Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λαμπάδα στον Αγιο Φανούριο θα ανάψω. Επίσης πήρε πίσω χρήματα και ένα παλικάρι που είμασταν μαζί σε ένα γκρουπ στο φμπ για το ίδιο θέμα. Αισιοδοξώ και εύχομαι να μην βγει κανένας χαμένος. 

Επεξ/σία από alextsikop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εντελώς παραδόξως σε όσους υποτίθεται ότι έχουν επιστραφεί τα χρήματα είχαν πληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Εμείς που είχαμε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα δεν έχουμε πάρει τίποτα πίσω. Το μαγαζί δείχνει να ακολουθεί μια κατεύθυνση που υποδηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν προτίθεται να μας επιστρέψει τα χρήματά μας πίσω. Κανένα σοβαρό μαγαζί που θέλει να είναι εντάξει απέναντι στους πελάτες του δεν εξαφανίζεται εν μία νυκτί από προσώπου γης. Ακόμα κι αν όντως δεν άντεξαν τον τεράστιο όγκο παραγγελιών δεν φέρθηκαν καθόλου επαγγελματικά αλλά και ανθρώπινα. Καπηλεύτηκαν την κατάσταση με τον κορονωϊό και δήλωσαν ότι δήθεν βρέθηκε κρούσμα μέσα στο κατάστημα και μετά εξαφανίστηκαν. Πραγματικά δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς έχει συμβεί αλλά όπως και να'χει όλο αυτό είναι μια μεγάλη κοροϊδία. Προσωπικά έκανα παραγγελία ενός κινητού στις 21/4 και πλήρωσα με χρεωστική κάρτα. Μου είχαν πει στο τηλέφωνο ότι το πολύ σε 10 εργάσιμες θα είχαν παραλάβει την συσκευή. Έκτοτε τηλεφώνησα ξανά 2 φορές για να ενημερωθώ για την πορεία της παραγγελίας μου. Την 9η εργάσιμη που μίλησα τελευταία φορά μαζί τους μου είπαν ότι υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση από τον προμηθευτή τους και θα παραλάμβαναν την συσκευή μου την Παρασκευή 8/5. Είχα ζητήσει να με πάρουν τηλ για να πάω από το φυσικό τους κατάστημα να παραλάβω μιας και μένω πολύ κοντά. Φυσικά δεν με πήραν ποτέ τηλ και ποτέ δεν έλαβα κανένα κινητό. Δεν ξανασήκωσαν ποτέ το τηλ. Ξημερώματα Τρίτης μου'ρθε το κλασικό email με το δήθεν παραστατικό επιστροφής χρημάτων το οποίο έλεγε ότι η εντολή για το refund είχε δοθεί από τα ξημερώματα Σαββάτου 9/5. Χθες ουσιαστικά πέρασε και η 5η εργάσιμη μέρα κι ακόμα να δω το ποσό να πιστώνεται στον λογαριασμό μου. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα Πειραιώς που ανήκω και την Δευτέρα θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και μήνυση στην αστυνομία με τα απαραίτητα αποδεικτικά. Συνιστώ σε όλους τους παθόντες να κάνετε το ίδιο και να μην περιμένετε ως δια μαγείας να γίνει κάτι αλλά ούτε και ν'ακούτε τι λένε οι υπόλοιποι. Κάντε αυτά που σας είπα και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα χάσετε. Κινηθείτε άμεσα. Μην περιμένετε άλλο. Ελπίζω να βοήθησα και σύντομα να δούμε όλοι τα λεφτά μας να πιστώνονται πίσω στον λογαριασμό μας.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ σήμερα άνοιξα το σάιτ τους, έφαγα φρίκη, τους έστειλα μέιλ και τους έβρισα και μετά είδα ότι εδώ και 3 μέρες έχουν ακυρώσει αυτοβούλως την παραγγελία μου και μου έχουν στείλει κάποιο bank transaction.

Παρ'ολα αυτά δεν έχω πάρει τα χρήματα στον λογαριασμό μου ακόμα και θέλω να ρωτήσω αν αυτό είναι φυσιολογικό. 

