Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, paylidis είπε

Έχει εμένα μια τέτοια βλακεία δε ξέρω βέβαια εάν είναι ενεργό κλπ. Είδα ότι ρυθμίζεται παντως με διαγνωστικό. 

Εμένα φουσκώνει και σφυράει αλλά όχι οσο το περίμενα ούτε πχ όπως ένας stock 20vt...

Μολις βγω απο την εγγύηση έχει να πέσει πολύ ξήλωμα, παρολο που μεγάλωσα τον ήχο του Τούρμπο δε τον βαριέμαι ποτέ...

Ρε και εγώ δεν τον βαριέμαι αλλά είναι και σε τι φάση είσαι

Εγώ μέσα για τσαφ τσουφ , μπουριά , φλόγες απο την εξάτμιση 🤣 δεν αλλάζουν αυτά

Άπαξ κάγκουρας πάντα κάγκουρας , κοίταγα και για ηλεκτρονική εξάτμιση με σιγαστήρα

Την είχα πατήσει όμως στο Opel που είχα και είχα βάλει ένα μανιτάρι.

Τούμπανο άκουγες και όταν ρούφαγε και όταν έσκασε η σκάστρα , στα ταξίδια όμως σου έσπαγε τα @@ γιατί ακόμη και στις μικρές αλλαγές είχες έναν μόνιμο θόρυβο σαν σκούπα που ρουφάει

Ε σε ταξίδι πάλι θόρυβο δεν αντέχω , για τι βόλτες εδω μέσα δεν με πειράζει

Απορώ πάντως που ακούς το φούσκωμα , ούτε στο 1.8 δεν άκουγα τίποτα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, paylidis said:

Έχει εμένα μια τέτοια βλακεία δε ξέρω βέβαια εάν είναι ενεργό κλπ. Είδα ότι ρυθμίζεται παντως με διαγνωστικό. 

Και του Θωμά πιθανόν έχει αλλά δεν το ξέρει (έμπαινε και στο προηγούμενο Leon που είχε)
το εξάρτημα μαζί με τον εγκέφαλό του θα το βρει για να το ξεκουμπώσει κιόλας μέσα στο νεροχύτη,
μοιάζει κάπως έτσι
audi-vw-seat-skoda-aktuator-czujnik-4h09

προέρχεται από το Α8 typ 4H (τρίτης γενιάς)
φοριέται σε Leon, Golf, A3
και ρυθμίζεται μαζί με τον ήχο των υπόλοιπων ηχείων είτε στο μενού (αν έχει πρόσβαση στη ρύθμιση)
είτε σε VCDS, OBDeleven κτλ.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Και του Θωμά πιθανόν έχει αλλά δεν το ξέρει (έμπαινε και στο προηγούμενο Leon που είχε)
το εξάρτημα μαζί με τον εγκέφαλό του θα το βρει για να το ξεκουμπώσει κιόλας μέσα στο νεροχύτη,
μοιάζει κάπως έτσι
audi-vw-seat-skoda-aktuator-czujnik-4h09

προέρχεται από το Α8 typ 4H (τρίτης γενιάς)
φοριέται σε Leon, Golf, A3
και ρυθμίζεται μαζί με τον ήχο των υπόλοιπων ηχείων είτε στο μενού (αν έχει πρόσβαση στη ρύθμιση)
είτε σε VCDS, OBDeleven κτλ.

Τι είπες τώρα θα το ψάξω (στο internet γιατί μηχανολογικά δεν ξέρω τίποτα , νεροχύτη μόνο της κουζίνας ξέρω 😂)

Στο μενού πάντως δεν έχει σίγουρα επιλογή που να φαίνεται

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/3/2021 στις 2:12 ΜΜ, tsofras είπε

Τι έγινε ρε μαν ?

Και γώ 1 μήνα το είχα όταν ήρθε ένας από πίσω και καρφώθηκε στον προφυλακτήρα. Δεν μπορούσα και να το φτιάξω γιατί τις 2 βδομαδες λείπω σε άλλη πόλη και χρειαζόμουν το αυτοκίνητο. Υπομονή θα γίνει σαν καινούριο :)

2 λεπτά πριν, calenter2003 είπε

Και γώ 1 μήνα το είχα όταν ήρθε ένας από πίσω και καρφώθηκε στον προφυλακτήρα. Δεν μπορούσα και να το φτιάξω γιατί τις 2 βδομαδες λείπω σε άλλη πόλη και χρειαζόμουν το αυτοκίνητο. Υπομονή θα γίνει σαν καινούριο :)

Ήταν απάντηση στον φίλο που τον τράκαραν από πίσω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Αυτό έχει να κάνει ξεκάθαρα με τις ανάγκες σου!

Όταν κλείσεις για test drive, ζήτησε να κάνεις και στο st line  και στην πιο κάτω έκδοση. 

