Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα. Σε έναν από τους δύο γνωστούς μου που έχουν παραγγείλει από το συγκεκριμένο μαγαζί έχουν στείλει με speedex απο χθες κάτι. Μόλις έρθει θα σας ενημερώσω με φωτογραφίες και τα πάντα. Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι του στείλανε. Ο άλλος είναι στην αναμονή για τα χρήματα του όπως εσείς με συνεχείς απαντήσεις ότι του έχουν κάνει επιστροφή από την Παρασκευή. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παιδιά θα παω τωρα στην τράπεζα για την αμφισβήτηση συναλλαγής. Πρεπει να εχω μαζι μου εκτυπωμένα και ολα τα μειλς που εχουν σταλεί μεταξύ μου και της mobilepoint ;; Όποιος εχει κανει αμφισβήτηση απο κατάστημα τραπεζης ας μου απαντήσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mpampisaloniki είπε

Βρήκα κάποιον Γιώργο Μ...του Ι από Γλυφάδα με το ιδιο όνομα στον χρυσό οδηγό ,αλλά μπορεί να είναι και σύμπτωση η κάποια συγγένεια.

Σε κάποιο προηγούμενο post είχαν πει οτι το επίθετο του κυρ Γιώργου είναι Αλεξόπουλος. Σήμερα βλέπω οτι έχει διαγράψει και την φωτογραφία που είχε μέχρι χθες στο Viber

Στην εφαρμογή WatsApp υπάρχει ακόμα η φωτογραφία του

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν μόλις μίλησα με τράπεζα μου είπε ότι δεν έχει δεί κάποια κίνηση από πλευράς της επιχείρησης (δε ξέρω γιατί η κοπέλα χτες μου είπε ότι βλέπει κάποιο αίτημα για επιστροφή). Τους έχω στείλει με email το word που μου έστειλαν και αναμένω νέα.. Όσον αφορά την αμφισβήτηση συναλλαγής μου ανέφερε ότι ακόμα και 6 μήνες μετά να γίνει δεν υπάρχει κάποιο θέμα να χάσει κάποιος τα χρήματά του. Μάλλον οι ελπίδες ότι ο κυρ Γιώργης και η κυρα Σοφία επιστρέφουν λεφτά, πάνε πάτο :P

Επεξ/σία από tartaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/5/2020 στις 8:31 ΠΜ, N3M3SiS είπε

Ηθελα πραγματικα να ηξερα, τι ειδους τυποι ειναι αυτοι που πληρωνουν 700€ για κινητο με αναμονη 4-10-30 εργασιμες και καταθεση σε λογαριασμο και οχι ας πουμε 750 για να το παρουν απο καταστημα με αμεση παραδοση. Ενημερωτικα, οσοι εχετε κανει αγορες με απευθειας καταθεση σε λογ/μο, ξεχαστε τα χρηματα σας. Καμμια τραπεζα δεν θα σας τα δωσει πισω.

 

2 λεπτά πριν, tartaki είπε

 

 

 

 

Επεξ/σία από Pinelopilag
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tartaki είπε

Λοιπόν μόλις μίλησα με τράπεζα μου είπε ότι δεν έχει δεί κάποια κίνηση από πλευράς της επιχείρησης (δε ξέρω γιατί η κοπέλα χτες μου είπε ότι βλέπει κάποιο αίτημα για επιστροφή). Τους έχω στείλει με email το word που μου έστειλαν και αναμένω νέα.. Όσον αφορά την αμφισβήτηση συναλλαγής μου ανέφερε ότι ακόμα και 6 μήνες μετά να γίνει δεν υπάρχει κάποιο θέμα να χάσει κάποιος τα χρήματά του. Μάλλον οι ελπίδες ότι ο κυρ Γιώργης και η κυρα Σοφία επιστρέφουν λεφτά, πάνε πάτο :P

Τι τραπεζα εχεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Pinelopilag είπε

Μολις μου εστειλαν αυτο, πραγματικα ειναι οτι να ναι, μεχρι το πρωι μου ελεγαν θα επιστραφουν τα χρηματα

Καλημέρα σας,

Από την στιγμή που επιβεβαιώνεται η παραγγελία σας 4-7 εργάσιμες μέρες θα χρειαστούμε να το παραλάβουμε εμείς και 1-2 μέρες να σας το παραδώσει η ACS Courier.

