκτρικά πληρώνεις τα κερατά σου για μια λύση που στη δεκαετία η μπαταρία θα έχει πέσει αρκετά. Στο φυσικό αέριο απλά το έχεις κάνει απόσβεση στη δεκαετια (λέμε τώρα).

μακαρι να υπήρχε κρατική μέριμνα να σπρώχνει το φυσικό αέριο. Θα ψώνιζα αν είχα ανεφοδιασμό κοντά.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Το έχουν; Γιατί όταν είχαμε πάει εμείς για το captur υγραέριο μας έλεγαν παράδοση Μάιο Ιούνιο... σα να μην ήθελαν να πουλήσουν ένα πράγμα !

Ναι κάπου για Μάιο πήγαινε η παράδοση, και ακόμα χειρότερα με τον 1.3 που ούτε ξέρουν πότε θα τον έχουν.

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

20 χιλιάρικα για 5αρι κιβωτιο και ταμπούρα πίσω είναι ένα κακό ντηλ Δεν λέω ότι θα ανάψουν σε μια κατάβαση, άλλα τόσα λεφτά για μια τεχνολογία 20ετιας είναι τρατζικ

Δλδ από εκεί μόνο μπορούσε να γλιτώσει λεφτά η Ρενώ;

Ναι είναι φάουλ και τα 2. Αν βάλεις ηλεκτρικό χειρόφρενο βάζει και δίσκους πίσω, υποτίθεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dstilio είπε

Παντως ενώ το φυσικό αέριο συμφαιρει από όλες τις απόψεις, με τόσο σπρώξιμο στα ηλεκτρικά δεν το βλέπω να στεριώνει δυστυχώς.μακαρι να υπήρχε κρατική μέριμνα να σπρώχνει το φυσικό αέριο. Θα ψώνιζα αν είχα ανεφοδιασμό κοντά.

Το φ. α. υπάρχει σχεδόν 15 χρόνια τώρα, με την είσοδο του vag Group στο παιχνίδι έγινε πιο γνωστό. 

Μακάρι, η μόνη επιδότηση για αυτοκίνητα φ.α. δινόταν από την Δεπα / Fisikon κάθε έκθεση αυτοκινήτου Αθηνών την τελευταία 3 ετία, επί της τιμής του, τη τελευταία φορά δοθηκαν προπληρωμένες κάρτες για αγορά καυσίμου. 

Με το άνοιγμα του "πρατηρίου" Ιωαννίνων πάλι δόθηκε επιδότηση αλλά τοπική, στα όρια του Νομού. 

Μακάρι να υπήρχε κρατική επιχορήγηση στη κατασκευή πρατηρίων, αλλά έλα που το φ. α. έχει ΦΠΑ 6% πλέον..... 😎

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, terry308 είπε

Μακάρι να υπήρχε κρατική επιχορήγηση στη κατασκευή πρατηρίων,

Ότι έχει φτιαχτεί είναι απο ΕΣΠΑ και μόνο (όσον αφορά τη fisikon της ΔΕΠΑ, όχι ιδιώτες)

3 ώρες πριν, dstilio είπε

Στο φυσικό αέριο απλά το έχεις κάνει απόσβεση στη δεκαετια (λέμε τώρα).

εξαρτάται τα χιλιόμετρα ,αλλά σίγουρα δεκαετία δεν είναι με τίποτα

3 ώρες πριν, dstilio είπε

Παντως ενώ το φυσικό αέριο συμφαιρει από όλες τις απόψεις, με τόσο σπρώξιμο στα ηλεκτρικά δεν το βλέπω να στεριώνει δυστυχώς.

Δεν αποκλείει το ένα το άλλο... ούτε μπορείς να αναγκάσεις κάποιον που δεν έχει παρκινγκ ή κάνει συχνά μεγάλες διαδρομές να πάρει ηλεκτρικό , ούτε να πάρει κάποιος αμάξι με φυσικό αέριο και να γεμίζει σε απόσταση 100+ χιλιομέτρων!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Στη Ρενώ που πήγα να ρωτήσω με έσπρωξαν προς τον TCe/LPG. Λόγω χαρτογράφησης παραμένει με 100 άλογα και παραπάνω ροπή (170 λέει οτι βλέπω στα specs του προηγούμενου Ιουνίου), γλιτώνεις χρήματα λόγο LPG, πιθανότατα και τέλη (θα το ρωτήσω όταν πάω για TD next week), έχεις range 1300+ km. Αρνητικά ότι αντί για ρεζέρβα έχεις κιτ, κάπου 800+ αρχική τιμή(γύρω στα 21 το expression έβγαινε) και δε ξέρω τι παίζει με service σε LPG γενικά. Αν και ήθελα κάτι με παραπάνω άλογα, και κατά προτίμηση mild-hybrid (όπως λέγεται ότι θα είναι ο νέος 1.3 της Renault) , με έβαλε σε σκέψεις. Με ξενερώνει πολύ ότι έχει 5αρι κιβώτιο να πω την αλήθεια στον 1.0TCe, αλλά θα το δοκιμάσω να έχω καλύτερη εικόνα. 

