Προς το περιεχόμενο

grinder_

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    503
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.590 προβολές προφίλ

grinder_'s Achievements

  1. Άρα ο νομοθέτης έχει ορίσει 2 διακριτές απαγορευτικές πινακίδες που περιγράφουν ακριβώς το ίδιο πράγμα κατ' εσέ. Πάντως ανεμπόδιστη ορατότητα, θεωρικά πάντα, οφείλει να υπάρχει και πριν ή μετά το εκάστοτε STOP. Μεγαλύτερη μάλιστα. 10 μέτρα απαγόρευση στάθμευσης για την διασταύρωση (όπου θα μπει το ανάποδο τρίγωνο), 12 μέτρα για το STOP. Οπότε δεν είναι αυτή η διαφορά τους όπως ισχυρίζεσαι. Θα συμπεριφερόμασταν με τον ίδιο τρόπο εάν ήταν κατάλληλες οι συνθήκες και στις 2 περιπτώσεις; Η διακοπή πορείας (ακινητοποίηση του οχήματος για όσους δυσκολεύονται) είναι και αυτή στην κρίση του οδηγού και όχι υποχρεωτική στο STOP; Και εφόσον η αρχική μου κρίση αξιολογήθηκε εκ του αποτελέσματος λανθασμένη, παύει αυτή μου η υποχρέωση; Όσο και να μην αρέσει σε κάποιους η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι ΟΧΙ. Πολλές φορές λέμε ότι ο Κ.Ο.Κ. είναι απαρχαιωμένος και πρέπει να γίνει άμεσα αναθεώρηση. Η πικρή αλήθεια είναι ότι ο Κ.Ο.Κ. παραμένει αυτός που είναι γιατί ξέρει σε ποιους απευθύνεται. Είναι σαν να λες σε ένα τρίχρονο θα φας 1 σοκολατάκι ώστε τελικά να φάει μόνο 2, γιατί εάν του έλεγες εξαρχής ότι μπορεί να φάει 2 τελικά θα έτρωγε 4. Θα γινόταν το "έλα να δεις" με "περίπλοκες" ενέργειες τύπου give way, mini roundabouts, zipper merge, line discipline κτλ. Δεν είναι για πολλά-πολλά ο έλληνας. Ένα STOP και μια δεξιά προτεραιότητα όποτε και όπως νομίζει ο καθένας. Τέσπα καλή συνέχεια και από μένα. Έχουν ειπωθεί οι θέσεις όλων όσων έγραψαν.
  2. Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο. Ένας εν δυνάμει δολοφόνος που παρανομεί ή ένας κρυφο-δολοφόνος που εσκεμμένα μέσα από "υποθετικά" σενάρια, "παιδιάστικες" αφορμές θα δικαιολογήσει το φόνο που θα προβεί... Παιδιά κάντε ότι γουστάρετε, μην μας ζαλίζετε όμως μετά για τα ποσοστά συνυπευθυνότητας που θα βγάλει το δικαστήριο. Άλλωστε στην ίδια "κάστα ανθρώπων" ανήκετε. Πείτε καθαρά από την αρχή την θέση σας και μην το πάτε γύρω γύρω με διάφορες σάλτσες. Τόσο πολύ ντρέπεστε γι αυτό που είστε;
  3. Παλλόμενο πορτοκαλί είναι το ανάποδο τρίγωνο. Το STOP έχει την έννοια του κόκκινου. Γι αυτό σε ανεπτυγμένες χώρες όπου οι πολίτες μπορούν να αντιληφθούν αυτά τα πολύ βασικά και αυτονόητα, έχουν παντού ανάποδα τρίγωνα "GIVE WAY" - ενώ στην Ελλάδα με το IQ που διαθέτουμε έχουμε και θα συνεχίζουμε να έχουμε παντού STOP. @sdikr Εννοώ ότι δεν το έφερα εγώ ως παράδειγμα άλλος το ανέφερε και καλά ότι δεν μπορεί να τον αποφύγει. Επίσης, συνήθως σταματάει ευκολότερα αυτός που υποτίθεται ήταν ήδη σταματημένος τηρώντας το STOP και όχι ο κινούμενος με α ταχύτητα, παράνομος ή μη. Λέω εγώ τώρα...
  4. Τι λες; Αφού υποτίθεται "δεν τον βλέπει" και "δεν τον ακούει". Αλλά τον ενοχλεί που τον προειδοποιεί ο άλλος... Τα 80χλμ τα ανέφερε άλλο μέλος. Εγώ ανέφερα ότι με το ανώτατο όριο εντός πόλης 50χλμ (το μηχανάκι θα διανύσει 13.88 μ/δ) σε 30 μέτρα υπάρχει χρόνος 2 δευτερόλεπτα και για τις 2 πλευρές να αντιδράσουν. Ο "γκαζιάρης" δεν γίνεται να είναι και "αθόρυβος". Δεν γίνεται να μην τον ακούς. Ίσα ίσα θα τον ακούς από πιο μακρυά. Βγάζω το καπέλο σε όσους πάνε τάπα που λέμε, αλλά τουλάχιστον κορνάρουν σε κάθε διασταύρωση γιατί έχουν μάθει να γίνονται αντιληπτοί διαφορετικά δεν θα κυκλοφορούν για πολύ στους δρόμους.
