Προς το περιεχόμενο

Nauths

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    180
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.621 προβολές προφίλ

Nauths's Achievements

  1. Nauths

    Θα ήταν praktiker...

    Εμένα το ερώτημα μου είναι πως επιβιώνουν. Από τη λιανική τους; Όπως ακριβώς το περιγράφεις.
  2. Λύνεται πανεύκολα και το σημαντικότερο για εμένα ορίζεται η διατροφή και τα περιουσιακά, ενώ στο γάμο ο καθένας αξιώνει ο,τι του καπνίσει.
  3. Έχω τσακωθεί με τη συμβολαιογράφο γιατί είχε το παραπάνω υφάκι που ανέφερα. Σωστά λύνεται και μονομερώς, αλλά θέλει να επιδοθεί η πράξη με κλητήρα, οπότε καλύτερα συναινετικά.
  4. Παιδιά καλησπέρα. Θέλω να λύσω το σύμφωνο συμβίωσης, οπότε αρχικά ψάχνω συμβολαιογράφο που ασχολείται με αυτά, γιατί πολλοί τα αντιμετωπίζουν ως χαμαλοδουλεια και δεν ασχολούνται και δευτερευόντως θα ήθελα να μάθω το κόστος. Σας ευχαριστώ
  5. Nauths

    Θα ήταν praktiker...

    Σήμερα εντωμεταξύ βλέπω ότι έχουν κόψει και τιμολόγιο κανονικά.
  6. Nauths

    Θα ήταν praktiker...

    Αρχές Νοεμβρίου παραγγέλνω μια κουζίνα από την εν λόγω αλυσίδα χρησιμοποιώντας ένα κουπόνι που είχα διαθέσιμο. Στο site, όπως και στο τηλ με ενημερώνουν πως θα παραδοθεί εντός 8 ημερών. Περνάνε δύο βδομάδες, καλώ το τμήμα εξυπηρέτησης, όπου προφανώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται και λένε θα σας καλέσουμε. Προφανώς και ποτέ δεν καλούν. 20 Δεκεμβρίου λοιπόν με καλούν αυτοί και λένε πως έχουν πρόβλημα στην παράδοση και θα παραλάβουν πέντε Γενάρη. Ακυρώνω την παραγγελία η οποία παραγγελία, ενώ ακυρώθηκε γίνεται χρεοπιστωση στην πιστωτική κάθε μήνα, δεν αποδεσμεύτηκε το ποσό. Κάνω έρευνα αγοράς, βλέπω δεν υπάρχει κάτι ετοιμοπαραδοτο, οπότε της λέω να ξαναχρεωσει την παραγγελία αφού μετά τις γιορτές θα είχα την κουζίνα. Εντωμεταξυ καμία ενημέρωση μέσα στο Γενάρη για παράδοση. Φευγω Αγγλία μέσα στο Γενάρη και με παίρνουν για παράδοση, δεν μπορούσε κάποιος να παραλάβει και έκτοτε μέχρι σήμερα δεν έχει φανεί τίποτα. Στα τηλέφωνα λένε τα κλασικά, να δούμε τι γίνεται, θα σας ειδοποιήσουμε. Το πιο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι δεν απαντάνε και στα eMail. Εντωμεταξυ η δεύτερη χρέωση αν και δεσμευμένη έχει ξεκινήσει να πιστώνεται πίσω, χωρίς να ζητήσω ακύρωση της χρέωσης, προφανώς επειδή πέρασε μεγάλο χρονικό διάστημα θα έγινε αυτόματα από την τράπεζα. Εντωμεταξυ έχω κάνει διπλή καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, όπου τους ζήτησε απολογία, αλλά δεν έμαθα τι απέγινε με τον συνήγορο. Αυτά, καλό βράδυ ❤️
  7. Nauths

    POLISPITI

    Ειναι τραγικό το να μην έχεις στοκ και να προσπαθείς να αποσπάσεις χρήματα. Κι όχι μόνο αυτό, να μην προσπαθείς να εξυπηρετήσεις τους πελάτες και να έχεις και ύφος.
  8. Nauths