 

Παραθέτω το μέιλ τους και το συνημμένο του

Ελπίζω να αποδειχθεί αλήθεια για όλους μας

Screenshot_2020-05-16-01-16-21-237_com.google.android.gm.png

IMG_20200516_011806.jpg

Πω εσύ από πάνω μου τσακισες την ψυχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που φτασαμε. Να δανειζει ατοκα ο κοσμακης απο 300 μεχρι 2500 ευρω για 1,5 μηνα και στο τελος να λεει και ευχαριστω αν τα παρει πισω...Ενω υπαρχουν αρκετοι που θα παιδευτουν ακομα περισσοτερο...Λες και περισσευουν απ ολους μας να μας δεσμευουν τετοια ποσα για τοσο καιρο και να μην κανουμε και τη δουλεια μας...Ελπιζω να πεσει τσουχτερο προστιμο.

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το απόγευμα (15/05) έλαβα και εγώ ένα μαιλ με το τι πρέπει να κάνω προκειμένου να πάρω τα λεφτά πίσω. Πλήρωσα με κάρτα και μου κάνει εντύπωση η αλήθεια είναι πως το μαγαζί σε συμβουλεύει να προβείς σε αμφισβήτηση. Γιατί όταν προχωράς σε αμφισβήτηση συναλλαγής όλες αυτές οι εταιρίες που έχουν τις κάρτες (visa MasterCard κτλ) τάσσονται υπέρ του πελάτη,τον προστατεύουν και του δίνουν οι ίδιοι τα χρήματα σε περίπτωση που αυτούς που χρωστάει τα λεφτά στον πελάτη δεν έχει χρήματα για να τα επιστρέψει και έπειτα προχωράει η τράπεζα το όλο θέμα με δικες τις ενέργειες απέναντι στον εμπορο. Έτσι ξέρω πως πάει γενικά χωρίς να ξέρω τι έχει γίνει με τους συγκεκριμένους απλά μου κάνει εντύπωση το άλλο θέμα γιατί από την στιγμή που έχει δωθεί μια εντολή σχεδόν μια βδομάδα τα χρήματα δεν μπορούν να μπουν κατευθείαν όπως στην κατάθεση αλλά δεν αργεί και τόσο πολύ. Τελος πάντων δικό τους πρόβλημα αν αυτοι στο μέλλον αντιμετωπίσουν θέμα με την τράπεζα. Όσοι πληρώσαμε με κάρτα είμαστε καλυμμένοι από τις τράπεζες και θα πάρουμε τα λεφτά πίσω σε ένα χ ψ χρονικό διάστημα με την διαδικασία της αμφισβήτησης και από εκεί και πέρα θα έχω να λέω πως το πάθημα μου έγινε μάθημα.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντε με το καλο να παρετε τα λεφτα πισω και οπως εγραψε το μυνημα του καταστηματος σας ευχομαι μια μελλοντικη συνεργασια με το καταστημα.

6 ώρες πριν, sexymwro7 είπε

Που φτασαμε. Να δανειζει ατοκα ο κοσμακης απο 300 μεχρι 2500 ευρω για 1,5 μηνα και στο τελος να λεει και ευχαριστω αν τα παρει πισω...Ενω υπαρχουν αρκετοι που θα παιδευτουν ακομα περισσοτερο...Λες και περισσευουν απ ολους μας να μας δεσμευουν τετοια ποσα για τοσο καιρο και να μην κανουμε και τη δουλεια μας...Ελπιζω να πεσει τσουχτερο προστιμο.

ο κοσμακης πρεπει να μαθει να προσεχει εδω με μεγαλες εταιριες δεν βγαζεις ακρη πολλες φορες οχι με μαγαζακια 5τμ που δε τα ξερει κανεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι φανερο πια ότι μιλάμε για εξαπάτηση. Οι ανθρωποι εριξαν πιστολι στην αγορά (για τον οποιοδηποτε λογο). Το οτι υπαρχουν σποραδικές επικοινωνίες και καποιες επιστροφές χρημάτων στην δική μου λογική λέει ότι:

1) Λεφτά ΔΕΝ υπαρχουν για να γινουν επιστροφές σε όλους (είτε έχουν όλη την καλή διαθεση να τα επιστρέψουν είτε όχι)

2) Εαν υπηρχαν τα χρηματα προς επιστροφή θα ήταν υπόθεση 2-3 ημερών να κανουν μια πλήρη λίστα και να την δώσουν στην τράπεζα/τραπεζες και υποθεση 1-3 ημερων για να μεταφερθουν τα χρηματα στους δικαιούχους απο την τραπεζα. Οποτε είτε χρηματα δεν υπαρχουν είτε διαθεση δεν υπαρχει είτε και τα δυο.