Για εμένα, τότε, τα έξτρα τις st line σε σχέση με την αμεσως πιο κάτω έκδοση (allure), αξίζανε και δεν το έχω μετανιώσει ΚΑΘΟΛΟΥ και κάθε φορά που οδηγώ το αυτοκίνητο, αλλά κυρίως που το βλέπω σε σχέση με τα allure που κυκλοφορούν, σκάει ένα άπληστο χαμόγελο...

Καλά δεν μιλάμε για τις βασικές εκδόσεις (active), εκεί μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο, σαφώς υποδεέστερο στα ΠΑΝΤΑ.

Όμως, υπάρχουν εδώ μέσα μέλη, που θεωρούν ότι οι φορτωμενες εκδόσεις δεν αξίζουν τα λεφτά τους και με οικονομοτεχνικά κριτήρια έχουν δίκιο. 

Απλά η αγορά αυτοκινήτου βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο συναίσθημα και από αυτή την άποψη,  χαλάλι στο 45αρι παραπάνω που δίνω στη δόση.

 

 

 

 

Εγω προσωπικα πιστευω αν περισσευουν τα λεφτα σε καποιον να παρει ρε παιδια και το φουλ εξτρα

Απλά να μπορει να το υποστηριξει και η τσεπη του.

Σε εναν μέσο Ελληνα π.χ που ζοριζεται και θελει να παρει ενα yaris να κανει την δουλεια του, να δωσει 15000 την βασικη ναι, μπορεις να του πεις δωσε +7000 για να εχεις διχρωμια,ζαντες και κλιμα;

 

Ο αλλος τωρα αν ειναι ανετος και θελει να αγορασει ενα μικρο για την πόλη ας παρει το yarris με όλα τα εξτρα π υπαρχουν

 

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, tsofras είπε

Απορώ πάντως που ακούς το φούσκωμα , ούτε στο 1.8 δεν άκουγα τίποτα

Καλά μη φανταστείς ότι ακούγεται σαν Impreza. Παίζουν ρολο και οι δρόμοι. Συνήθως το ακούω σε παράδρομο της αττικης οδού που πας 70-80 δεν έχει αμαξια ή φασαρία κλπ. Κατά τα αλλά ξενέρωτο το εν λόγω μοτέρ, το 20vt παντως Ακουγόταν ανέκαθεν...(το έχει φίλος σε audi)

14 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τι είπες τώρα θα το ψάξω (στο internet γιατί μηχανολογικά δεν ξέρω τίποτα , νεροχύτη μόνο της κουζίνας ξέρω 😂)

Στο μενού πάντως δεν έχει σίγουρα επιλογή που να φαίνεται

Δε παίζει σε κάποιο μενού, στο obd11 ίσως το έχει, στο δικό μπυ το έχει εκεί 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Εμ κοίτα πως δείχνει αυτή η ζάντα , καμία σχέση

Ναι προφανώς και δείχνει καλύτερο αλλά δεν νομίζω οτι το εξτρα κόστος αγοράς και ελαστικών όταν ερθει η ώρα για αλλαγή αλλά και πιθανόν χαμένη άνεση με το χαμηλότερο προφίλ αξίζουν τον κόπο. 

Επίσης δεν νομίζω ρεαλιστικά οτι 150 άλογα χρειάζονται πάνω απο 17αρες μη σου πω οτι οι 16αρες που έχω στο δικό μου όταν τα λάστιχα είναι καινούρια είναι η ιδανικότερη διάσταση συνολικά σαν πρόσφυση/άνεση.

Το οπτικό φυσικά είναι άλλη ιστορία ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, and_64 είπε

Ναι προφανώς και δείχνει καλύτερο αλλά δεν νομίζω οτι το εξτρα κόστος αγοράς και ελαστικών όταν ερθει η ώρα για αλλαγή αλλά και πιθανόν χαμένη άνεση με το χαμηλότερο προφίλ αξίζουν τον κόπο. 

Επίσης δεν νομίζω ρεαλιστικά οτι 150 άλογα χρειάζονται πάνω απο 17αρες μη σου πω οτι οι 16αρες που έχω στο δικό μου όταν τα λάστιχα είναι καινούρια είναι η ιδανικότερη διάσταση συνολικά σαν πρόσφυση/άνεση.

Το οπτικό φυσικά είναι άλλη ιστορία ...

Μέσα στη πόλη έχεις δίκιο, πάνω από 16αρες είναι πολύ εις βάρος της άνεσης. 

Σε αυτοκινητοδρομο όμως τα πράγματα αντιστρέφονται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Μέσα στη πόλη έχεις δίκιο, πάνω από 16αρες είναι πολύ εις βάρος της άνεσης. 

