Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Απο οτι καταλαβα εγω ειναι το αποδεικτικο απο το συστημα που εχουν στο σιτε. οι επιστροφες χρηματων ειναι λογικα ενα θεμα του λογιστηριου. Εμενα δεν εχει ερθει καποιο μεηλ ακυρωσης

Δες στα σπάμ σου γιατι εμενα ηρθε εκει ενα ξεκαρφωτο email

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, tartaki είπε

Αφενός, το οτι σπαμμάρονται email δείχνει οτι μάλλον εχει γινει μια διαχειρηση των πραγματων την οποια δε θα την ελεγα δυσφημηση αλλα πραγματικοτητα... Δε νομιζω οτι ολοι εδω ειναι παρανοικοι και οι ιδιοκτητες οι νορμαλ που, κανανε πεμπτη κ παρασκευη επιστροφη χρηματων και ενημερωσαν τη δευτερα οτι "παιδια ολες οι παραγγελειες ακυρο". Επίσης δε γινεται να μην ανησυχει ο καθενας απο τη στιγμη που δν ειναι οτι εγιναν μερικες ακυρωσεις αλλα χιλιαδες απ οσο βλεπω τα νουμερα...
Επομένως μη λεμε οτι οι κριτικες με 1 αστερακι δν ειναι αντιπροσωπευτικες... Αν ηταν κομπλε ας ειχε περισσοτερες με 5 αστερακια παρα με 1. 

Επειτα, οσον αφορα τις τραπεζες, ποτε μου δν ειχα παραπονο απο επιστροφες και τα σχετικα. Και εχω κανει και εγω και το συγγενικο μου περιβαλλον μερικες. Απο μαγαζι στην κινα σε 5 μερες φανηκαν τα λεφτα... και μιλαμε για περισσοτερες μερες.. (για οσους η ακυρωση εγινε 8/5 τουλαχιστον)

Ωραια λοιπον αφου εχουν κανει ολοι αμφισβητηση περιμενουμε να δουμε αυτες τις μερες. Ξαναλεω οτι ειναι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ. Και για αυτο με το google ισως εχεις δικιο. Δεν ξερω να πω την αληθεια ειναι πολυ περιεργη η φαση και δεν ξερω αν θα μπορουσα να κοιμηθω το βραδυ αν θα ημουν ο ιδιοκτητης. Μιλαμε για εναν που θελει να εξυπηρετισει τους πελατες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikpol1 είπε

Κύριοι δεν ξερω πως και γιατι και τι συμβαινει με το συγκεκριμενο καταστημα αλλα μόλις μου επεστράφησαν τα χρήματα περί τα 2400€. Τα είδα στον λογαριασμό μου. Και για όποιον έχει απορία για την ορθότητα αυτων που λεω να δει από πότε είμαι μέλος και τι αξιλογήσεις έχω. Ελπίζω να πανε όλα καλά για όλους σας!

Με ποιο τροπο ειχες κανει την πληρωμη; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά έκανες κατάθεση σε κατάστημα 2400 ευρώ; 

Αν είναι άλλη φορά αγόρασε διαμέρισμα μέσω ίντερνετ με κατάθεση 😋😋

Πάλι καλά που τα πήρες πίσω όπως λες... 

Επεξ/σία από stelios18120
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikpol1 είπε

Κύριοι δεν ξερω πως και γιατι και τι συμβαινει με το συγκεκριμενο καταστημα αλλα μόλις μου επεστράφησαν τα χρήματα περί τα 2400€. Τα είδα στον λογαριασμό μου. Και για όποιον έχει απορία για την ορθότητα αυτων που λεω να δει από πότε είμαι μέλος και τι αξιλογήσεις έχω. Ελπίζω να πανε όλα καλά για όλους σας!