3) Καπου κάπου βρίσκουν λίγο ρευστό και το επιστρέφουν (πολύ πιθανο από άλλο ηλεκτρονικό καταστημα στο οποίο σε λιγο καιρό θα κλαίγονται καποιοι άλλοι ή έστω απο δικά τους έσοδα στην βελτιστη περιπτωση). Αυτο δεν σημαινει οτι θα επιστραφουν τα χρηματα σε ολους.

4) Δεν απαντανε στα τηλεφωνα ακριβως επειδη δεν μπορουν να επιστρεψουν τα χρηματα. Ξεκαθαρο.

5) Φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να στελνουν που και που καποια χρηματα πισω ωστε να καθησυχάζεται ο κοσμος και να καθυστερούν τις δικαστικές εξελίξεις.

6) Με τις μερικές σποραδικές επιστροφές χρηματων και τις σποραδικες απαντησεις σε τηλεφωνα εκτός οτι καθυστερουν ενα μεγαλο ογκο καταγγελιων, δημιουργουν και μια εικονα επιχειρηματια που δυσκολευεται μεν αλλα προσπαθει να ανταποκριθει σιγα σιγα στις υποχρεωσεις του, κατι στο οποιο σε ενα σχετικο δικαστηριο μπορει και να τους γλυτώσει εν μερη. Μπορει να γινεται εκ του πονηρου μπορει και οχι.

7) Μπορει να εχουν ολες τις καλες προθεσεις αλλα μπορει και οχι. Δεν το ξερετε μην στηριζεστε σε αυτο.

8 ) Μην στηριζεστε στο τι σας λεει ο καθε υπαλληλος της τραπεζας. Διαβαστε την νομοθεσια και πηγαινετε στον διευθυντη καποιου υποκαταστηματος. Σε περιπτωση που αρνουνται και καθυστερουν να εκτελεσουν τις προβλεπομενες διαδικασιες οι καταγγελια των τραπεζων για παρανομες πρακτικες γίνεται στην Τραπεζα της Ελλαδος και οχι σε αστυνομια.

Προσωπικα δεν θα καθυστερουσα καθολου να κανω επωνυμες καταγγελιες κανονικα και με δικηγορους σε καθε αρμοδια υπηρεσια ειδικα εαν μιλαμε για ποσα 500-800 ευρω που ακουω εδω μεσα.

Σε περιπτωση που παρετε τα χρηματα πισω τις ακυρωνετε, αλλιως δεν θα εχετε χασει χρονο και σειρα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα προσπαθεί να κάνει χρήση του νόμου, όπου ο δράστης υπεξαίρεσης απαλλάσσεται, αν επιστρέψει το προϊόν της υπεξαίρεσης. Κούνια που τους κούναγε. Έχουν στήσει εγκληματική οργάνωση, διαπράττοντας απάτη κατά συρροή, στέλνοντας με θράσος μαζικα ψευδή στοιχεία και πληροφορίες στους ανυποψίαστους καταναλωτές. Έχουν παραβιάσει σωρεία διατάξεων της νομοθεσίας, που αφορά στο δίκαιο των συμβάσεων, του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ποινή φυλάκισης βέβαια δεν θα είναι αντίστοιχη της ταλαιπωρίας και αναστάτωσης που προκάλεσαν.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αλλάξανε το μήνυμα στην αρχική σελίδα με τον κορωνοιο και βάλανε αυτό 

