Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα

Είμαι και εγώ ένας από τους εξαπατημένους αυτού του καταστήματος. Αγορά ενός κινητού για ποσό 690 ευρώ, από τις 20.04.2020. Από 2.06.2020 έχω κάνει καταγγελία στο 1520, συνήγορο του καταναλωτή και μια βδομάδα μετά αμφισβήτηση συναλλαγής. (Εθνική τράπεζα, μεταφορά σε λογαριασμό ………..)

Ενδιαφέρομαι και εγώ για οποιαδήποτε δικαστική ενέργεια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

παιδια εγω ειμαι μαλλον τυχερος γιατι μεσα Φεβρουαριου πηρηγγειλα ενα S10 Green Prism το οποιο δεν το ειχαν διαθεσιμο το απογευμα αλλα υο εστειλαν την επομενη μερα και ηταν μαλιστα με CSC της cosmote δεν μου ειχαν πει οτι ισως χρειαστει να περιμενω 1 μηνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις με πήραν από το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή (δεν είχε προηγηθεί απάντηση εγγραφη η άλλη επικοινωνία πριν) σχετικά με την καταγγελία που είχα κάνει. Λέω το θέμα μου τακτοποιήθηκε και παρόλα αυτά  είπε ότι θέλουν να ψάξουν το θέμα σε βάθος και με ρώτησαν ποτέ τα χρήματα επιστράφηκαν και τι ποσό ήταν.

Επισης από Συνήγορο καταναλωτή που έκανα κι εκεί καταγγελία  μου έστειλαν κοινοποίηση την αναφορά μου για το κατάστημα ,την οποία έκανα στις 22-5-20 και στο κατάστημα πήγε η αναφορά στις 2-6-20

Ευχομαι να τα πάρετε όλοι τα χρήματα σας

46A0F11A-E6A2-4F87-AC35-5E8500940CFB.jpeg

Επεξ/σία από Stavros156
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλημέρα!

Όσοι έχετε δει παραπάνω, είχα κ εγώ εμπειρία με το εν λόγω διαδικτυακό κατάστημα, πληρωμή μέσω prepaid κάρτας της Εθνικής, και μετά από αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζας, μου επέστρεψαν τα χρήματα.

Ωστόσο, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία αυτής της κάρτας, κάποιοι χθες το βράδυ χάκαραν το λογαριασμό μου στο internet banking της Εθνικής και προσπάθησαν να καταχραστούν χρήματα, όχι από τους λογαριασμούς μου, αλλά από τις κάρτες μου ξεκινώντας από την εν λόγω prepaid. Δεν ξέρω αν έχει σχέση, αλλά τη σήμερον ημέρα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτε.

Σας γράφω για να σας προειδοποιήσω και να σας ψυλλιάσω. Αλλάξτε τους κωδικούς σας και μην εμπιστεύεστε κανέναν. Προσωπικά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν θα ξαναεμπιστευτώ σκρουτζομάγαζο...

Ελπίζω να διαβάσετε εγκαίρως την προειδοποίηση αυτή και να μην έχουμε άλλα θύματα.

Καλή συνέχεια σε όλους!

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/6/2020 στις 11:07 ΜΜ, Solistas_tech είπε

Υπάρχουν 2 τύποι μήνυσης που μπορούμε να κάνουμε. Ποινικό και αστικό.

Το πρώτο αφορά καταδίκη και το δεύτερο χρηματική αποζημίωση.

Το κόστος του δεύτερου ανέρχεται πολύ χονδρικά στα 500€ τα οποία θα διεκδικηθούν αργότερα σε πολλαπλάσιο μάλιστα βαθμό στο δικαστήριο, εκτός κι αν μας επιστρέψει τα χρήματα μας πριν από αυτό.

Αν μαζευτούμε περίπου 10 άτομα τότε το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Παρακαλώ στείλτε μου ένα μνμ όσοι ενδιαφέρεστε για να το προχωρήσουμε.

Ενα θυμα ακομα!!!