  5. Μα σου κορνάρει για να αποφύγει το ατύχημα (που είναι και η μόνη σωστή χρήση της κόρνας), όπως άλλωστε είπε και ο OP αλλά επειδή του έθιξε τον εγωισμό θα συνεχίζει να μην τον βλέπει και να μην τον ακούει και ενοχλείται που κοιτάζει και κοιτάζει όλη την ώρα... Ξέρω θα σας σοκάρω, αλλά αν κύριο μέλημα είναι η αποφυγή ατυχήματος, μπορείς να κάνεις και δεύτερο STOP εκεί που αποκτάς ορατότητα. Τέλειο; Όπως επίσης να χρησιμοποιείς τις αντανακλάσεις από τα απέναντι παρκαρισμένα/βιτρίνες καταστημάτων ακόμα και σε τυφλά σημεία και να "βλέπεις". Ή να έχεις 2 δάχτυλα το παράθυρο ανοιχτό ώστε να "ακούς" αυτούς που πάνε με 80 χλμ και δεν "προλαβαίνεις" να δεις. Φυσικά όλα αυτά τα γνωρίζουν οι οδηγάρες. Αλλά είπαμε δεν έπρεπε να βρίσκεται εκεί - παύεις να τον βλέπεις. Πάντως εμφανίστηκε εξαιρετικό ποσοστό από "ομοϊδεάτες". Ανταλλάξτε pms για τα "υποθετικά" σενάρια που εκφράσατε για τις μελλοντικές δίκες, θα χρειαστείτε τέτοιους "μάρτυρες".
  6. Καλά όχι ότι είχα και καμιά ελπίδα... Σου εύχομαι σύντομα να σου τύχει το "υποθετικό" και να έχεις ετοιμαστεί κατάλληλα για την "παράσταση" που φαντάζεσαι να δώσεις. Καλή τύχη.
  7. Ειλικρινά OP ποια ακριβώς απάντηση θέλεις για να σε ικανοποιήσει; Εάν προσπαθείς να πετύχεις ηθική ικανοποίηση του στυλ "πάτα τον αφού ερχόταν ανάποδα" καλή τύχη. Διαφορετικά: 1. Όπως ήδη σου εξήγησαν το STOP σημαίνει υποχρεωτική διακοπή πορείας. Παραχωρείς προτεραιότητα σε όλους, δεξιά/αριστερά/πεζούς/σκυλιά/γατιά. Δεν θα κρίνεις εσύ γιατί βρίσκονται εκεί που βρίσκονται απλά τηρείς το δικό σου STOP. 2. Το εάν είναι μονόδρομος θα το ξέρεις αφού εισέλθεις στην οδό και εάν φυσικά υπάρχει κατάλληλη πινακίδα. Αυτό που έχεις βάλει είναι απλά πινακίδα απαγόρευσης εισόδου. Συμπεριφέρεσαι σε όλους τους δρόμους ως διπλής κυκλοφορίας. 3. Δεν ελέγχεις κυρίως από την πλευρά που νομίζεις ότι έρχονται αυτοκίνητα. Άρα ελέγχεις πάντα αριστερά-δεξιά-και ξανά αριστερά όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί από αριστερά κινδυνεύεις να συγκρουστείς άμεσα μαζί τους. 4. Αν λοιπόν κανείς όλα τα παραπάνω και πάλι δεν "δεις" και δεν "ακούσεις" το μηχανάκι που έρχεται "ανάποδα" στα 30μέτρα και θέλει τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα για να καταφέρετε να συγκρουστείτε τότε ή κάτι κάνεις λάθος ή ψεύδεσαι. Εν πάση περιπτώσει, την υπαιτιότητα της πρόκλησης του ατυχήματος έχουν καθαρά τα παρανόμως σταθμευμένα οχήματα άρα μην σε απασχολεί το "έρχεται ανάποδα και δεν θα έπρεπε να είναι εκεί" αλλά το εσύ να βγαίνεις προσεκτικά μέχρι να αποκτήσεις ορατότητα και ας χαλάσεις 5 δευτερόλεπτα παραπάνω.
  8. Δε νομίζω, ίσα που χωράει το βαν, στενεύει ο δρόμος. Γι αυτό βλέπεις τον "έξυπνο" με το γκρί που έχει κάτσει μπροστά στη νησίδα μπας και τον αφήσει ο λευκός να περάσει. Κάτι τέτοιοι θέλουν να σταματήσεις επίτηδες μπροστά τους και να φάνε τα κορναρίσματα της χρονιάς κλείνοντας την κυκλοφορία στην Κηφισιάς...😛 Καλά κάνεις και πιάνεις δεξιά και να μην ήθελες να πας δεξιά. Άσε να κορνάρουν άδικο έχουν. Για το δεύτερο, άσε αυτόν που προπορεύεται να περνάει, αν δεν θέλεις να παίξεις συγκρουόμενα.
