Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αυτό που κάθε μέρα σκάνε κανόνια και χάνει λεφτά ο κόσμος και συνεχίζουν όμως να ψωνίζουν προιόντα από σκρουτζ χωρίς εγγύηση και για λίγα ευρώ παρακάτω, ΔΕΝ το καταλαβαίνω... 

Τόσο θύματα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/7/2020 στις 2:44 ΜΜ, kp1 είπε

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάποιοι δεν έβγαιναν εδώ και λέγανε ητε πήραν το προϊόν ητε πήραν τα λεφτά πίσω.. Ισχύει αυτό; 

Η alphabank έκανε μαζική επιστροφή χρημάτων σε όσους έκαναν αγορά με πιστωτική/χρεωστική και προχώρησαν σε αμφισβήτηση, παρ όλο που οι τραπεζικοί λογαριασμοί του mobilepoint δεν είχαν υπόλοιπο, και τους κυνηγάει και αυτή δικαστικά τώρα...

Βέβαια ήταν υποχρεωμένη να το κάνει βάσει των όρων χρήσης των καρτών, απλά έστειλαν και επιστολή που λένε ότι κινήθηκαν γρήγορα και είναι πολύ καλή τράπεζα...

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/7/2020 στις 6:06 ΜΜ, nitro912gr είπε

ποια είναι τα υπόλοιπα καταστήματα ξέρουμε;

Αυτό για την αμφισβήτηση συναλλαγής ισχύει σίγουρα για χρεωστική κάρτα; Μετά από αυτά που έχουν γίνει με βλέπω να κάνω μόνο αγορές με την κάρτα και όχι με μεταφορά χρημάτων.

Να κανεις αγορες με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ. 
 

Ποσο πιο απλα να το πει κανεις!

Οταν βλεπετε δελεαστικες τιμες αλλα θελουν τα λεφτα μπροστα καντε μακρια! 
Δεν θελει πολυ μυαλο! Ελεος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και απατεώνες, να τους αναγνωρίσουμε την πρόθεση να μας βοηθήσουν να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω. Με την καθοδήγησή τους (αμφισβήτηση συναλλαγής) πήραμε οι περισσότεροι τα χρήματά μας ( εγώ 650Ε) , είχαμε χάσει τον ύπνο μας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 13/7/2020 στις 5:20 ΜΜ, mary_ap0st0l είπε

Θα διαφωνίσω πλήρως όσο αφορά το τελευταίο. Η εν λόγω επιχείρηση είχε δημοσιοποιημένα ΑΦΜ, έδρα, αριθμό ΓΕΜΗ, όνοματεπώνυμο ιδιοκτήτη... Δεν ήταν επιχείρηση-φάντασμα. Υπήρχε σημείο φυσικής εξυπηρέτησης το οποίο ήταν ταυτόσημο με τη δηλωμένη διεύθυνση στον ιστότοπό της επιχείρησης. Όντας καταναλωτής με εμπειρία και έχοντας αγοράσει και από διεθνείς ιστοχώρους, γνωρίζω να αποφεύγω τις κακοτοπιές. Το συγκεκριμένο κατάστημα ΔΕΝ έδειχνε να υπάγεται στην κατηγορία στην οποία αναφέρεστε. Ούτε η τιμή ήταν "σκανδαλωδώς" διαφορετική από άλλα καταστήματα. Μιλάμε για 8 ευρώ διαφορά από το μέσο όρο τιμής και δωρεάν μεταφορικά  για ένα κινητό 192€ (ο μέσος όρος των υπόλοιπων καταστημάτων ήταν 200€ + 4€ μεταφορικά). Αρκετά λογική απόκλιση. Ακόμη και οι οδηγίες προς αποφυγή εξαπάτησης των καταναλωτών που έχει εκδώσει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου μετά την έξαρση παρόμοιων εκμεταλλεύσεων λόγω κορωνοϊού δεν αφορούν στο συγκεκριμένο κατάστημα, καθώς έδειχνε καθ' όλα αξιόπιστο, για τους λόγους που ανάφερα παραπάνω.

