Προς το περιεχόμενο

8pins

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    16
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.037 προβολές προφίλ

8pins's Achievements

Contributor

Contributor (7/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 10 Classifieds
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. Μπες στο fb στην σελιδα του Κωτσοβολου και δες τι γραφει αναλυτικα επωνυμα ενας κυριος που ηταν στο καταστημα της Γλυφαδας και ειχε στηθει για να μπει απο τους πρωτους στο καταστημα. Γενικα ειναι τραγικοι, αλλα εν μεσω πανδημιας να σε τραβαει στο καταστημα και να σε εχει 3 ωρες γυρω γυρω για να φτασεις τελικα στο ταμειο και να σου ζητησει παραπανω χρηματα, ειναι ο ορισμος της εξαπατησης. Εγω θα κοιταξω να δω πως μπορω να το καταγγειλω, λογικα στο ινστιντουτο καταναλαωτη. Ας μας ελεγε, εγινε λαθος και τσαμπουκα ακυρωνω την παραγγελια και οχι να μας πουλαει καλοσυνες οτι μας δινει αλλη καλυτερη στην ιδια τιμη, εννοωντας δωσε μου τωρα 80€ επιπλεον και θα στα επιστρεψω εγω στην επομενη αγορα με δικους μου παλι ορους
  2. Από ότι διαβάζω συμπεραίνω οτι τις λουφάρανε οι υπάλληλοι. 10:03 είχα βάλει ηδη παραγγελία, 10:07 ήρθε μήνυμα οτι μπορώ να περάσω να παραλάβω. Περίπου μια ώρα αργότερα μας καλούν στο κινητό για να μας πουν οτι έγινε λάθος με την διαθεσιμότητα και οτι δεν υπάρχει. Για να "καλύψουν" το λάθος πρότειναν στα ίδια χρήματα να μας δώσουν μια bosch η οποία είχε 179€ στο σαιτ και θα μας την έδιναν στα 99€. Μας διαβεβαίωσε η κυρία στο τηλέφωνο οτι τα τακτοποίησε όλα η ίδια και είναι κομπλε. Πάμε 17:30 στο quick point (45 λεπτα πανω στην Πατησιων στο περιμενε δεν το λες και quick) , μας λεει η υπάλληλος εκεί οτι η παραγγελία δεν έχει εκτελεστεί γιατί δεν υπάρχει η σκούπα, της λέμε το στόρι και εκεί άρχισε η ταλαιπωρία. short story: μετά από πολύ πέρα δώθε και 3 ώρες στο κατάστημα, φτάνουμε ταμείο για να ολοκληρώσουμε την νέα παραγγελία, εκεί μας ζήτησε να πληρώσουμε την σκούπα στα 179€ και όταν την φέρουν (ναι δεν υπήρχε διαθέσιμη και δεν ήξεραν πότε θα την φέρουν) να μας δώσουν μια δωροεπιταγη 80€ Όλο το μαγαζί μας άκουσε, αλλά σκούπα γιοκ Ξέρει κανείς αν μπορώ να κάνω κάπου ηλεκτρονικά καταγγελία για την περίπτωση αυτή? Στην ουσία είναι παραπλάνηση, μου πούλησε Χ ποσό ένα προϊόν και μου ζητούσε παραπάνω χρήματα για μα μου δώσει άλλο.
  3. ακριβως την ιδια συμπεριφορα εχει και μεσω wifi. Σημερα εκανα και πολλες ενεργειες με τον παροχο μου, αλλα τζιφος. Δεν βγαζω ακρη.
  4. καλησπέρα σας, Θα ήθελα την βοηθεια σας, εχω μια samsung smart 4k και εδω και μερικους μηνες εχω συνδρομη στο netflix, μεχρι προσφατα ειχα adsl με συγχρονισμο στα 16mbps και η εφαρμογη τους επαιζε 9-10mbps (connection speed) και επαιζε μονιμα 4,64mbps/1080 , αναβαθμισα λοιπον την γραμμη μου για να μπορω να βλεπω UHD, η γραμμη μου πλεον ειναι 50mbps και η τηλεοραση παιρνει μετρηση μεσω speedtest μονιμα 40+ mbps (ειναι συνδεδεμενη με καλωδιο) αλλα στην εφαρμογη του netflix μετραει κατω απο 9mbps και παλι παιζει 4,64mbps/1080. Απο το Support τους επιμενουν οτι φταει ο provider. Εχω δοκιμασει ολες τις πιθανες ρυθμισεις, ασυρματα, ενσυρματα με καρφωτες ρυθμισεις, με dns google και βονταφον (μεσω οτε ειναι βεβαια το ιντερνετ) αλλα και παλι τζιφος. Εχει κανεις καμια προταση? Ευχαριστω, Δημητρης
  • Δημιουργία νέου...