Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, PoliospA είπε

σε ένα κατάστημα με (POS) όταν περνάς μια κάρτα περνά σε κατάσταση επεξεργασίας σε κατάσταση κανονικής χρέωσής περνά μετά που ο έμπορος στείλει το συνολικό πακέτο ημέρας (και μόνο τότε θα πιστωθούν και τα χρήματα στο λογαριασμό του)   συνήθως πριν κλείσει το βράδυ κάποιοι όμως το κάνουν μια φορά την εβδομάδα η διαφορά είναι ότι όταν είναι σε κατάσταση επεξεργασίας μπορεί να ακυρώσει την συναλλαγή να προσθέσει φιλοδώρημα (για τα εστιατόρια) κλπ χωρίς να χρειαστεί έχτρα συναλλαγή , αν έχει στείλει πακέτο τότε θα χρειαστεί ξεχωριστή συναλλαγή δηλαδή στην  πρώτη περίπτωση  απλά ακυρώνει τη συναλλαγή στην δεύτερη θα πρέπει να σου πιστώσει το ίδιο ποσό προς την κάρτα σου

ελπίζω να τα λέω καλά και να έγινα κατανοητός

Στην περίπτωση των περισσότερων όμως η συναλλαγή έχει εκτελεστεί κανονικά. Οπότε κάνουμε κανονικά αίτημα αμφισβήτησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, diamand είπε

Όχι, για καρτες μόνο ένας είπε ότι είδε ότι περασε η κίνηση στην cardlink, έστειλε ένα σκρηνσοτ ότι είναι καθοδόν...

Στην cardlink το επιβεβαίωσα και εγώ τηλεφωνικά ότι υπάρχει η εντολή (στην αρχή που απαντάγανε). Το επιβεβαίωσε και ένα ακόμα μέλος με screenshot επειδή είχε γνωστό της φίλο εκεί.

Το θέμα είναι ότι αν δεν έχει λεφτά στον λογαριασμό του οι εντολές από την cardlink δεν θα μπορούν να εκτελεστούν ακόμα και valid που είναι...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Μαλιστα οποτε ειμαστε εδω μεσα καμια 50 αρια ατομα που γραφουν ειτε παρακολουθουν τις εξελιξεις , ο καθενας με διαφορετικη τραπεζα και κανενας μα κανενας δεν τα εχει παρει ακομα ειτε εγινε η επιστροφη 8/05 ειτε 9/05. Αντε πες οτι η εθνικη αργει απο οσο εχω ακουσει αλλα οοολεςςς; Ολες και σε ολους;; 

Ο κυρ Γιωργης να δουμε τι θα λεει αυριο. Που ακομα καθομαστε και συζηταμε μαζι του..

Και αν τον λένε Γιώργο? 

Τον έχει δει κανείς live και να του έχει μιλήσει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ViveCuervo12 είπε

Στην περίπτωση των περισσότερων όμως η συναλλαγή έχει εκτελεστεί κανονικά. Οπότε κάνουμε κανονικά αίτημα αμφισβήτησης. 

Σωστα

Η τράπεζα μου είπε ότι αν δεν στείλει το πακέτο σε 15 ημέρες η συναλλαγή αυτόματα ακυρώνετε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dkoroneos είπε

Στην cardlink το επιβεβαίωσα και εγώ τηλεφωνικά ότι υπάρχει η εντολή (στην αρχή που απαντάγανε). Το επιβεβαίωσε και ένα ακόμα μέλος με screenshot επειδή είχε γνωστό της φίλο εκεί.

Το θέμα είναι ότι αν δεν έχει λεφτά στον λογαριασμό του οι εντολές από την cardlink δεν θα μπορούν να εκτελεστούν ακόμα και valid που είναι...

Σωστός

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ikaros_650 είπε

Και αν τον λένε Γιώργο? 

Τον έχει δει κανείς live και να του έχει μιλήσει? 