συγνώμη που θα διαφωνήσω φίλε μου μαζί σου

αλλά όπως ήταν το mobilepoint.gr

έτσι ήταν το a-mobiles.gr

έτσι ήταν όλα τα προηγούμενα

έτσι είναι όλα τα επόμενα

εννοείται ότι έχουν "ιδιοκτήτη" όπως και έδρα ή ΑΦΜ ή ΓΕΜΗ

αλλά....όλα ήταν τελικά μια απάτη

Στις 16/7/2020 στις 6:06 ΜΜ, nitro912gr είπε

ποια είναι τα υπόλοιπα καταστήματα ξέρουμε;

Αυτό για την αμφισβήτηση συναλλαγής ισχύει σίγουρα για χρεωστική κάρτα; Μετά από αυτά που έχουν γίνει με βλέπω να κάνω μόνο αγορές με την κάρτα και όχι με μεταφορά χρημάτων.

έχουν όλα δημοσιευτεί στην παρούσα ιστοσελίδα

υπάρχουν και στην ιστοσελίδα της γενικής γραμματείας καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/7/2020 στις 5:20 ΜΜ, mary_ap0st0l είπε

Θα διαφωνίσω πλήρως όσο αφορά το τελευταίο. Η εν λόγω επιχείρηση είχε δημοσιοποιημένα ΑΦΜ, έδρα, αριθμό ΓΕΜΗ, όνοματεπώνυμο ιδιοκτήτη... Δεν ήταν επιχείρηση-φάντασμα. Υπήρχε σημείο φυσικής εξυπηρέτησης το οποίο ήταν ταυτόσημο με τη δηλωμένη διεύθυνση στον ιστότοπό της επιχείρησης. Όντας καταναλωτής με εμπειρία και έχοντας αγοράσει και από διεθνείς ιστοχώρους, γνωρίζω να αποφεύγω τις κακοτοπιές. Το συγκεκριμένο κατάστημα ΔΕΝ έδειχνε να υπάγεται στην κατηγορία στην οποία αναφέρεστε. Ούτε η τιμή ήταν "σκανδαλωδώς" διαφορετική από άλλα καταστήματα. Μιλάμε για 8 ευρώ διαφορά από το μέσο όρο τιμής και δωρεάν μεταφορικά  για ένα κινητό 192€ (ο μέσος όρος των υπόλοιπων καταστημάτων ήταν 200€ + 4€ μεταφορικά). Αρκετά λογική απόκλιση. Ακόμη και οι οδηγίες προς αποφυγή εξαπάτησης των καταναλωτών που έχει εκδώσει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου μετά την έξαρση παρόμοιων εκμεταλλεύσεων λόγω κορωνοϊού δεν αφορούν στο συγκεκριμένο κατάστημα, καθώς έδειχνε καθ' όλα αξιόπιστο, για τους λόγους που ανάφερα παραπάνω.

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω γιατί το θέμα το γνωρίζω πολύ καλύτερα μιάς και το ανοίξαμε με άλλα παιδιά μήνες πριν "σκάσει", σε παλιότερο νήμα.Το μαγαζί έκανε μπάμ ότι θα βαρέσει κανόνι και το είχαμε πεί πολύ καιρό πρίν.Καταρχήν όλα τα προϊόντα ήταν κατόπιν παραγγελίας ,δεν υπήρχε τίποτα ετοιμοπαράδοτο, όλα τα προϊόντα ήταν από λίγο ως πολύ χαμηλότερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό!Μη κοιτάς το κινητό που παρήγγειλες που είχε μικρή διαφορά όπως λές.Υπήρχαν κινητά ως και 150-200€+ κάτω από τον ανταγωνισμό και αυτό μπορούν να στο επιβεβαιώσουν και άλλα άτομα από το φόρουμ.Ολα τα προϊόντα ήταν φτηνότερα.Παράδειγμα έψαχνα συγκεκριμένο κινητό και το είχε αρκετά φτηνότερα από Κίνα αν αυτό σου λέει κάτι .Ένα άλλο σημαντικό "καμπανάκι" ήταν ότι δεν δεχόταν πληρωμή με αντικαταβολή η paypal παρά μόνο με προπληρωμή!!!Άλλος σημαντικός παράγοντας ήταν ότι δεν έπιανες σχεδόν ποτέ γραμμή...επειδή αυτά έχουν ξαναγίνει κάποιοι καταλάβαμε ότι κάτι δεν πάει  καλά με το συγκεκριμένο μαγαζί και προλάβαμε να ακυρώσουμε έγκαιρα.Το ότι έχει αφμ αριθμό γεμη κλπ δεν λέει απολύτως τίποτα γιατί είναι εταιρεία ΙΚΕ εταιρεία του 1 ευρώ και το 99,99% από τα κανόνια ήταν από εταιρείες ΙΚΕ.Στα αλλά που λες συμφωνώ ,τα χρήματα σου δεν θα τα πάρεις και τα πρόστιμα που βάζουν είναι για τα πανηγύρια γιατί είναι ΙΚΕ και δεν πρόκειται να πάρουν τίποτα γιατί η εταιρεία δεν έχει λεφτά.Είναι για τα μάτια του κόσμου.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, mpampisaloniki είπε

