Προς το περιεχόμενο

Basser

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    59
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από Basser

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13/04/2024 11:49 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πλαίσιο Πινακίδας Ευρωπαϊκό Μεταλλικό Carbon Amio 01120 Σε άριστη κατάσταση, τα δίνω λόγω πώλησης του αυτοκινήτου. Αξίας 35ευρώ. 2 Τεμάχια Αποστολή παντού κατόπιν συνεννόησης με box now.

    10 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13/04/2024 11:48 πμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    Ted Baker γυναικείο πουκάμισο με βολάν τελείωμα “Cannan” Κωδ. 248437 σε λευκό χρώμα. Καινούριο σε XS μέγεθος (Ted Baker size 1) Πωλείται επειδή είναι λίγο μεγάλο. Αγορασμένο σε πρσφορά 90ευρώ απο το official store Ted Baker UK. Αρχική τιμή 119ευρώ. Δωρεάν αποστολή με Box Now.

    60 €

  3. Το είχα δοκιμάσει, δυστυχώς δεν το ανιχνεύει και παραπέμπει στο site των ΕΛΤΑ "Για αναζήτηση αντικειμένων συστημένης αλληλογραφίας ΕΛ.ΤΑ. κάντε κλίκ εδώ"
  4. Πραγματικά έχουν σοβαρό θέμα. Δεν λειτουργεί το site και το tracking.
  5. Πιστέυω πως μερικές απο τις αντιδράσεις είναι "υπερβολικές". Σίγουρα είμουν αφελής στο αρχικό ερώτημα αν κάποιος το έχει προσπαθήσει. Που κ να το έχει κάνει σιγά μην απαντούσε θετικά εδώ δημόσια και είναι λογικό Αλλά μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλό μας, οταν στις τόσες σελίδες του θέματος έχουν γραφτεί διάφορα σκηνικά με "τεχνάσματα" νόμιμα ή μη για την αποφυγή εκτελωνισμού. Όταν ζητάμε απο τον "Κινέζο" και τον "Αμερικάνο" να σβήσουν μερικά μηδενικά και να δηλώσουν άλλα ντ'αλλων είμαστε νόμιμοι και όλα cool; αφού φέυγει και καλά η ευθύνη απο πάνω μας. @Questioner Με αυτό το σκεπτικό οι ελεγκτες του τελωνείου θα πρέπει να στήσουν καρτέρι εδώ στο forum επι μονίμου βάσεως. In any case....μου έφυγε η απορία για την προσβαση στα στοιχεία του PayPal, αλλά προκύπτουν άλλα ερωτήματα του στυλ αυριο μεθαυριο με πιο εντατικούς ελεγχους αν θα αρχίσουν να τιμωρούν τα τελωνεία και τις δυο πλευρές, αγοραστές και πωλητές για ψευδή στοιχεία στις αποστολές....τότε την κάτσαμε την βάρκα Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
  6. Ηρεμήστε παίδες Υποθετικό ερώτημα έκανα, που έχει βάσει στο πως ελέγχεται όλο αυτό το πράγμα. Δηλαδή αν ο καθένας πάει και κάνει edit, πως γίνεται η εξακρίβωση των στοιχείων; Επίσης όπως το έθιξαν σε χώρες εξωτερικού το ζήτημα έχει να κάνει με privacy του paypal. Εχουν πρόσβαση οι αρχές στις κινήσεις των χρηστών; Μου κάνει εντύπωση που σε χώρες όπως η Γερμανία κάνουν τέτοιες λαμογιες ενώ εκεί υποτίθεται ελεγχονται τα πάντα.
  7. Καλησπέρα παίδες, ζητώ συγνώμη αν έχει ξανασυζητηθεί το θέμα. Δοκίμασε κανείς να αλάξει τα στοιχεία του PayPal Ρeceipt για να γλυτώσει το τελωνείο; Δηλαδή να πειράξει τα πραγματικά νούμερα με χαμηλότερα ώστε να συμπίπτουν με το δηλωθέν ποσό του πωλητή; Διάβαζω οτι στο εξωτερικό το έχουν κάνει. Αναρωτιεμαι όμως αν το Τελωνείο έχει πρόσβαση στα αληθινά στοιχεία του PayPal; Ευχαριστώ
  8. Basser

