Προς το περιεχόμενο

CptGiorgis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

CptGiorgis's Achievements

  1. Σίγουρα εδω με βρίσκεις συμφωνο, αλλά και πάλι αυτό δεν αποτελεί γνώση υπολογιστή αλλά κοινή λογική, που πάνω στον πανικό του κάποιος μπορεί να μην την έχει.
  2. Αν δεν έχεις στο μυαλό σου συνεχώς την υποψία ότι το οτιδήποτε μπορεί να είναι απάτη, είναι θέμα χρόνου να την πατήσεις. Ειδικά όταν κάτι έχει να κάνει με λεφτά, ο καθένας μας μπορεί να το σκεφτεί διαφορετικά. Φοβούμενος πχ κάποιος για την υποτιθέμενη υποκλοπή των στοιχείων του, μπορεί να πατήσει το λινκ στο email και χωρίς πολλά πολλά να πέσει στο δόλωμα, μόνο και μόνο για να επισπεύσει την διαδικασία. Εδώ θα πει κάποιος ότι η ίδια η τράπεζα δεν θα σου ζητήσει ποτέ στοιχεία λογαριασμού ή ότι πρέπει να ελεγξεις την διεύθυνση email και άλλα τόσα που είναι όντως πολύ χρήσιμα. Το να διπλοελεγξει όμως κάνεις την προέλευση ενός email, έχοντας το άγχος μην ανα πασα στιγμή του πάρουν τα λεφτά, είναι πιο εύκολο στην θεωρία από ότι στην πράξη. Για αυτό νομίζω είναι λίγο off topic το κατά πόσο κάνεις "ξέρει" ή όχι από υπολογιστές. Οπως και να έχει θα έπαιρνα ένα τηλέφωνο την τράπεζα για να με ενημερώσουν για την εξέλιξη της υπόθεσης αν ήμουν στην θέση σου. Στην δικιά μου περίπτωση η απόφαση για αποζημίωση είχε βγει αρκετά νωρίτερα από το 20ημερο.
  3. Όταν ξοδεύεις 1000€ για ΛΆΠΤΟΠ επειδή το θέλεις για την φορητότητα, η αναλογία θα ήταν σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο με ελατωματικα λάστιχα. Επιπλέον ζητάω αντικατάσταση αν και μόνο αν η μπαταρία κάνει πάνω από μήνα να έρθει, που στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα θα το έχω χρειαστεί το λάπτοπ λόγω εργασιών και μαθημάτων (όπως και τώρα) και θα είναι θέμα ημερών να μπαρκαρω. Το έχω σκεφτεί να τους το προτείνω και είναι πράγματι καλή ιδέα. Θα περιμένω να μου πουν λεπτομέρειες βέβαια για τον χρόνο επισκευής, αν και αμφιβάλλω αν θα το δεχτούν. Μεγάλη αλήθεια αυτό. Αν και δεν μου αρέσει να δικαιολογουμαι, το ότι δεν είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών το έμαθα όταν το παρέλαβα, αφού η πρίζα ήταν αμερικανική και η συσκευή συνοδευόταν από ανταπτορα για ευρωπαϊκές πρίζες.
  4. Αν και βρήκα ότι πρέπει, αν η επισκευή ξεπερνά το 15ημερο, να μου δώσουν προσωρινά συσκευή, δεν βρήκα πουθενά για εξολοκλήρου αντικατάσταση μετά από Χ μέρες. Μόνο αν υπάρχει "ενόχληση" στον καταναλωτή και περί "ευλόγου" χρονικού διαστήματος. Όσο αναλυτικά και αν φαίνονται. Προς έκπληξη μου βέβαια διάβασα ότι τα έξοδα αποστολής τα επιφορτίζεται ο έμπορος κάτι που σε καμία περίπτωση δεν έγινε με εμένα αφού μου ξεκαθάρισαν από την αρχή ότι τα έξοδα θα είναι δικά μου. Τέτοιες μικρές λεπτομέρειες είναι που με ανησυχούν και φοβάμαι πως και το λάπτοπ θα πάρω πίσω σε κάνα μήνα, και κανενός τα δόντια δεν θα τριξουν...
