Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, sotirisHD είπε

Όσοι είχατε πληρώσει με κατάθεση και δεν έχετε πάρει τα χρήματα, τρέξτε το λίγο περισσότερο.

Στην alpha bank με ενημέρωσαν ότι αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται μόνο σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα. Στην περίπτωση κατάθεσης σε λογαριασμό τι βήματα θα μπορούσαν να γίνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά την παραγγελία ενός Laptop των 530,00 ευρώ (μεταφορά των χρημάτων μέσω Alphabank, όχι με κάρτα) στις 10/04/20 δεν ενόχλησα το εν λόγω κατάστημα για 30 ημέρες!! Αυτό λόγω της ένδειξης "κατόπιν παραγγελίας" και λόγω καραντίνας!! Το τελευταίο 10ήμερο μετά από αμέτρητες αποτυχημένες προσπάθειες  τηλεφωνικών κλήσεων και email μου, προχώρησα σε καταγγελία μέσω του 1520 και σε αμφισβήτηση συναλλαγής στις 27/05/20.

Κι εγώ όταν πήγα στην Alphabank και ζήτησα από την υπάλληλο να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής για την μεταφορά του ποσού των 530,00 ευρώ μέσω λογαριασμού της Alphabank (όχι πληρωμή με κάρτα), με κοιτούσε σαν εξωγήινο!!! Μου είπαν πως αν η μεταφορά των χρημάτων έγινε από μένα δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση. Ήταν νόμιμη η μεταφορά! Τους εξήγησα πως δεν αμφισβητώ την νομιμότητα της μεταφοράς, αλλά ως απατεώνα τον αποδέκτη των χρημάτων για την μη εκτέλεση της παραγγελίας μου.  Εγώ ενημερώνω ως πελάτης της τράπεζας για την απάτη (άλλου πελάτη της ίδιας τράπεζας) και επιθυμώ το block του λογαριασμού του στην Alphabank  Ευτυχώς... πήγα στην διευθύντρια του καταστήματος, που κατανόησε και γνώριζε τι έπρεπε να κάνει. Έτσι συμπλήρωσα το έγγραφο αμφισβήτησης.

Φυσικά πρέπει να πιέσετε την τράπεζα γιατί κάποιοι υπάλληλοι είναι αδιάφοροι ή άσχετοι!! Εγώ στάθηκα τυχερός που η διευθύντρια είχε γνώσεις και τη διάθεση να με εξυπηρετήσει!!

Τέλος, πιστεύω πως η mobilepoint.gr θα αποπληρώσει όλους τους θιγόμενους... είναι θέμα χρόνου!!!

Επεξ/σία από VaTspirit
τυπογραφικό λάθος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότεροι τα πήραμε, λογικά θα τα πάρουν κι οι υπόλοιποι. Μπήκα στο σάιτ τους κ όποιο προϊόν κ να πατήσεις λέει ότι δεν υπάρχει, είναι θέμα χρόνου πλέον να κλείσει οριστικά. Σε παλιότερο ποστ είχα πει ότι είχαν πολλές παραγγελίες κ δε μπόρεσαν να τις εκτελέσουν, τώρα λέω ότι είναι μεγάλα λαμόγ@@. Διάλεξαν το καλύτερο τάιμινγκ λόγω κορωνοιού, έβαλαν όλα τα προϊόντα 50 κ 100 ευρώ πιο κάτω απ' τους άλλους, πήραν δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες που αντιστοιχούν σε εκατομμύρια ευρώ και τα χρησιμοποίησαν για ένα μήνα επενδύοντάς τα δε ξέρω πού κι έβγαλαν ένα σωρό λεφτά απ' το πουθενά. Ήξεραν τα νομικά κ τις διαδικασίες με την αμφισβήτηση κλπ πόσο χρόνο θέλει κλπ κ όσες μηνύσεις κ να τους έχουν κάνει θα αθωωθούν αφού όλοι θα πάρουν τα χρήματά τους. Ούτε γάτα ούτε ζημιά. Στο Σκρουτζ έχουν ήδη άλλο μαγαζί, δε ξέρω αν πουλάνε κινητά, ρούχα ή πατάτες, πάντως κάπως έτσι συνεχίζεται η ζωή για αυτούς, κάπως έτσι θα την πατήσουν κι οι επόμενοι κ κάπως έτσι κάποιοι σ' αυτή τη ζωή θα γίνονται πλούσιοι σε λίγες μέρες κ κάποιοι άλλοι θα πανηγυρίζουν που δεν εχασαν τα 500 ευρώ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους , εγώ είχα παραγγείλει ένα  Samsung galaxy note 10 lite. Ενώ λοιπόν είχαν περάσει 3 εβδομάδες και μου ζήτησαν iban για επιστροφή χρημάτων παρ'όλ'αυτά δεν έγινε ποτέ επιστροφή. Κι αφού το είχα πάρει απόφαση ότι χάθηκαν τα χρήματα ξαφνικά μου έστειλαν ενημέρωση ότι η παραγγελία ολοκληρώθηκε. Όταν τους ρώτησα τι σημαίνει αυτό μου είπαν ότι παραδόθηκε στην εταιρία courier και μου έδωσαν αριθμό voucher speedex. Τελικά το κινητό το παρέλαβα. Έγινε θαύμα. Πάντως όλη η κατάσταση και η εξυπηρέτηση του πελάτη ήταν απαράδεκτη. Δεν κατάλαβα ποτέ αν είναι απατεώνες ή αν συμβαίνει κάτι άλλο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εμενα μου εχει γινει 2ο processed και μετα απο αυτο τους εστειλα για ακυρωση της παραγγελιας που εχω ηδη κανει. Αυτη η εβδομαδα που μας περασε κλεινει 20 εργασιμες απο τοτε που εκανα την παραγγελια του προιοντος. και εγω εχω κανει ακυρωση και εχω στειλει τα δικαιολογητικα αλλα δεν εχει γινει κατι. Εκανα και εγω συναλλαγη με καταθεση. Ειμαστε ολοι σε αναμονη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, VaTspirit είπε

