Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Ioannix είπε

Έχω κάνει παραγγελία από 26.3 laptop 565 ευρώ. Τα χρήματα φυσικά τα πήραν μέσω πιστωτικής αμέσως. Μου τηλεφώνησαν ευγενέστατοι τέλος Απριλίου αν μπορώ να περιμένω μια εβδομάδα. Πέρασαν δυο εβδομάδες και φυσικά τίποτα. Αξιοπερίεργο; Skroutz και Bestprice εξαφάνισαν τη σελίδα του mobilepoint από το σάιτ τους! Στα τηλέφωνα δεν απαντούν. Μόνη λύση είναι η αναφορά στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Απο skroutz και bestprice δεν γνωρίζω αλλα αν θυμαμαι καλα καποιος ειχε πει πως αν στειλουμε ολοι μαζικα στο support τους για να μην βγουν οι "κακοι" και αναξιόπιστοι τους αφαιρούν  , δεν το λεω με σιγουρια ας με διορθωσει καποιος

Αν και η αληθεια ειναι πως στο Σκρουτζ αν ψαξεις να δεις κριτικές για το mobilepoint δεν μπορείς ειναι σα να σβηστηκε εντελως σαν μαγαζι

Επεξ/σία από Prof98
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ηταν να παραλάβουν το κινητό Παρασκευή. Πηρα Σάββατο να ρωτησω τι εγινε και μου λέει ενας άντρας ''μας εχουν σκίσει, θα παραλαβουμε τελικά μεσα στην εβδομάδα''. 

Του ζήτησα να ακυρώσει την παραγγελία και εκείνη την ωρα έκανε την ακύρωση και μου λέει ''Εντάξει, κατα την Τετάρτη θα δεις τα χρηματα στην κάρτα''. 

Λαμβανω σήμερα το μαιλ και γράφει το word οτι η ακυρωση έγινε Παρασκευή βράδυ. 

Μας δουλεύουν ψιλό γαζί..

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως χρησιμοποιώ τα καταστήματα Σκρουτζ συνεχώς . Κοιτάζω πάντα τα σχόλια και τις κριτικές όμως πριν επιλέξω κατάστημα και φυσικά να έχει ετοιμοπαράδοτο το προϊόν . Αλήθεια τώρα για 20 και για 30€ κάνετε Αγορα σε κατάστημα που γράφει κατόπιν παραγγελίας ;;; Με την ίδια λογική ανοίγω κι εγώ ένα κατάστημα και σας ρωτάω τι θέλετε , με πληρώνετε και περιμένετε σαν χαζοί ποτέ θα το φέρω για να παραλάβετε ...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stiflerakos είπε

Εγώ πάντως χρησιμοποιώ τα καταστήματα Σκρουτζ συνεχώς . Κοιτάζω πάντα τα σχόλια και τις κριτικές όμως πριν επιλέξω κατάστημα και φυσικά να έχει ετοιμοπαράδοτο το προϊόν . Αλήθεια τώρα για 20 και για 30€ κάνετε Αγορα σε κατάστημα που γράφει κατόπιν παραγγελίας ;;; Με την ίδια λογική ανοίγω κι εγώ ένα κατάστημα και σας ρωτάω τι θέλετε , με πληρώνετε και περιμένετε σαν χαζοί ποτέ θα το φέρω για να παραλάβετε ...

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε και τα 30€ και ας το πάρουν μετά από κάποιο καιρό. Εύκολο να κουνάμε το δάχτυλο σε άλλον. Και εγώ μέχρι πριν λίγους μήνες έλεγα για τους αλλούς που την πάτησαν από το αmobiles " πόσο μαλακές μπορεί να είναι και να παραγγειλαν από τέτοιο μαγαζί " . Να που πιάστηκα και εγώ μαλακας. 

  • Like 18
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να γνωρίζετε. Είχα παραγγείλει δύο laptop στις 22/4/2020. Σήμερα το πρωί απέστειλα email για ακύρωση της παραγγελίας. Πέντε ώρες αργότερα μου απάντησαν ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί και ότι θα λάβω επιστροφή χρημάτων μέσα σε τέσσερις εργάσιμες μέρες λόγω φόρτου εργασιών του λογιστηρίου. Η παραγγελία είχε εξοφληθεί με τραπεζική κατάθεση. Στο ίδιο απαντητικό τους email μου ζητούσαν να τους στείλω iban και τράπεζα για άμεση επιστροφή χρημάτων. Η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε περίεργο γιατί στο ακυρωτικό email είχα επισυνάψει και την απόδειξη της κατάθεσης που είχα κάνει. Τέλος πάντων τους τα έστειλα και πριν από λίγο μπήκαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Επειδή παρακολουθώ από το πρωί που άρχισα να ψάχνομαι και συμμερίζομαι το άγχος όλων όσων βρίσκονται εδώ μέσα προφανώς για τον ίδιο λόγο που βρέθηκα κι εγώ μοιράζομαι τη εμπειρία μου μαζί σας και εύχομαι σε όλους να έχουν το ίδιο αίσιο τέλος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

το ίδιο συνέβη και σε μένα έκανα παραγγελία iPhone 11 από το συγκεκριμένο κατάστημα και η παραγγελία κατατέθηκε 8 Απριλίου. Τα τηλέφωνα δεν τα σήκωναν και Τελευταία φορά που μας μιλήσανε μέσω τηλεφώνου μετά από πολλές προσπάθειες ήταν την προηγούμενη Τετάρτη! Μας είχαν πει ότι θα είναι εδώ μέχρι σήμερα Τρίτη 12/05! Στείλαμε όπως όλοι σχετικό ιμειλ με ακύρωση παραγγελίας και αναμένουμε κάποια απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...