Προς το περιεχόμενο

Assassin’s Creed Valhalla [PC]


7nisiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Arkin είπε

Εδω οι καλυτερες ρυθμισεις για αποδοση και γραφικα. Το μεγαλυτερο hit στο perf ειναι το ΑΑ με low δινει πανω απο 20% και σχεδον μηδενικες διαφορες στην εικονα που δεν φαινονται οταν παιζουμε.

Screenshot_1.png

Φοβόμουν τα shadows και τα clouds και τα είχα medium αλλά θα πειραματιστω με αυτά. Με το adaptive quality από ότι είδα ήδη βελτιώνει πολύ η κατάσταση. Ωραίος θενξ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 846
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

30 ώρες played, 24% progress, 131 power level (Lockdown stats!!)

Πραγματική εμπειρία, αν θες να ζήσεις και εσύ στιγμές ερασιτεχνισμού και Alpha καταστάσεων.

Τώρα μόλις σταμάτησα να πιάνω τα μούτρα μου λες και είχα δει τροχαίο, όταν πήγα στο camp, έκανα ενα upgrade και εκανα pet εναν λύκο που γυρνούσε εκει μέσα. Γύρισα να φύγω και -χωρίς υπερβολή- ο ήχος του βηματισμού του λύκου ήταν ίδιος με βηματισμό αλόγου. Το ίδιο sample. Μην κουραστούν. 

Μάχη με τσατσάρες χωρίς βάρος, animation που κολάζει ακόμη και τον ίδιο τον Disney.

Δύο φορές μέχρι τώρα την έχω γλυτώσει απο game-breaking bugs, επειδή είχα σχετικά πρόσφατο manual save.

Το raid mechanic είναι τόσο κακό και ακόμα χειρότερο απο τις "conquest" μαχες του Odyssey. Θα ήταν προτιμότερο να μην υπήρχε. 

Stealth χαλασμένο, στα δύο προηγούμενα μπορούσες να καθαρίσεις fort, εδώ οι αγγλο-σάξονες κάνουν ευρεία χρήση walkie talkie. Πολλές φορές δεν βγαίνει καν το prompt για assassination ενω είσαι πίσω απο τον τύπο (και δεν εχει να κάνει με διαφορά lvl).

Loot/reward system τραγικό, κάνεις χιλιόμετρα και ώρες και δεν παίρνεις τίποτα, άντε κανενα κακό cutscene και τέλος. Δεν υπάρχει itemization, ενοχλούσε βλέπεις.

Και άντε τα παραβλέπεις όλα αυτά αλλά η μάχη να είναι τόσο clunky, δεν χωνεύεται ρε παιδιά. Κάπου πήρε το μάτι μου οτι το Valhalla είναι του ίδιου στουντιο που έβγαλε Origins. Δεν φαίνεται καθόλου.

Γραφικά και ατμόσφαιρα είναι μια χαρά, τα volumetric του δίνουν χαρακτήρα, πας σε κάτι περιοχές, encounter κτλ και κάθεσαι να χαζεύεις. Ο male Eivor μια χαρά τα λέει ο ηθοποιός, ίσως ο καλύτερος στην σειρά μέχρι τώρα (είχα παίξει Alexios στο Odyssey, που ήταν σαν να μιλάει ντουλάπι).

Κατα τα άλλα, μόνο με την συνδρομή και πάλι πολλά είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, fernandes είπε

30 ώρες played, 24% progress, 131 power level (Lockdown stats!!)

Πραγματική εμπειρία, αν θες να ζήσεις και εσύ στιγμές ερασιτεχνισμού και Alpha καταστάσεων.

Τώρα μόλις σταμάτησα να πιάνω τα μούτρα μου λες και είχα δει τροχαίο, όταν πήγα στο camp, έκανα ενα upgrade και εκανα pet εναν λύκο που γυρνούσε εκει μέσα. Γύρισα να φύγω και -χωρίς υπερβολή- ο ήχος του βηματισμού του λύκου ήταν ίδιος με βηματισμό αλόγου. Το ίδιο sample. Μην κουραστούν. 

