Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, dkoufo1 είπε

Θά ήθελα να με πληροφορησετε για το αν πρέπει να ανησυχώ για μία παραγγελία που έκανα  διαδικτυακά στο συγκεκριμένο κατάστημα.Εχουν παρέλθει αρκετές μέρες και αφ'ενός στο τηλέφωνο δεν απαντάνε αφ'ετέρου στα ηλεκτρονικά μηνύματα απαντάνε  αραιά καί  άσχετα.Τι πρέπει να κάνω ?? η παραγγελία έχει προπληρωθει με κάρτα πιστωτική...

Καλησπέρα σε όλους !!! Έχω και εγώ κάνει κατάθεση για αγορά κινητού από τις 29/4 και χθες έλαβα ένα μαιλ να τους πως το iban και την τράπεζα που έκανα την συναλλαγή χωρίς να μου πουν γιατί ... να υποθέσω θα επιστρέψουν τα λεφτά ;;; Έχει κανένας κάτι νεότερο ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μία τα ίδια και σε μένα

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου παραγγελιών ,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί .Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και σας στέλνουμε συνημμένα το αποδεικτικό της συναλλαγής .Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε. Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, στην αρχική τους λέει "Το τηλεφωνικό μας κέντρο δεν λειτουργεί όποτε η επικοινωνία γίνεται μέσω email"..στα οποία δεν απαντάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσένα σου αιτιολόγησαν ... εμένα ένα ξερό μήνυμα για τον λογαριασμό ....τους είπα σε μαιλ ότι αν δεν έχω ενημέρωση απευθύνομαι στις αρχές αύριο !!!κανω αγορά από διαδίκτυο χρόνια αυτό δεν μου είχε ξανά τύχει .... επίσης υποτίθεται είναι συνεργάτης Σκρουτζ και Μπεστ Πράις ... δεν τους τσεκάρανε;;;;αυτό με τον κορονοιο μούφα είναι ... μπορούσαν να ενημερώσουν στα μαιλ που στέλνουμε .... τουλάχιστον μια σοβαρή επιχείρηση αυτό θα έκανε .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μου φαίνεται λίγο κουλό,ειναι ότι επιμένουν για την επιστροφή των χρημάτων, την οποία αν τελικα δε καταθέσουν, θα φανεί σε 4-5 ημέρες το πολυ σε όλους μας,οποτε τι κερδίζουν από αυτό;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς χθες γύρω στις 6 το απόγευμα με το κλασσικο συνημμένο αρχείο επιστροφής χρημάτων. 

Βεβαια εγω τους ειχα σπασει τα νεύρα έπαιρνα σχεδόν κάθε μερα τηλ να δω που βρίσκεται το κινητό μου...τι να πεις , ας μας γίνει μάθημα και πραγματικά ευελπιστώ να πάρουμε τα χρηματα μας ολοι πίσω. 

Το θετικό ισως με ολη αυτή την κατάσταση είναι οτι δεν μπορει να βγει εκτός συνόρων 

21 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Σου έστειλαν κι εσενα το κλασσικο word?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα. Παθών κι εγώ με το συγκεκριμένο κατάστημα. είχα στείλει e mail χθές για την πορεία της παραγγελίας μου και σήμερα μου ήρθε απάντηση ότι μου επιστρέψαν τα λεφτά και μου έστειλαν κι εμένα το συγκεκριμένο αποδεικτικό vpos. πήρα στην τράπεζά μου τηλέφωνο και μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω 2-4 ημέρες εργάσιμες για να φανούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Xarakeys είπε

Αυτό που μου φαίνεται λίγο κουλό,ειναι ότι επιμένουν για την επιστροφή των χρημάτων, την οποία αν τελικα δε καταθέσουν, θα φανεί σε 4-5 ημέρες το πολυ σε όλους μας,οποτε τι κερδίζουν από αυτό;;

μου φαινεται δε διαβασες καν ολο το νημα , μονο 3 σελιδες ειναι !

