Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Αυτοί ήταν που έδιναν κινητά 100€ κάτω από τον ανταγωνισμό;

Ε βρόμαγε από χιλιόμετρα το κανόνι!

Και φυσικά πολλά θύματα βρήκαν να αγοράσουν από αυτούς να γλιτώσουν κάτι ευρώ και τώρα κάθονται στο σκαμνί. Γιατί και η παροιμία λέει ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΡΕΧΑΤΕ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 11:34 ΠΜ, XKorn είπε

Καλημέρα παιδιά. Και εγώ περίμενα ένα κινητό από 21/4. Μόλις μου έστειλαν το ακόλουθο email :

"Καλησπέρα σας ,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου
παραγγελιών ,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί .Για το
λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και σας
στέλνουμε συνημμένα το αποδεικτικό της συναλλαγής .Θα θέλαμε να σας
ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου
προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της
επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε.
Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία."

Τα χρήματα στην κάρτα θα φανούν σε 4-5 εργάσιμες μέρες στην καλύτερη περίπτωση!

Νομίζω ότι μάλλον έχασαν την μπάλα με τις πάρα πολλές παραγγελίες, αλλά ας γίνω και λίγο κακός, υπό του φόβου των προστίμων που έπεσαν πρόσφατα σε άλλα ιντερνομάγαζα και των ποινικών διώξεων που ετοιμάζονται και για άλλα, σύμφωνα με τον συνήγορο του πολίτη.

Εύχομαι όλοι να πάρετε τα χρήματά σας πίσω.

Τελικά τα πήρες φίλε μου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...