Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

όλες οι ελληνικές τράπεζες που έχουν το σήμα VISA ή MASTERCARD στις χρεωστικές/πιστωτικές τους κάρτες είναι υποχρεωμένες να δεχτούν το αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής που θα κάνει ο πελάτης τους καθώς αν αρνηθούν και ο πελάτης στείλει email στους παραπάνω οργανισμούς τότε θα έχουν σοβαρό πρόβλημα...

Μακάρι!!! Εγω απλα σας λέω τι μου ειπαν προχθές που εκανα την αμφισβήτηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Ποιον ιδιοκτήτη; 

Δεν ξέρω αν είναι ιδιοκτήτης η υπεύθυνος, πάντως ήταν κάποιος του οποίου το τηλέφωνο μου το παραχώρησε ένας συμφορουμίτης από εδώ που είχε επικοινωνήσει μαζί τους μέσω viber (και είχε παραθέσει και screenshots)

Επεξ/σία από jkbm
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, mariaarampatzi είπε

Σου έδωσε κάποιο αποδεικτικό ότι έκανες αμφισβήτηση; γιατι εμένα δεν μου έδωσε κάτι.

Οχι οχι δεν μου έδωσε καποιο αποδεικτικό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχει τραβιξει τοσο πολυ το ολο θεμα, ο ανθρωπος ειπε μεχρι παρασκευη. Αμα δεν γινει κατι μεχρι τοτε, ναι βεβαιως και να γινει ο ολος ο ντορος. Σε αντιθεση ομως με την περιπτωση του a-mobiles που το παρακολουθησα το θεμα, ο ανθρωπος και γενικα η ομαδα του προσπαθουν να επικοινωνουν. Η αληθεια ειναι ομως οτι για ενα μικρο μαγαζι που με το ζορι να απασχολει το πολυ 5 ατομα ειναι πολυ δυσκολο να απαντανε σε τοσα πολλα μεηλ που σιγουρα τους εχετε σπαμαρει. Το μαγαζι ειναι απο το 2017 και θελω να πιστευω οτι ειναι μια απλη μικρη οικογενειακη επιχειρηση γιαυτο και ειναι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ σε σχεση με το a-mobiles που ηταν του 2019 και ΙΚΕ!! Επισης οι τιμες πιστευω οτι ειναι 20-30€ πιο χαμηλες για τον λογο αυτον, το οτι δεν εχουν πολλα παγια αξοδα και μισθους να πληρωσουν. Εγω εχω κανει παραγγελια #265ΧΧ την οποια δεν μου εχουν ακυρωσει και μου την βγαζει ακομα processed. Ειναι ενα ipad mini διαθεσιμο σε 4-10 εργασιμες. Εκοψα και τιμολογιο πολυ ανετα και υπηρχε αμεση επικοινωνια για ολα. Τωρα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορουν να ανταπεξελθουν στην ζητηση και στις παραγγελιες γιαυτο και εχει προβει και στις επιστροφες χρηματων. Τωρα αν φαινονται η οχι ειναι και θεμα της εκαστοτε τραπεζας. Κακο ομως δεν ειναι να κανει ο καθε ενας απο εμας μια αμφισβητηση και ας ερθει το προιον την ακυρωνετε την αμφισβητηση.  Και για τις αξιολογησεις του google εμενα μου φαινεται πολυ λογικο αμα δυσφυμιζαν την επιχειρηση μου να διαγραφω αβασημα σχολια.
Και πειτε τωρα οτι ειμαι ψευτικος λογαριασμος με 16 αξιολογησεις. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ikaros_650 είπε

Σιγά μην γίνω και ντετέκτιβ.... άσε τις μπούρδες και μην παραπλανεις τον κόσμο 

Ανέβασε όντως και φωτογραφίες και απόδειξη. Το είδα κι εγώ. Και υπάρχουν όντως κάποιοι λίγοι που έχουν παραλάβει.

Από κει και πέρα δεν είναι πολλές οι περιπτώσεις που έχουν παραλάβει ή έχουν επιστραφεί τα λεφτά τους και εφόσον από κάρτες δεν έχουμε τίποτα ακόμα προφανώς πρέπει να κάνουμε αμφισβήτηση όλοι μπας και ξεμπερδέψουμε ποτέ. Μακάρι να λέει αλήθεια, μακάρι να επιστραφούν τα λεφτά σε όλους, αλλά δε μπορούμε να βασιζόμαστε στα λεγόμενα του όποιου κύριου Γιώργου. Στην τελική αν τα επιστρέψει η αμφισβήτηση ακυρώνεται, αλλά ας είμαστε κάπως καλυμμένοι στο ενδιάμεσο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πρίν από λίγο έκανα ένα ακαδημαϊκό ερώτημα και δεν μου έχει απαντήσει κανένας.. Γιαυτό και το ξανά κάνω: Εάν κάποιος σας έλεγε που μένει αυτός ο Γιώργος (εάν τον λένε έτσι λέω εγώ τώρα ) και αυτή η ΜΑΡΣΕΛΟΥ Σοφία τι θα κάνατε??? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ikaros_650 είπε

