Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κι εγώ παθούσα, είχα κάνει παραγγελία στις 30/5. Μετά το τζέρτζελο φυσικά έκανα κι εγώ αμφιβήτηση συναλλαγής την προηγούμενη βδομάδα αλλά ακόμα περιμένω. Τουλάχιστον σε άλλες τράπεζες μπορούσατε να κάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής ηλεκτρονικά, στην καταπληκτική εθνική τράπεζα που είμαι εγώ όοοοοοχι, ΜΟΝΟ με φυσική παρουσία και ακόμα κι έτσι μου είπαν στο κατάστημα ότι δε θα το χειριστούν αμέσως, απλά θα το προωθήσουν στον αρμόδιο τμήμα δηλαδή ζήσε Μάη. Ούτε καν μια επιβεβαίωση ότι την έλαβε το αρμόδιο τμήμα δεν είχα μέχρι στιγμής. Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα, λοιπον παιδιά πήγα και γω σήμερα και έκανα καταγγελία στην αστυνομία,  εχω κάνει και σε ΕΚΠΟΙΖΩ, σε συνήγορο του πολίτη κ προστασία καταναλωτή . δεν πρόλαβα να παω στη alpha bank αλλα θα παω και κει να δω τι θα μ λενε. ρώτησα στη δικη μ τραπεζα αν ισχύει οτι ειναι υποχρεωμένη η τράπεζα να επιστρέψει τα λεφτά μας και μετα εκείνη με τη σειρά της να τους κυνηγάει και δεν ήξεραν . είναι λεει τι συμφωνία εχουν κάνει αυτοι μεταξύ τους mobilepoint με alpha. πιστεύω οτι μπορεί και να ισχύει . μπορεις να μ στειλεις τα τηλ που εχεισ?? 

1 ώρα πριν, marissalianam είπε

Καλησπέρα σε όλους. Και εδώ παθών. Η παραγγελία από τις 28/4. Όταν έσκασε η βόμβα με τα άλλα eshops, και οι mobile point δε σήκωναν το τηλέφωνο, κάτι ψυλλιαστήκαμε. Την αμφισβήτηση την κάναμε στις 12/5 (πριν σταλούν τα εξώδικα κλπ). Σήμερα πήγα στην Eurobank που έχουμε τους λογαριασμούς της δικιάς μου επιχείρησης και μίλησα με τον διευυντή του υποκαταστήματος. Μίλησε μπροστά μου με τα κεντρικά όπου του είπαν ότι έχουν παραλάβει την αμφισβήτηση (την είχα κάνει ηλεκτρονικά), αλλά δεν έχει επεξερταστεί ακόμα. Λόγως της μεγάλης αύξησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών, έχουν γίνει πολλές αμφισβητήσεις αυτό το διάστημα και έχουν προτεραιότητα αυτές που γίνονται με φυσική παρουσία σε κατάστημα και στη συνέχεια οι ηλεκτρονικές. Οπότε θα πάρει αρκετό καιρό η όλη διαδικασία. 

Κάλεσα σήμερα στα δύο κινητά που βρήκα στην αρχή του thread (που τελειώνουν σε 400 και 222) και δε το σήκωσε κανείς αν και στο viber δείχνουν να έχουν συνδεθεί σήμερα. Από ότι κατάλαβα το καλύτερο είναι να ξαναπροσπαθήσω σε αυτά τα τηλέφωνα, να στείλω μαιλ στο λογιστήριο της mobile και μετά συνήγορος καταναλωτή, ΚΕΠΚΑ και ΕΚΠΟΙΖΩ.