Μετά την παραγγελία ενός Laptop των 530,00 ευρώ (μεταφορά των χρημάτων μέσω Alphabank, όχι με κάρτα) στις 10/04/20 δεν ενόχλησα το εν λόγω κατάστημα για 30 ημέρες!! Αυτό λόγω της ένδειξης "κατόπιν παραγγελίας" και λόγω καραντίνας!! Το τελευταίο 10ήμερο μετά από αμέτρητες αποτυχημένες προσπάθειες  τηλεφωνικών κλήσεων και email μου, προχώρησα σε καταγγελία μέσω του 1520 και σε αμφισβήτηση συναλλαγής στις 27/04/20.

Κι εγώ όταν πήγα στην Alphabank και ζήτησα από την υπάλληλο να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής για την μεταφορά του ποσού των 530,00 ευρώ μέσω λογαριασμού της Alphabank (όχι πληρωμή με κάρτα), με κοιτούσε σαν εξωγήινο!!! Μου είπαν πως αν η μεταφορά των χρημάτων έγινε από μένα δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση. Ήταν νόμιμη η μεταφορά! Τους εξήγησα πως δεν αμφισβητώ την νομιμότητα της μεταφοράς, αλλά ως απατεώνα τον αποδέκτη των χρημάτων για την μη εκτέλεση της παραγγελίας μου.  Εγώ ενημερώνω ως πελάτης της τράπεζας για την απάτη (άλλου πελάτη της ίδιας τράπεζας) και επιθυμώ το block του λογαριασμού του στην Alphabank  Ευτυχώς... πήγα στην διευθύντρια του καταστήματος, που κατανόησε και γνώριζε τι έπρεπε να κάνει. Έτσι συμπλήρωσα το έγγραφο αμφισβήτησης.

Φυσικά πρέπει να πιέσετε την τράπεζα γιατί κάποιοι υπάλληλοι είναι αδιάφοροι ή άσχετοι!! Εγώ στάθηκα τυχερός που η διευθύντρια είχε γνώσεις και τη διάθεση να με εξυπηρετήσει!!

Τέλος, πιστεύω πως η mobilepoint.gr θα αποπληρώσει όλους τους θιγόμενους... είναι θέμα χρόνου!!!

Η Mobilepoint δεν θα αποπληρώσει κανέναν "θιγόμενο". Οι επιστροφές των χρημάτων, σε όσους είχαν πληρώσει με κάρτα,  έγιναν από τις εταιρείες των καρτών (Visa, Mastercard,American Express κτλ) επειδή οι αμφισβητήσεις επιλύθηκαν -προφανώς- υπέρ των καταναλωτών και όχι από την Mobilepoint!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Carvelis είπε

Η Mobilepoint δεν θα αποπληρώσει κανέναν "θιγόμενο". Οι επιστροφές των χρημάτων, σε όσους είχαν πληρώσει με κάρτα,  έγιναν από τις εταιρείες των καρτών (Visa, Mastercard,American Express κτλ) επειδή οι αμφισβητήσεις επιλύθηκαν -προφανώς- υπέρ των καταναλωτών και όχι από την Mobilepoint!!

Αν συνυπολογίσεις και αυτούς που δεν έκαναν τίποτα (θεωρώντας ότι είναι χαμένος κόπος και ότι απλά έχασαν τα λεφτά τους) έκαναν καλή μπάζα τα λαμόγια!!!

ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Carvelis είπε

Η Mobilepoint δεν θα αποπληρώσει κανέναν "θιγόμενο". Οι επιστροφές των χρημάτων, σε όσους είχαν πληρώσει με κάρτα,  έγιναν από τις εταιρείες των καρτών (Visa, Mastercard,American Express κτλ) επειδή οι αμφισβητήσεις επιλύθηκαν -προφανώς- υπέρ των καταναλωτών και όχι από την Mobilepoint!!

