Προς το περιεχόμενο

vayio

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    68
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Thessaloniki, Greece
  • Ενδιαφέροντα
    Photography, sports, computing, travelling

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.602 προβολές προφίλ

vayio's Achievements

  1. vayio

    Επιλογή αμορτισέρ

    Γεια σε ολους Να το ανοιξω το θεμα, σε συνεχεια του προηγούμενου για θόρυβο στον μπροστινό άξονα... Fiat Bravo 2008 90hp, 170.000 χλμ Επιλογη αμορτισερ... Mε μια πρωτη ματια: Bilstein b4 (δε διαβαζω καλα σχολια), Monroe Original ή KYB Excel? Ή καποια άλλη προταση? Προφανως θελω κατι ισορροπημενο, ούτε πολύ μαλακό, ούτε πολύ σκληρό για να χτυπάει... Κατι κοντα στο εργοστασιακο...
  2. Να το ανοιξω το θεμα, σε συνεχεια του προηγούμενου για θόρυβο στον μπροστινό άξονα ( Fiat Bravo 2008 90hp, 170.000 χλμ) Εστω παω για αμορτισερ που ειναι πολυ πιθανό... Mε μια πρωτη ματια: Bilstein b4 (δε διαβαζω καλα σχολια), Monroe Original ή KYB Excel? Ή καποια άλλη προταση? Πραφανως θελω κατι ισορροπημενο, ούτε πολύ μαλακό, ούτε πολύ σκληρό για να χτυπάει. Βέβαια αν ηταν να επιλέξω, οριακά θα επέλεγα το κράτημα από την άνεση.
  3. Τα πιο φθηνα δεν εβαλα... Παραδειγμα, βασεις εβαλα SWAG και ψαλιδια ΝΚ δανέζικα. Απλα τα εφερα απέξω χωρις ΦΠΑ. Υπηρχαν και πιο φθηνα, αλλά πηγα σε μεσαίες λυσεις. Οταν ομως πηρα τη μία βαση 60 - ΦΠΑ=48€ γιατί έκοψα τιμολογιο και εδω μου ζητουσε 120 γιατι ταχα ακρίβηναν... ε οχι...
  4. Σε ευχαριστω πολυ για την αναλυτικη και εμπεριστατωμενη απαντηση. Εχω δικο μου φρενά, θα το παω αμεσα να το δω και αυτο...
  5. Ευχαριστω για την απαντηση. Η πρωτη εκτιμηση χωρις μηχανημα βεβαια, ηταν οτι δεν ειναι θεμα αναρτησεων, αν και πρέπει να τις ελέγξω διεξοδικά. Το αυτοκίνητο όταν ειναι ευθεία, ακόμα και όταν έχει λακούβες ή σκαμπανεβάσματα ο δρόμος, μετα την αλλαγη ψαλιδιων και βάσεων ειναι στοιβαρο πλεον χωρις θορύβους. Ο γδούπος προκύπτει είτε οταν το αμάξι στρίβει, είτε όταν το τιμόνι παίζει και δεν είναι σε ευθεία. Σκέφτομαι μήπως είναι τέτοιος ο τζόγος που επηρεάζει όλο το σύστημα διεύθυνσης ή έχει θέμα η κολώνα του τιμονιού... Ευχαριστω φιλε... Προφανως ειναι απο το μπροστινο συστημα, αλλά τί από όλα... Ακρομπαρα ειναι ενταξει και με αλλαγη ψαλιδιων άλλαξαν μπαλακια και σινεμπλοκ. Αμορτισερ 15 χρονια δεν εχω αλλαξει... Το θεμα με τα συνεργεια εινα πονεμενη ιστορια... Κανεις ο,τι σου λενε και το προβλημα παραμενει. Ευτυχως τα ανταλλακτικα τα εφερα χωρις ΦΠΑ απο το εξωτερικο, γιατι ζητουσε εξωφενικες τιμες (280€ για 3 βασεις μηχανης που τις εφερα με 135€ και 140€ για ψαλιδια που τα εφερα με 60€). Παντως ο,τι και να ειναι 2 με 2.5 κατοσταρικα ισως να τα εδωσα τζαμπα, αλλα τουλαχιστον ρεφαρονται με οικονομιες... Αυτο πώς το βρίσκεις για σίγουρα? Γιατί ο ήχος υπάρχει, αλλά σου λένε ότι όλα είναι καλά...
  6. Καλησπέρα στο forum Εχω ένα Fiat Bravo 15ετίας και εδω και καιρο ακούω και νιώθω στο τιμόνι έναν ασυνηθιστο γδούπο όταν το αυτοκίνητο περνάει πάνω από τις γνωστές ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Πάω σε συνεργείο αλλάζουμε ψαλίδια γιατι είναι δηθεν καταπονημένα, ο θόρυβος επιμένει. Πάλι συνεργείο, αλλαγη βάσεις μηχανης γιατί δήθεν είναι κομμένες. Προφανώς το αυτοκίνητο πιο στιβαρό, αλλά ο συγκεκριμένος θόρυβος επιμένει. Πάω γαι ευθυγράμμιση μήπως έχει θέμα κανά ημίμπαρο, βρίσκουν έναν τζόγο τον οποίο πράγματι τον νοιώθω στο στρίψιμο του τιμονιού, αλλά χωρίς να υπάρχει πρόβλημα στην ασφάλεια. Πάλι πίσω στο συνεργείο, σήκωμα ξανά το αυτοκίνητο, ακρόμπαρα καλα, αναρτήσεις αντέχουν, κρεμαριέρα δεν έχει θέμα... Όλα καλά μου λένε, ό,τι ήταν να αλλάξουμε, αλλάχτηκε... Και τί έγινε ρε παιδια? O θόρυβος θορυβος... Και όταν περνάω από πλακόστρωτο δρόμο, λες και θα μου φυγουν οι ρόδες και το τιμόνι. Κατά τα άλλα όλοι μου λένε ότι όλα είναι καλά και δεν υπάρχει ζήτημα ασφάλειας... Βέβαια στην εθνική οδό το αμάξι πετάει, στην πόλη είναι το πρόβλημα. Καμμιά ιδέα ρε παιδια? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