μπορείς να μ στειλεις τα τηλ που βρηκες?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μπήκα στο webbanking τής Πειραιώς κ τα λεφτά έχουν αποδεσμευτεί-επιστραφει.Ειχα κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στις 14/5 κ αγορά στις 10/5.Το μόνο άλλο έστελνα μνμ στο mobile δεν μου απάντησαν ποτέ,μια μέρα κάλεσα τον κ.Αλεξοπουλο μιλήσαμε ευγενικά όπως μου είπε η kalpon89(αν θυμάμαι καλά)και με διαβεβαίωσε ότι είναι θέμα τράπεζας η επιστροφή των χρημάτων όπως κ έγινε τώρα.Ευχαριστω όσους μου άνοιξαν τα μάτια απ'οδω μέσα κ προτείνω υπομονή

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Vagk_03 είπε

Χαίρετε, ποια φόρμα πρέπει να συμπληρώσω στην ΕΚΠΟΙΖΩ;; Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει. 

 

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΠΙΖΟ ΚΙΝΗΤΟ.doc

να ρωτήσω και κάτι άλλο σε παλιότερο σχόλιο  είχα διαβάσει οτι το όνομα αυτηνου που κρύβεται πισω απο όλα αυτα είναι γιωργος?? ισχύει?? ξέρουμε επίθετο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, astrea100 είπε

Μόλις μπήκα στο webbanking τής Πειραιώς κ τα λεφτά έχουν αποδεσμευτεί-επιστραφει.Ειχα κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στις 14/5 κ αγορά στις 10/5.Το μόνο άλλο έστελνα μνμ στο mobile δεν μου απάντησαν ποτέ,μια μέρα κάλεσα τον κ.Αλεξοπουλο μιλήσαμε ευγενικά όπως μου είπε η kalpon89(αν θυμάμαι καλά)και με διαβεβαίωσε ότι είναι θέμα τράπεζας η επιστροφή των χρημάτων όπως κ έγινε τώρα.Ευχαριστω όσους μου άνοιξαν τα μάτια απ'οδω μέσα κ προτείνω υπομονή

Ήσουν με κάρτα ή κατάθεση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά δεν έχω λόγια ρε παιδιά. Πολλοί απατεώνες εκεί έξω τελικά. Όταν αγοράζω κάτι μεγάλης αξίας από σκρουτζομαγαζα μόνο με αντικαταβολή. Αν δεν έχει άντε γεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, astrea100 είπε

Μόλις μπήκα στο webbanking τής Πειραιώς κ τα λεφτά έχουν αποδεσμευτεί-επιστραφει.Ειχα κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στις 14/5 κ αγορά στις 10/5.Το μόνο άλλο έστελνα μνμ στο mobile δεν μου απάντησαν ποτέ,μια μέρα κάλεσα τον κ.Αλεξοπουλο μιλήσαμε ευγενικά όπως μου είπε η kalpon89(αν θυμάμαι καλά)και με διαβεβαίωσε ότι είναι θέμα τράπεζας η επιστροφή των χρημάτων όπως κ έγινε τώρα.Ευχαριστω όσους μου άνοιξαν τα μάτια απ'οδω μέσα κ προτείνω υπομονή

ποιοσ είναι ο αλεξόπουλος??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω ότι αυτό που κυρίως αναδείχθηκε μέσα από αυτό το θέμα είναι η ανάγκη να διεκδικούμε

τα νόμιμα δικαιώματα μας σθεναρά και να μην επιτρέπουμε σε κανέναν να μας εμπαίζει.

-----

Βρίσκομαι σε προετοιμασία καταγγελίας για άσχετη περίπτωση από αυτή που συζητάμε εδώ και θέλω ν αφήσω αυτό εδώ προς ενημέρωση.

1.4 Ποιος πρέπει να αποδείξει την ελαττωματικότητα του προϊόντος και εντός ποιού χρονικού διαστήματος;

Είναι ευθύνη του πωλητή για τους έξι πρώτους μήνες, μετά την αγορά, να αποδείξει ότι δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν. Μετά την περίοδο αυτή και ως το τέλος της εγγύησης, είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να αποδείξει την ελαττωματικότητα.

