Προς το περιεχόμενο

Apati-menos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    40
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

650 προβολές προφίλ

Apati-menos's Achievements

  1. Apati-menos

    Μποτιλιάρισμα

    Να προσθέσω επίσης το σπαστό ωράριο (4 μετακινήσεις / ημέρα) και τα ευέλικτα ωράρια τύπου 6ήμερου (x 6h) και η μερικής αποσχόληση.
  2. Πάντα αυτό γινόταν στους μεγάλους. https://en.wikipedia.org/wiki/Military–industrial_complex
  3. Οι μετρήσεις θα γίνουν με ή χωρίς τα τραπεζοκαθίσματα επί των πεζοδρομίων στο μετα-COVID Ελλαδιστάν;
  4. Ισχυρίζομαι ότι τα νούμερα δεν είναι ψευδή αλλά παραπλανητικά και δεν μπορούν να εκφράσουν σε καμία περίπτωση βασικά ποιοτικά αποτελέσματα. Στο επιχείρημά σου περί αριθμού ατόμων στην τροχαία, έχεις ένα δίκιο. Δεν το βάσισα σωστά. Το ίδιο και στο θέμα της περιπτοσιολογίας. Δεν παύει όμως ο αρχικός μου ισχυρισμός να μένει ισχυρός: Πληρώνουμε από τους περισσότερους αστυνομικούς ανά πολίτη στην ΕΕ και παρ' όλα αυτά η οδική ασφάλεια στις πόλεις μας χειροτερεύει μέρα με την ημέρα. Δεν έπαψα ποτέ να κατηγορώ την ατομική ευθύνη και τα "ωχ αδερφέ" όλων μας αλλά από την άλλη έχω βαρεθεί να βλέπω το Κράτος να μην κάνει τίποτα και να τα ρίχνει όλα στον βαλκανισμό του Έλληνα ανατροφοδοτώντας έτσι την εσκεμένη ανυπαρξία του σε όλους τους τομείς πρόνοιας. @NickTG Την πιάνεις την πλάνη των αριθμών νομίζω.
  5. Από νούμερα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) η αστυνομία μας πάντα πήγαινε καλά. Η πραγματικότητα άλλα δείχνει. Θα σου πρότεινα να περάσεις αύριο πρωί λίγο από Θηβών για να διαπιστώσεις.
  6. Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα "παιδείας" και "κουλτούρας". Τα "Έλα μωρέ" και η αόριστη "ατομική ευθύνη" χωρίς Κράτος για έλεγχο και πρόνοια καλλιεργούνται από τους κυβερνώντες προς του πολίτες γιατί τους συμφέρει να επικαλούνται το ατίθασο του Έλληνα όποτε είναι να κρύψουν τις ευθύνες τους. Ακούμε τόσο συχνά: "Δεν μπορούμε να έχουμε έναν αστυνομικό για κάθε πολίτη" Αλλά η πραγματικότητα: https://www.cnn.gr/ellada/story/160646/eurostat-h-ellada-stis-xores-me-ta-ypsilotera-pososta-astynomikon Πόσοι δηλαδή μπάτσοι χρειάζονται σε αυτόν τον τόπο για να γίνονται οι στοιχειώδεις τυπικοί έλεγχοι στους δρόμους; Οδηγώ χρόνια μηχανή όπως και πολλοί άλλοι φίλοι και γνωστοί μου. Δεν έχω ακούσει ποτέ περιστατικό -τουλάχιστον πρόσφατο / όχι του 80'/90'- όπου τροχαία να σταματάει παπάκι για μέτρηση θορύβου στην εξάτμιση. Τα τελευταία 2 δε χρόνια η τροχαία είναι σαν να έχει εξαφανιστεί από παντού και όταν δε εμφανιστεί, είναι σαν να έχει λάβει εντολές για τα ακριβώς αντίθετα του ΚΟΚ: Έχεις παρατηρήσει πόσοι κυκλοφορούν πλέον με μηχανάκι χωρίς κράνος; Έχεις δει να γράφουνε κανέναν με σπαστή πινακίδα; Γιατί δεν γράφουν ποτέ κανέναν ντελιβερά που πάει ανάποδα στα στενά; Γιατί έχουν αραιώσει τόσο πολύ τα αλκοτέστ; Γιατί δεν βλέπεις πλέον πουθενά τροχαία για τυπικούς ελέγχους στην Αθήνα παρά μόνο τα βράδια;
  7. YBR125 άνετα 2,5lt/100km Φρένα ούτε για πλάκα όμως. Σε καμία περίπτωση για πάνω από 80km/h και αυτοκινητόδρομο.
  8. Γελάω και μόνο που συνεχίζεται το debate μέρα 3η. Είναι ξεκάθαρο στον ΚΟΚ. https://www.glavopoulos.com/kok-026/ 4. Στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση. 5. Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει οε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά. Κατ' εξαίρεση: α) Αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα. β) Αυτοί που εισέρχονται σε οδό από χωματόδρομο, μονοπάτια, παρόδιο ιδιοκτησία, χώρο στάθμευσης και σταθμούς ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται στην οδό. γ) Αυτοί που εκκινούν ή κινούνται προς τα πίσω, όπου αυτό επιτρέπεται, οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα. δ) Τα σιδηροδρομικά ή τροχιοδρομικά οχήματα έχουν προτεραιότητα.
  9. Συγγνώμη για το άσχετο σχόλιο αλλά: Οποιοσδήποτε θέλει να αυτοαποκαλείται φιλελεύθερος ή δημοκράτης, θα πρέπει να δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά του να επιλέξουν ελεύθερα και συνειδητά τη θρησκεία τους. Γονείς, παπούδια, σόγια και λοιποί ευαίσθητοι αν θέλουν καταλαβαίνουν.
  10. Apati-menos