Σας ενημερώνουμε ότι οι παραγγελίες των πελατών μας εκτελούνται κανονικά από το κατάστημα μας και σύντομα θα λάβετε τα προϊόντα σας. Για όσους καταναλωτές έχουν αιτηθεί την ακύρωση αυτών και την επιστροφή των χρημάτων τους:α) Οσους αφορούν ακυρωθείσες παραγγελίες οι οποίες έχουν εξοφληθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης τα χρήματα έχουν επιστραφεί είτε θα επιστραφούν άμεσα στους λογαριασμούς σας και β) όσους αφορούν ακυρωθείσες παραγγελίες που  έχουν εξοφληθεί μέσω κάρτας, θα λάβετε ένα mail με οδηγίες για τον τρόπο της άμεσης πιστώσης των χρημάτων σας στο λογαριασμο σας.Παρακαλούμε για την υπομονή και την συνεργασία σας για να ολοκληρωσουμε την διαδικασία νόμιμα και με σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό.

Ευχαριστούμε

Με εκτίμηση

Mobile point

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ειναι φανερο πια ότι μιλάμε για εξαπάτηση. Οι ανθρωποι εριξαν πιστολι στην αγορά (για τον οποιοδηποτε λογο). Το οτι υπαρχουν σποραδικές επικοινωνίες και καποιες επιστροφές χρημάτων στην δική μου λογική λέει ότι:

1) Λεφτά ΔΕΝ υπαρχουν για να γινουν επιστροφές σε όλους (είτε έχουν όλη την καλή διαθεση να τα επιστρέψουν είτε όχι)

2) Εαν υπηρχαν τα χρηματα προς επιστροφή θα ήταν υπόθεση 2-3 ημερών να κανουν μια πλήρη λίστα και να την δώσουν στην τράπεζα/τραπεζες και υποθεση 1-3 ημερων για να μεταφερθουν τα χρηματα στους δικαιούχους απο την τραπεζα. Οποτε είτε χρηματα δεν υπαρχουν είτε διαθεση δεν υπαρχει είτε και τα δυο.

3) Καπου κάπου βρίσκουν λίγο ρευστό και το επιστρέφουν (πολύ πιθανο από άλλο ηλεκτρονικό καταστημα στο οποίο σε λιγο καιρό θα κλαίγονται καποιοι άλλοι ή έστω απο δικά τους έσοδα στην βελτιστη περιπτωση). Αυτο δεν σημαινει οτι θα επιστραφουν τα χρηματα σε ολους.

4) Δεν απαντανε στα τηλεφωνα ακριβως επειδη δεν μπορουν να επιστρεψουν τα χρηματα. Ξεκαθαρο.

5) Φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να στελνουν που και που καποια χρηματα πισω ωστε να καθησυχάζεται ο κοσμος και να καθυστερούν τις δικαστικές εξελίξεις.

6) Με τις μερικές σποραδικές επιστροφές χρηματων και τις σποραδικες απαντησεις σε τηλεφωνα εκτός οτι καθυστερουν ενα μεγαλο ογκο καταγγελιων, δημιουργουν και μια εικονα επιχειρηματια που δυσκολευεται μεν αλλα προσπαθει να ανταποκριθει σιγα σιγα στις υποχρεωσεις του, κατι στο οποιο σε ενα σχετικο δικαστηριο μπορει και να τους γλυτώσει εν μερη. Μπορει να γινεται εκ του πονηρου μπορει και οχι.

7) Μπορει να εχουν ολες τις καλες προθεσεις αλλα μπορει και οχι. Δεν το ξερετε μην στηριζεστε σε αυτο.

8 ) Μην στηριζεστε στο τι σας λεει ο καθε υπαλληλος της τραπεζας. Διαβαστε την νομοθεσια και πηγαινετε στον διευθυντη καποιου υποκαταστηματος. Σε περιπτωση που αρνουνται και καθυστερουν να εκτελεσουν τις προβλεπομενες διαδικασιες οι καταγγελια των τραπεζων για παρανομες πρακτικες γίνεται στην Τραπεζα της Ελλαδος και οχι σε αστυνομια.

Προσωπικα δεν θα καθυστερουσα καθολου να κανω επωνυμες καταγγελιες κανονικα και με δικηγορους σε καθε αρμοδια υπηρεσια ειδικα εαν μιλαμε για ποσα 500-800 ευρω που ακουω εδω μεσα.