Πηγή: Γενική Γραμματεία προστασίας καταναλωτή\Συχνές ερωτήσεις\προϊόντα\πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών (εγγυήσεις, service, οδηγίες χρήσεως Κλπ)

-----

Επίσης η ΤτΕ ως εποπτεύουσα αρχή των πιστωτικών ιδρυμάτων έχει θεσπίσει κανόνες διαχείρισης των παραπόνων που υποβάλλουν οι πελάτες τους. Αυτοί είναι:

1. Κατά την παραλαβή κάθε παραπόνου το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο βεβαίωση παραλαβής. 

2. Κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, το Ίδρυμα παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του.

3. Το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο γραπτή απάντηση εντός σαράντα πέντε (45) ημερολογιακών ημερών, κατ’ ανώτατο όριο, από την υποβολή του παραπόνου.

Όταν, για σημαντικό λόγο, δεν είναι δυνατή η παροχή απάντησης εντός του ως άνω οριζόμενου χρονικού διαστήματος, το Ίδρυμα οφείλει να ενημερώνει με δική του πρωτοβουλία τον παραπονούμενο για την αιτία της καθυστέρησης και να αναφέρει το χρονικό διάστημα εντός του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διερεύνηση του παραπόνου και να του παρασχεθεί γραπτή απάντηση. Στη διάρκεια του χρονικού διαστήματος αυτού, το Ίδρυμα παρέχει, κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του.

4. Σε περίπτωση που η τελική απάντηση που δίδεται σύμφωνα με την προηγούμενη υποπαράγραφο 3 δεν ικανοποιεί πλήρως τον παραπονούμενο, το Ίδρυμα περιλαμβάνει στην απάντηση εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση και ρητή αναφορά στη δυνατότητα του παραπονούμενου να απευθυνθεί σε μηχανισμό εναλλακτικής/εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή/και στην, κατά περίπτωση, αρμόδια Αρχή, εφόσον εμμένει στο παράπονο του.

ΠΕΕ_157-1_02.04.2019.pdf

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, pasxaliskar είπε

ναι σιγουρα συμφωνω στο 95% που λες και εχεις δικιο , απλα ειπα σαν τελευταιο σταδιο να πεις απο το τα εχασα τα λεφτα τουλαχιστον θα ρθουνε πισω..

Διαφωνω μονο στο οτι λες καπου ''εαν το εχεις αναγκη'' σιγουρα καποιοι ενα κινητο 100-200-300 ευρω ναι θα το εχουν αναγκη γιατι ενα smartphone πλεον ειναι εργαλειο.. αλλα ενας που εδωσε 1100+ για iphone οχι δν το εχει αναγκη απλα ηθελε iphone, εαν είχε αναγκη θα επερνε απο ενα πιο σειφ σαιτ κατι στα 400-500 η ακομα και 200..δλδ το 80% του iphone στο 30% της τιμής, δν κατακρινω τις αγορες του καθενα προφανως ο καθενας αγοραζει οτι θελει απλα να μην αρχισουμε κ λεμε το ειχε αναγκη και το αγορασε.. 

σε όλα τα άλλα όμως συμφωνω

 

5 ώρες πριν, pasxaliskar είπε

ναι σιγουρα συμφωνω στο 95% που λες και εχεις δικιο , απλα ειπα σαν τελευταιο σταδιο να πεις απο το τα εχασα τα λεφτα τουλαχιστον θα ρθουνε πισω..

Διαφωνω μονο στο οτι λες καπου ''εαν το εχεις αναγκη'' σιγουρα καποιοι ενα κινητο 100-200-300 ευρω ναι θα το εχουν αναγκη γιατι ενα smartphone πλεον ειναι εργαλειο.. αλλα ενας που εδωσε 1100+ για iphone οχι δν το εχει αναγκη απλα ηθελε iphone, εαν είχε αναγκη θα επερνε απο ενα πιο σειφ σαιτ κατι στα 400-500 η ακομα και 200..δλδ το 80% του iphone στο 30% της τιμής, δν κατακρινω τις αγορες του καθενα προφανως ο καθενας αγοραζει οτι θελει απλα να μην αρχισουμε κ λεμε το ειχε αναγκη και το αγορασε.. 

