Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 ώρες πριν, xgol είπε

Ακυρωσες την καταγγελια σου, για ποιο λογο ακριβως?

Τους ανεφερες την καταγγελια και πιστωσαν τα λεφτα? εισαι μαλλον απο τους ελαχιστους τυχερους. διοτι εμεις ακομα τα περμενουμε. σου εστειλαν κ εσενα ενα αρχειο επιστροφης?

10 ώρες πριν, ferbysoriginal είπε

φιλε στειλε μου σε πμ το λινκ απο την σελιδα τους δεν μπορω να τους βρω στο φβ

ειδες αν σου μπηκαν τα λεφτα στο τραπεζικο λογαριασμο?

 

12 ώρες πριν, Tasos79 είπε

Παιδιά μόλις μου έκαναν την μεταφορά...ενημέρωσα κ την ομάδα στο. facebook...πιστεύω να μπουν κ σε εσάς κ να ηρεμήσουμε όλοι μας..

εισαι απο τους τυχερους. ποτε σου ειχαν πει οτι εβαλαν τα λεφτα στη τραπεζα? κ αν επιτρεπεται σε ποια τραπεζα ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, Pinelopilag είπε

καλησπερα σε ολους, ειμαι με αλλη μια απο τους πολλους που την πατησαν, αγορα iphone 11, μου εστειλαν το email επιστροφης που εστειλαν σε ολους. το θεμα ειναι οτι τωρα δε ξερω πως να κινηθω νομικα και ποιες ενεργιες να κανω. Χρειαζομαι τα λεφτα αμεσα. Υπαρχει καποιος απο εσας που του μπηκαν τα λεφτα στον λογαριαμσο του?

Παιδιά το ξαναγράφω και εδώ μια και το είχα ξαναγράψει και σε άλλο νήμα όπου ξεκίνησε η συζήτηση. Για όσους έχουν πληρώσει με κάρτα (πιστωτική η χρεωστική) άσχετα αν σας έχει στείλει αποδεικτικό για την επιστροφή της συναλλαγής , το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε στην εκδότρια τράπεζα της κάρτας σας και να ζητήσετε αμφισβήτηση της συναλλαγής σας λόγω μη παράδωσης σε εσάς του προϊόντος. Επειδή καμιά φορά οι υπάλληλοι δίχνουν υπερβάλον ζήλο υπέρ της τράπεζας και σας λένε διάφορα παραμύθια για αγρίους για να σας αποτρέψουν αν αμφισβητήσετε την συναλλαγή, πχ οτι εχετε όριο 30 μέρες και διάφορες άλλες ασυναρτησίες, η τοποθέτηση σας σε τέτοιες περιπτώσεις είναι , δεν με απασχολεί τι λέτε. εγώ θέλω να αμφισβητήσω τώρα αυτή την συναλλαγή μια και δεν παρέλαβα τίποτε και ποτέ. Αν δεν προχωρήσετε σε αμφισβήτηση ΤΩΡΑ φεύγοντας από εδώ πάω να καταθέσω μήνυση στην αστυνομία περιλαμβάνοντας σε αυτήν και την άρνηση αμφισβήτησης από πλευράς σας (πείτε μου και το ονοματάκι σας) και γυρνώντας σπίτι θα στείλω μια επιστολή προς ενημέρωση , στην VISA, Mastercard, American Express κλπ (ότι είναι η κάρτα σας) να τους ενημερώσω ότι αρνηθήκατε την αμφισβήτηση. 

Οποιαδήποτε παπάτζα τραπεζικού υπαλλήλου μετά από αυτό τον διάλογο τελειώνει και προχωράει η αμφισβήτηση. Έχει αποδειχθεί πολλές φορές στο παρελθόν.

