Προς το περιεχόμενο

manag

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

686 προβολές προφίλ

manag's Achievements

  1. Καλημερα, ευχαριστω για τις απαντησεις. Αν εχω καταλαβει καλα, τα 5 χρονια που δικαιουσαι δωρεαν service μονο σε εξουσιοδοτημενα μπορεις να τα κανεις. Το εχω καταλαβει λαθος;
  2. Φαινεται πως ο συγκεκριμενος δεν ειναι εξουσιοδοτημενος της HYUNDAI. Thanks anyway θα τον εχω υποψιν
  3. Καλησπερα, προσφατα αγορασα ενα μεταχειρισμενο i30 του 17 απο ιδιωτη. Ειναι ακομα στην εγγυηση και ψαχνω να βρω σε ποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο θα το παω. Σκεφτομαι τον Τσαπαλο που ειναι και σχετικα κοντα μου, απο την αλλη ομως κοιταω και πιο μικρα συνεργεια, στα οποια σκεφτομαι πως ενδεχομενως εχεις πιο πολλες πιθανοτητες να ασχοληθουν πιο σοβαρα με το αυτοκινητο σου. Εχει συζητηθει εν μερη σε αυτο το θρεντ στο παρελθον αλλα θα ηθελα την επικαιροποιημενη σας αποψη επι του θεματος. Ευχαριστω
  4. Ουτε στο μυαλο μου να ησουν. Απο χθες κοιταω με καλο ματι το i30 και μου φαινεται οτι εχω αρχισε να κλίνω εκει.
  5. Ελα εχεις κουρασει με το χιουμορ 15 χρονου... ημουν ευγενικος 1-2 φορες, τελειωνε αν δεν εχεις κατι να πεις μην μιλας καθολου, δεν στο εμαθαν αυτο;
  6. Καλησπερα, εχει κανεις γνωμη για αυτα τα 2, γενικα σαν αμαξια/μοντελα κλπ? https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35866104-skoda-rapid https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34383783-citroen-c4
  7. ναι ρε γαμωτο, το ξερω για την μαντρα και τον ελεγχο. Γιαυτο κοιταω κυριως απο ιδιωτη, αλλα ειναι πιο περιορισμενες οι επιλογες... Ακουσα προσφατα οτι μεσω ΚΤΕΟ θα πιστοπιουνται αυτοματα τα χιλιομετρα ενος αυτοκινητου. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι απο ποτε θα αρχισει να γινεται αυτο και για ποια αυτοκινητα ; για ολα; καινουρια, παλια;
  8. Τα κιλα ροπης τα ακουω πρωτη φορα και καταλαβαινω οτι ειναι ενας πιο advanced τροπος αξιολογησης ενος κινητηρα. Αυτο υπολογιζεται απο το βαρος/ιππους;
  9. Εχω καταληξει στο ελαφρως μεταχειρισμενο. Δηλαδη 5-6 χρονια με λιγα σχετικα χιλιομετρα ~50.000χλμ. Η σκεψη ειναι οτι παιρνεις ενα καινουριο σχετικα αμαξι με αρκετα μειωμενη τιμη. Τα 3-4 χιλιαρικα απο 17->13 ας πουμε που αναφερατε, ειναι λιγα, αν και ποσοστιαια ειναι 20-25% κατω. Οσον αφορα το γουρουνι στο σακι, συμφωνω και αυτη ειναι μια διαδικασια που εχω αποδεχτει πως θα μπω, με την βοηθεια της διαισθησης μου στο ζυγισμα του πωλητη (ιδιωτη ή εμπορο) , αλλα κυρίως στον έλεγχο που θα κανει ο μηχανικος μου, τον οποιο εμπιστευομαι αρκετα. Με αφορμη αυτο, ήθελα να αναφερω οτι ψαχνω αμαξι του οποιου το πορτ μπαγκαζ να συνδεεται με τον υπολοιπο χωρο, καθως εκει θα μπαινει η σκυλιτσα μας! τα κοιταω (qashqai εννοεις ε;), αλλα στο μπατζετ μου, παμε λιγο πιο πισω σε χρονολογια, τα οποια δεν μου αρεσουν πολυ εμφανισιακα. Αργοτερα τα εκαναν πολυ πιο ομορφα.
  10. Σχετικα με την ταχυτητα που ανεφερα αρχικα, εχω ανασκευασει, αληθεια δεν εχει νοημα να ξανα απαντησω. Απο εκει και περα εχω ευχαριστησει τους περισοτερους που μου απαντησαν. Ευχαριστω και εσας λοιπον για το 2ο κομματι της αναρτησης σας. Χαιρομαι που εχετε διαθεση να το συζητησουμε. πραγματικα εχω αρχισει και πελαγωνω, καθως προσπαθω να καταλαβω μια βιομηχανια που ελαχιστα γνωριζω, ωστε να διαθεσω καποια χρηματα με οσο το δυνατον πιο value for money τροπο γινεται. Τις τελευταιες μερες κοιταω τα εξης https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31015932-citroen-c3-aircross (1.2 110hp) https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37183623-citroen-c3-aircross (1.2 82hp) Αναμεσα σε αυτα τα 2 aircross σκεφτομαι οτι ο turbo 1.2 κινητηρας μπορει όντως να ταλαιπωρειται περισσοτερα, οποτε ισως ο μη τουρμπο κινητηρας να εχει πολλα