σε όλα τα άλλα όμως συμφωνω

Και για μας το iPhone είναι εργαλείο, το χρησιμοποιεί η κόρη μου για υπολογιστή και γι αυτό το παραγγείλαμε 1 σε 2 που λένε, έχει απίστευτη ταχύτητα, και επειδή διαβαζει κερδίζει χρονο

1 ώρα πριν, astrea100 είπε

Μόλις μπήκα στο webbanking τής Πειραιώς κ τα λεφτά έχουν αποδεσμευτεί-επιστραφει.Ειχα κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στις 14/5 κ αγορά στις 10/5.Το μόνο άλλο έστελνα μνμ στο mobile δεν μου απάντησαν ποτέ,μια μέρα κάλεσα τον κ.Αλεξοπουλο μιλήσαμε ευγενικά όπως μου είπε η kalpon89(αν θυμάμαι καλά)και με διαβεβαίωσε ότι είναι θέμα τράπεζας η επιστροφή των χρημάτων όπως κ έγινε τώρα.Ευχαριστω όσους μου άνοιξαν τα μάτια απ'οδω μέσα κ προτείνω υπομονή

Σε εσένα μου φαίνεται ότι δεν είχαν προλάβει να τα πάρουν απλά είχαν δεσμευτεί τα χρηματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vagk_03 είπε

Χαίρετε, ποια φόρμα πρέπει να συμπληρώσω στην ΕΚΠΟΙΖΩ;; Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει. 

https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/καταγγελίες/προϊόνταυπηρεσίες/υπαναχώρηση-αγορά-από-απόσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, marg23 είπε

Ήσουν με κάρτα ή κατάθεση?

Με κάρτα είχα πληρώσει,κάθε μέρα έμπαινα κ έβλεπα πως η αγορά ήταν προς έγκριση, σήμερα το μεσημέρι η συναλλαγή δεν υπάρχει στο ιστορικό κ τα λεφτά προστέθηκαν στο λογιστικό διαθέσιμο

2 ώρες πριν, Nantiakarel είπε

Και για μας το iPhone είναι εργαλείο, το χρησιμοποιεί η κόρη μου για υπολογιστή και γι αυτό το παραγγείλαμε 1 σε 2 που λένε, έχει απίστευτη ταχύτητα, και επειδή διαβαζει κερδίζει χρονο

Σε εσένα μου φαίνεται ότι δεν είχαν προλάβει να τα πάρουν απλά είχαν δεσμευτεί τα χρηματα

Από 10/5 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στις 14/5.μεχρι κ τότε τα λεφτά δεν τα είχαν τράβηξε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Pinelopilag είπε

εσυ ειχες κανει καταθεση? γιατι με καρτα κανεις δεν τα εχει παρει

Με χρεωστικη ειχα πληρώσει και τα πηρα πισω μετα απο IBAN που του έδωσα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως πραγματικά με τέτοιες αμφισβητήσεις συναλλαγών πως και δεν του έχουν ήδη ακυρώσει το. POS για όσο θα κρατήσει η εξακρίβωση της υπόθεσης.

Το όλο πράγμα έχει τραβήξει ένα μήνα τώρα. Τόση αργοπορία από.την άμεση εμπλεκόμενη τράπεζα δεν το περίμενα.

5 λεπτά πριν, gregor38 είπε

Με χρεωστικη ειχα πληρώσει και τα πηρα πισω μετα απο IBAN που του έδωσα....

Αυτό μου φαίνεται απίθανο.

Θεωρητικά έτσι δεν μπορείς να τα πάρεις δίπλα αν έχεις κάνει και αμφισβήτηση συναλλαγής;

Ζούμε στην ζώνη του λυκόφωτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...