Εχει td το lpg? Εδω δεν εχουν το αυτοματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

Δεν αποκλείει το ένα το άλλο... ούτε μπορείς να αναγκάσεις κάποιον που δεν έχει παρκινγκ ή κάνει συχνά μεγάλες διαδρομές να πάρει ηλεκτρικό , ούτε να πάρει κάποιος αμάξι με φυσικό αέριο και να γεμίζει σε απόσταση 100+ χιλιομέτρων!

Αποκλείει ουσιαστικά. Ήδη βγαίνουν εταιρίες και λένε ότι το 2031 δε θ έχουν κανένα κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά μόνο ηλεκτρικά. Άρα μόνο αυτοκίνητα όπου έχει μεταφερθεί το μεγάλο κόστος μιας ακόμα ανώριμος τεχνολογίας στον καταναλωτή.

δεν είδα κανέναν οργανισμό η κράτος η τα media να κόπτεται για το φυσικό αέριο. 
 

απο την άλλη πόσες διαφορετικές υποδομές να υποστηρίξει μια χώρα. Δε γίνεται να έχουμε τόσες πολλές διαφορετικές τεχνολογίες να κυκλοφορούν στους δρόμους για πολλούς λόγους. Κάποιες τεχνολογίες θα επικρατήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, dstilio είπε

Αποκλείει ουσιαστικά. Ήδη βγαίνουν εταιρίες και λένε ότι το 2031 δε θ έχουν κανένα κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά μόνο ηλεκτρικά. Άρα μόνο αυτοκίνητα όπου έχει μεταφερθεί το μεγάλο κόστος μιας ακόμα ανώριμος τεχνολογίας στον καταναλωτή.

δεν είδα κανέναν οργανισμό η κράτος η τα media να κόπτεται για το φυσικό αέριο. 
 

απο την άλλη πόσες διαφορετικές υποδομές να υποστηρίξει μια χώρα. Δε γίνεται να έχουμε τόσες πολλές διαφορετικές τεχνολογίες να κυκλοφορούν στους δρόμους για πολλούς λόγους. Κάποιες τεχνολογίες θα επικρατήσουν.

Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά.

Είναι καθαρότερη τεχνολογία και κυρίως οι τεχνολογικά προηγμένες χώρες θα απαλλαγούν από την ενεργειακή τους εξάρτηση από τριτες χώρες.

Ήδη από τη δεκαετία του 70' αμερικανικοί πετρελαικοί κολοσσοί επενδύουν τεράστια ποσά γιαυτό το σκοπό.

Η Tesla δεν δημιουργήθηκε έτσι ξαφνικά από ένα "οραματιστή εκατομυριούχο"....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, dstilio είπε

Ήδη βγαίνουν εταιρίες και λένε ότι το 2031 δε θ έχουν κανένα κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά μόνο ηλεκτρικά.

έτσι έλεγε και o VAG οτι σταματά τα cng και το άλλαξε σε λίγους μήνες απο τη δήλωση. Και να μην υπήρχαν εργοστασιακά θα κυκλοφορούσαν μετατροπές, όπως με τα LPG (με το πλεονέκτημα οτι υπάρχει πλέον και η τεχνογνωσία)

19 λεπτά πριν, dstilio είπε

απο την άλλη πόσες διαφορετικές υποδομές να υποστηρίξει μια χώρα. Δε γίνεται να έχουμε τόσες πολλές διαφορετικές τεχνολογίες να κυκλοφορούν στους δρόμους για πολλούς λόγους. Κάποιες τεχνολογίες θα επικρατήσουν.

Δε χτυπά η μια την άλλη. Και η υποδομή του CNG μην ξεχνάς εξαρτάται ουσιαστικά απο το δίκτυο του φυσικού αερίου στην Ελλάδα γενικότερα . Κάποια στιγμή ,99% στη λήξη της προθεσμίας της ΕΕ και των ΕΣΠΑ (κλασσικά πράγματα) θα ολοκληρωθεί .

Και στα ηλεκτρικά ,πάλι η μισή υποδομή υπάρχει λόγω μπρίζας (!) , λείπει η ενίσχυση του δικτύου για να σηκώσει το φορτίο ,το οποίο μελλοντικά , ειδικά τις βραδινές ώρες θα είναι μεγάλο .

Γενικά ,κοιτάς τι σε συμφέρει άμεσα και τις προβλέψεις τις αφήνεις για τους "ειδικούς αναλυτές" !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...