-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
82 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με chorilias
- Ημερομηνία γέννησης 07/03/1983
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
ΔΡΑΜΑ
Πρόσφατες Επισκέψεις
2.339 προβολές προφίλ
chorilias's Achievements
-
stavros212 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον chorilias
-
pkrevouris άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον chorilias
-
killminator άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον chorilias
-
oraiustepe άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον chorilias
-
Vasilopoulos άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον chorilias
-
Έγραψαν οι τύποι! Διαφήμιση της δεκαετίας για μένα!
-
Παλικάρια χθες ξαναμίλησα με Europhone Banking (210-9555000) και έγινε νέο αίτημα για την υπόθεση της επιστροφής μου! Η Eurobank επιρρίπτει τις ευθύνες στον Γερμανό. Πάντως μου διευκρίνισε ο υπάλληλος πως πρέπει ο καθένας ξεχωριστά να κινήσει τηλεφωνικά τη διαδικασία. Αλλιώς πολλοί θα περιμένουν μάταια!
-
Αγορά online 20/11, παραλαβή 21/11 αλλά ακόμη δεν έχει γίνει χρέωση στη κάρτα και ούτε επιστροφή (ούτε 1% ούτε 20%). Ενδεικτικά πάντως τρέχει νέα επιστροφή 20% στα MediaMarkt για τηλεοράσεις άνω των 499 Ευρώ και αναγράφει στους όρους το εξής: Για αγορές από το eshop θα κερδίζετε επιστροφή 1% μετά από 3 εργάσιμες ημέρες που αντιστοιχεί στο μόνιμο ποσοστό επιστροφής των καταστημάτων MediaMarkt και το υπόλοιπο ποσοστό έως του 20% της προσφοράς θα πιστωθεί σε ενεργή κάρτα έως τις 31/12/2018. Ίσως το κράξιμο μας να τους κινητοποίησε!
-
Θα το έκανα ευχαρίστως αλλά δεν έχω facebook account.
-
Μακάρι! Ας περιμένουμε μέχρι αύριο και αν δε γίνει κάτι μπορούμε να τους ταράξουμε ομαδικώς στην επικοινωνία!
-
Και εγώ 89,80 Ευρώ επιστροφή αναμένω. Έχεις πολύ δίκιο λέγοντας πως δε λάβαμε ούτε το 1% της επιστροφής και άρα ευθύνη έχει ο Γερμανός και όχι η Eurobank! Εγώ πλήρωσα online με πιστωτική Eurobank στις 20/11 και ακόμη δεν έγινε καν χρέωση στη κάρτα μου ενώ τη συσκευή την έχω στα χέρια μου από 21/11. Θα τους ενοχλώ ξανά και ξανά!
-
Άρα υπάρχει φως στο τούνελ....
-
Καλησπέρα παιδιά! Αγόρασα και εγώ ένα PS4 Pro online τη Τρίτη 20/11 και έως σήμερα δεν έχει επιστραφεί το ποσό. Ωστόσο δεν έχει γίνει ούτε η χρέωση της αξίας αγοράς στη κάρτα που χρησιμοποίησα! Προηγείται η χρέωση και έπεται η επιστροφή. Αναμένω αλλά άρχισε να εξαντλείται και εμένα η υπομονή μου!