Σε αυτοκινητοδρομο όμως τα πράγματα αντιστρέφονται. 

Δεν θα το έλεγα...επειδή το "στύβω" στις στροφές και είχα παλιότερα bilstein b6 (τώρα τελευταίως kyb ultra sr -δεν τρελάθηκα αλλα οκ) οι 17αρες και το χαμηλό προφίλ δεν μπορώ να πω οτι μου λείπουν, ειδικά σε προσθιοκίνητο με ηλεκτρική κρεμαγίερα.

Με τα sportcontact οταν ήταν φρέσκα το αυτοκίνητο ποτέ δεν είχε θέμα πρόσφυσης, ούτε σε κλειστά κομμάτια εκτός από δρόμους φυσικά με άσφαλτο-γυαλί που και σλικ να έχεις πάλι θα γλυστράει 😛 Τα ps3 οκ δεν ήταν άσχημα αλλά δεν ήταν τόσο βεντούζα και "πέφτανε" πολύ γρήγορα σε απόδοση.

Μονο σε φουλ οριακό φρενάρισμα το πιο φαρδύ πέλμα θα βοηθούσε (γιατί εχω βάλει φρένα gti που είναι αρκετά μεγαλύτερα) αλλά και πάλι ποσες φορές θα γίνει αυτό σε δημόσιο δρόμο;

 

Αν πάς χοντρικά>150 άλογα συμφωνώ οτι θέλει 17αρα, δεν έχει νόημα κάτι μικρότερο 

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, and_64 είπε

Ναι προφανώς και δείχνει καλύτερο αλλά δεν νομίζω οτι το εξτρα κόστος αγοράς και ελαστικών όταν ερθει η ώρα για αλλαγή αλλά και πιθανόν χαμένη άνεση με το χαμηλότερο προφίλ αξίζουν τον κόπο. 

Επίσης δεν νομίζω ρεαλιστικά οτι 150 άλογα χρειάζονται πάνω απο 17αρες μη σου πω οτι οι 16αρες που έχω στο δικό μου όταν τα λάστιχα είναι καινούρια είναι η ιδανικότερη διάσταση συνολικά σαν πρόσφυση/άνεση.

Το οπτικό φυσικά είναι άλλη ιστορία ...

Μα σου πω και εγώ τόσα χρόνια χαλβαδιαζα 18αρες αλλά δεν είχα βάλει ποτέ , τώρα που τις έχω επειδή ήταν στάνταρ θα προτιμούσα τις 17αρες για θέμα άνεσης

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα οι δικοι μου κοιτανε πολυ εντονα τελευταια, τα kamiq, puma και capture. 
 

Για το καμικ εχουμε αρκετες πληροφοριες χαρη στον @PAVLIDIS, ωστοσο ελαχιστες για τα αλλα 2. 
 

Οποιος κατοχος φιλοτιμηθει, θα ηταν πολυ διαφωτιστικη η αποψη του!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας βαλω λιγο ακομα το χερακι μου να βοηθησω μιας και τα ειδα και τα αλλα 2 που κοιτατε

Puma: Συμπαθητικοι χώροι, καλος κινητηρας, ford εγγυηση τοπ, αλλα οχι vfm (ακριβο για αυτο που ειναι)

Captur: νομιζω οτι ειναι το πιο μεγαλο και απο τα 3, συμπαθητικό σε εξοπλισμό και τιμή (ήταν στη μεση μεταξύ kamiq-puma), αλλα στη πραξη δεν υπηρχαν αμαξια (το δεκεμβριο μιλαγαμε για παραδοση απριλιο αν θυμαμαι καλα). Επισης με ξενισαν καποιες γυφτιες οπως τα ταμπουρα πισω... (κοιτουσαμε το lpg αλλα ουτε βενζίνες ειχε διαθεσιμες)

μεταξύ και των 3 το καμικ ήταν τότε το πιο vfm, αυτη τη στιγμή ωστόσο δεν εχει την εκπτωση που ειχε οποτε θελει καλο ζύγισμα... προσωπικά δηλώνω ιδιαίτερα ευχαριστημενος μεχρι ώρας για τα χρήματα που δώσαμε... εαν μαλιστα οι δικοι σου εχουν κοντα τους πρατηριο cng προτεινω ανεπιφύλακτα το gtec...