στην πρωτη γραφω τι παιζει και ειναι διαδεδομένο αυτο το φαινόμενο στην σύγχρονη εποχη με αγορες απο διαδίκτυο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ

 Το thread υπάρχει εδώ και 7 μέρες. Έχουν γραφτεί τα πάντα . Δεν έχει νόημα να μπαίνετε να γράφετε ο καθένας το σύντομο ιστορικό του και να ρωτάει πράγματα που έχουν απαντηθεί 20 φόρες.  Για ερωτήσεις, 1) δεν μου έχει έρθει email ακύρωσης, 2) πως ακυρώνω 3) γιατί δεν έχουν μπει τα χρήματα , 4) Πρέπει να κάνω αμφισβήτηση παραγγελίας ή να πάω την υπόθεση στην Χάγη κάντε μια έρευνα σε προηγούμενες αναρτήσεις. Υπάρχει το thread "κινητά απο Σκρουτζ" που έχει εξελιχθεί μεγάλο μέρος της συζήτησης και έχουν ειπωθεί όλα. Η εικόνα που έχουμε μέχρι τώρα είναι πως το κατάστημα ακυρώνει το σύνολο των παραγγελιών που του έχουν κάνει και με σειρά προτεραιότητας επιστρέφει χρήματα που θα φανούν σε 2-3  μέρες. Ας κρατήσουμε το thead για ενημερώσεις ανθρώπων που έχουν να πουν κάτι καινούργιο και θα μας βοηθήσει όλους.

Υ.γ Γράφουμε πάντα ελληνικά 

Επεξ/σία από Nikos3512
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Odysster είπε

Στο παραστατικό που έστειλαν εμένα στο τέλος γράφει 

Notes: 32108561317
Operation ref: 32108561317
Op type: refund
Op user: [email protected] (5346051)
Op date: 2020-05-09 21:27

τώρα τι σημαίνει αυτό δε γνωρίζω

Προτείνω να συγκρίνουμε τα αρχεία που μας έστειλαν, ώστε να διαπιστώσουμε ότι δεν έστειλαν το ίδιο σε όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Ακριβώς χθες γύρω στις 6 το απόγευμα με το κλασσικο συνημμένο αρχείο επιστροφής χρημάτων. 

Βεβαια εγω τους ειχα σπασει τα νεύρα έπαιρνα σχεδόν κάθε μερα τηλ να δω που βρίσκεται το κινητό μου...τι να πεις , ας μας γίνει μάθημα και πραγματικά ευελπιστώ να πάρουμε τα χρηματα μας ολοι πίσω. 

Το θετικό ισως με ολη αυτή την κατάσταση είναι οτι δεν μπορει να βγει εκτός συνόρων 

Και τι σου ειπαν στην τραπεζα σχετικα με το αρχειο αυτο; Σου ειπαν αν ειναι εγκυρο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι ίδιο και εγώ έχω πληρώσει λάπτοπ 890 από 24/4...

Τους έστειλα μέιλ για να γίνει επιστροφή χρημάτων αλλά καμία απάντηση 

Επεξ/σία από Konstantinio21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε άλλα νέα, μετά από 2 (ολιγον τι) οργισμένα μηνυματα, απαντησαν για να ρωτησουν τον αριθμο παραγγελιας. Τον οποιο γραφουν οι ιδιοι και στα συνημμενα τους. Μμμμμμμαλιστα

Επεξ/σία από marg23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια ερώτηση! Σε όσους απάντησαν στο μειλ για την ακυρωση στελνοντας και το word ηταν σε reply απο το δικό σας;  Ή ηταν σε νεο μηνυμα; Γιατι εγω ενω ζητησα ακυρωση χθες το word ελεγε και εμενα 9/05 και το μειλ που μου ηρθε δεν ηταν reply στο δικο μου μειλ που ζητουσα ακυρωση αλλα ηταν καινουργιο μειλ. Ρωταω γιατι ισως δεν μου εκαναν ακυρωση επειδη το ζητησα αλλα ισως εκαναν καποια ομαδικη ακυρωση το Σαββατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Και τι σου ειπαν στην τραπεζα σχετικα με το αρχειο αυτο; Σου ειπαν αν ειναι 

Μου είπε οτι δεν μπορεί να καταλάβει αν ειναι επίσημο ή οχι το έγγραφο. 

Χωρις να θελω να σας πανικοβαλλω περισσότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...