  5. Η μπαταρία σταμάτησε να δουλεύει στα ξαφνικά ενώ μέχρι τότε δούλευε άριστα. Άρα το έχω πάει για επισκευή περιμένοντας αντικατάσταση μπαταρίας. Ταυτόχρονα όμως ισχύουν όσα ανέφερα παραπάνω στο αρχικό ποστ και άρα η επισκευή μπορεί να κρατήσει 3,4,5 ή και παραπάνω εβδομάδες. Μετα από πόσο χρόνο μπορώ να ζητήσω να γίνει αντικατάσταση, από το να περιμένω πότε και αν θα έρθει ανταλλακτικό;
  6. Είναι 100% βέβαιο πως με καλύπτει η εγγύηση από τον έμπορο αφού πριν το στείλω τους είχα εξηγήσει αναλυτικά το πρόβλημα. Η λενοβο δεν καλύπτει την εγγύηση καθώς το λάπτοπ είναι αμερικανικών προδιαγραφών και έτσι ο έμπορος αναλαμβάνει την επισκευή.
  7. Ο έμπορος παρέχει εγγύηση 2 χρόνια, και το λάπτοπ είναι 6 μηνών.
  8. Όπως είχα γράψει και σε άλλο ποστ αντιμετώπισα ένα προβλημα με το λάπτοπ μου. Όπως και να έχει αναγκάστηκα να το στείλω στον έμπορο (2 χρόνια εγγύηση), αφού ο κατασκευαστής (Lenovo) δεν μου καλύπτει την εγγύηση. Ύστερα από προσωπική έρευνα προκειμένου να φέρω μπαταρία με δικά μου έξοδα για να αποφύγω τον χρόνο επισκευής, μέσω επικοινωνίας με τα κεντρικά της Lenovo τα οποία αναλαμβάνουν τις επισκευές, έμαθα ότι η μπαταρία που θέλω δεν υπάρχει ούτε στην Ελλάδα, ούτε στον προμηθευτή του εξωτερικού (φαντάζομαι είναι στην Ευρώπη), αλλά ύστερα από επικοινωνία μου με διάφορα σάιτ (κινέζικα στην πλειοψηφία) οι παραγγελίες έχουν παγώσει λόγω του ιού. Αν κάποιος γνωρίζει το νομικό πλαίσιο (ή και όχι), μπορεί να μου πει αν καλυπτομαι κάπως ως καταναλωτής σχετικά με τον μέγιστο χρόνο επισκευής; Πότε δηλαδή μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση ή πλήρη αποζημίωση; Είναι εφικτό αυτό; ΥΓ: Ο έμπορος δεν έχει ξεκινήσει ακόμη τις εργασίες αν και τους έχω ενημερωσει για τα παραπάνω και για το γεγονός ότι το λάπτοπ (αξίας 1000€) το χρειάζομαι. Υποβάλλω αυτήν την ερώτηση με σκοπό να είμαι ένα βήμα μπροστά στο τι μπορώ να ζητήσω και τι δικαιούμαι.
  9. Εντελώς συμπτωματικά ίσως, αλλά τα χρήματα μου επιστράφηκαν ακριβώς στο 20ημερο από τότε που έκανα την αίτηση. Τόσο μου είχαν πει από την τράπεζα ότι θα ήταν το ελάχιστο χρονικό περιθώριο που θα πάρει.
  10. Για όσους χρήστες απορούν, αποζημιώθηκα πληρως από την τράπεζα και τέλος καλό όλα καλά. Χρειάστηκε να τους ενοχλήσω κάνα δυο φορές, αλλά στο 20ημερο μου επιστράφηκαν χωρίς την παραμικρή δυσκολία.