Τώρα γιατί να κάνετε αμφισβήτηση αφού σας έχει στείλει αποδεικτικό για επιστροφή; Πολύ απλά γιατί βάση της σύμβασης που έχουν τα καταστήματα με τις τράπεζες για την εκκαθάριση των συναλλαγών η επιστροφή (refund) θα εκτελεστεί από την τράπεζα μέσω της οποίας έγινε η χρέωση στην κάρτα σας, (την τράπεζα που συνεργαζόταν το κατάστημα για να χρεώνει τις κάρτες νομίζω είναι η Alphabank) MONO εφόσον στο λογαριασμό του εμπόρου υπάρχει το διαθέσιμο υπόλοιπο για να εκτελεστούν οι επιστροφές. Αν δεν υπάρχει υπόλοιπο καμία επιστροφή δεν γίνεται σε καμία κάρτα από την τράπεζα , παρά μόνο αν αυτή γίνει λόγω αμφισβήτησης. Σε περίπτωση λοιπόν που αμφισβητήσετε την συναλλαγή και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό που να πιστοποιεί ότι παραλάβατε την παραγγελία σας εντός περίπου 60 ημερών θα λάβετε επιστροφή στην κάρτα σας.

Τώρα για να γινει και κατανοητό ποιος θα πληρώσει το μαρούλι. Σε περίπτωση που λοιπόν γίνει η αμφισβήτηση και προχωρήσει μια και δεν έχετε παραλάβει ποτέ, ακόμα και να μην εχει χρήματα ο τραπεζικός λογαριασμός του εμπόρου , η επιστροφή γίνεται κανονικά σε εσάς , και το ποσό προστίθεται ώς αρνητικό υπόλοιπο στο λογαριασμό του εμπόρου. Τη επιστροφή σε εσάς την χρηματοδοτεί η τράπεζα που συνεργαζόταν μαζί του. Στην συνέχεια η τράπεζα  κυνηγάει το αρνητικό υπόλοιπο νομικά από την επιχείρηση.

Τέλος και κλείνω το σεντονάκι μου, με δεδομένο ότι η επιχείρηση αυτή είναι ατομική και βλέποντας εδώ κάποια νούμερα παραγγελιών φαίνεται το χρωστούμενο ποσό σε χρήστες και σε τράπεζες μάλλον να ειναι μεγάλο, όπως προ είπε ο συμφουρομίτης επειδή δεν ειναι ΙΚΕ, ΕΠΕ ,ΑΕ είναι μία ατομική επιχείρηση και επειδή το ποσό όπως ξανα είπα φαίνεται να ειναι μεγάλο, μπορεί να θεωρηθεί εύκολα ΑΠΑΤΗ  από τις αρμόδεις αρχές. Εκτός από αστικές ευθύνες που θα προκύψουν προς τον επιχειρηματία, διεκδικίσεις χρωστούμενων κλπ , προκύπτουν και ποινικές, οπότε αν δεν επιστραφούν τα χρήματα είτε σε εσάς , είτε στις τράπεζες που επέστρεψαν χρήματα σε εσάς μετά απο αμφισβητήσεις ο επιχειρηματιάς αντιμετοπίζει και ποινές φυλάκισης.

Άρα οι καταγγελίες και οι μηνύσεις στο τμήμα, στη προκειμένη περίπτωση είναι ένα επιπλέον εργαλείο για να πιεστεί ο έμπορος να λήσει το θέμα άμεσα (αν πάντα εχει την δυνατότητα οικονομικά).

5 ώρες πριν, mariaarampatzi είπε

1 μήνα από την ημερομηνία που κάνεις την παραγγελία;

Δεν ισχύει αυτό ... απαίτησε το να γίνει τώρα.. Δεν παρέλαβες ποτέ τίποτε ... Αλλιώς απείλησε με ενημέρωση του σήματος της κάρτας σου. Alphabank  είναι ηα κάρτα σου?

 

  • Like 2
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
6 ώρες πριν, Xarakeys είπε

Επειδή δε γνωρίζω καθόλου πως έχει η διαδιακασία, ήθελα να σε ρωτήσω αν σου επιστρέφουν όλο το ποσό ή κάποια αποζημίωση;;

Σε ποιά τράπεζα;;

Αμφισβήτηση συναλλαγής σημαίνει ότι σου επιστρέφουν όλο το ποσό που έχεις δώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την Eurobank μου απάντησαν ότι μπορώ να κάνω αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής συμπληρώνοντας τη φόρμα https://www.eurobank.gr/el/suxnes-erotiseis-amesi-boitheia?qid=169647E83DB748A3BA6A471E82DB0E23 και αποστέλλοντας την στο [email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες να διευκρινίσω ότι την ομάδα την φτιάξαμε άτομα που βρεθήκαμε την Δευτέρα στο μαγαζί και το βρήκαμε κλειστό.Οποιος είχε αίσιο τέλος αποχώρησε από την ομάδα στο τέλος όπως έκανα και εγώ.Δε μπορώ πλέον να βάλω άτομα εκεί μέσα οπότε μη μου στέλνετε pm να σας προσθέσω.Ζητηστε από εδώ μέσα να σας βάλει κάποιος μιας και σίγουρα θα παρακολουθεί κάποιος που είναι ακόμα στην ομάδα.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, AnastasiouD1982 είπε