Μάχη με τσατσάρες χωρίς βάρος, animation που κολάζει ακόμη και τον ίδιο τον Disney.

Δύο φορές μέχρι τώρα την έχω γλυτώσει απο game-breaking bugs, επειδή είχα σχετικά πρόσφατο manual save.

Το raid mechanic είναι τόσο κακό και ακόμα χειρότερο απο τις "conquest" μαχες του Odyssey. Θα ήταν προτιμότερο να μην υπήρχε. 

Stealth χαλασμένο, στα δύο προηγούμενα μπορούσες να καθαρίσεις fort, εδώ οι αγγλο-σάξονες κάνουν ευρεία χρήση walkie talkie. Πολλές φορές δεν βγαίνει καν το prompt για assassination ενω είσαι πίσω απο τον τύπο (και δεν εχει να κάνει με διαφορά lvl).

Loot/reward system τραγικό, κάνεις χιλιόμετρα και ώρες και δεν παίρνεις τίποτα, άντε κανενα κακό cutscene και τέλος. Δεν υπάρχει itemization, ενοχλούσε βλέπεις.

Και άντε τα παραβλέπεις όλα αυτά αλλά η μάχη να είναι τόσο clunky, δεν χωνεύεται ρε παιδιά. Κάπου πήρε το μάτι μου οτι το Valhalla είναι του ίδιου στουντιο που έβγαλε Origins. Δεν φαίνεται καθόλου.

Γραφικά και ατμόσφαιρα είναι μια χαρά, τα volumetric του δίνουν χαρακτήρα, πας σε κάτι περιοχές, encounter κτλ και κάθεσαι να χαζεύεις. Ο male Eivor μια χαρά τα λέει ο ηθοποιός, ίσως ο καλύτερος στην σειρά μέχρι τώρα (είχα παίξει Alexios στο Odyssey, που ήταν σαν να μιλάει ντουλάπι).

Κατα τα άλλα, μόνο με την συνδρομή και πάλι πολλά είναι.

Βλεπω ενα αρκετα αξιοπρεπες user score παντως που για τα δεδομενα των τελευταιων 3 AC παιχνιδιων ειναι παρα πολυ καλα. Τους κριτικους δεν τους εμπιστευομαι γιατι τα περνουν αλλα η βαθμολογια των χρηστων παντα ειναι αντιπροσωπευτικη για το ποσο καλο ειναι ενα παιχνιδι. Αρκετα απο τα παραπανω bugs/μικροθεματα θα διορθωθουν με αρκετα patches οπως εγινε και σε ολα τα προηγουμενα AC παιχνιδια. 

 

 

Screenshot_1.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην τους κράζετε είναι εμφανές ότι οι άνθρωποι έριξαν την προσοχή τους στο polish αποκλειστικά στο Stadia. 6 κριτικές 10 μέσο όρο. Για GOTY πάει εκει..

spacer.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Arkin είπε

Βλεπω ενα αρκετα αξιοπρεπες user score παντως που για τα δεδομενα των τελευταιων 3 AC παιχνιδιων ειναι παρα πολυ καλα. Τους κριτικους δεν τους εμπιστευομαι γιατι τα περνουν αλλα η βαθμολογια των χρηστων παντα ειναι αντιπροσωπευτικη για το ποσο καλο ειναι ενα παιχνιδι. Αρκετα απο τα παραπανω bugs/μικροθεματα θα διορθωθουν με αρκετα patches οπως εγινε και σε ολα τα προηγουμενα AC παιχνιδια. 

Screenshot_1.png

Για μενα ουτε η βαθμολογια των χρηστων ειναι αντικειμενικη. Απο την μια ειναι τα fan boys με τα 10ρια  και πολλοι περισσοτεροι που αναπολουν τα πρωτα Ac και απλα βαζουν 0. Αν κατσεις και δεις mixed review ειναι λιγα, το παιχνιδι ουτε του 10 ουτε το 0 ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, harisv είπε

Για μενα ουτε η βαθμολογια των χρηστων ειναι αντικειμενικη. Απο την μια ειναι τα fan boys με τα 10ρια  και πολλοι περισσοτεροι που αναπολουν τα πρωτα Ac και απλα βαζουν 0. Αν κατσεις και δεις mixed review ειναι λιγα, το παιχνιδι ουτε του 10 ουτε το 0 ειναι.