Οπως και να το λενε δεν ειναι αυτο το προβλημα μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά σας. Παθών και εγώ. Μεταφορά από λογαριασμό στην εθνική από τις 30/03. Εμένα δεν μου έχουν απαντήσει σε κανένα μέιλ μετά τις 29/04 και από την Δευτέρα που τους έχω στείλει για ακύρωση παραγγελίας δεν απαντούν. Πήγα σήμερα στην εθνική και μου είπαν να κάνω αίτηση σαν αμφισβητηση(γιατί αν γίνει μεταφορά από λογαριασμό αμφισβήτηση συναλλαγής δεν μπορεί να γίνει) με όλα αυτά που συνέβησαν προς τα κεντρικά της εθνικής. Αλλά η υπάλληλος μου είπε ότι μπορεί να διαρκέσει η εξέταση του θέματος έως και 5 μηνες. Πήρα και στο συνηγόρο του καταναλωτή δεν απαντούν και τους έστειλα μέιλ με το αίτημα μου. Θα ξεκινήσω τις διαδικασίες και για μήνυση. Απλά τώρα που δεν μου έχει απαντήσει η εταιρία σε τίποτα τι μπορώ να κάνω αφού μόνο αυτή μπορεί να δώσει εντολή για επιστροφή;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Cwctas27 είπε

Γειά σας. Παθών και εγώ. Μεταφορά από λογαριασμό στην εθνική από τις 30/03. Εμένα δεν μου έχουν απαντήσει σε κανένα μέιλ μετά τις 29/04 και από την Δευτέρα που τους έχω στείλει για ακύρωση παραγγελίας δεν απαντούν. Πήγα σήμερα στην εθνική και μου είπαν να κάνω αίτηση σαν αμφισβητηση(γιατί αν γίνει μεταφορά από λογαριασμό αμφισβήτηση συναλλαγής δεν μπορεί να γίνει) με όλα αυτά που συνέβησαν προς τα κεντρικά της εθνικής. Αλλά η υπάλληλος μου είπε ότι μπορεί να διαρκέσει η εξέταση του θέματος έως και 5 μηνες. Πήρα και στο συνηγόρο του καταναλωτή δεν απαντούν και τους έστειλα μέιλ με το αίτημα μου. Θα ξεκινήσω τις διαδικασίες και για μήνυση. Απλά τώρα που δεν μου έχει απαντήσει η εταιρία σε τίποτα τι μπορώ να κάνω αφού μόνο αυτή μπορεί να δώσει εντολή για επιστροφή;; 

Ψαξε στο tread το τηλεφωνο του τυπου και παρτον τηλ. κι αν δεν το σηκωσει, στειλ του μηνυμα και πες του οτι θα κινηθεις νομικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 
 
Παιδιά εγώ πήρα τηλέφωνο να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής γιατί ήδη έχουν περάσει 45 ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας και δεν με άφησαν να την κάνω γιατί λέει πρέπει να περιμένω για να σιγουρευτούν ότι δεν θα εμφανιστεί κάποια επιστροφή. Τους είπα ότι ήδη έχουν περάσει 4 εργάσιμες και η απάντηση ήταν ότι μπορεί να πάρει και παραπάνω. Τους ρώτησα αν υπάρχει έστω το αίτημα και μου είπαν ότι δεν τους έχει φτάσει ακόμα κανένα αίτημα και είμαι σε φάση αφού δεν έχει έρθει καν το αίτημα τι να κάτσω να περιμένω;
Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω ήδη έχω στείλει στον συνήγορο του καταναλωτή.
Πάντως μου είπαν τουλάχιστον από την Εθνική ότι μπορώ να κάνω όντως αμφισβήτηση ακόμα και μετά από τόσο διάστημα αλλά για να την κάνουν πρέπει να περιμένω μέχρι τις 20 Μαΐου για να σιγουρευτούν. Εγώ μέχρι τότε τι θα κάνω;
 
 
 
