Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θά ήθελα να με πληροφορησετε για το αν πρέπει να ανησυχώ για μία παραγγελία που έκανα  διαδικτυακά στο συγκεκριμένο κατάστημα.Εχουν παρέλθει αρκετές μέρες και αφ'ενός στο τηλέφωνο δεν απαντάνε αφ'ετέρου στα ηλεκτρονικά μηνύματα απαντάνε  αραιά καί  άσχετα.Τι πρέπει να κάνω ?? η παραγγελία έχει προπληρωθει με κάρτα πιστωτική...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, dkoufo1 είπε

Θά ήθελα να με πληροφορησετε για το αν πρέπει να ανησυχώ για μία παραγγελία που έκανα  διαδικτυακά στο συγκεκριμένο κατάστημα.Εχουν παρέλθει αρκετές μέρες και αφ'ενός στο τηλέφωνο δεν απαντάνε αφ'ετέρου στα ηλεκτρονικά μηνύματα απαντάνε  αραιά καί  άσχετα.Τι πρέπει να κάνω ?? η παραγγελία έχει προπληρωθει με κάρτα πιστωτική...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dkoufo1 είπε

Θά ήθελα να με πληροφορησετε για το αν πρέπει να ανησυχώ για μία παραγγελία που έκανα  διαδικτυακά στο συγκεκριμένο κατάστημα.Εχουν παρέλθει αρκετές μέρες και αφ'ενός στο τηλέφωνο δεν απαντάνε αφ'ετέρου στα ηλεκτρονικά μηνύματα απαντάνε  αραιά καί  άσχετα.Τι πρέπει να κάνω ?? η παραγγελία έχει προπληρωθει με κάρτα πιστωτική...

Και εγώ το ίδιο έχω πάθει... έχω παραγγείλει ένα κινητό εδώ και 20 μέρες και έχω πληρώσει μέσω χρεωστικής 650€ και δεν απαντάνε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρέπει να ανησυχούμε. Χθες αργά το βράδυ μου έστειλαν mail ότι επέστρεψαν τα χρήματα μου (ενώ ήδη περίμενα 40 μέρες) αλλά ακόμα δεν έχουν επιστραφεί. Είναι πολύ ανησυχητικό επίσης πως δεν είναι ανοιχτό το κατάστημα και δεν σηκώνουν τηλέφωνα. Θα πρότεινα να τους στείλετε mail για ακύρωση της παραγγελίας και να επισκεφτείτε την τράπεζα σας ώστε να κάνετε αίτηση ακύρωσης συναλλαγής. Αντε και μακάρι να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ίδιο έχω πάθει κι εγώ. Έχουν περάσει 20 μέρες από τις 4-10 που έλεγε. Τους πήρα την Παρασκευή 8/5 και μου είπαν ότι το κινητό θα έρθει είτε την επόμενη μέρα Σάββατο είτε σήμερα Δευτέρα 11/5. Όσο το είδατε εσείς το είδα κι εγώ. Σήμερα τα τηλέφωνα κατεβασμένα. Και φυσικά το κινητό είναι πληρωμένο με πιστωτική.

Επεξ/σία από irkaso
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

πολλοι ανεντιμοι εκει εξω φτιαχνουν δελεάστηκες τιμες στα προιοντα στα οποια δεχονται πληρωμη μονο μεσο καρτων , -οχι αντικαταβολη ,οχι paypall- , δεχονται λοιπον για καποιο διαστημα -μεχρι να περασει ο καιρος να αρχισετε να φωναζετε να σας τρεναρουν - παρα πολλα ας πουμε δανεικά  χρηματα , κανουν μια Α δουλεια και τα γυριζουν πισω .

εαν ισχυει λοιπον μεχρι ποτε θα τους βοηθατε ;

μεχρι ποτε θα ψαχνετε ΜΟΝΟΝ την χαμηλη τιμη και οχι και αλλα πραγματα ; 

οπως paypal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ας μη το χρησιμοποιήσετε , αλλα να εχει το ρημάδι!

ειναι ενδειξη σωστου επιχειρηματια , διοτι δε μπορει να κανει τετοια μεσο αυτου , μια δυο θα τον κοψουν.

σκεφτειτε το για το μελλον , την βοηθεια που δινετε , τα δανεικα !!!!

πηγαίνετε στην τραπεζα ολοι και καντε αμφισβητηση συναλλαγής , οτι και αν σας λενε στα email .     

 

  • Like 26
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, georgerapp είπε

 

μεχρι ποτε θα ψαχνετε ΜΟΝΟΝ την χαμηλη τιμη και οχι και αλλα πραγματα ; 

οπως paypal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ας μη το χρησιμοποιήσετε , αλλα να εχει το ρημάδι!

 

πες τα!

και το θέμα της mobilepoint ανοίγεις λίγες μέρες αφού δημοσιεύτηκε τι έγινε με τα πιστόλια άλλων σκρουτζομάγαζων.

