Προς το περιεχόμενο

Reis20

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    12
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

359 προβολές προφίλ

Reis20's Achievements

Contributor

Contributor (7/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Collaborator
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Reis20

    Samsung Galaxy A52s 5G (Χρώμα δυόσμου/256 GB)

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 07/04/2024 08:54 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Σε ΑΨΟΓΗ κατάσταση. Από όταν αγοράστηκε είναι με θήκη και glass της spigen. Πωλείται λόγω μετάβασης σε apple. Quick Specs Οθόνη: 6.5" Είδος οθόνης: SAMOLED Κύρια Κάμερα: 64 MP Χρώμα προϊόντος: Χρώμα δυόσμου Ανάλυση εμπρόσθιας κάμερας : 32 MP Μπαταρία: 4500 mAh Αποθ. Χώρος: 256 GB Εσωτερική μνήμη RAM: 8 GB Βάρος: 189 g

    250 €

  2. Reis20

    Blackmarket.gr. είναι ΟΚ?

    Ναι αυτό εννοώ!! Σχωράτε με, με πήρε η ταχύτητα.. Τελικά...? Μήπως ισχύει το back και όχι το black? Εάν είναι αξιόπιστο ρωτώ...
  3. Reis20

    Blackmarket.gr. είναι ΟΚ?

    Καλησπέρα σε όλους, Ενδιαφέρομαι για αγορά ενός refurbished macbook pro και σε μια αναζήτηση στο google, το πρώτο και πιο δυνατό site που πετάχτηκε μπροστά μου είναι το black market gr. Έχει αγοράσει κάποιος από εκεί? Είναι εντάξει το site? Φαίνεται να είναι μεταφρασμένο το site, εχει μια διεύθυνση στη Γαλλία και ένα mail τύπου [email protected] Πείτε μου παρακαλώ τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο site αλλά και αν γνωρίζετε πού μπορώ να προμηθευτώ αξιοπιστα refurbished. Ευχαριστώ πολύ!
  4. έχω ηδη μιλήσει και για αυτο με τους τεχνικούς, δεν υπαρχει κατι πλεον κοντά ( εχω ενα repeater tp-link αλλα μου κάνει τα ίδια και χωρις αυτο!) ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
  5. Καλησπέρα σε όλους! Είναι αρκετός καιρός που αντιμετωπίζω πρόβλημα με την σύνδεση μου στο Ιντερνετ. Είναι στιγμές που ακόμα και σε απλό σερφάρισμα κολλάει, το ίδιο ισχυει και σε κατέβασμα ταινιών καθώς και σε gaming (μη φανταστειτε και πολλα...) αλλά ανεβάζει ping για μερικά δευτερόλεπτα και έπειτα επιστρέφει στα κανονικά του. Ολα αυτά ανεξαρτήτως συσκευής (3 κινητα, 3 λαπτοπ και ενα σταθερο.) Εγινε αλλαγή εταιρίας απο vodafone σε wind, η οποία μου έκανε προσφορά για οπτική ίνα έξω απ το σπιτι κλπ κλπ. Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Ενώ συγχρονίζει μια χαρά και σε μεγάλες ταχύτητες (απ όσο βλέπουν οι τεχνικοί που έχω επικοινωνήσει στο τηλέφωνο, αλλά και απ' όσο γνωρίζω την περιοχή, μιας και τα κεντρικά του ΟΤΕ (πρώην) βρίσκονται 2 στενά απ΄το σπίτι, συνεπώς και όλες οι κεντρικές συνδέσεις ή κόμβοι ή ό,τι άλλο.. ) εξακολουθεί να ρίχνει στιγμιαία το ίντερνετ ή/και να κολλάει. Άλλαξα splitter και ρουτερ εννοείται, απο τη μια εταιρία στην άλλη. Οι άνθρωποι των τηλ. εξυπηρετήσεων δεν μπορούν να δούν κάτι μιας και το πρόβλημα είναι εντελώς στιγμιαίο και άτακτο χρονικά. Η λογική λοιπόν λέει πως το μόνο που μένει να δούμε είναι η καλωδίωση από την πρίζα του τηλεφώνου μέχρι το καφάο (ή αν υπάρχει κοντινότερο σημείο στο σπίτι) Γνωρίζετε εάν και πώς μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο δηλ. ανανέωση καλωδίων? (δεν γνωρίζω ποσα χρόνια είναι τα καλωδια αυτα, σιγουρα πανω απο 30). Εάν το κάνει ο πάροχος ή μόνο η Cosmote-ΟΤΕ ή εάν χρειάζεται να καλέσω ιδιώτη? Ευχαριστώ εκ των προτέρων Γιάννης.
  6. Καλησπέρα σε όλους! Είναι αρκετός καιρός που αντιμετωπίζω πρόβλημα με την σύνδεση μου στο Ιντερνετ. Είναι στιγμές που ακόμα και σε απλό σερφάρισμα κολλάει, το ίδιο ισχυει και σε κατέβασμα ταινιών καθώς και σε gaming (μη φανταστειτε και πολλα...) αλλά ανεβάζει ping για μερικά δευτερόλεπτα και έπειτα επιστρέφει στα κανονικά του. Ολα αυτά ανεξαρτήτως συσκευής (3 κινητα, 3 λαπτοπ και ενα σταθερο.) Εγινε αλλαγή εταιρίας απο vodafone σε wind, η οποία μου έκανε προσφορά για οπτική ίνα έξω απ το σπιτι κλπ κλπ. Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει. Ενώ συγχρονίζει μια χαρά και σε μεγάλες ταχύτητες (απ όσο βλέπουν οι τεχνικοί που έχω επικοινωνήσει στο τηλέφωνο, αλλά και απ' όσο γνωρίζω την περιοχή, μιας και τα κεντρικά του ΟΤΕ (πρώην) βρίσκονται 2 στενά απ΄το σπίτι, συνεπώς και όλες οι κεντρικές συνδέσεις ή κόμβοι ή ό,τι άλλο.. ) εξακολουθεί να ρίχνει στιγμιαία το ίντερνετ ή/και να κολλάει. Άλλαξα splitter και ρουτερ εννοείται, απο τη μια εταιρία στην άλλη. Οι άνθρωποι των τηλ. εξυπηρετήσεων δεν μπορούν να δούν κάτι μιας και το πρόβλημα είναι εντελώς στιγμιαίο και άτακτο χρονικά. Η λογική λοιπόν λέει πως το μόνο που μένει να δούμε είναι η καλωδίωση από την πρίζα του τηλεφώνου μέχρι το καφάο (ή αν υπάρχει κοντινότερο σημείο στο σπίτι) Γνωρίζετε εάν και πώς μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο δηλ. ανανέωση καλωδίων? (δεν γνωρίζω ποσα χρόνια είναι τα καλωδια αυτα, σιγουρα πανω απο 30). Εάν το κάνει ο πάροχος ή μόνο η Cosmote-ΟΤΕ ή εάν χρειάζεται να καλέσω ιδιώτη? Ευχαριστώ εκ των προτέρων Γιάννης.
  • Δημιουργία νέου...