Ένα άλλο σημαντικό "καμπανάκι" ήταν ότι δεν δεχόταν πληρωμή με αντικαταβολή η paypal παρά μόνο με προπληρωμή!!!

Πεσ'τα γιατι πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τον κοσμο! Δεχεται να προπληρωσει ακομη και μεγαλα ποσά (καποιοι εδω πανω απο 1000ρικο) σε καποιον αγνωστο με την υποσχεση να του παραγγειλει και να του φερει κατι που ειναι αρκετα πιο χαμηλα απο τις συνηθισμενες και φυσιολογικες τιμες της αγορας ακομη και για grey market!

Μετα την πατάει και φταινε παντα οι αλλοι (πχ κρατος)!

Δεν ειναι δυνατον να μην θεωρειτε οτι παιρνετε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΙΣΚΟ κανοντας τετοιες αγορες! Και εαν παιρνεις το ρισκο να δεχεσαι και την χασουρα!

Σαφεστατα συμπονω τον κοσμο που χανει τα λεφτα του. Σαφεστατα ειναι χρηματα που θα του λειψουν και τα εβγαλε με κοπο (αλλιως θα πηγαινε και θα αγοραζε απο τα μαγαζια στην διπλασια τιμη). Αλλα παρολα αυτα ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ την αναληψη τετοιου ρισκου ειδικα οταν τα χρηματα αυτα τα βγαζουμε με κοπο!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/7/2020 στις 11:44 ΠΜ, SeNNinhA είπε

Πεσ'τα γιατι πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τον κοσμο! Δεχεται να προπληρωσει ακομη και μεγαλα ποσά (καποιοι εδω πανω απο 1000ρικο) σε καποιον αγνωστο με την υποσχεση να του παραγγειλει και να του φερει κατι που ειναι αρκετα πιο χαμηλα απο τις συνηθισμενες και φυσιολογικες τιμες της αγορας ακομη και για grey market!

Μετα την πατάει και φταινε παντα οι αλλοι (πχ κρατος)!

Δεν ειναι δυνατον να μην θεωρειτε οτι παιρνετε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΙΣΚΟ κανοντας τετοιες αγορες! Και εαν παιρνεις το ρισκο να δεχεσαι και την χασουρα!

Σαφεστατα συμπονω τον κοσμο που χανει τα λεφτα του. Σαφεστατα ειναι χρηματα που θα του λειψουν και τα εβγαλε με κοπο (αλλιως θα πηγαινε και θα αγοραζε απο τα μαγαζια στην διπλασια τιμη). Αλλα παρολα αυτα ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ την αναληψη τετοιου ρισκου ειδικα οταν τα χρηματα αυτα τα βγαζουμε με κοπο!