    PayPal

    Σε ευχαριστώ πολύ! Τώρα το κατάλαβα σαν να κάνεις κανονική μεταφορά απο λογαριασμό σε λογαριασμό.
  9. Basser

    PayPal

    Καλημέρα, Παιδες μπορείτε να με βοηθήσετε στο πως να κάνω "top up" απο Alpha Bank σε paypal? Έχω λογαριασμό απο το 2009 (confirmed) μέχρι τώρα αγόραζα με τη χρεωστικη visa χωρίς προβλήματα. Για κάποιον λόγω δεν με αφήνει όμως να ολοκληρώσω αγορά απο EU πωλητη (650 ευρώ) και είπα να δοκιμασω να φορτώσω απευθείας απο τον λογαριασμό. EDIT: Ζητώ συγνώμη εαν εχει ξανασυζητηθεί αλλα δεν βρηκα κάτι. Επίσης ποιές είναι οι χρεώσεις οταν κανεις top up; Ευχαριστώ! Μου βγάζει αυτό το μύνημα:
  10. Καλή Χρονιά! Χρόνια Πολλά! Ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις! Είχα αντικαταστήσει τέλη Νοεμβρίου το ΖΤΕ με το Technicolor 788V2 και ησυχασα! : ) Είχε μείνει ενα τελευταίο κομματι στο καταστημα κ χωρίς κανένα πρόβλημα μου το αλλάξαν.
  11. Υπομονή! Κάτι άλλο δεν μπορείς να κάνεις...δυστυχώς Εγώ περίμενα συνολικά 7 μέρες (μέσα και το Σ/Κ) παρ'ολο που ήθρε ο τεχνικός, δεν μπόρεσε να κάνει κάτι ήρθε έτσι για το τυπικό της υπόθεσης. Ξανα έγινε αίτημα εκ μέρους του μεσω τηλεφωνου στα κεντρικά του ΟΤΕ και την ίδια μέρα η γραμμή αποκαταστάθηκε. Αν αρχίσει και σου λέει μπαρούφες του τύπου δεν ευθυνόμαστε εμείς ειναι τα καλωδια του ΟΤΕ κλπ....πίεσε τους, διοτι ναι μεν εν μέρει έχει δίκιο αλλά εσύ δεν έχεις να κάνεις με τον ΟΤΕ αλλά με NOVA. Τώρα το τι συμφωνίες εχουν κάνει μεταξύ τους είναι προβλημά τους. Ευχαριστω man! Παρατήρησα ότι το ρουτερακι της ZTE έχει χάλια Wi-Fi...συχνές αποσυνδέσεις, χαμηλή εμβέλεια, αν συνδεθουν αρκετές συσκευές τα παίζει. Προς το παρων είμαι συνέχεια με ethernet στο λαπτοπ (lol) πιό πολύ δοκιμαστικά μήπως τελικά έχει προβλημα η γραμμη με τις αποσυνδεσεις. 4 μέρες τώρα είναι όλα κομπλέ. Full σταθερότητα, ping tests πάντα με 0% απώλειες. Οπότε καταλήγω στο οτι φταίει το χάλια wi-fi του ΖΤΕ 100% Έχεις μήπως να προτίνεις κάποιο μοντέλο προς αντικατάσταση? Διάβασα οτι η NOVA δίνει το ΖΤΕ και το Technicolor..γίνεται αραγε να μου το αντικαταστήσουν με το Technicolor? ή πάω κατευθείαν για αγορά ενός τίμιου: Tp-Link - Netgear η κάτι αντίστοιχο? Επίσης έχει προσφορά το Netgear R7000 (αλλά είναι μόνο ρουτερ) αξίζει να το συνδέσω πάνω στο ZTE? Δεν γνωρίζω αν μπορεί να λειτουργήσει πάνω σε VDSL γραμμή? Ευχαριστώ και πάλι εκ των προτέρων!
  12. Ευχαριστώ παίδες, για τις απαντήσεις! Η γραμμή αποκαταστάθηκε στις 24/10, κάποιο πρόβλημα στα κεντρικά του ΟΤΕ δεν έδινε IP στη γραμμή μου... σύμφωνα με τα λόγια του τεχνικού της forthnet. Τέλος όλα καλά Η γραμμή πάει σφαίρα, 1η φορά κάνω download me 4,8 : D
  13. Στο status μου κάνει εντύπωση το 0 στο Attenuation και το -5.5db στο Output Power, 1η φόρα βλέπω τέτοιες τιμές. Το noise margin πάλι πολύ ανεβασμένο...λογικα διαφέρουν πολύ απο τις συνηθισμένες τιμές ADSL;