Σου ειπαν αν θα παρεις σιγουρα τα λεφτα σου κ ποσο καιρο θα παρει?

Αν κάνεις αμφισβήτηση 100% τα χρήματα θα μπουν στην κάρτα με αντιλογισμό. Μπορεί να πάρει από 30-60 μέρες ανάλογα το case. Είναι δεδομένο ότι θα τα πάρεις δεν διαπραγματεύεται και αυτό είναι η μεγαλύτερη ασφάλεια που έχουν και οι συναλλαγές με κάρτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
20 λεπτά πριν, greymarmita είπε

Από την Eurobank μου απάντησαν ότι μπορώ να κάνω αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής συμπληρώνοντας τη φόρμα https://www.eurobank.gr/el/suxnes-erotiseis-amesi-boitheia?qid=169647E83DB748A3BA6A471E82DB0E23 και αποστέλλοντας την στο [email protected]

Όπως είπε άλλος φίλος δεν είναι υπηρεσία τράπεζας ή δυνατότητα

Είναι υπηρεσία της VISA / MASTERCARD αν η οποιαδήποτε τράπεζα αρνηθεί να προχωρήσει στην αμφισβήτηση της συναλλαγής θα έχει σοβαρό πρόβλημα αν το αναφέρεις στους πιο πάνω οργανισμούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην Alpha Bank. H εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση (τηλεφωνική και διαδικτυακή) ήταν άψογη και αναμένουμε τα αποτελέσματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Ηθελα πραγματικα να ηξερα, τι ειδους τυποι ειναι αυτοι που πληρωνουν 700€ για κινητο με αναμονη 4-10-30 εργασιμες και καταθεση σε λογαριασμο και οχι ας πουμε 750 για να το παρουν απο καταστημα με αμεση παραδοση. Ενημερωτικα, οσοι εχετε κανει αγορες με απευθειας καταθεση σε λογ/μο, ξεχαστε τα χρηματα σας. Καμμια τραπεζα δεν θα σας τα δωσει πισω.

Σε ευχαριστω πολυ θα παρω τηλεφωνο την τραπεζα. πηρα τηλ στο κινητο που εδωσε καποιος και μου απαντησε ενας κυριος οτι η αλφα μπανκ ξεκινησε τη διαδιακασια επιστροφης χρηματων, με καθυσηχασε οτι ηταν μια στραβη και τα λεφτα θα επιστραφουν κ στο τελος θα αποδειχθει οτι ειχε δικιο. τι να πω, το σταθερο τους συνεχως κατηλλειμενο. με προβληματιζει να απαντανε τηλεφωνα και να διαβεβαιωνουν οτι το ποσο θα επιστραφει με τοση σιγουρια. ας ενημερωσει καποιος οτι σημερα του μπηκαν λεφτα? ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Ioannix είπε

Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην Alpha Bank. H εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση (τηλεφωνική και διαδικτυακή) ήταν άψογη και αναμένουμε τα αποτελέσματα. 

επειδή με ενδιαφέρει λόγω του ότι κι εγώ μέσω alpha πλήρωσα, μπορείς να μου πείς πως την έκανες διαδικτυακά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dkoroneos είπε

η Πειραιώς μου έκανε την αμφισβήτηση τηλεφωνικά και με email τα αποδεικτικά. Αν μπουν μου είπε να κάνω ακύρωση αμφισβήτησης...

Εγώ έκανα τηλεφωνικά τη Δευτέρα στη Πειραιώς, αλλά δε μου ζήτησαν τίποτα άλλο.. Μόνο κάτι ερωτήσεις μου έκαναν. Και μου είπαν και έμενα αν πιστωθούν απο το  μαγαζί να κάνω και εγω ακύρωση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...