Συμφωνώ,αλλά εν μέρη τους δικαιολογώ γιατί πολλοί δεν γνωρίζουν πως να κάνουν ασφαλείς αγορές.Βλέπουν κάτι φτηνότερο 50-60€ και είναι πρόθυμοι να σκάσουν με προπληρωμή το πεντακοσάρικο σε ένα άγνωστο μαγαζί με "μαγειρεμένες" καλές κριτικές γιατί νομίζουν έπιασαν το λότο και θα γλυτώσουν 50 -100€.Εχει γίνει  και θα γίνεται και στο μέλλον.Κράτος να σε προστατέψει δεν υπάρχει,βάζει κάτι πρόστιμα για τα μάτια του κόσμου που δεν θα τα πάρει και ποτέ η ακόμα και να τα πάρει ο κόσμος δεν θα αποζημιωθεί.Οι πλατφόρμες Σκρουτζ μπεστπραις δεν σε προστατεύουν ούτε αυτές γιατί επιτρέπουν για το κέρδος  σε τέτοια μαγαζιά να πουλάνε με προπληρωμή και δεν εγγυώνται ότι δεν θα χάσεις λεφτά όπως γίνεται πχ με το ebay που ξέρεις ότι δεν πρόκειται να χάσεις λεφτά.Η μόνη λύση είναι να μάθει ο κόσμος πως να αγοράζει online,πρέπει να βγεί ένας αναλυτικός οδηγός αν δεν έχει βγεί να τον βλέπουν όσο πιο πολλοί γίνεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το  ρίσκο αγοράς χωρίς την δυνατότητα αντικαταβολής νομίζω ότι είναι εύκολα κατανοητό από τους περισσότερους.. Ακόμη και έτσι όμως υπάρχει κίνδυνος, εφόσον πληρώνεις χωρίς να μπορείς να ελέγξεις από πρίν το προϊόν που αγόρασες.. Σίγουρα μειώνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να πέσεις θύμα απάτης αλλά δεν τις μηδενιζεις.. 

Το θέμα όμως είναι  και εκεί που  νομίζω ότι πρέπει να επικεντρωθεί η συζήτηση  τι γίνεται από εδώ και πέρα με την συγκεκριμένη εταιρεία; Υπάρχει κάποια ομαδική αγωγή εναντίων τους; Σίγουρα οι τράπεζες θα τούς κυνηγήσουν..

Δεν νομίζω ότι είναι και ηθικά σωστό τα πολλά θύματα των συγκεκριμένων, μοιρολατρικά σκεπτόμενοι, να πρέπει να δεχτούν την συγκεκριμένη κατάσταση χωρίς περαιτέρω ενέργειες..

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Geo283 είπε

Το  ρίσκο αγοράς χωρίς την δυνατότητα αντικαταβολής νομίζω ότι είναι εύκολα κατανοητό από τους περισσότερους.. Ακόμη και έτσι όμως υπάρχει κίνδυνος, εφόσον πληρώνεις χωρίς να μπορείς να ελέγξεις από πρίν το προϊόν που αγόρασες.. Σίγουρα μειώνεις κατά πολύ τις πιθανότητες να πέσεις θύμα απάτης αλλά δεν τις μηδενιζεις.. 

Το θέμα όμως είναι  και εκεί που  νομίζω ότι πρέπει να επικεντρωθεί η συζήτηση  τι γίνεται από εδώ και πέρα με την συγκεκριμένη εταιρεία; Υπάρχει κάποια ομαδική αγωγή εναντίων τους; Σίγουρα οι τράπεζες θα τούς κυνηγήσουν..

Δεν νομίζω ότι είναι και ηθικά σωστό τα πολλά θύματα των συγκεκριμένων, μοιρολατρικά σκεπτόμενοι, να πρέπει να δεχτούν την συγκεκριμένη κατάσταση χωρίς περαιτέρω ενέργειες..

Για αυτό έχουμε πει ο καλύτερος τρόπος είναι η πληρωμή με paypal σε όσους εμπόρους υπάρχει αυτή η δυνατότητα  ,λεφτά δεν χάνεις με τίποτα  και αν σου στείλει πχ πατάτα αντί για κινητό τον τραβάς ένα dispute στο paypal και τρέχει και δεν φτάνει...για αυτό οι συναλλαγές με την paypal  είναι και οι πιο ασφαλείς.Για τις αγωγές κλπ ένα θα πω, είναι ΙΚΕ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/5/2020 στις 2:44 ΜΜ, dkoufo1 είπε