Σιγά μην γίνω και ντετέκτιβ.... άσε τις μπούρδες και μην παραπλανεις τον κόσμο 

Άμα δε θες να γίνεις ντεντέκτιβ κάνε μας τη χάρη.Αν εσύ  φοβάσαι ότι έχεις χάσει λεφτά και δε μπαίνεις στον κόπο να ψάξεις το τοπικ, μάλλον δεν έχεις σχεση με το θέμα.Εχω ανεβάσει τα πάντα στην ομάδα όπως και εδώ μέσα.Αν νομίζεις ότι θα κάθομαι στον κάθε τυχάρπαστο σα του λόγου σου να ανεβάζω από την αρχη τα πάντα, μάλλον είσαι γελασμενος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Καταρχας δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχει τραβιξει τοσο πολυ το ολο θεμα, ο ανθρωπος ειπε μεχρι παρασκευη. Αμα δεν γινει κατι μεχρι τοτε, ναι βεβαιως και να γινει ο ολος ο ντορος. Σε αντιθεση ομως με την περιπτωση του a-mobiles που το παρακολουθησα το θεμα, ο ανθρωπος και γενικα η ομαδα του προσπαθουν να επικοινωνουν. Η αληθεια ειναι ομως οτι για ενα μικρο μαγαζι που με το ζορι να απασχολει το πολυ 5 ατομα ειναι πολυ δυσκολο να απαντανε σε τοσα πολλα μεηλ που σιγουρα τους εχετε σπαμαρει. Το μαγαζι ειναι απο το 2017 και θελω να πιστευω οτι ειναι μια απλη μικρη οικογενειακη επιχειρηση γιαυτο και ειναι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ σε σχεση με το a-mobiles που ηταν του 2019 και ΙΚΕ!! Επισης οι τιμες πιστευω οτι ειναι 20-30€ πιο χαμηλες για τον λογο αυτον, το οτι δεν εχουν πολλα παγια αξοδα και μισθους να πληρωσουν. Εγω εχω κανει παραγγελια #265ΧΧ την οποια δεν μου εχουν ακυρωσει και μου την βγαζει ακομα processed. Ειναι ενα ipad mini διαθεσιμο σε 4-10 εργασιμες. Εκοψα και τιμολογιο πολυ ανετα και υπηρχε αμεση επικοινωνια για ολα. Τωρα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορουν να ανταπεξελθουν στην ζητηση και στις παραγγελιες γιαυτο και εχει προβει και στις επιστροφες χρηματων. Τωρα αν φαινονται η οχι ειναι και θεμα της εκαστοτε τραπεζας. Κακο ομως δεν ειναι να κανει ο καθε ενας απο εμας μια αμφισβητηση και ας ερθει το προιον την ακυρωνετε την αμφισβητηση.  Και για τις αξιολογησεις του google εμενα μου φαινεται πολυ λογικο αμα δυσφυμιζαν την επιχειρηση μου να διαγραφω αβασημα σχολια.
Και πειτε τωρα οτι ειμαι ψευτικος λογαριασμος με 16 αξιολογησεις. 

Κ η δικη μου παραγγελια ακομα processed δειχνει, ομως μου εστειλαν το μειλ ακύρωσης που εστειλαν σε ολους. Το θεμα εχει παρει έκταση γιατι απαντανε μνμτα copy/paste, ρωτας κατι κ δεν απαντανε καθολου. Μηδεν επαγγελματισμός κ δεν εχει σημασια εαν ειναι μικρο ή μεγαλο μαγαζι, τα λεφτα τους τα πηραν παντως. Επιπλέον το αποδεικτικό επιστροφής που εστειλαν ειναι για γελια, δεν ειναι ουτε καν επισημο εγγραφοέγγραφο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Παιδια καλησπερα.. ειμαι νεος και εχω σοβαρο θεμα με την κωλοεταιρια αυτη.. ποια ειναι η ομαδα φβ να μπω και ν μιλαω μ οσους εχουν προβλημα διοτι ολο αυτο μ εχει κουρασει ψυχολογικα.. εχω κανει καταγγελειες παντου κ αμφισβητηση συναλλαγης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Pinelopilag είπε

Κ η δικη μου παραγγελια ακομα processed δειχνει, ομως μου εστειλαν το μειλ ακύρωσης που εστειλαν σε ολους. Το θεμα εχει παρει έκταση γιατι απαντανε μνμτα copy/paste, ρωτας κατι κ δεν απαντανε καθολου. Μηδεν επαγγελματισμός κ δεν εχει σημασια εαν ειναι μικρο ή μεγαλο μαγαζι, τα λεφτα τους τα πηραν παντως. Επιπλέον το αποδεικτικό επιστροφής που εστειλαν ειναι για γελια, δεν ειναι ουτε καν επισημο εγγραφοέγγραφο

Απο οτι καταλαβα εγω ειναι το αποδεικτικο απο το συστημα που εχουν στο σιτε. οι επιστροφες χρηματων ειναι λογικα ενα θεμα του λογιστηριου. Εμενα δεν εχει ερθει καποιο μεηλ ακυρωσης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jojoiop είπε