Οι επιστροφές σε αυτούς που είχαν πληρώσει με κάρτα αλλά δεν είχαν κάνει αμφισβήτηση, από ποιον έγιναν;

Επεξ/σία από sotirisHD
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Carvelis είπε

Η Mobilepoint δεν θα αποπληρώσει κανέναν "θιγόμενο". Οι επιστροφές των χρημάτων, σε όσους είχαν πληρώσει με κάρτα,  έγιναν από τις εταιρείες των καρτών (Visa, Mastercard,American Express κτλ) επειδή οι αμφισβητήσεις επιλύθηκαν -προφανώς- υπέρ των καταναλωτών και όχι από την Mobilepoint!!

Λάθος κάνεις!! Μια μέρα πριν μπουν τα χρήματα στο λογαριασμό μου, έλαβα το εξής email από [email protected]:

"Καλημέρα σας Αύριο το πρωί θα δείτε στο λογαριασμό σας  τα χρήματα. Ευχαριστούμε και συγγνώμη για την αναστάτωση"

Και την επομένη νέο email το οποίο ανέφερε:

''Καλημέρα σας. Έγινε η επιστροφή των χρημάτων σήμερα σας επισυνάπτουμε και το αποδεικτικό"

Το αποδεικτικό ήταν της Eurobank.

Και για μια ακόμη φορά τονίζω πως η πληρωμή της παραγγελίας μου έγινε με μεταφορά χρημάτων από λογαριασμό μου της Alphabank σε αντίστοιχο λογαριασμό της mobilepoint.gr της Alphabank.

Καμία σχέση με κάρτα!!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι από μας,νιώθουν πως εξαπατήθηκαν από το κατάστημα.Ας μην ξεχνάμε πως κανείς μας δεν έχει ακριβή εικόνα πως και κάτω από ποιες πιέσεις πιστώθηκαν τα χρήματα στους λογαριασμούς-κάρτες μας.Κάποιοι πιστεύουν πως όλα αυτά έγιναν λόγω κακών συγκυριών και πως δεν ήταν πρόθεση του καταστήματος όλη αυτή η ταλαιπωρία .Δεν έχει νόημα να προσπαθούμε οι μεν να πείσουμε τους δε .Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του και ας διδαχτεί ή όχι κάτι από αυτή την εμπειρία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Evita08 είπε

Κάποιοι από μας,νιώθουν πως εξαπατήθηκαν από το κατάστημα.Ας μην ξεχνάμε πως κανείς μας δεν έχει ακριβή εικόνα πως και κάτω από ποιες πιέσεις πιστώθηκαν τα χρήματα στους λογαριασμούς-κάρτες μας.Κάποιοι πιστεύουν πως όλα αυτά έγιναν λόγω κακών συγκυριών και πως δεν ήταν πρόθεση του καταστήματος όλη αυτή η ταλαιπωρία .Δεν έχει νόημα να προσπαθούμε οι μεν να πείσουμε τους δε .Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του και ας διδαχτεί ή όχι κάτι από αυτή την εμπειρία. 

Ότι κ να είχε συμβεί όφειλαν το ελάχιστο ΝΑ ΑΠΑΝΤΙΣΟΥΝ ΣΤΑ ΤΗΛΈΦΩΝΑ  ο κόσμος είχε δώσει τα λεφτά τού κ απαιτούσαν απάντηση! Για μένα παρόλο ότι Ναι πήρα τα λεφτά μου είναι απατεώνες! Κ αφού γλύτωσαν το ξύλο τυχεροί είναι!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Evita08 είπε

Κάποιοι από μας,νιώθουν πως εξαπατήθηκαν από το κατάστημα.Ας μην ξεχνάμε πως κανείς μας δεν έχει ακριβή εικόνα πως και κάτω από ποιες πιέσεις πιστώθηκαν τα χρήματα στους λογαριασμούς-κάρτες μας.Κάποιοι πιστεύουν πως όλα αυτά έγιναν λόγω κακών συγκυριών και πως δεν ήταν πρόθεση του καταστήματος όλη αυτή η ταλαιπωρία .Δεν έχει νόημα να προσπαθούμε οι μεν να πείσουμε τους δε .Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του και ας διδαχτεί ή όχι κάτι από αυτή την εμπειρία. 

Εγώ θα έλεγα ότι όλοι όσοι επιλέξαμε το συγκεκριμένο κατάστημα νιώθουμε το ίδιο. Δεν έχει νόημα να κάνουμε υποθετικά σενάρια για το τι έγινε με το κατάστημα αλλά δεν γίνεται να παραβλέπουμε και τα πραγματικά περιστατικά και εν τέλει να παραπληροφορούμε και να αποτρέπουμε τον κόσμο από το να κάνει όλα όσα είναι αναγκαία προκειμένου να πάρει τα χρήματα του πίσω. Αν εξ αρχής αποδεχόμασταν τις ανακρίβειες κάποιων τότε οι περισσότεροι από εμάς ακόμα θα κλαίγαμε τα λεφτά μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας! Πριν λίγο έγινε η επιστροφή χρημάτων από αγορά μέσω κάρτας της Εθνικής..

Ελπίζω και για τους υπόλοιπους να πάρετε πίσω τα χρήματα σας! Υπομονή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...