Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, ikorolis είπε

 

τίποτα δεν θα του κάνουν

θα επιβληθεί ένα πρόστιμο από τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή (χωρίς αντίκρυσμα) από την στιγμή που δεν θα εμπλακούν οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές και τραπεζικές αρχές

όσοι έχουν πληρώσει με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες εφόσον κάνουν αμφισβήτηση συναλλαγής θα πάρουν τα χρήματα τους

οι άλλοι που έκαναν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου (εφόσον ο κάτοχος του τραπεζικού λογαριασμού δηλαδή ο τρίτος δεν δώσει εντολή στην τράπεζα για να τους επιστραφούν τα χρήματα θα πρέπει να κάνουν προσφυγή στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές με το ανάλογο κόστος σε χρήματα/χρόνο

ο ιδιοκτήτης/επιχειρηματίας απλά θα πάρει τα χρήματα και θα τα βάλει στην τσέπη μου μέχρι να ανοίξει το επόμενο κατάστημα (όπως έκαναν οι άλλοι) ή θα πάει διακοπές σε εξωτικά μέρη.

δυστυχώς δεν θα τα πάρει φίλε μου

το κατάστημα όπως καταλαβαίνεις (αν διάβασες το θέμα με τα πρόστιμα) λογικά βάρεσε κανόνι και οι επιχειρηματίες απολαμβάνουν τις διακοπές τους κάπου σε εξωτικά μέρη.

Πλέον το ξέρω πως δε θα τα πάρει γιαυτό το ανέβασα εδώ. Για να καταλάβουν και όσα παιδιά δεν έχουν παραλάβει ή δεν έχουν πάρει τα χρήματα τους πίσω πως πρέπει να κάνουν κάτι άμεσα (αν αυτό το μαγαζί είναι στην ίδια φάση με το mxstores) να διεκδικήσουν αυτά που τους ανήκουν πριν να είναι αργά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

Μετα απο συνομιλια που ειχα με την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος μου ειπε να παω στο αστυνομικο τμημα τις περιοχης μου κ με οτι στοιχεια εχω να προβω σε καταγγελια ις βαρος τις εταιριας για να μπορεσω να παρω τα λεφτα μου πισω κ αυτο ειναι χωρις κανενα κοστος επιβαρυνσης δηλαδη δωρεαν.

Προτεινω λοιπον σε ολους οσους εχουν εξαπατηθει να κανουν το ιδιο με μενα για να μπορεσουμε ολοι να παρουμε τα λεφτα μας πισω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

6 ώρες πριν, AnastasiouD1982 είπε

 

Μετα απο συνομιλια που ειχα με την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος μου ειπε να παω στο αστυνομικο τμημα τις περιοχης μου κ με οτι στοιχεια εχω να προβω σε καταγγελια ις βαρος τις εταιριας για να μπορεσω να παρω τα λεφτα μου πισω κ αυτο ειναι χωρις κανενα κοστος επιβαρυνσης δηλαδη δωρεαν.

Προτεινω λοιπον σε ολους οσους εχουν εξαπατηθει να κανουν το ιδιο με μενα για να μπορεσουμε ολοι να παρουμε τα λεφτα μας πισω.


Ίσως να υπάρχει δυνατότητα και για ασφαλιστικά μέτρα, δέσμευση λογαριασμών, αλλά αυτό είναι θέμα εισαγγελίας. Μιλήστε με κάποιο νομικό.

Επίσης επικοινωνήστε μήπως μπορούν να βοηθήσουν. https://www.ekpizo.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, sotirisHD είπε


Ίσως να υπάρχει δυνατότητα και για ασφαλιστικά μέτρα, δέσμευση λογαριασμών, αλλά αυτό είναι θέμα εισαγγελίας. Μιλήστε με κάποιο νομικό.