  9. Άρα τις 3 λωρίδες τις αποκλείουμε γιατί η μία είναι το αντίθετο ρεύμα. Άρα το ερώτημά σου είναι γιατί 2 και όχι 1 ας πούμε; Για καλύτερη ροή της κυκλοφορίας. Ουσιαστικά απαντάς και μόνος σου, αφού στο προηγούμενο μήκος της ήταν μια λωρίδα, σε προϊδεάζει ότι πρέπει να πάρεις μια απόφαση πριν το φανάρι. Το "δεξιά για ευθεία είτε δεξιά" φαντάζομαι δεν υπάρχει ένσταση σωστά; Το αριστερά για μόνο αριστερά λοιπόν, όπως είπα αν πάρεις αυτή την θέση έχεις καταπάνω σου το αντίθετο ρεύμα με εσένα που περιμένει πάλι στο φανάρι. Άρα η μόνη διέξοδος της πορείας που ακολουθείς είναι στα αριστερά. Σκέψου την διπλανή λωρίδα από σένα (δεξιά) σαν ένα σιδηρόδρομο. Κάποιος θα πρέπει να σε αφήσει να μπεις ενώ βρίσκεται ήδη στις ράγες.
  10. Από την κοινή λογική. Όταν οδηγώ κοιτάω και λίγο πιο μακρυά από το ένα μέτρο από το καπό. Αν θες να κατευθυνθείς στο αντίθετο ρεύμα "γιατί δεν απαγορεύεται από κάπου" be my guest. Μην παραπονιέστε μετά όμως για τα κορναρίσματα.
  11. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς μου παραθέτεις. Εννοώ γιατί ο OP λέει "άτυπα" σχηματίζονται 2 λωρίδες; Θεωρεί ότι θα έπρεπε να σχηματίζεται 1 ή 3 ας πούμε; Δεν είναι και οι 2 λωρίδες για ευθεία γιατί όπως το βλέπω αν κάτσεις αριστερά έχεις απέναντί σου το αντίθετο ρεύμα και στο πλάτος της οδού που θες να εισέλθεις υπάρχει στένωση. Σίγουρα κάποτε υπήρχε κατάλληλη οριζόντια διαγράμμιση άρα ισχύει αυτό που έγραψα.
  12. Να συμπληρώσω επίσης ότι μόνο και μόνο να αναγκάσουμε τον άλλον κινούμενο να μειώσει ταχύτητα και να διορθώσει αυτόματα του έχουμε παραβιάσει την δική του προτεραιότητα μη τηρώντας το δικό μας STOP. Ψιλά γράμματα βέβαια όλα αυτά όταν ο καθένας έχει την δική του ερμηνεία για το STOP και είναι της λογικής "έλα μωρέ προλαβαίνω θα με αφήσουν"...
  13. Γιατί λες άτυπα; Μια χαρά κανονικές είναι. Αριστερά για μόνο αριστερά. Δεξιά για ευθεία είτε δεξιά.
  14. ΄Έχει καταφέρει κανείς να απενεργοποιήσει την πάγια εντολή στην ΔΕΗ; Έχω αποχωρήσει μήνες τώρα αλλά βλέπω τα στοιχεία της κάρτας παραμένουν αποθηκευμένα στο site τους. Απενεργοποίηση/διαγραφή δεν υπάρχει, μόνο αλλαγή κάρτας. Έστειλα αίτημα μέσω της εξυπηρέτησης, υποτίθεται το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα και από τότε σιγή ιχθύος... Έλεος δηλαδή, όλα με καταγγελίες πρέπει να λειτουργούν σε αυτή την καταραμένη χώρα;
  15. Πάντως για να ταΐσουμε λίγο ακόμα τους αυτόκλητους δικηγόρους που προσπαθούν να μας εξηγήσουν κάθε φορά "πως λειτουργούν οι αγορές" σε μας τους ανίδεους... Χρήματα δεν έχουν μπει έως και σήμερα (το mail δεν μετράει). Θα μας πουν μέχρι πότε μπορεί το κάθε μπακάλικο σε συνεργασία με το καρτέλ των τραπεζών να παρακρατεί χρήματα για μια ανεκπλήρωτη συναλλαγή; Μην τους αναστατώνουμε άδικα τους ανθρώπους για ένα honest mistake και μια εικονική άμεση επιστροφή απαιτώντας τα αληθινά χρήματα που πληρώσαμε. Ήρεμα ρωτάω γιατί είμαι από χωριό και οι υπερ-εξελιγμένες διαδικασίες του εμπορίου της Ελλάδας 2.0 με ξενίζουν λίγο.
  • Δημιουργία νέου...