Σε περιπτωση που παρετε τα χρηματα πισω τις ακυρωνετε, αλλιως δεν θα εχετε χασει χρονο και σειρα.

Πεστα ρε φιλε, ετσι ειναι.

Σε ενα σοβαρο κρατος, με την πρωτη μηνυση θα ειχαν εντοπισει τον κυριο απο το κινητο του και θα ηταν στο αυτοφωρο τωρα. Η αστυνομια μπορει να τον βρει σε 10 λεπτα.

Επισης εχουν τετοιο θρασος που προτρεπουν το κοσμο να κανει αμφισβητηση συναλλαγης!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερα νομίζω οτι απο το mobilepoint.gr  στην επωνυμία εβγαλαν και τα ονοματα τους,θυμαται κανενας πως ακριβώς ηταν για να κανω καταγγελεία στον συνηγορο του καταναλωτή?

Επεισης αν εχει καποιος αυτο το τηλ του Γιωργου ας μου στειλει σε μηνυμα,ευχαριστω

Επεξ/σία από gregor38
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είμαι από αυτούς που πήραν τα χρήματα τους αλλά δεν έχει καμία σημασία γι αυτούς που ακόμα περιμένουν. Μην περιμένετε τίποτε και κανέναν κάντε μόνοι σας ότι μπορείτε από χθες. Εδώ έχουμε ένα κατάστημα που μας πάει από αναβολή σε αναβολή με μέιλ και ανακοινώσεις έχει κλείσει και έχει αδειάσει το φυσικό του χώρο και δεν απαντάει στα τηλέφωνα εδώ και μια βδομάδα. Αποκορύφωμα κοροϊδίας τα πιθανά κρούσματα κορωνοιου. Επικαλούνται δε στην σημερινή ανακοίνωση σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό, δείτε θράσος!!! Κερδίζουν χρονο κάνοντας μερικές επιστροφές και υπόσχονται στην μεγάλη μερίδα των πελατών τους (τρομάρα μας). Πολύ φοβάμαι πως δεν θα τα πάρουν όλοι τα λεφτά τους και απορώ πως δεν έχει επέμβει ακόμη κάποιος εισαγγελέας μετά από τόσες καταγγελίες. Αλλά όπως φαίνεται το γνωρίζουν το παιχνίδι και ήταν προετοιμασμενοι. Καλή δύναμη σε όλους 

Επεξ/σία από vagemm1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, akatsim είπε

Επισης εχουν τετοιο θρασος που προτρεπουν το κοσμο να κανει αμφισβητηση συναλλαγης!!!

Εάν τα λεφτά υπήρχαν θα έκαναν άμεσα επιστροφή μέσα σε 10 λεπτα οι ίδιοι.

ΔΕΝ έχουν λεφτά για επιστροφή και ζητάνε από τον κόσμο να τα ζητήσει πίσω από την τράπεζα του. Στην ουσία σου λέει στα έφαγα. Κίνηση για να γλυτώσεις επιπλέον ατομικές μηνύσεις και με τις τράπεζες θα δούνε αργότερα τι θα κάνουν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Εάν τα λεφτά υπήρχαν θα έκαναν άμεσα επιστροφή μέσα σε 10 λεπτα οι ίδιοι.

ΔΕΝ έχουν λεφτά για επιστροφή και ζητάνε από τον κόσμο να τα ζητήσει πίσω από την τράπεζα του. Στην ουσία σου λέει στα έφαγα. Κίνηση για να γλυτώσεις επιπλέον ατομικές μηνύσεις και με τις τράπεζες θα δούνε αργότερα τι θα κάνουν.

Ακριβώς, προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο. Όπως κάνουν από Παρασκευή σε Παρασκευή 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, gregor38 είπε

Σημερα νομίζω οτι απο το mobilepoint.gr  στην επωνυμία εβγαλαν και τα ονοματα τους,θυμαται κανενας πως ακριβώς ηταν για να κανω καταγγελεία στον συνηγορο του καταναλωτή?

Επεισης αν εχει καποιος αυτο το τηλ του Γιωργου ας μου στειλει σε μηνυμα,ευχαριστω

https://mobilepoint.gr/terms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...