Μπραβο, χαιρομαστε παρα πολυ

 

1 λεπτό πριν, Pinelopilag είπε

Δες στα σπάμ σου γιατι εμενα ηρθε εκει ενα ξεκαρφωτο email

Τα κοιταξα και δεν εχει κατι. Τους εστειλα μεηλ ρωτοντας τους για την πορεια της παραγγελιας μου. Βλεπουμε τωρα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με την cardlink επικοινωνισε ο πατερας μου που ειχε γνωστο γιατι εγω χτες που τους πηρα δεν μου δωσαν καμια πληροφορια.Η φορμα που στειλαν οταν τους ειπε το tx id βρηκαν κατευθυαν την συναλλαγη και το refund που εγινε απο το καταστημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Καταρχας δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχει τραβιξει τοσο πολυ το ολο θεμα, ο ανθρωπος ειπε μεχρι παρασκευη. Αμα δεν γινει κατι μεχρι τοτε, ναι βεβαιως και να γινει ο ολος ο ντορος. Σε αντιθεση ομως με την περιπτωση του a-mobiles που το παρακολουθησα το θεμα, ο ανθρωπος και γενικα η ομαδα του προσπαθουν να επικοινωνουν. Η αληθεια ειναι ομως οτι για ενα μικρο μαγαζι που με το ζορι να απασχολει το πολυ 5 ατομα ειναι πολυ δυσκολο να απαντανε σε τοσα πολλα μεηλ που σιγουρα τους εχετε σπαμαρει. Το μαγαζι ειναι απο το 2017 και θελω να πιστευω οτι ειναι μια απλη μικρη οικογενειακη επιχειρηση γιαυτο και ειναι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ σε σχεση με το a-mobiles που ηταν του 2019 και ΙΚΕ!! Επισης οι τιμες πιστευω οτι ειναι 20-30€ πιο χαμηλες για τον λογο αυτον, το οτι δεν εχουν πολλα παγια αξοδα και μισθους να πληρωσουν. Εγω εχω κανει παραγγελια #265ΧΧ την οποια δεν μου εχουν ακυρωσει και μου την βγαζει ακομα processed. Ειναι ενα ipad mini διαθεσιμο σε 4-10 εργασιμες. Εκοψα και τιμολογιο πολυ ανετα και υπηρχε αμεση επικοινωνια για ολα. Τωρα το προβλημα ειναι οτι δεν μπορουν να ανταπεξελθουν στην ζητηση και στις παραγγελιες γιαυτο και εχει προβει και στις επιστροφες χρηματων. Τωρα αν φαινονται η οχι ειναι και θεμα της εκαστοτε τραπεζας. Κακο ομως δεν ειναι να κανει ο καθε ενας απο εμας μια αμφισβητηση και ας ερθει το προιον την ακυρωνετε την αμφισβητηση.  Και για τις αξιολογησεις του google εμενα μου φαινεται πολυ λογικο αμα δυσφυμιζαν την επιχειρηση μου να διαγραφω αβασημα σχολια.
Και πειτε τωρα οτι ειμαι ψευτικος λογαριασμος με 16 αξιολογησεις. 

Αβάσιμα ειναι τα σχόλια τα δικά μας;που αναφέρουμε τι έχει συμβεί σε εμάς;δε γραφουμε καμία ανακρίβεια,ούτε ξυπνήσαμε ένα ωραίο πρωί και επειδή δεν είχαμε τι να κάνουμε αποφασίσαμε να δυσφημήσουμε το κατάστημα,απλα αναφέρουμε την εμπειρία μας, όπως ακριβώς θα έκανα μία θετική και αν ήταν αξιοπρεπείς η συναλλαγή μου!Δεν πιστευω ότι κανένας μας θέλει κάτι διαφορετικό,από το να μη χάσει τα χρήματα που έδωσε!Συμφωνω πως θα μπορούσε να ήταν λανθασμένη διαχείριση,όμως οι παραγγελίες ειναι παρά μα παρά πολλές,κάτι που ενδεικνύει πως αν όντως ήθελε να ειναι συνεπής,απλα θα σταματούσε να δεχόταν άλλες ή θα είχε χειριστεί το θέμα, έστω και τώρα με μεγαλύτερη διαφάνεια!Αν λοιπόν δεν υπήρχε απάτη,αυτός θα επρεπε να μας κυνηγάει για μια επικοινωνία και όχι εμείς με απανωτά μειλ και τηλεφωνήματα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nikpol1 είπε

Κύριοι δεν ξερω πως και γιατι και τι συμβαινει με το συγκεκριμενο καταστημα αλλα μόλις μου επεστράφησαν τα χρήματα περί τα 2400€. Τα είδα στον λογαριασμό μου. Και για όποιον έχει απορία για την ορθότητα αυτων που λεω να δει από πότε είμαι μέλος και τι αξιλογήσεις έχω. Ελπίζω να πανε όλα καλά για όλους σας!