  14. Καλησπέρα Στις 19/10 ενεργοποιήθηκε η αναβάθμιση της γραμμής μου σε VDSL αλλά υπάρχει κάποιο πρόβλημα και δεν μπορώ να συνδεθώ στο internet. To λαμπάκι internet παραμένει κόκκινο ενώ το λαμπάκι DSL συγχρονίζει κανονικά. Δοκίμασα σύνδεση του νέου router ZTE ZXHN H168N απευθείας σε κεντρική πρίζα με το νέο VDSL splitter, χωρίς το splitter, απευθείας χωρίς το τηλεφωνο κλπ. χωρίς αποτέλεσμα. Κάλεσα το τεχνικό τμήμα δοκιμάσαμε διάφορες ρυθμίσεις αλλά μάταια. Τελικά δηλώθηκε βλαβη (μαλλον ΚΑΦΑΟ όπως με ενημέρωσε) είπαν πως θα λυθεί μέχρι την Παρασκευή (χθες), σήμερα Σάββατο 3η μέρα και τίποτα. Τα στατιστικά της γραμμής είναι κάπως περίεργα, δεν εχω πολλές γνώσεις αλλα δεν μου φαινονται νορμαλ Ο τεχνικός στο τμημα εξυπηρέτησης μου είπε οτι είναι αριστες οι τιμές... Μπορεί καποιος να με διαφωτίσει στο τι μπορεί να φταίει κ τι πρέπει να κάνω?. Ευχαριστώ πολύ!
  15. Μόλις έλαβα την αναλυτική απάντηση: "Καλησπέρα σας, Το ποσό για την επιστροφή της αποστολής σας αναλύεται ως εξής: Ναύλος επιστροφής 110,28 ευρώ βάση του τιμοκαταλόγου μας, τα υπόλοιπα έξοδα είναι Διατακτική 16,00 ευρώ Αμοιβή εκτελωνιστή 53,00 ευρω Εργατικά goldair handling 20.00 ευρώ Παραμένω στην διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση."
  16. Μίλησα σήμερα ξάνα με UPS εντάξει ο χαρακτηρισμός ΜΑΦΙΑ τους πέφτει λίγος! Για να επιστραφεί το δέμα πίσω στον αποστολέα θα πρέπει να πληρώσει το ποσό των 230ευρώ παρακαλώ!!! (πάντα στο περίπου) Ρωτησα με βάση ποιου νομοθετικού πλαισίου γίνεται αυτη η χρέωση και μου απαντάει δεν υπάρχει κάποιος νόμος είναι το κοστολογιο της εταιρίας μας. Αναφέρω εν συνεχεια οτι βάση της αναζητησης μου υπάρχουν πολλες περιπτώσεις σαν τη δικη μου με άρνηση παραλαβής χωρίς επιπλεον κοστος παρα μόνο τα μεταφορικά επιστροφης απο UPS και DHL, εκεί μου πέταξε μια εξυπνάδα λεει δεν ισχύει κατι τετοιο. Τελος πάντων λέω έχω την δυνατότητα της μεταφόρτωσης προς Θεσσ/νικη να το πάρω απο κει? απάντηση αρνητική, δεν γίνεται απο τη στιγμη που είναι κρατημένο το δέμα στο τελωνείο θα πρέπει να πληρωσω μεγαλο ποσο (δεν ειπε ποσο) δεν σας συμφερει. Οκ λέω, σε περίπτωση εγκατάλειψης του δέματος?.. λεει οχι οχι δεν πληρωνεις κατι και το παρτάμε. Στο τέλος της ζήτησα να μου στείλει αναλυτικό πινακα με το ποσό επιστροφης στο email, για να δουμε.... Να αναφέρω επίσης πως οι τιμές στη λίστα που ειχα επισυνάψει περιλαμβάνουν ΦΠΑ και είναι τελικες σύμφωνα με UPS αλλα κατα προσέγγιση γι'αυτο στο αρχικό τηλεφώνημα το ποσό ήταν περίπου 120ευρω. Οπότε οι εικασίες μας ήταν λανθασμένες. Αυτά παίδες Υ.Γ. Εαν κάποιος θέλει να ξεσπάσει σε μικροδέμα αξιας 50 ευρώ, του δίνω εξουσιοδοτηση να πάει προς τα κει με ενα σφυρι
  17. Ναι, μίλησα το πρωι τηλεφωνικά και μέσω email, δεν με ενημέρωσε για έξτρα χρεώσεις οταν της είπα πως θέλω να επιστραφεί στον αποστολέα. Θα τους ξανακαλέσω αυριο να βγάλω μια ακρη. Σήμερα ηταν η 2η μέρα, οπότε απο αυριο ταριφαααα