  11. Καλησπέρα σε όλους, Την περασμένη Τετάρτη, αργά το βράδυ μου ζήτησε ο υπολογιστής επανεκκίνηση ύστερα από αναβάθμιση των Windows. Μετά την επανεκκίνηση τον ξεσυνδεω από την πρίζα, προκειμένου να τον κλείσω και εκεί είναι που ξεκινάει το πρόβλημα που με απασχολεί εδώ και έξι μέρες και συνεχίζουμε. Με το που το βγάζω λοιπον το λάπτοπ κλείνει και βλέπω ότι η μπαταρία απλά αρνείται να δουλέψει. Κολλημένη στο 89%, ούτε πάνω, ούτε κάτω. Σαν να μην υπάρχει. Το λάπτοπ δουλεύει μόνο με τον φορτιστή. Έχω προσπαθήσει ότι λύση, μπορεί κανείς να φανταστεί. Από το πάτημα του κουμπιού εκκίνησης για 30 δευτερα, μέχρι και downgrade του BIOS. Το γεγονός ότι έτυχε μετά την αναβάθμιση πιστεύω είναι σύμπτωση. Παρόλα αυτά έβγαλα την αναβάθμιση, χωρίς αποτέλεσμα. Για να μην πολυλογω το λάπτοπ είναι ακόμα στην εγγύηση (το έχω μόλις 6 μήνες), όμως το κατάστημα που το αγόρασα μου λέει ότι θα χρειαστούν 5-15 εργάσιμες συν οποιες καθυστερήσεις λόγω του ιού. Καταλήγουμε λοιπόν να μου ζητάνε το λάπτοπ για κάνα μήνα, την στιγμή που το χρειάζομαι απεγνωσμένα λόγω online μαθημάτων. Ούτε μετά μπορώ να το στείλω καθώς με το πέρας του εξαμήνου μπαρκαρω. Είμαι δύσκολος πελάτης, αλλά προφανώς δεν έδωσα 1000 ευρώ για να τρέχω πίσω το λάπτοπ 6 μήνες μετά. Ψάχνω να αγοράσω ξεχωριστή μπαταρία, αλλά η μόνη επιλογή μου είναι η cpi. Αν και του πήρα τηλέφωνο και έστειλα email όπως με προέτρεψαν με την μπαταρία και το S/Ν προς έκπληξη μου διάβασα εδώ στο φόρουμ, ότι θα μου ζητήσουν να τους το στείλω για να την αλλάξουν;! Το πρόβλημα, ίσως και να είναι προβλημα του firmware, αφού όπως ενημερώθηκα και από την ίδια την Lenovo αλλά και από φόρουμ, πολλοί υπολογιστές (όχι του ίδιου μοντέλου) το έχουν πάθει. Δυστυχώς η λενοβο σε ανακοίνωση της από τον Σεπτέμβριο (!) έχει πει πως δεν θα υπάρχει λύσει στο πρόβλημα και οι πελάτες θα πρέπει να αλλάξουν μπαταρία. Παρακαμπτω το γεγονός, ότι κάτι τέτοιο πέρασε το τμήμα αξιολόγησης μιας εταιρείας δισεκατομμυρίων, όπως και ότι από τον Σεπτέμβριο δεν έχει βρεθεί λύση αλλά το πρόβλημα ακόμα κυκλοφορεί. Ρωτώ όμως. Ακόμα και να αλλάξω μπαταρία, αυτό το προβλημα δεν θα μου "σκοτώσει" και την καινούρια; Τι μπορώ να κάνω για να μην γίνονται αναβαθμίσεις από την Lenovo. Μήπως κάτι με το Vantage; Μεγάλο ποστ με πολλά παρακλάδια, αλλά ελπίζω να ήμουν κατανοητός. Κάθε πρόταση, άποψη ή συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη!
  12. Οπως και να έχει θα το ψάξω αυτό που μου εξηγείς και θα δω που μπορεί να καταλήξω
  13. Αν δω δηλαδή ότι δεν βγαίνει άκρη, η τράπεζα της Ελλάδος θα τους πιέσει;
  14. Φίλε μου να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα αλλά δεν νομίζω να βγει άκρη και μόνο επιπλέον λεφτά και χρόνο θα χάσω. Εξάλλου και η αστυνομία ή κάποιος δικηγόρος να μπλεχτεί η τράπεζα πάλι την ίδια διαδικασία θα ακολουθήσει. Θα τηλεφωνώ κατά διαστήματα για την πρόοδο της υπόθεσης σίγουρα πάντως!
  • Δημιουργία νέου...