Καταρχας δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχει τραβιξει τοσο πολυ το ολο θεμα, ο ανθρωπος ειπε μεχρι παρασκευη. Αμα δεν γινει κατι μεχρι τοτε, ναι βεβαιως και να γινει ο ολος ο ντορος. Σε αντιθεση ομως με την περιπτωση του a-mobiles που το παρακολουθησα το θεμα, ο ανθρωπος και γενικα η ομαδα του προσπαθουν να επικοινωνουν. Η αληθεια ειναι ομως οτι για ενα μικρο μαγαζι που με το ζορι να απασχολει το πολυ 5 ατομα ειναι πολυ δυσκολο να απαντανε σε τοσα πολλα μεηλ που σιγουρα τους εχετε σπαμαρει. Το μαγαζι ειναι απο το 2017 και θελω να πιστευω οτι ειναι μια απλη μικρη οικογενειακη επιχειρηση γιαυτο και ειναι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ σε σχεση με το a-mobiles που ηταν του 2019 και ΙΚΕ!! Επισης οι τιμες πιστευω οτι ειναι 20-30€ πιο χαμηλες για τον λογο αυτον, το οτι δεν εχουν πολλα παγια αξοδα και μισθους να πληρωσουν. Εγω εχω κανει παραγγελια #265ΧΧ την οποια δεν μου εχουν ακυρωσει και μου την βγαζει ακομα processed. Ειναι ενα ipad mini διαθεσιμο σε 4-10 εργασιμες. Εκοψα και τιμολογιο πολυ ανετα και υπηρχε αμεση επικοινωνια για ολα. Τωρα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορουν να ανταπεξελθουν στην ζητηση και στις παραγγελιες γιαυτο και εχει προβει και στις επιστροφες χρηματων. Τωρα αν φαινονται η οχι ειναι και θεμα της εκαστοτε τραπεζας. Κακο ομως δεν ειναι να κανει ο καθε ενας απο εμας μια αμφισβητηση και ας ερθει το προιον την ακυρωνετε την αμφισβητηση.  Και για τις αξιολογησεις του google εμενα μου φαινεται πολυ λογικο αμα δυσφυμιζαν την επιχειρηση μου να διαγραφω αβασημα σχολια.
Και πειτε τωρα οτι ειμαι ψευτικος λογαριασμος με 16 αξιολογησεις. 

Αφενός, το οτι σπαμμάρονται email δείχνει οτι μάλλον εχει γινει μια διαχειρηση των πραγματων την οποια δε θα την ελεγα δυσφημηση αλλα πραγματικοτητα... Δε νομιζω οτι ολοι εδω ειναι παρανοικοι και οι ιδιοκτητες οι νορμαλ που, κανανε πεμπτη κ παρασκευη επιστροφη χρηματων και ενημερωσαν τη δευτερα οτι "παιδια ολες οι παραγγελειες ακυρο". Επίσης δε γινεται να μην ανησυχει ο καθενας απο τη στιγμη που δν ειναι οτι εγιναν μερικες ακυρωσεις αλλα χιλιαδες απ οσο βλεπω τα νουμερα...
Επομένως μη λεμε οτι οι κριτικες με 1 αστερακι δν ειναι αντιπροσωπευτικες... Αν ηταν κομπλε ας ειχε περισσοτερες με 5 αστερακια παρα με 1. 

Επειτα, οσον αφορα τις τραπεζες, ποτε μου δν ειχα παραπονο απο επιστροφες και τα σχετικα. Και εχω κανει και εγω και το συγγενικο μου περιβαλλον μερικες. Απο μαγαζι στην κινα σε 5 μερες φανηκαν τα λεφτα... και μιλαμε για περισσοτερες μερες.. (για οσους η ακυρωση εγινε 8/5 τουλαχιστον)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ikaros_650 είπε

Εγώ πρίν από λίγο έκανα ένα ακαδημαϊκό ερώτημα και δεν μου έχει απαντήσει κανένας.. Γιαυτό και το ξανά κάνω: Εάν κάποιος σας έλεγε που μένει αυτός ο Γιώργος (εάν τον λένε έτσι λέω εγώ τώρα ) και αυτή η ΜΑΡΣΕΛΟΥ Σοφία τι θα κάνατε??? 

Θα πηγαινα να τους χτυπαω τα κουδουνια να μου δωσουν τα λεφτα στο χερι, με εχουν εκνσυρισει απιστευτα. Αγόρασα iPhone και το κινητο το χρειαζομαι άμεσα, δεν εχω χρηματα να διαθέσω αυτη τη στιγμη για αλλο τετοιο προφανως λογω του μεγάλου κόστους. Επιπλέον τους εμπιστεύτηκαν κ αποδείχθηκαν απατεώνες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύριοι δεν ξερω πως και γιατι και τι συμβαινει με το συγκεκριμενο καταστημα αλλα μόλις μου επεστράφησαν τα χρήματα περί τα 2400€. Τα είδα στον λογαριασμό μου. Και για όποιον έχει απορία για την ορθότητα αυτων που λεω να δει από πότε είμαι μέλος και τι αξιλογήσεις έχω. Ελπίζω να πανε όλα καλά για όλους σας!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...