Επίσης επικοινωνήστε μήπως μπορούν να βοηθήσουν. https://www.ekpizo.gr/

αν η εταιρεία είναι μορφής Ι.Κ.Ε. όπως τα προηγούμενα πέντε που έφαγαν πρόστιμα από τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή όπως είδες και έχουν δει όλοι δεν έχουν εμπλακεί οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές

έτσι οι προηγούμενοι πέντε επιχειρηματίες απολαμβάνουν την ελευθερία τους και τα χρήματα τους

δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απολύτως

στις εταιρείες αυτής της μορφής τα περιουσιακά στοιχεία του ιδιοκτήτη/επιχειρηματία δεν κινδυνεύουν εφόσον έχει τακτοποιήσει κάθε οφειλή προς το ΔΗΜΟΣΙΟ δηλαδή (ΕΦΟΡΙΑ/ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ) μπορεί να πάρει τα χρήματα του (χρήματα σας) και να ιδρύσει νέα εταιρεία με νέα επωνυμία και ΑΦΜ ή να κάνει τις διακοπές του

για αυτό το λόγω φωνάζω εγώ ο νέος αλλά και πιο παλιοί από μένα

να μην κάνετε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό "τρίτου"

αλλά να προτιμάτε να πληρώσετε είτε με χρεωστική είτε με πιστωτική κάρτα ή PayPal για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω αν γίνει η στραβή

 

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν η εταιρεία είναι μορφής Ι.Κ.Ε. όπως τα προηγούμενα πέντε που έφαγαν πρόστιμα από τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή όπως είδες και έχουν δει όλοι δεν έχουν εμπλακεί οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές

έτσι οι προηγούμενοι πέντε επιχειρηματίες απολαμβάνουν την ελευθερία τους και τα χρήματα τους

δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απολύτως

στις εταιρείες αυτής της μορφής τα περιουσιακά στοιχεία του ιδιοκτήτη/επιχειρηματία δεν κινδυνεύουν εφόσον έχει τακτοποιήσει κάθε οφειλή προς το ΔΗΜΟΣΙΟ δηλαδή (ΕΦΟΡΙΑ/ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ) μπορεί να πάρει τα χρήματα του (χρήματα σας) και να ιδρύσει νέα εταιρεία με νέα επωνυμία και ΑΦΜ ή να κάνει τις διακοπές του

Κ εσυ τι θα προτεινες φιλε να κανουμε περα απο καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη κ καταγγελεια στην αστυνομια.?

Υπαρχει κατι αλλο καλυτερο που να μπορουμε να κανουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Κ εσυ τι θα προτεινες φιλε να κανουμε περα απο καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη κ καταγγελεια στην αστυνομια.?

Υπαρχει κατι αλλο καλυτερο που να μπορουμε να κανουμε?

Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι μηχανισμός εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών και μόνο. Ούτε πρόστιμα επιβάλει ούτε άλλη αρμοδιότητα έχει.

Η γενική γραμματεία εμπορίου και προστασίας καταναλωτή επιβάλει τα πρόστιμα αν δεν κάνω λάθος.

Καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα που εδρεύει η επιχείρηση κατά προτίμηση και από κει και πέρα αγωγή εναντίον της επιχείρησης.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν η εταιρεία είναι μορφής Ι.Κ.Ε. όπως τα προηγούμενα πέντε που έφαγαν πρόστιμα από τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή όπως είδες και έχουν δει όλοι δεν έχουν εμπλακεί οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές

έτσι οι προηγούμενοι πέντε επιχειρηματίες απολαμβάνουν την ελευθερία τους και τα χρήματα τους

δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απολύτως

στις εταιρείες αυτής της μορφής τα περιουσιακά στοιχεία του ιδιοκτήτη/επιχειρηματία δεν κινδυνεύουν εφόσον έχει τακτοποιήσει κάθε οφειλή προς το ΔΗΜΟΣΙΟ δηλαδή (ΕΦΟΡΙΑ/ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ) μπορεί να πάρει τα χρήματα του (χρήματα σας) και να ιδρύσει νέα εταιρεία με νέα επωνυμία και ΑΦΜ ή να κάνει τις διακοπές του

για αυτό το λόγω φωνάζω εγώ ο νέος αλλά και πιο παλιοί από μένα

να μην κάνετε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό "τρίτου"

αλλά να προτιμάτε να πληρώσετε είτε με χρεωστική είτε με πιστωτική κάρτα ή PayPal για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω αν γίνει η στραβή

Ευτυχώς δεν είναι Ι.Κ.Ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Κ εσυ τι θα προτεινες φιλε να κανουμε περα απο καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη κ καταγγελεια στην αστυνομια.?

Υπαρχει κατι αλλο καλυτερο που να μπορουμε να κανουμε?