καλησπέρα σας, πρώτη φορά σε forum. θα ήθελα να μοιραστώ κ εγώ αυτή την ,όχι και τόσο ευχάριστη, εμπειρία. Είμαι κ εγώ λοιπόν "θύμα" σε αυτή την ιστορία. στις 7/4/20 έκανα παραγγελία ένα κινητό κόστους 195 ευρώ. Πλήρωσα μέσω χρεωστικής εταιρικής κάρτας (εθνική) για την αποφορολόγηση- τιμολόγιο που ήθελα. το κινητό δεν ήρθε ποτέ. έπαιρνα τηλ στην αρχή απαντούσαν λόγω κορωνοιού θα αργήσει κτλ. περίμενα δεν ήρθε ποτέ. μετά δεν το σήκωσαν ποτέ. έστελνα απανωτά email. τίποτα. άρχισα μα διαβάζω εσάς εδώ και άρχισα να ανησυχώ αρκετά που έβλεπα ίδιεσ καταστάσεις.μετά απο μια "απειλή" μέσω email moy  έστειλαν το γνωστό ......"λογω κορωνοιού δεν θα αποστείλουμε την παραγγελία σας..θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας...κτλ κτλ.." δεν έγινε τίποτα προφανώς. Μετά μίλησα με τον περιβόητο κυριο Γιώργο Αλεξόπουλο που βρήκα εδώ το τήλ του. μου έλεγε συνέχεια θα σταλθούν τα λεφτά σας περίμενετε κτλ..(δεν τον έβρισκα συχνά στο τηλ) επέμενα όμως και είχα επικοινωνία. θέλω να πληροφορήσω οτι ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ. και το είπα και στον Κ γιώργο αυτό. για να μην κουράζω εν τέλει μετά απο πίεση στα τηλεφωνα με τον συγεκριμενο κυριο στις 8/7/20 μου κατέθεσε τα λεφτά στο λογαριασμό μου. εν κατακλείδι , απλά ειχα επικοινωνία με τον γιωργο και μετά από πίεση του έδωσα τo IBAN και μου έκανε κατάθεση. δεν ξερβ τι να πω.  ελπίζω να σας έδωσα ελπίδες.

 

Επεξ/σία από stellmar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/7/2020 στις 3:29 ΜΜ, stellmar είπε

 

 

Στις 22/7/2020 στις 3:29 ΜΜ, stellmar είπε

 

Καλημέρα

Ήθελα να σε ρωτήσω πότε ήταν η τελευταία φορά που κατάφερες να έρθεις σε επικοινωνία με τον συγκεκριμένο, κ Αλεξόπουλο ; Όπως μας ενημερώνεις η κατάθεση χρημάτων έγινε μέσα στον Ιούλιο μόνο με τηλεφωνική επικοινωνία χωρίς αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα..Στον λογαριασμό τους στην eurobank πάντως δεν υπάρχει οποιαδήποτε κίνηση από αρχές Ιουνίου και μετά..Το τηλέφωνο που όπως γράφεις είχες επικοινωνία είναι το κινητό που τελειώνει σε ......7400;

 

Επεξ/σία από Geo283
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

καλημέρα,

ναι,έτσι τελειώνει το τηλέφωνο του. οι τελευταίες φορές ήταν την προηγούμενη μέρα και η ίδια μέρα που έγινε η κατάθεση, δλδ αρχές ιουλίου 7-8. όσον αναφορά τις κινήσεις στην τράπεζα που αναφέρεις δεν γνωρίζω δυστυχώς. δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με την τράπεζα όπως αναφέρω. (την δικιά μου την εθνική εννοώ)

Μόλις τώρα, stellmar είπε

καλημέρα,

ναι,έτσι τελειώνει το τηλέφωνο του. οι τελευταίες φορές ήταν την προηγούμενη μέρα και η ίδια μέρα που έγινε η κατάθεση, δλδ αρχές ιουλίου 7-8. όσον αναφορά τις κινήσεις στην τράπεζα που αναφέρεις δεν γνωρίζω δυστυχώς. δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με την τράπεζα όπως αναφέρω. (την δικιά μου την εθνική εννοώ)

έχεις κάποια συνομιλία εσυ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχει καμια σχεση με την περιοχη Παπαγου το συγκεκριμενο καταστημα;

https://newpost.gr/ellada/5f2a51bfa589419d196310e1/apati-me-kinita-tilefona-apespasan-120-000-eyro-poylontas-aera-diatiroysan-katastima-kai-e-shop

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...