Λόγω της κατάστασης που επικρατεί αργούν λίγο οι  παραλαβές και οι παραδόσεις από την μεταφορική εταιρεία λόγω της πανδημίας

Για οτιδήποτε χρειαστείτε είμαστε πάντοτε στην διάθεσή σας.

Ευχαριστούμε πολύ,

Με εκτίμηση

Νομίζω πως απλά πατάνε random τυποποιημένα μηνυματα

16 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Τι τραπεζα εχεις?

 

Επεξ/σία από tartaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους σας. Μόλις εκανα εγγραφή εδώ για να ενημερώνομαι και ίσως αν μπορέσω να βοηθήσω. Εγώ πλήρωσα για φορητό υπολογιστή μέσω μεταφοράς στον λογαριασμό Eurobank της Μαρσελου. Έχω κάνει αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή και αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα όπου πληροφορήθηκα πως είμαι ένα από τα πολλά περιστατικά αμφισβήτησης με το συγκεκριμένο κατάστημα. Μου είπαν ότι όσοι περισσότεροι κάνουμε αμφισβήτηση τόσο πιο γρήγορα θα βγάλουμε άκρη. Έστειλα φυσικά μέηλ και σε αυτούς και μου απάντησαν να τους στείλω το IBAN και την τράπεζα στο [email protected] και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα εντός τεσσάρων εργάσιμων δηλαδή μέχρι την επόμενη Τετάρτη. Άντε να δούμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Vagk_03 είπε

Παιδιά θα παω τωρα στην τράπεζα για την αμφισβήτηση συναλλαγής. Πρεπει να εχω μαζι μου εκτυπωμένα και ολα τα μειλς που εχουν σταλεί μεταξύ μου και της mobilepoint ;; Όποιος εχει κανει αμφισβήτηση απο κατάστημα τραπεζης ας μου απαντήσει. 

Ναι, ή εκτυπωμενη όλη η αλληλογραφία και τα παραστατικά πληρωμής ή προώθηση απευθείας στο μέηλ του υπαλλήλου που θα χειριστεί το θέμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, manos11i είπε

το ιδιο μου ειπαν και σε μενα απο τα κεντρικα. 

Νομίζω πως ήθελαν να μας "ξεφορτωθούν". Πήγα σήμερα σε άλλο υποκατάστημα της Εθνικής και έκανα αμφισβήτηση. Είπαν ότι καλό είναι να γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Heorgiampou είπε

Το αίτημα ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων πως γίνεται ; Ευχαριστώ 

Πηγαίνετε όσο πιο άμεσα μπορείτε στην τράπεζα με όλη την αλληλογραφία και τα παραστατικά πληρωμής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Agrovas είπε

Καλησπέρα σε όλους σας. Μόλις εκανα εγγραφή εδώ για να ενημερώνομαι και ίσως αν μπορέσω να βοηθήσω. Εγώ πλήρωσα για φορητό υπολογιστή μέσω μεταφοράς στον λογαριασμό Eurobank της Μαρσελου. Έχω κάνει αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή και αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα όπου πληροφορήθηκα πως είμαι ένα από τα πολλά περιστατικά αμφισβήτησης με το συγκεκριμένο κατάστημα. Μου είπαν ότι όσοι περισσότεροι κάνουμε αμφισβήτηση τόσο πιο γρήγορα θα βγάλουμε άκρη. Έστειλα φυσικά μέηλ και σε αυτούς και μου απάντησαν να τους στείλω το IBAN και την τράπεζα στο [email protected] και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα εντός τεσσάρων εργάσιμων δηλαδή μέχρι την επόμενη Τετάρτη. Άντε να δούμε...

Αγορα με καρτα εκανες φιλε η εκανες καταθεση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...