    Συμπλήρωμα Φρεον

    Παιδιά η διακίνηση ψυκτικών υγρών (ας μην τα λέμε Freon --> το φρέον, του φρέοντος, το φρέο(ν) κλπ) είναι διαβαθμισμένη. Δεν μπορεί ο καθένας να πάρει από τοπικό έμπορο και να συμπληρώσει στο σύστημα του αυτοκινήτου του ούτε και στο σπίτι του. Το πλαίσιο θα αυστηροποιηθεί τα επόμενα χρόνια ακόμα περισσότερο. Τα συστήματα έχουν σχεδιαστεί ως κλειστά και δεν δικιολογείται "φυσιολογική" απώλεια. Επίσης υπάρχει τεράστια διαφορά τιμής ανάμεσα στα παλιά ψυκτικά υγρά των αυτοκινήτων (βλ. R134a) και στα καινούρια όπως το R1234yf.
  11. Apati-menos

    Μποτιλιάρισμα

    Να σου συστήσω μια καλή φίλη ψυχολόγο;
  12. Apati-menos

    Μποτιλιάρισμα

    Μπορούν να υπάρξουν άμεσα μέτρα στήριξης των ΜΜΜ και της τοπικής μετακίνησης μέσω ποδηλάτων, πατινιών και λοιπόν ηλεκτροκίνητων ή μη μέσων. Γενικά μιλώντας, είναι ηλίθιο να μιλάμε για αμιγώς αστικές μετακινήσεις και να σκεφτόμαστε ως κύριο μέσο το αυτοκίνητο. Ειδικά για μια χώρα που δεν παράγει ούτε βίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία, αυτό είναι διπλά παράλογο. Το αυτοκίνητο, θα έπρεπε να τήνει προς ελαχιστοποίηση έως απαγόρευση εντός της πόλης και το γεγονός ότι έχουμε μαζευτεί όλοι στο λεκανοπέδιο δεν αποτελεί δικαιολογία για την έλλειψη υποδομών και την υπονόμευση των υπαρχόντων. Εγώ προσωπικά αν και χρησιμοποιώ μηχανάκι στις καθημερινές μου μετακινήσεις είμαι χρόνιος χρήστης των μέσων και αναγκάστηκα να καταφύγω σε αυτό λόγω της πανδημίας. Το να μπει κάποιος στα ΜΜΜ στην παρούσα τους μορφή - ειδικά σε ώρα αιχμής, είναι corona-γράμματα. Συγγνώμη αλλά δε θα πάρω το ρίσκο. Ας το πάρουν οι υπουργοί που αλοίμονο κι αν έχει πάρει ποτέ κανείς τους ποτέ λεωφορείο έστω και μία φορά στη ζωή τους.
  13. Apati-menos

    Μποτιλιάρισμα

    Εντ οφ στορυ.Αμα πας στη αυστραλια τα ξανα λεμε. Αν διάβασες τα άρθρα που παρέθεσα, θα είχες καταλάβει νομίζω ότι κανείς δε λέει ότι ο νόμος δεν υπάρχει. Απλά λέμε ότι είναι εν μέρη παράλογος για να υπάρχει ως τέτοιος. Η διήθηση είναι μια εθιμοτυπική πρακτική και γι' αυτό δεν κυνηγιέται από τον νόμο (κανείς δε θα σε γράψει για διήθηση). Από την άλλη όμως, δεν επιτρέπεται κιόλας (βλ, περίπτωση ατυχήματος και αποζημειώσεων). Η διήθηση υπό όρους (βλ. ακινητοποιημένα αυτοκίνητα ή με μικρή ταχύτητα ροής) βοηθάει σε πολλά επίπεδα: Διευκολύνει τους δικυκλιστές να φτάσουν πιο γρήγορα (προφανές) Αποσυμφορεί τη συνολική κίνηση και μειώνει τις εκπομπές ρύπων (περισσότεροι δικυκλιστές --> λιγότερα αυτοκίνητα --> λιγότερη κίνηση / ρύποι). Οι νόμοι αγαπητέ, υπάρχουν για να αλλάζουν. Διαφορετικά, θα τραβολογούσαν οι απατημένοι σύζηγοι ακόμα και σήμερα τους μοιχούς στα δικαστήρια.
  • Δημιουργία νέου...