αυτά που μπορείτε να κάνετε είναι να προσέχετε τους τρόπους πληρωμής σας στις αγορές σας (πιο ασφαλείς τρόπους)

και για οτιδήποτε το ύποπτο να κάνετε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή

οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές κτλ αρχές θα κινηθούν αν και εφόσον διαπιστωθεί απάτη

πράγμα δύσκολο όπως θα έχεις διαπιστώσει  από τις πέντε τρανταχτές περιπτώσεις καταστημάτων που έφαγαν πρόστιμο

το οποίο δεν θα εισπραχθεί ποτέ

οι επιχειρηματίες σίγουρα έχουν τακτοποιήσει τις οφειλές τους προς το ΔΗΜΟΣΙΟ (ΕΦΟΡΙΑ/ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ)

η περιουσία τους δεν κινδυνεύει λόγω μορφής της εταιρείας τους (ΙΚΕ) έτσι ή θα ανοίξουν νέα εταιρεία/επωνυμία/ΑΦΜ ή θα πάνε διακοπές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι μηχανισμός εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών και μόνο. Ούτε πρόστιμα επιβάλει ούτε άλλη αρμοδιότητα έχει.

Η γενική γραμματεία εμπορίου και προστασίας καταναλωτή επιβάλει τα πρόστιμα αν δεν κάνω λάθος.

Καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα που εδρεύει η επιχείρηση κατά προτίμηση και από κει και πέρα αγωγή εναντίον της επιχείρησης.

Καταγγελεια τοτε για ποιο σιγουρα κ μετα βλεπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

αυτά που μπορείτε να κάνετε είναι να προσέχετε τους τρόπους πληρωμής σας στις αγορές σας (πιο ασφαλείς τρόπους)

και για οτιδήποτε το ύποπτο να κάνετε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή

οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές κτλ αρχές θα κινηθούν αν και εφόσον διαπιστωθεί απάτη

πράγμα δύσκολο όπως θα έχεις διαπιστώσει  από τις πέντε τρανταχτές περιπτώσεις καταστημάτων που έφαγαν πρόστιμο

το οποίο δεν θα εισπραχθεί ποτέ

οι επιχειρηματίες σίγουρα έχουν τακτοποιήσει τις οφειλές τους προς το ΔΗΜΟΣΙΟ (ΕΦΟΡΙΑ/ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ)

η περιουσία τους δεν κινδυνεύει λόγω μορφής της εταιρείας τους (ΙΚΕ) έτσι ή θα ανοίξουν νέα εταιρεία/επωνυμία/ΑΦΜ ή θα πάνε διακοπές

Το θεμα μας ειναι να παρουμε τα λεφτα μας πισω φιλε κ απο εκει κ περα ξερουμε πως θα κανουμε  πληρωμες με ποιο ασφαλεις τροπους.

Το παθημα γινεται σιγουρα μαθημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, AnastasiouD1982 είπε

Το θεμα μας ειναι να παρουμε τα λεφτα μας πισω φιλε κ απο εκει κ περα ξερουμε πως θα κανουμε  πληρωμες με ποιο ασφαλεις τροπους.

Το παθημα γινεται σιγουρα μαθημα.

αν έχεις πληρώσει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου

τότε για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω βασίζεσαι στην καλή πίστη του "τρίτου" που έχει τον τραπεζικό λογαριασμό ότι θα δώσει εντολή ακύρωσης/επιστροφής των χρημάτων

ή πας στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές επί πληρωμή (ξέρεις κόστος έγκλησης/αγωγής/μήνυσης + αμοιβή δικηγόρου)

αν έχεις πληρώσει με χρεωστική / πιστωτική κάρτα κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και παίρνεις τα χρήματα σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

αν έχεις πληρώσει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου

τότε για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω βασίζεσαι στην καλή πίστη του "τρίτου" που έχει τον τραπεζικό λογαριασμό ότι θα δώσει εντολή ακύρωσης/επιστροφής των χρημάτων

ή πας στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές επί πληρωμή (ξέρεις κόστος έγκλησης/αγωγής/μήνυσης + αμοιβή δικηγόρου)

αν έχεις πληρώσει με χρεωστική / πιστωτική κάρτα κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και παίρνεις τα χρήματα σου

Δηλαδη με αμφισβητηση συναλλαγης παιρνεις πισω τα λεφτα σου σιγουρα?

Κ ποσο καιρο κανουν να στα επιστρεψουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...