Μαγαζί που δεν δέχεται αντικαταβολή το προσπερνάς ακόμα κι αν ήθελες να πληρώσεις με κάρτα. Αν θες να πάρεις με τιμολόγιο και το μαγαζί που δεν έχει μια απλή φόρμα για αγορές με τιμολόγιο, ζητάει μόνο κατάθεση κι έχει το γνωστό κατεβατό το προσπερνάς επίσης.

Κι αν θες να είσαι σίγουρος ψωνίζεις σε eshops με greca trustmark και τέλος! Λεφτά δεν χάνεις. Κάθεται ο άλλος και χάνει τα λεφτά του για να πληρώσει 300 ευρώ και όχι 330 πχ για ένα κινητό.

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, dkoufo1 είπε

Θά ήθελα να με πληροφορησετε για το αν πρέπει να ανησυχώ για μία παραγγελία που έκανα  διαδικτυακά στο συγκεκριμένο κατάστημα.Εχουν παρέλθει αρκετές μέρες και αφ'ενός στο τηλέφωνο δεν απαντάνε αφ'ετέρου στα ηλεκτρονικά μηνύματα απαντάνε  αραιά καί  άσχετα.Τι πρέπει να κάνω ?? η παραγγελία έχει προπληρωθει με κάρτα πιστωτική...

ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΝΑΙ! εχεί ανοιχτεί εδώ και μέρες σχετικό θέμα:  Προβείτε σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζάς σας.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασική περίπτωση απατεώνων. Κάθε μέρα μαζεύονται οι εξαπατημένοι πελάτες έξω από το κλειστό μαγαζί και κλαίνε τα λεφτά που έχασαν! Είναι οι χρηματοδότες για την ελεύθερη αγορά που αυτορρυθμίζεται...

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά. Και εγώ περίμενα ένα κινητό από 21/4. Μόλις μου έστειλαν το ακόλουθο email :

"Καλησπέρα σας ,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου
παραγγελιών ,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί .Για το
λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και σας
στέλνουμε συνημμένα το αποδεικτικό της συναλλαγής .Θα θέλαμε να σας
ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου
προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της
επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε.
Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία."

Τα χρήματα στην κάρτα θα φανούν σε 4-5 εργάσιμες μέρες στην καλύτερη περίπτωση!

Νομίζω ότι μάλλον έχασαν την μπάλα με τις πάρα πολλές παραγγελίες, αλλά ας γίνω και λίγο κακός, υπό του φόβου των προστίμων που έπεσαν πρόσφατα σε άλλα ιντερνομάγαζα και των ποινικών διώξεων που ετοιμάζονται και για άλλα, σύμφωνα με τον συνήγορο του πολίτη.

Εύχομαι όλοι να πάρετε τα χρήματά σας πίσω.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τα πάρετε τα λεφτά πιστεύω ολοι οσοι κάνατε αγορά με κάρτα.

Κανενας φόρτος εργασίας , φόρτος εργασίας θα πάθω εγω εαν βαρεσει κινητήρα ένα φορτηγό την ωρα που τρέχουν σέρβις στο μαγαζί και καπακι μπει και αλλο με κουρεμένο διαφορικό ενώ ειμαστε 2 μαστόροι και το παμε με ραντεβού .

Αυτό ειναι φόρτος εργασίας ξαφνικός , θα πάει πίσω το σύμπαν ολο !

Δανεικά τους δώσατε , απλά δανεικά .

Και σας ευχαριστούν για την βοήθεια .

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, georgerapp είπε

μεχρι ποτε θα ψαχνετε ΜΟΝΟΝ την χαμηλη τιμη και οχι και αλλα πραγματα ; 

οπως paypal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ας μη το χρησιμοποιήσετε , αλλα να εχει το ρημάδι!

Spoiler

 

μεχρι να σβησει ο ηλιος,και μεχρι τοτε θα εχουμε καθε 3 και λιγο νεο θεμα στο forum ή σε facebook group για νεο καταστημα εξαπατηση.

Ειπαμε το παθημα δυστηχως δεν γινεται μαθημα στους περισσοτερους.

Εδω δεν δινουν παραπανω χρηματα για να παρουν το κινητο απο ενα καταστημα που το εχει ετοιμοπαραδοτο, το paypal θα κοιταξουν που δεν το γνωριζουν καν?

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια έχω πάθει και γω το ίδιο ακριβως. Η δικιά μου παράδοση είναι γι αυτή την εβδομαδα αλλα επειδη τους έχω καλέσει άπειρες φορές άρχισα να ψιλιάζομαι ότι κάτι παίζει. Πείτε μου παρακαλώ τι πρέπει να κάνω; να πάω στην τράπεζα να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ έχω πάθει το ίδιο. Έκανα αγορά 25/04 και στα τηλέφωνα μου έλεγαν ότι από μέρα σε μέρα θα το παραλάβουν από τον προμηθευτή, έστειλα μειλ για ακύρωση παραγγελίας και τίποτα ακόμα. Πήγα στην τράπεζα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής αν και θα πάρει πολύ καιρό. Ελπίζω να μξυ κάνουν επιστροφή χρημάτων. 

Επεξ/σία από Maria_ni
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...