    POLISPITI

    Καλημέρα. Ψάχνοντας κρεβάτι, καταλήγω στο εν λόγω κατάστημα, όπου ο πωλητής με ενημερώνει πως η εν λόγω εταιρεία κατασκεύαζε στρώματα και έπειτα επεκτάθηκε και στα υπόλοιπα μέρη ενώ είναι γνωστό πως η εταιρεία τα εμπορεύεται. Με τα πολλά καταλήγουμε σε ένα κρεβάτι, όπου δεν έπαιρνε το στρώμα επιλογής λόγω τελάρου και πάμε σε άλλο κρεβάτι, με άμεση διαθεσιμότητα. Μου λέει ο πωλητής την άλλη εβδομάδα θα το έχεις, του λέω μην αγχώνεσαι το θέλω την παραπάνω. Μου ζητάει προκαταβολή και λόγω άμεσης παράδοσης αντιπροτείνω ολοσχερή εξόφληση για να ξεμπερδεύουμε. Φτάνει η ημερομηνία παράδοσης και παίρνω τηλέφωνο να δω που βρίσκονται, όπου στο τηλέφωνο με ενημερώνει η αγενέστατη τηλεφωνήτρια ότι κακώς με ενημέρωσαν έτσι και συνήθως αυτά χρειάζονται 30-35 εργάσιμες. Συνεχίζει με ύφος, ότι υπέγραψα χαρτί και της απαντώ ότι προφανώς και δεν με ενδιαφέρει, γιατί δεν αγόρασα σπίτι, αλλά ένα κρεβάτι και απαίτησα να εξυπηρετηθώ σύντομα και να μου καλύψουν τα μεταφορικά και να στείλουν άνθρωπο να συναρμολογήσει το κρεβάτι, ως ελάχιστη αποζημίωση, πράγμα που αρνήθηκαν. Αποφάσισα να ακυρώσω την παραγγελία από την Πέμπτη και μου έλεγαν ότι πρέπει να πάρουν έγκριση και κάτι άλλες αρλούμπες και μέχρι χθες ισχυριζόταν ότι χρειάζεται χρόνο χωρίς να μου λένε για συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Αποφάσισα χθες να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και ξαφνικά σήμερα έγινε η επιστροφή χρημάτων. Απορώ πως κάτι τέτοιες εταιρείες ακόμα επιβιώνουν.
  9. Εφ όσον είναι ατομική η επιχείρηση δεν έχεις κανένα θέμα.
  10. Όλα τα προβλήματα έγκειται στο συμφωνητικό που υπογράφεται. 9/10 μισθωτήρια έχουν random συμφωνητικά και συνήθως υπάρχει πρόβλημα. Εγώ νοικιάζω 3 χρόνια πάρκινγκ, σε άλλα μηχανές, σε άλλα αμάξι και ποτέ δεν είχα θέμα. Υποτίθεται κάνεις και ένα screening, προτιμώ νεότερα παιδιά ή σοβαρούς ανθρώπους πχ ναυτικούς. Μου είχε έρθει μια φορά ένα ντούκι, από τα γνωστά και δεν τον έβαλα ποτέ μέσα. Όταν υπογράφει ο άλλος 10 αράδες κείμενο, είναι δύσκολο να κάνει ό,τι να ναι.
  11. Εντωμεταξύ αν στην εκδίδει σήμερα και βγεις αύριο για διανομή θα σου που είσαι και άκυρος.
  12. Παιδιά καλησπέρα. Στο φορητό POS που υπάρχει στο βαν για να εξυπηρετεί παραγγελίες λιανικής μέσω eshop και ενώ το παραστατικό κόβεται πριν ξεκινήσει η διανομή, τι διασύνδεση να γίνει; Μου είπε ο λογιστής πως το διασυνδέεις κανονικά, αλλά το βρίσκω παράλογο. Θα παίρνεις βόλτα και την ταμειακή; Δεν έχω πάρει ακόμα στην εφορία να ρωτήσω.
  13. Nauths

    πιστωτική alpha

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερη παπατζα από το cash collateral. Του δίνεις τα λεφτά συν τις μίζες. Ουσιαστικά πληρώνεις τόκο επί των μετρητών σου. Μια φορά το έκανα, το έλουσα τελείως και πότε πάλι.
  14. Nauths

    εκδρομή σε αγώνα F1

    Αν μπορεί κάποιος να μας παραθέσει link θα ήταν ό,τι καλύτερο.
  15. H οποία συντηρείται από την χρηματοδότηση των τραπεζών. Δεν βλέπω λόγο να φεύγει η αγορά κάτω, έτσι όπως το περιγράφεις.
  • Δημιουργία νέου...