  18. Παιδιά τελικά βιάστηκα να χαρώ Επιβαιβεωθηκαν οι φόβοι μου και τα γραφόμενα των forum. Πήρε τηλ. η UPS στην digi-key και τους ενημέρωσε οτι αρνούμαι να παραλάβω το δέμα και πως το πιο πιθανο είναι να χρεώσουν την digi-key με έξοδα τελωνείου σε περίπτωση επιστροφής αλλά και στην περίπτωση εγκατάληψης. WTF? Διαβάστε το παρακάτω email που μου έστειλε η digi-key (οτι και να πούνε οι ανθρωποι έχουνε δίκιο) κάθομαι και δεν ξέρω τι να κάνω? Το πρωι που μίλισα με εκρπόσωπό τους δεν ανέφερε κάτι για έξτρα χρεώσεις, ουτε η τύπισσα απο την UPS. Τι κολπάκια είναι αυτά? Σκέφτομαι με ποια λογική να χρεώσουν έξοδα τελωνείου σε δεμα που δεν έχει εκτελωνιστεί καν? Δηλαδη αν παει κάποιο δέμα σε λάθος διευθυνση κ δεν γίνει παραδωση θα χρεωσουν fees/duty για την επιστροφή? Τέσπα μη σας κουράζω και εσάς, αν υπάρχει κάποιος παθών ας μου πεί παρακαλω τι ισχύει στις επιστροφές και εγκαταλήψεις. Digikey mail: I received a call from UPS regarding the shipment of your order, that was placed on 02-Jul-2017. We shipped the package to you via UPS per your request and they have contacted us to advise us that you are refusing to collect this shipment. I am contacting you to advise you of the options we have: 1.) You may accept the package and remit payment for the duties & taxes that is being collected by the courier. Please contact your local UPS office if you choose this option. 2.) If the package is not accepted, Digi-Key will need to decide whether to have it returned or abandoned. a.) If the package is returned to us, we will only issue credit for the cost of the parts less the return shipping charges to Digi-Key. You will also be responsible for the initial shipping charges. Also, if the courier requires payment of the duties/taxes for the package being returned to the United States, Digi-Key will be billed for these charges from the courier and in turn, we will bill you for these charges b.) If the package is abandoned, you will be charged for the cost of the parts and the initial shipping charge, which was invoiced on the original invoice. No credit will be issued to you. If the courier requires payment of the duties & taxes that have been assessed by customs, Digi-Key will be billed for these charges from the courier, and in turn, we will bill you for these charges. Please respond by 07-July-2017 with your decision as to whether you will accept the package and pay for the duties and taxes. If we do not hear from you, Digi-Key will need to make the decision to have the package returned or abandoned. Since we processed & shipped your order as you requested, you will be billed for any additional fees accordingly.
  19. Για αρχή δοκίμασε να κάνεις tracking με τον αριθμό σου στο σαιτ των ELTA: https://www.elta.gr/en-us/personal/tracktrace.aspx αν δεν βγάλεις άκρη μπορείς να καλέσεις εδώ: 800 11 82 000 όσες φορές τους χρειάστηκα με εξυπηρέτησαν χωρις πρόβλημα. EDIT: Λογικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.Είχα αντίστοιχο tracking που δεν έκανε update (μεχρι και σήμερα) αλλά εγώ το παρέλαβα κανονικά στις 30 Ιουνίου.