  7. Μέσω chat του My Vodafone app επικοινώνησα μαζί τους για το θέμα.
  8. Ως κάτοχος του OnePlus 8 διαπίστωσα όπως και πολλοί χρήστες ότι υπάρχει αδυναμία χρήσης του 5g δικτύου της Vodafone. Σε επικοινωνία με την εταιρεία μου είπαν ότι οι συσκευές της OnePlus δεν είναι πιστοποιημένες για χρήση του 5g δικτύου της εταιρείας και μάλιστα δεν υπάρχει ενημέρωση για το αν και πότε πιστοποιηθούν. Μάλιστα σε σχετική ερώτηση μου, απάντησαν ότι πιθανόν να μην πιστοποιηθούν πότε ή έστω σύντομα γιατί δεν βρίσκονται στις σχετικές λίστες για μελλοντική πιστοποίηση. Είναι πραγματικά τραγικοί. Μια ερώτηση σε όσους έχουν ασχοληθεί... Η διαδικασία μέσω του engineering mode και της QPST εφαρμογής στον υπολογιστή (που υπάρχει σε μερικά forums) ξεκλειδώνει τη σχετική λειτουργία ή τελικά κολλάει πάλι στο στοπ της Vodafone?
  9. Αυτό δε το σκέφτηκα καθόλου... Βέβαια τόσο γρήγορα τελειώνουν όταν είναι γεμάτα? Και πώς αποφεύγεται αυτό με καινούργια μελάνια... Να τα βάζω μόνο όταν τα χρειάζομαι?
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση... Και όμως, τα έχω βγάλει και είναι εντελώς άδεια... Επειδή τα συγκεκριμένα είναι διαφανή σε αντίθεση με τα αυθεντικά, φαίνεται πόσο μελάνι έχουν μέσα. Ήταν γεμάτα και τώρα είναι άδεια. Επειδή είναι διαφανή, φαίνεται πόσο έχουν. Ήταν γεμάτα και τώρα είναι άδεια. Και μάλιστα σε μια έγχρωμη εκτύπωση που έκανα φάνηκε αυτό...
  11. Εχω εναν Canon TS705 με 5 ξεχωριστά μελάνια, 1 μαύρο και 4 έγχρωμα. Ξαφνικά διαπίστωσα ότι και 4 έχρωμα μελάνια αδειασαν μαζί χωρίς την παραμικρή χρήση μέσα σε 3-4 μήνες. Ολες οι εκτυπώσεις που έκανα ήταν αποκλειστικά ασπρόμαυρες. Ακόμα και αν υποθέσω ότι γινόταν χρήση και του μαύρου μελανιού από τα έγχρωμα, δεν δικαιολογείται η χρήση των άλλων 3. Τα μελάνια ειναι όλα της Catridgeworld. Η ένδειξη την Canon εδειχνε ότι αδειαζαν, αλλά δεν το έδωσα αρχικά σημασία, αφενος μεν γιατί δεν εκτύπωνα εγχρωμα, αφετέρου γιατί θεώρησα ότι ειναι ενα τρικ υπέρ της χρήσης των αυθεντικών. Φταίνε τα μελάνια ή είναι πρόβλημα του εκτυπωτή (9 μηνών) και είναι ελαττωματικός; Και αν υποτεθεί ότι υπήρξε διαρροή (μόνο όμως των έγχρωμων;), πού πήγε όλο αυτό το μελάνι;
  12. Με το Internet download manager ως extension στο Chrome, τα κατεβασε κανονικα ως αρχεια βιντεο. Εχω δει ως τωρα 3-4 μαθηματα και ειναι αρκετα ενδιαφεροντα. Εαν ασχολειται καποιος ουσιαστικα με τη φωτογραφια μπορει να νοιωσει οτι δεν του προσφερουν κατι καινιουργιο, αλλα η αληθεια ειναι οτι ειναι ωραια δομημενα και σε αρκετες περιπτωσεις δινουν χρησιμες συμβουλες για ιδιαιτερες φωτογραφικες καταστασεις και για λεπτομερειες που κανουν τη διαφορα. Σαν συλλογη παντως συγκεντωμενα, ειναι χρησιμο να τα εχει καποιος.
  13. Ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη απάντηση σου. Και με spot φωτομέτρηση που το δοκίμασα την ίδια διαφορά παντως παρατήρησα. Συμφωνώ ότι η διαφορά τέτοιου είδους μπορεί να είναι αμελητέα, αλλά επειδή πολλές φορές χρησιμοποιώ τη μηχανή για ερασιτεχνική φωτογράφηση με το χέρι σε απογευματινές και βραδυνές ώρες, θα μου ήταν θεωρώ χρήσιμο π.χ. αυτό το 1/3 stop (έχεις δίκιο σε αυτο) διαφορά.
  • Δημιουργία νέου...