-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.985 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Τύπος περιεχομένου
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Gallery
Αγγελίες
Gadgets
Οτιδήποτε δημοσιεύεται από sattack
-
Όλοι μιλάνε με όλους και δεν έχει κλείσει τίποτα. Ο Sainz αν αρνηθεί τωρα την προσφορά της Audi, δεν του υπόσχεται κάνεις ότι θα τον πάρουν μετα από 1 χρόνο. Μπορεί να υπογράψουν άλλους για 2 ή 3 χρόνια και να κλείσουν οι θέσεις εκεί.
-
Ας τσονταρει και η Liberty Media κάνα φράγκο και κανένα μοχλό πιεσης. Δεν ανέχεται άλλο 1 χρόνο ο Perez στη Red Bull...
-
"We are speaking with Sainz, he is driving his best season in Formula 1,” Marko told regional Austrian newspaper Kleine Zeitung. “But he has a lucrative offer from Audi, which we cannot match or beat." Στη Red Bull περιμένουν να δουν τον Perez για να αποφασίσουν. Εγώ ελπίζω να περιμένει και ο Sainz και να μην υπογράψει στο μεταξυ στη Sauber/Audi. Να πάει για τη δόξα αντί για το χρήμα. 😄
-
Newey says while RB20 looks “significantly different”, it is actually “extremely similar” to the team’s previous ground-effect aerodynamic cars. “Because it’s quite a big visual change, people make these comments – the truth is that the underpinnings of the car, the key architectural layout, front and rear suspension, is the third evolution of what was the RB18, so [it’s] actually extremely similar,” "Obviously, there are then some significant visual changes, mainly revolving around the radiators and cooling layout which have brought benefits. It is one of those where it’s a large visual change for what is actually, in truth, a smaller performance change. Details on the floor have also evolved and nobody, of course, notices!” And at the end of it all, with today’s cars, it is the floor that makes the biggest difference. And that’s something Newey has past experience with from back in the 80s. “It was a long time ago but my early career was with Venturi cars, in F1 and in IndyCar. Some of that knowledge has been useful in terms of knowing the potential pitfalls from Venturi cars – particularly the bouncing, or what we call proposing. Αυτά...
-
Μάλλον ο Χέλμουτ είπε όχι. Κρίμα γιατί η μόνη μας ελπίδα να δούμε κάτι διαφορετικό μέσα από τη RB τώρα είναι αν πάρουν τον Sainz. Και σιγά μην παει στον Τοτο. Αυτοί εκεί φαίνεται ότι είναι ανεπιδεκτοι μαθήσεως. Πιο πιθανό είναι να κάνει καμμια έκπληξη η AM με την Honda (και με μηχανικους που πιθανον να κλεψει απο τη RB) το 2026. Τουλαχιστον, αν δεν εχουμε τιποτα σοβαρες μαχες μπροστα RB vs Ferrari, θα χαζεύουμε πίσω να τσακώνονται οι boyband ομάδες Norris-Piastri vs Russel-Antonelli. 😅
-
Σα να κλαίει λίγο? 😅
-
Σίγουρα είναι καλό να υπάρχουν πολλές επιλογές για όλους. Προσωπικά όμως δεν θα το προτιμούσα. Ή για λίγα χρήματα παραπάνω θα ξαναπαιρνα το AWD, ή θα έπαιρνα το SR για αρκετά λιγότερα χρήματα. ΥΓ. Στην Ελλάδα οι τιμές είναι 1.000Ε φτηνότερες από το Βέλγιο! Μπράβο!!
-
Πεθανε ο Toleman που είχε πάρει rookie τον Ayrton Senna που παραλιγο να κερδίσει το βρεγμενο Monaco 1984. (Αν και ίσως το κερδιζε ο άλλος πολύ νωρίτερα αδικοχαμένος Stefan Bellof που από τελευταίος είχε φτάσει 3ος).
-
Καταρχήν, το νόημα ήταν να πω στον φίλο ότι άσχετα με το απαράδεκτο κράτος, οι περισσότεροι από μας δεν θα άντεχαν τον εαυτό τους να ήταν έτσι απατεώνες και να έκλεβαν τα λεφτά του οποιουδήποτε άλλου. Μετά, πάνω σε αυτό που λες, είναι αδιάφορο αν κάποιος βγάζει μεροκάματο 50Ε και κάποιος άλλος 500Ε. Και οι δύο δίνουν τον χρόνο τους και την ενέργεια τους σε μια τίμια δουλειά, αντί να τον δίνουν στην οικογένεια τους, ή να ξεκουραζονται, ή να πίνουν μπαφους και να παίζουν προ. Και ακόμα κι έτσι να κάνανε και τα λεφτά να τους τα έδινε ο μπαμπάς τους, και πάλι οι περισσότεροι από μας δεν θα δικαιολογουσαμε τον εαυτό μας να τους τα αρπάξει.
-
Θα μπορούσες να κοιμηθείς το βράδυ αν είχες βουτήξει τα χρήματα ένα σωρό μεροκαματιαρηδων που ειχαν δουλέψει κάνα μήνα για να τα βγάλουν?