Καλα ναι και κατι unity εχουν 3.8 σε user score γιατι το performance ηταν κακιστο οταν βγηκε αλλα με τα πολλα patches επαιζε μια χαρα μετα απο 2-3 χρονια. Τα τελευταια AC ειναι για 8 με 8.5 για μενα και καπου εκει βλεπω να ειναι και το Valhalla και αν οντως ελλατωσαν το loot τοτε θα ειναι και για παραπανω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια σε βαθος χρονου θα φανουν οι βαθμολογιες χρηστων.

Το παιχνιδι δεν εχει ουτε μια εβδομαδα που κυκλοφορησε,ποτε προλαβαν οι αλλοι να το τελειωσουν για να βαζουν βαθμολογιες?

Προσωπικα δεν μπορω να πω πολλα ακομα μιας και ειμαι ακομα στην αρχη(που ελευθερωνεις τους δικους σου),αλλα η αποδοση του παιχνιδιου ειναι απαραδεκτη κυριολεκτικα.

Και απο οτι φαινεται βγαλανε και την επιλογη να κανει το γερακι target τους εχθρους.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Παιδια σε βαθος χρονου θα φανουν οι βαθμολογιες χρηστων.

Το παιχνιδι δεν εχει ουτε μια εβδομαδα που κυκλοφορησε,ποτε προλαβαν οι αλλοι να το τελειωσουν για να βαζουν βαθμολογιες?

Προσωπικα δεν μπορω να πω πολλα ακομα μιας και ειμαι ακομα στην αρχη(που ελευθερωνεις τους δικους σου),αλλα η αποδοση του παιχνιδιου ειναι απαραδεκτη κυριολεκτικα.

Και απο οτι φαινεται βγαλανε και την επιλογη να κανει το γερακι target τους εχθρους.....

Και όχι μόνο, το pulse (Οdin κάτι) είναι hit or miss.. θα ψάχνεις τον θυσαυρό και δεν θα τον βρίσκεις. Εμένα αυτή την εντύπωση μου έχει δώσει πάντος, alpha. είναι όλα εκεί αλλα δεν δένουν μεταξύ τους, δεν έχει γίνει καθόλου polish. Καθόλου όμως. Και αυτό συχνά οδηγεί σε game-breaking καταστάσεις. 

Παράδειγμα, περιμένω εναν Npc να πάμε μαζί σε μια πόρτα για να ξεκινήσει το script να προχωρήσει το quest. Με το που κάνω δυο βήματα, αρχίζει ο scripted διάλογος λες και είμαστε εκεί και έχουμε ανοίξει. Με αποτέλεσμα να πάω στο σημείο μετά απο λίγα λεπτά (50 δεύτερα, κάτι τέτοιο) και ναι μεν ανοίγει την πόρτα αλλά μετά τέλος. Quest items, npc, τίποτα. Load? θάνατος; τίποτα. 

Κυνηγάς μια τύπησα για να την πάρεις χειροπόδαρα αλα RDR (απο το οποίο έχει εμπνευστεί αρκετά). Κολυμπάει αυτή λες και εχει εξωλέμβια. Μα τον θεό, την άφησα στην λίμνη να κάνει βόλτες κανα 4 λεπτο, μέχρι να πιάσει πάλι το pathing και να πάει εκεί που πρέπει. Και αυτά είναι main quest υπόψη.

Τώρα, όσα patch και να πάρει, αυτό το clunck στην μάχη δεν αλλάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε εδώ έβγαλαν τα achievements!!! Τι μου λέτε τώρα;

Επίσης, περί game breaking bugs ο λόγος, κόλλησα προσπαθώντας να κατέβω σε σκάλα και έπρεπε να κάνω load. Το τελευταίο save ήταν πριν καθαρίσω όλο το στρατόπεδο....