περισσοτερα χρονια ζωης. Επισης σκεφτομαι οτι αν ο 82hp μπορει να με πηγαινει ανετα με 130-140 (ρεαλιστικα νουμερα πλεον 😉 ) τότε ισως και να ειναι οκ επιλογη. Απο την αλλη λεω σκεφτομαι πως ισως ειναι χαζομαρα να δωσω 13κ για 82hp οικογενειακο αμαξι. Στα συν τους ειναι οτι ειναι οικονομικα (καταναλωση, ρυπους και συντηρηση καθως λενε οτι δεν βγαζουν προβληματα για πολλα χρονια) , εχουν καλους χωρους (410λτ πορτ μπαγκαζ) και για το προσωπικο μου γουστο τα θεωρω πολυ ομορφα. Αυτο με τους ρυπους γενικα, ειναι πολυ σημαντικο καθως πιστευω οτι σε βαθος χρονου θα πιεσουν πολυ τους ιδιοκτητες αυτοκινητων με υψηλους ρυπους, diesel κλπ στον δρομο προς την ηλεκτροκινηση. Επισης αυτο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34383783-citroen-c4 Το συγκεκριμενο εχει αυτοματο κιβωτιο το οποιο δεν με "ψηνει" πολυ, χωρις ιδιαιτερο λόγο, θα αλλαζα δηλαδη γνωμη αν καποιος επιχειραμοτολογουσε υπερ των αυτοματων. Επισης κοιταω αυτο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31415851-suzuki-sx4-s-cross Για τα suzuki εχω ακουσει οτι εχουν ακριβωα ανταλλακτικα και ειμαι διστακτικος. εχεις αποψη; Τελος εχω μια απορια. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36250352-peugeot-2008 Για αυτο εδω ισχυει φανταζομαι οτι λεγαμε μεχρι τωρα, 1.2cc με 110hp, παρομοια φαση με το aircross? Απο εκει και περα, εαν παω σε κατι πιο συμβατικο, βλεπω i20-i30,auris κλπ χωρις ιδιαιτερη θερμη. Αυτα. Ακουω τις σκεψεις σου και τις προτασεις σου.
  11. Φιλε μου ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου και για τις απαντησεις σου, αλλα καπου εδω ξεφυγες... Εντελως αστοχο το σχολιο σου
  12. Αυτο ειναι αμαξαρα... και εμφανισιακα και απο επιδοσεις, αλλα οπως ειπε και ο jdrogas και ο intruder φευγουμε σε χρονολογια και χιλιομετρα. Το OPEL το κραταμε, με λιγο τραβηγμα ειναι στο μπατζετ μας.
  13. Δυστυχως ειναι δυσκολο να το φορτωσω και να κανω εκτενες test drive για διαφορους λογους. Επισης να συμπληρωσω κατι, προβλεπουμε οτι τον χρονο θα κανουμε καπου στα 7.000χλμ με αυτο το αμαξι, τα περισσοτερα σε Εθνικη Οδό. Υπαρχει και μια περιπτωση λογω δουλειας (θα δειξει αυτο), να προστεθουν αλλα 12.000χλμ που αλλαζει αρκετα την χρηση
  14. 1.1 του 03 Ειμαι σιγουρος οτι τα νουμερα ειναι ωραιοποιημενα, αλλα εχω στο μυαλο μου οτι ολες οι εταιρειες το κανουν αυτο λιγο πολυ (στο μέτρο που τις παιρνει και για να μην τις φαει ο ανταγωνισμος..) οποτε στο μυαλο μου τα εχω σαν μετρο συγκρισης με αλλα αυτοκινητα και οχι ως απόλυτους αριθμους. Ειναι ομορφο εμφανισιακα, εχει ωραιους και μεγαλους χωρους (410lt πορτ μπαγκαζ παρακαλω) , χαμηλη καταναλωση, χαμηλα τελη κυκλοφοριας, σχετικα κανουριο (2017) αρα και σχετικα μεγαλυτερο προσδοκιμο και γενικα εχει feedback πως μηχανικα ειναι πολυ καλο και δεν ζηταει πολλα απο συντηρηση. Και σε αυτο το σημειο θα ηθελα να μου απαντησεις στην κοντρα ερωτηση, "γιατί όχι;" Πολυ σωστο αυτό. Το λαμβανω υποψιν μου
  15. Για αλλημια φορά, πολυ χρησιμη απαντηση. Ευχαριστώ Όσον αφορά το s/w, καποια μου αρεσαν πολυ σαν αμαξια, με "χαλαει" λιγο το εμφανισιακο της υποθεσης. Μου θυμιζει βαρυ οικογενειακό και ισως (μπορει να ειναι στο μυαλο μου αυτο) παραπεμπει σε αυτοκίνητο ανθρώπων λιγο πιο μεγάλης ηλικιας. Σκεφτομαι πως ενα s/w μπορει να ειναι το επομενο μου αυτοκινητο σε 15 χρονια που οι μικροι της οικογενειας δεν θα ειναι πια πολυ μικροι σε ογκο. Να σου κανω μια ερωτηση. Τα diesel γενικα τα εχω αποκλεισει απο την αναζητηση μου, καθως λέγεται οτι σε βαθος χρονου θα θελησουν να εξαλειψουν τους diesel κινητηρες απο την πολη σε ευρωπαικό επιπεδο. Φοβαμαι λοιπόν, οτι μπορει να αυξησουν τα τελη κυκλοφοριας και γενικοτερα να σε δυσκολευουν ώστε τελικα να σε αποτρεπουν απο το να εχεις diesel αυτοκινητο. Ποια είναι η άποψη σου;
  • Δημιουργία νέου...