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσοι έχουμε πληρώσει με κάρτα θα τα πάρουμε πίσω σίγουρα  δεν είναι πρώτη φορά μεγάλες εταιρίες VISA MASTER δεν γίνονται αυτά θα πάρει χρόνο

τώρα για τα εμβάσματα δεν γνωρίζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, PoliospA είπε

όσοι έχουμε πληρώσει με κάρτα θα τα πάρουμε πίσω σίγουρα  δεν είναι πρώτη φορά μεγάλες εταιρίες VISA MASTER δεν γίνονται αυτά θα πάρει χρόνο

τώρα για τα εμβάσματα δεν γνωρίζω

Εμενα αυτος στην τραπεζα 70/30 μου ειπε ειναι οι πιθανοτητες. Και μαλλον εννοουσε μονο στην περιπτωση που ο λογαριασμος να εχει λεφτα. Αλλιως δεν μπορουν κανουν κατι , ετσι μου ειπε. Βεβαια απο οτι διαβαζω εδω αυτο ειναι ψεματα. Τωρα τι να πω , ουτως η αλλως αυτο θελει μηνες..Οποτε ειδωμεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως εχω στειλει απειρα email στα μονα που απαντησαν ηταν για να ζητήσουν iban και σε ενα αλλο οτι ακυρωσαν την παραγγελια και οτι θα παρω αμεσα τα λεφτα και θα στειλουν και αποδεικτικο αλλα κανεις δεν εστειλε email για ακυρωση ουτε αποδεικτικο και μαλιστα μπαινοντας στο τοτε μειλ επιβεβαίωσης παραγγελιας λεει processed δεν λεει οτι ακυρωθηκε παρολο που μου είπαν οτι ακυρωσαν. Εχω στειλει παρα πολλα μειλ απο χθες αλλα καμια απαντηση. Εγω ειμαι απο τους τελειως άτυχους που μετεφερα λεφτα σρο λογαριασμο της κυριας αυτης... εχω ομως τα αποδεικτικα! Ουτε αυτος ο αριθμος απανταει. Ειναι τερμα περιεργο που δεν εχει βγει καποιος υπευθυνα μετα απο τον χαμο που εχει γινει να δηλωσει κατι. Και οταν εχεις ως μοναδικο μεσο επικοινωνιας το μειλ, απαντας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση ακαδημαϊκή? Εάν σας έλεγαν ότι αυτός ο Γιώργος ή τέλος πάντων όπως τον λένε και αυτή η  ΜΑΡΣΕΛΟΥ μένουν στην διεύθυνση αυτή τι θα κάνατε.?Είμαι περίεργος να μάθω? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, pauseeffect είπε
 
 
Παιδιά εγώ πήρα τηλέφωνο να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής γιατί ήδη έχουν περάσει 45 ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας και δεν με άφησαν να την κάνω γιατί λέει πρέπει να περιμένω για να σιγουρευτούν ότι δεν θα εμφανιστεί κάποια επιστροφή. Τους είπα ότι ήδη έχουν περάσει 4 εργάσιμες και η απάντηση ήταν ότι μπορεί να πάρει και παραπάνω. Τους ρώτησα αν υπάρχει έστω το αίτημα και μου είπαν ότι δεν τους έχει φτάσει ακόμα κανένα αίτημα και είμαι σε φάση αφού δεν έχει έρθει καν το αίτημα τι να κάτσω να περιμένω;
Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω ήδη έχω στείλει στον συνήγορο του καταναλωτή.
Πάντως μου είπαν τουλάχιστον από την Εθνική ότι μπορώ να κάνω όντως αμφισβήτηση ακόμα και μετά από τόσο διάστημα αλλά για να την κάνουν πρέπει να περιμένω μέχρι τις 20 Μαΐου για να σιγουρευτούν. Εγώ μέχρι τότε τι θα κάνω;
 
 
 
 

Πήγαινε σε άλλο υποκατάστημα. Κι εμένα τα ίδια μου έλεγαν, πήγα σε άλλο και με εξυπηρέτησαν. Μην περιμένεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...