Αν δεν είχε αυτή τη μαγευτική ατμόσφαιρα, γραφικά και μουσική (το soundtrack έχει μερικά επικά κομμάτια) θα ήταν για ομηρία στη Ubisoft... oh wait.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Parapas είπε

Ρε εδώ έβγαλαν τα achievements!!! Τι μου λέτε τώρα;

Επίσης, περί game breaking bugs ο λόγος, κόλλησα προσπαθώντας να κατέβω σε σκάλα και έπρεπε να κάνω load. Το τελευταίο save ήταν πριν καθαρίσω όλο το στρατόπεδο....

Αν δεν είχε αυτή τη μαγευτική ατμόσφαιρα, γραφικά και μουσική (το soundtrack έχει μερικά επικά κομμάτια) θα ήταν για ομηρία στη Ubisoft... oh wait.....

Άλλο πάλι και αυτό με τα achievements. Μα που το σκέφτηκαν, βάρος τους ήταν ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fernandes είπε

 Και αυτό συχνά οδηγεί σε game-breaking καταστάσεις. 

Παράδειγμα, περιμένω εναν Npc να πάμε μαζί σε μια πόρτα για να ξεκινήσει το script να προχωρήσει το quest. Με το που κάνω δυο βήματα, αρχίζει ο scripted διάλογος λες και είμαστε εκεί και έχουμε ανοίξει. Με αποτέλεσμα να πάω στο σημείο μετά απο λίγα λεπτά (50 δεύτερα, κάτι τέτοιο) και ναι μεν ανοίγει την πόρτα αλλά μετά τέλος. Quest items, npc, τίποτα. Load? θάνατος; τίποτα. 

Για bugs που λες,τα διαβασα και σε ενα απο τους πιο γνωστους που ανεβαζουν οδηγους για trophies(δεν θα ασχοληθω με 100% ,απλα κοιταξα απο περιέργεια).

https://www.powerpyx.com/assassins-creed-valhalla-trophy-guide-roadmap/

The game is extremely buggy (the buggiest I have ever played in 12 years of guide making). It’s very common being unable to advance Mysteries because the quest givers can’t be talked to, or they glitch through the map and disappear. There are also several game-breaking progression bugs in the story where main quest NPCs don’t spawn and cutscenes don’t trigger. 

Τωρα ενταξυ θελω να το προχωρησω περισσοτερο και ο ιδιος να δω γενικα τι παιζει με ιστορια και φυσικα gameplay.

8 λεπτά πριν, Parapas είπε

Ρε εδώ έβγαλαν τα achievements!!! Τι μου λέτε τώρα;

Αυτο το διαβασα και εγω πριν κατι ωρες μιας και δεν το ειχα προσεξει. Στις κονσολες συνεχιζουν να βαζουν βεβαια κανονικα. Στο PC,μεσαιο δακτυλο,γιατι...ετσι.

Και απο οτι διαβασα θα ειναι ετσι για ολα τα μελλοντικα παιχνιδια της https://www.pcgamer.com/ubisoft-is-dropping-achievements-from-its-launcher-beginning-with-assassins-creed-valhalla/#comment-jump

Βλεπω στο PC οι περισσοτεροι πλεον τα παιχνιδια τους να τα παιζουν μεσω συνδρομης,γιαυτο και δεν πολυ ασχολουνται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The reaction to the news has almost universally been not understanding the matter at all, with most respondents expressing outrage over the change, and many threatening to refund their games

Λογικο και αναμενομενο,γιατι θα τους κοστιζε ολο αυτο.

Αρα προσωπικα θα περιμενω μεχρι να μπουν,παλι καλα που ανακοινωθηκε σχετικα νωρις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από ένα τρίωρο οι πρώτες εντυπώσεις μου για τον τεχνικό τομέα είναι ότι τους είπαν: "Το παιχνίδι θα το κυκλοφορήσετε 10/11 είναι δεν είναι έτοιμο". Χαίρομαι που δεν το αγόρασα full price προς το παρόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταστείτε να έβγαιναν χωρίς τα delays, πάλι καλά είναι νομίζω, γιατί ακόμα δεν νομίζω ότι έχει ξεχάσει ο κόσμος το Unity. Σε κάνα χρόνο πιστεύω με όλα τα DLC θα είναι must buy value for money.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...