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Πότε είχες κάνεις ακύρωση και με κάρτα είχε γίνει η αγορά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jojoiop είπε

Ωραια λοιπον αφου εχουν κανει ολοι αμφισβητηση περιμενουμε να δουμε αυτες τις μερες. Ξαναλεω οτι ειναι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ. Και για αυτο με το google ισως εχεις δικιο. Δεν ξερω να πω την αληθεια ειναι πολυ περιεργη η φαση και δεν ξερω αν θα μπορουσα να κοιμηθω το βραδυ αν θα ημουν ο ιδιοκτητης. Μιλαμε για εναν που θελει να εξυπηρετισει τους πελατες...

Δεν τον δικαιολογω σε καμια περιπτωση, οτι ξέφυγε σε τετοιο βαθμο με τις παραγγελίες ειναι καθαρα δικο τους προβλημα κ απάτη! Δε νομιζω να εχουν τυψεις που δε κοιμουνται τα βραδια! Γιατι ειπα οκ δεν εχω κανενα θεμα να περιμενω κ παραπανω μερες οταν το κινητο καθυστερούσε, ειπα οκ λογω Κορωνοιου κ τα συναφή, αλλα οχι να ακυρώνουν, να μην επιστρέφουν λεφτα κ να τους ψάχνουμε κ να απαντανε την γνωστη κασέτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jojoiop είπε

Ωραια λοιπον αφου εχουν κανει ολοι αμφισβητηση περιμενουμε να δουμε αυτες τις μερες. Ξαναλεω οτι ειναι ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ. Και για αυτο με το google ισως εχεις δικιο. Δεν ξερω να πω την αληθεια ειναι πολυ περιεργη η φαση και δεν ξερω αν θα μπορουσα να κοιμηθω το βραδυ αν θα ημουν ο ιδιοκτητης. Μιλαμε για εναν που θελει να εξυπηρετισει τους πελατες...

Δε μπορω να πω πως δεν καταλαβαινω την πλευρα του ιδιοκτητη, αν εινια οντως τιμιος, καθως εχω και εγω περιγυρο με μονοπροσωπες εταιριες οι οποιοι ομως σκιζονται για τον καθε πελατη και τρεμουν για να μη γινει μ@λκια... Δε ξερω πως αυτοι δεν το περιμεναν να εχουν παραγγελιες.. και εν πασει περιπτωσει αν εχεις 10000+ παραγγελειες (αν κρινουμε απο τα νουμερα) βαλε ενα μνμ οτι δεν δεχεσαι αλλες.... Δεν ειναι πως δεν υπαρχουν λυσεις... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Pinelopilag είπε

Με ποιο τροπο ειχες κανει την πληρωμη; 

Καταθεση σε Εθνικη Τραπεζα. Μου εστειλαν και email με τα αποδεικτικα πιο πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, >-Nosakos<- είπε

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Πότε είχες κάνεις ακύρωση και με κάρτα είχε γίνει η αγορά?

Τραπεζικη καταθεση και εχω ζητησει επιστροφη με καθημερινα mail απο Δευτερα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/5/2020 στις 2:42 ΜΜ, Konstantinio21 είπε

Σε πόση ώρα σας έβαλαν τα λεφτά εσείς που κάνατε κατάθεση σε τράπεζα;

Σε πόση ώρα μπήκαν από την στιγμή που σας ήρθε το μέιλ να τους δώσετε το iban. 

Γιατί εμένα το πρωί μου ήρθε το μέιλ αυτό, αλλά λεφτά ακόμα δεν μπήκαν...

Λογικά αν μου βάλουν τα λεφτά πρέπει να φανεί στο λεπτό όπως όταν τους τα έβαλα εγω

Εχεις καποιο νεο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όλα τα μαγαζιά (αναφέρομαι στα πέντε που έφαγαν τα πρόστιμα) αλλά και όλα τα προηγούμενα που κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο

μικρά μαγαζιά ήταν με λίγους υπαλλήλους

απλά έτυχε η κακιά στιγμή στον ιδιοκτήτη/επιχειρηματία

τον κρέμασε ο προμηθευτής του

δεν περίμενε τόσες παραγγελίες να έχει η προσφορά για το νέο apple iphone σε τιμή κάτω του κόστους ή του νέου samsung κτλ

 

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...