Ενδιαφερομαι αν κανετε καποια κινηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι και εγώ από τούς πληττόμενους . Έκανα αγορά με τραπεζική κατάθεση ( έμβασμα ) από 28/4  , έχω απευθυνθεί στο υπουργείο εμπορίου  από το οποίο με  ρώτησαν σήμερα αν έχει γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου . Η απάντηση μου ήταν αρνητική και  μου είπαν ότι προχωράνε  για να επιβληθεί πρόστιμο προς την εταιρία . Τα χρήματά  μας δυστυχώς μπορούμε να τα διεκδικήσουμε  μόνο δια της δικαστικής  οδού.  Ενδιαφέρομε  να συμμετάσχω και εγώ  σε οποιαδήποτε ενέργεια γίνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Ioannix είπε

Μετά την από 26/3/2020 άτοκη χρηματοδότηση, έλαβα τα χρήματα μου πίσω στις 26/6/2020. Βέβαια προηγήθηκε αμφισβήτηση συναλλαγής σε κάρτα MasterCard. 

Για να σου έρθει λίγο καλύτερα σκέψου ότι λόγω covid 19 τους βοήθησες με το ατοκο δάνειο που τους χορηγησες! 

Με τη πολύτιμη βοήθεια τη δική σου (και πολλών άλλων) ανταπεξηλθαν στους δύσκολους καιρούς που περάσαμε και μπορέσανε να κλείσουνε το μαγαζάκι τους (θα το κάνανε βέβαια ανεξαρτήτου covid) και να ανοίξουνε καινούριο στο επομενο τετράγωνο με νέο ΑΦΜ για να συνεχίσουν το έργο τους... 

ΥΓ πλάκα κάνω, έτσι; 

Επεξ/σία από samsunglife
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

Από τους τελευταίους εξαπατημένους από το συγκεκριμένο Κατάστημα. Παραγγελία laptop στις 11/05/2020, ημέρα δημιουργίας του συγκεκριμένου topic όπως βλέπω. Το προϊόν ήταν κατόπιν παραγγελίας, φυσικά δεν το παρέλαβα ποτέ, δυστυχώς η πληρωμή έγινε με κατάθεση στο λογαριασμό τούς  eurobank. Επικοινωνία αδύνατη είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email. Ενώ το πρόβλημα υπήρχε από Απρίλιο όπως διάβασα μόλις πριν λίγες μέρες έκλεισε η ιστοσελίδα τους, σίγουρα κατόπιν παρέμβασης από τις αρχές. Ενδιαφέρομαι αν γίνει κάποια ομαδική αγωγή όπως διάβασα παραπάνω, αλλιώς ο καθένας πράττει ότι νομίζει μόνος του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

Είμαι κ΄ εγώ ένα θύμα των "κυρίων" αυτών αφού παρήγγειλα laptop στις 4/5/20 και προφανώς δεν έφτασε ποτέ σε μένα. Η εξόφληση είχε γίνει με κατάθεση σε λογαριασμό Εθνικής. Έχω καταθέσει αγωγή στις 22/6/20 στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Φυσικά και ενδιαφέρομαι για ομαδική αντιμετώπιση του ζητήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει παραγγελία τις 9/4 Φυσικά χωρίς να λάβω ποτέ το προϊόν. Ενδιαφέρομαι για κάθε πιθανή κίνηση που θα κάνετε και θα ήθελα να ρωτήσω. Έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγης  στην εθνική τράπεζα. Υπάρχει περίπτωση να λάβω ποτέ τα χρήματα μου πίσω? Ευχαρίστω. 

Επεξ/σία από Ritsaaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ και μερικές εβδομάδες, ο ιστότοπος mobilepoint.gr δεν είναι προσβάσιμος, όπως είναι γνωστό και στους υπόλοιπους φαντάζομαι. Προ ολίγου έλαβα (έχοντας κάνει καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) την ανακοίνωση της επιβολής του προστίμου:

 

 

Untitled.jpg

Επεξ/σία από mary_ap0st0l
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...