-
Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τα ελαστικά. Κατά παραγγελία της F1 στην Pirelli. Από τον Καναδά του 2010. Είχα γράψει παλιότερα ένα σχόλιο για αυτό. Μια χαρά μπορούν να έχουν ελαστικά που να βγάζουν ολον τον αγώνα σε ρυθμούς Quali. Μετά τον Καναδά 2010 θεωρησαν ότι θα αυξηθεί το θέαμα αν τα ελαστικά "πέφτουν από γκρεμο" μετά από ορισμένους γύρους και τα παραγγειλαν έτσι στην Pirelli. Η Michelin είπε εμείς φτιάχνουμε ελαστικά που κρατάνε, όχι να καταρρέουν. Και αποσυρε το ενδιαφέρον της. (Το έχω δει και προσωπικά στα εμπορικά ελαστικά με τα Pirelli P Zero που γίνονται χάλια πιο γρήγορα και τα Μichelin Pilot Sport 4S που κρατάνε περισσότερο...)
-
Πάντως ο Zazula σας έχει δώσει πολύ σημαντικές πληροφορίες, ειδικά αυτή για ΟΕ και συνεταιρους. Αφού του πείτε ευχαριστώ, συνεταιριστειτε όλοι μαζί να προσλάβετε εναν δικηγόρο να σας κατευθύνει άμεσα. Πχ μπορεί να πρέπει να πάρετε άμεσα δικαστική εντολή να παγώσουν τα περιουσιακά στοιχεία των υπεύθυνων της ΟΕ, ώστε να μην τα μεταβιβάσουν, για να μπορέσετε να διεκδικήσετε πίσω τα χρήματα σας. Τη σωστή διαδικασία θα σας την υποδείξει ένας καλός δικηγόρος, αλλά μην χάσετε ούτε μέρα.
-
Έστω κι έτσι, 21 πόντοι vs 51 πόντοι. Τόση είναι η διαφορά μεταξύ 1ης-2ης ομάδας και 2ης-3ης ομάδας! Δείχνει πόσο έχει προοδεύσει η Ferrari, αλλά και τι διαφορά κάνει ένα DNF.
-
Λοιπόν, εφτιαξαν το tyre degradation, έκοψαν τη διαφορά από RB στο μισό από πέρυσι, και έγιναν άνετα best of the rest. Μην περιμένουμε και θαύματα.
-
SAR άμα είναι να κάνεις μια δουλειά, να την κάνεις σωστά. Ρώτα τον Latifi. 😅
-
Ακόμα καλύτερα, σε 10 γύρους Red Flag να βάλει ο Leclerc Medium, αντι για 3ος να βγει 1ος 😅
-
Νομίζω επιβεβαιωθηκε για τη διαχείριση ελαστικών στις Ferrari.
-
Χάσανε από μια θέση και ευνοήθηκε τρομερα ο Tsunoda και ο Stroll! Καταστροφή για Merc, δεν θα τους φτασουν τα λάστιχα ως το τέλος.
-
Merc, Alpine και οSar πάνε για H-H !
-
Ο Τσουνοντα έχασε 2 θέσεις. Άραγε οσοι ξεκίνησαν με soft, τι θα κάνουν τώρα?
-
Alonso και Stroll μόνο 1 M + 1 H. Θα ξεκινήσουν με soft? Η Ferrari σα να έχει γίνει μια μικρη απομιμιση της περυσινής RB. Σα να αργεί να φέρει σε θερμοκρασία τα Soft μέσα σε 1 γύρο οπότε της κοστίζει στο Quali, αλλά τα πάει καλά στη διαχείριση ελαστικών στον αγώνα. Μάλλον έχει φτιάξει καλό anti-dive και anti-squat παρόλο που δεν άλλαξε push-rod και pull-rod διάταξη. Φυσικά όχι τόσο καλό όσο της RB, αλλά καλύτερο από τους άλλους και μεγάλη αλλαγή από αυτά που ξέραμε από πέρυσι από την Ferrari. Να δούμε αν αυτό επιβεβαιωθεί στον αγώνα και κάνουν όντως καλύτερο αγώνα απο τους υπόλοιπους λόγω καλύτερης διαχειρίσης ελαστικών. Αν δηλαδή μετά από μερικους γύρους με Medium οι άλλοι πέφτουν σε χρονους αλλά οι Ferrari συνεχίζουν περίπου οσο και οι RB.
-
-
H Ferrari έχει το προβλημα ότι έχει ήδη υπογράψει τον Hamilton. Αν δεν τον είχε, και έπαιζε πιθανότητα να υπογράψει τον Max, κατά την ταπεινή μου γνώμη θα τον υπογραφε αμέσως 3 φορες: Μια για να δυναμώσει η ίδια ,αλλη μια για να αποδυναμώσει την RB, και αλλη μια για να μην δυναμωσει η Mercedes. Το ίδιο και η Mercedes, η οποία έχει κενή θέση και αν της κάτσει θα το κάνει αμέσως. Από τη Ferrari μάλλον τώρα θα λένε στον Jos, μην τυχόν κσι υπογράψεις για πέρα από το 2026. 😆