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ας βαλω λιγο ακομα το χερακι μου να βοηθησω μιας και τα ειδα και τα αλλα 2 που κοιτατε

Puma: Συμπαθητικοι χώροι, καλος κινητηρας, ford εγγυηση τοπ, αλλα οχι vfm (ακριβο για αυτο που ειναι)

Captur: νομιζω οτι ειναι το πιο μεγαλο και απο τα 3, συμπαθητικό σε εξοπλισμό και τιμή (ήταν στη μεση μεταξύ kamiq-puma), αλλα στη πραξη δεν υπηρχαν αμαξια (το δεκεμβριο μιλαγαμε για παραδοση απριλιο αν θυμαμαι καλα). Επισης με ξενισαν καποιες γυφτιες οπως τα ταμπουρα πισω... (κοιτουσαμε το lpg αλλα ουτε βενζίνες ειχε διαθεσιμες)

μεταξύ και των 3 το καμικ ήταν τότε το πιο vfm, αυτη τη στιγμή ωστόσο δεν εχει την εκπτωση που ειχε οποτε θελει καλο ζύγισμα... προσωπικά δηλώνω ιδιαίτερα ευχαριστημενος μεχρι ώρας για τα χρήματα που δώσαμε... εαν μαλιστα οι δικοι σου εχουν κοντα τους πρατηριο cng προτεινω ανεπιφύλακτα το gtec...

Θα συμφωνήσω επίσης θα προσθέσω ότι

Το Puma μπορεί να δείχνει SUV απέξω αλλά δεν σου δίνει αυτή την εντύπωση απο μέσα , περισσότερο σε crossover με χαμηλή σχετικά θέση οδήγησης. Εγώ στο 1.83 για να δώ το καπό έβαλα τέρμα την θέση επάνω και έβρισκε το κεφάλι μου στον ουρανό. Επίσης είναι αρκετά στενό στους χώρους (πάτωμα fiesta νομίζω? ) Τέλος η ορατότητα στους πίσω είναι μειωμένη

Το Captur σου δίνει όντως την αίσθηση ότι είναι SUV , πιο ψηλή θέση οδήγησης , καλύτερους χώρους αλλά και εμένα με χάλασαν τα ταμπούρα. Αλλιώς μου άρεσε πάρα πολύ αλλά όταν κοίταγα εγώ για SUV μόλις είχε έρθει και ήταν αρκετά ψηλά η τιμή του με τον εξοπλισμό που ήθελα

Το Kamiq πάλι μου έδωσε την αίσθηση σε κάτι ενδιάμεσα απο τα 2 παραπάνω. Πιο ευρύχωρο απο το Puma αλλά και σε αυτό ένιωσα αίσθηση crossover (αν μπείς ας πούμε και στο Karoq είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση και στην θέση οδήγησης και στους χώρους)

4 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Από αυτό το νήμα άρχισα να χαιρετώ όλα τα leon, ακόμη και στην Κέρκυρα που βρίσκομαι φέτος :)

Μόνο αν είναι FR PLUS :D

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, paylidis είπε

Captur: νομιζω οτι ειναι το πιο μεγαλο και απο τα 3, συμπαθητικό σε εξοπλισμό και τιμή (ήταν στη μεση μεταξύ kamiq-puma), αλλα στη πραξη δεν υπηρχαν αμαξια (το δεκεμβριο μιλαγαμε για παραδοση απριλιο αν θυμαμαι καλα). Επισης με ξενισαν καποιες γυφτιες οπως τα ταμπουρα πισω... (κοιτουσαμε το lpg αλλα ουτε βενζίνες ειχε διαθεσιμες)

 

41 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το Captur σου δίνει όντως την αίσθηση ότι είναι SUV , πιο ψηλή θέση οδήγησης , καλύτερους χώρους αλλά και εμένα με χάλασαν τα ταμπούρα. Αλλιώς μου άρεσε πάρα πολύ αλλά όταν κοίταγα εγώ για SUV μόλις είχε έρθει και ήταν αρκετά ψηλά η τιμή του με τον εξοπλισμό που ήθελα

Ειχε φιλη μου το προηγουμενο Captur και εχω κανει αρκετα χιλιομετρα. Τα ταμπουρα ειναι το λιγοτερο. 

Ειναι θεωρω τραγικο αυτοκινητο για τα χρηματα του, με αισθητα υποδεεστερη οδηγικη συμπεριφορα σε σχεση με μικρα αυτοκινητα, πχ Yaris, huyndai i20. Μεγαλες κλισεις αμαξωματος, κακο φρεναρισμα, βαρκα στις στροφες, τελειως ασαφες τιμονι.

Για ποιοτητα δεν θα το συζητησω καν, ειναι ο ορισμος του "γλυκουλικου" γυναικειου αυτοκινητου αλλα απο ουσια και ποιοτητα μηδεν. Κακη εργονομια μεσα οσον αφορα ποτηροθηκες κλπ. Τριξιματα στον χρονο πανω. Τραγικο κιβωτιο 5 σχεσεων 
Μονο πλεονεκτημα του οι χωροι και το οκ infotainment για την κατηγορια του.


Τυπικο, φθηνιαρικο γαλλικο. Απο μακρια και αγαπημενοι.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...