  20. Μιλάμε μόνο για τα έξοδα, το αρχικό ποσό των 50,70 δεν προσμετράται. Μάλλον, όπως αναφέρει ο @jkoukos οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ. Τώρα πρόσεξα οτι στον πίνακα αναφέρει στη στήλη Σύνολο - Περίπου. Εκανα ενα μικρο λαθάκι στο αρχικό ποστ, το ποσό 94,50 είναι 94,95 αλλά πάλι δεν αλλάζει κάτι: 94,95 * 1,24 = 117,73 Πάνω κάτω καλα μου τα πε η κοπελα στο τηλ. Τι να πω? σκέτη απογοήτευση...αυτό κ μονο Προσφατα είχα μια συναλλαγη με ενα παιδί απο Ιταλία, του έστειλα ενα δέμα απο Ελλάδα. Οι χρεωσεις των δικων μας εταιρειων courier καθώς και ΕΛΤΑ στην καλυτερη περίπτωση ήταν διπλάσιες απο τις αντιστοιχες ιταλικές Μετα αναρωτιέμαι γιατι οι δικοί μας πωλητες εκλεισαν τα ebay-μαγαζά τους...πως να είσαι ανταγωνιστικός με τόσο εξωπραγματικές χρεώσεις
  21. Τελικά προχώρησα στην άρηνηση παραλαβής του δέματος και ζήτησα να επιστραφεί στον αποστολέα. Είχα άριστη επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησεις πελατών της digikey.gr Θα με χρεώσουν τα έξοδα μεταφοράς και η διαφορά που θα προκύψει θα επιστραφεί στον λογαριασμό μου. Μικρό το κακό εν τέλει.... Επίσης ζήτησα με email απο την UPS εναν αναλυτικό πίνακα με όλα τα έξοδα που προκύπτουν, τελικά το προφορικό ποσό των περίπου 120 ευρώ έγινε 94,50...go figure? Το επισυνάπτω προς αποφυγή για τα μελλοντικά "θύματα" των ιδιωτικών Courier.
  22. Ευχαριστώ για τις αμεσες απαντήσεις σας Πραγματικά την πάτησα σαν πρωτάρης... Έστειλα email στον αποστολεα και του εξήγησα το πρόβλημα, ζήτησα να αναλάβω τα μεταφορικά της επιστροφής, ελπίζω να δείξει κατανόηση. Κρίμα και δεν έβρισκα πουθένα το προιόν σε Ελλάδα και EU... αλλά δεν αξίζει τα 120 ευρώ καπέλο Διάβασα σε άλλα φορουμ οτι η UPS αρνείται να στείλει το δέμα πίσω αν δεν πληρωθει τον εκτελωνισμό είτε απο τον παραλλήπτη είτε απο τον αποστολέα σε περίπτωση επιστροφής....κανονικός εκβιασμός μιλάμε! Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά με μια αναζήτηση google "ups digikey τελωνειο" διάβασα πολλές τέτοιες περιπτώσεις. Αν γίνει κάτι τέτοιο τι μπορώ να κάνω? Υπάρχει κάποια νομοθεσία? @makfil Σε ευχαριστώ για τον αναλυτικότατο οδηγο που πόσταρες, κρίμα που το διάβασα εκ των υστέρων. Παθήματα μαθήματα τι να κάνεις...
  23. Καλησπέρα I need your help! Μου ήρθε ένα δέμα αξίας 50,70€ απο την digikey μέσω UPS (καταραμένη η ώρα ) Με πήραν τηλέφωνο το μεσημέρι να με ενημερώσουν πως και καλά έφτασε αλλά υπάρχει πρόβλημα και το κράτησαν στο τελωνειο.... και μου ζητάνε ενα ποσο περίπου 120 ευρω για όλα τα έξοδα: ΦΠΑ, δασμοι, εκτελωνιστη κ.α......hooollyyy mollyyyy Είναι η 1η φορά που παραγγέλνω μέσω Courier και δεν περίμενα να μου ζητηθεί ενα τέτοιο τρελό ποσο, σχεδόν τριπλάσιο απο την αξία του προιόντος. Ηλπιζα να πληρώσω 24% ΦΠΑ και το πολύ 10 euros εξοδα τελωνειου οπως γίνεται με τα ΕΛΤΑ...αμ δε Τι μπορώ να κάνω? Είναι λογικό το ποσο που πάνε να με χρεώσουν? Αν αρνηθώ το δέμα θα επιστραφεί πίσω στον αποστολέα, θα υπάρξει κάποια εξτρα χρέωση? Γενικά αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει με παρόμοια εμπειρια κ να μου πει πως χειρίστηκε το θέμα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Γιώργος
  • Δημιουργία νέου...