Προς το περιεχόμενο

bigbrother

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    242
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με bigbrother

  • Ημερομηνία γέννησης 29/09/1976

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Cosmos/Earth/Europe
  • Απασχόληση
    Administrator of the FreeBSD Bigbrother Clustered Network

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

bigbrother's Achievements

  1. Επιτέλους δικαιώθηκα! UPDATE: Είχα στείλει email με τίτλο "Ένσταση για τον παράνομο υπολογισμών τελών για αγορά από κατάστημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης" γιατί μέσα στα μαγαζιά της μαζικής πληρωμής ήταν και ένα ευρωπαϊκό. Μετά από 2 μέρες με τηλεφώνησαν από τo τελωνείο και μου είπαν να πάω να κάνω αίτηση επανεξέτασης δασμών με κόστος 12ε, να μην παραλάβω το πακέτο, και ότι θα ξαναγυρίσει σε αυτούς θα το εγκρίνουν και θα έρθει πάλι με 0 κόστος επιβάρυνση. Στην αίτηση να βάλω αναλυτικά το τι έχει γίνει. Ετοίμασα την ένσταση πήγα στο ταχυδρομείο, όταν είπα ότι θέλω να κάνω αίτηση η υπάλληλος μου είπε ότι όποιος κάνει δε δικαιώνεται και τα χάνει τα 12 ε, εγώ τους είπα ότι είμαι σίγουρος ότι θα δικαιωθώ. Έκανα την ένσταση και μετά από 30-40 μέρες ήρθε το πακέτο κατευθείαν σπίτι μου (χωρίς τα χρήματα). Τηλεφώνησα στο ταχυδρομείο και μου είπαν ότι επειδή είμαι ο πρώτος που δικαιώνεται στην ένσταση (στο κεντρικό ταχυδρομείο της πόλης που μένω από τότε που υπάρχει το ταχυδρομείο) δε γνωρίζουν πως επιστρέφονται τα χρήματα και θέλουν κάποιες μέρες να το ψάξουν. Πήγα την επόμενη εβδομάδα με το περιτύλιγμα του πακέτου και την απόδειξη που είχα πληρώσει τα 12ε, και τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα (Κανά 20 λεπτό διαδικασία, περίμενα και 20 λεπτά έξω στην ουρά). Τελικά, για όλα υπάρχει η πρώτη φορά.
  2. Έτσι είχα κάνει αρχικά αλλά μου έστειλαν εμαιλ ότι δε το δέχονται και θέλουν VISA statement και έτσι έστειλα το VISA statement. Προσπαθώ να τηλεφωνήσω στο 2103538102 / 2103538103 / 2103538104 που μου έδωσαν τα ΕΛΤΑ και μου είπαν ότι λειτουργεί 8-18, αλλά είναι συνεχώς κατειλημμένη η γραμμή.
  3. Όλα είναι ξεχωριστά πακέτα γιατί είναι διαφορετικοί πωλητές. 5 διαφορετικά πακέτα αναμένω, το κάθε πακέτο κάτω από 22 ε. Αυτό το συγκεκριμένο είναι ένα μικρό πακέτο όσο μια κάμερα CCTV εξωτερικό. Δηλαδή, σε λίγο που θα εμφανίζονται και τα άλλα 4 ξεχωριστά πακέτα κάθε φορά που θα το βλέπει ένας τελωνειακός (υποθέτω άλλος κάθε φορά, εργάζονται τόσα άτομα) θα μου χτυπάνε 35 ευρώ σε κάθε πακέτο ξανά και ξανά.
  4. Μου ήρθε το SMS να στείλω τα αποδεικτικά για αγορά από aliexpress. Έστειλα το printscreen του αντικειμένου από το aliexpress και επίσης το σχετικό κομμάτι από το VISA statement. Η αγορά με το shipping cost ήταν 12.6 ευρώ. Είναι μια απλή CCTV κάμερα εξωτερικού χώρου. Μετά από μέρες μου ήρθε SMS ενημέρωση για 35ε επιπρόσθετο κόστος, και ότι θα είναι στα ΕΛΤΑ για 20 μέρες. Ασφαλώς και δε θα πάω να το πάρω. Ποια είναι όμως η ιδιαιτερότητα της υπόθεσης μου και σε αυτό θα ήθελα να σας ενημερώσω για να μην την πατήστε. Δεν μου το είπαν ξεκάθαρα αλλά νομίζω ότι κάποιοι στα ΕΛΤΑ ή είναι βλάκες ή όταν συμβεί κάτι πιο σύνθετο από το συνηθισμένο δεν ξέρουν πως να το χειριστούν. Το aliexpress υποστηρίζει την πληρωμή όλου του καλαθιού μονομιάς. Όχι ένα-ένα τα αντικείμενα. Έτσι και εγώ είχα πάρει αυτό το αντικείμενο από έναν πωλητή, μετά πήρα κάποιο άλλο από ένα άλλο, μετά ένα τρίτο (όλα κάτω από 22 ε). Συνολικά ήταν ένα καλάθι 76 ευρώ. Το πλήρωσα όλο με την μια (έτσι καταγράφηκε στο VISA statement). Στο email τους έγραψα με screenshot και οδηγίες, ότι τα 76 ευρώ είναι για 5 αντικείμενα, τα οποία τα ονόμασα, έστειλα screenshots και τους είπα ΔΕΝ είναι μόνο για το 1 αντικείμενο που εξετάζετε που έχει το shipping cost όπως φαίνεται στην εικόνα που στέλνω. Αυτοί δεν κατάλαβαν ή έχουν την πολιτική πάντα να βλέπουν το VISA statement και στο ποσό εκείνο να υπολογίζουν το τέλος εκτελωνισμού (π.χ. 15ε + 24% 76 + χαρτόσημα ~ 35 ευρώ). Τι λέτε; Μπορώ να μιλήσω με τον εκτελωνιστή στα ΕΛΤΑ για να καταλάβει ότι είναι καραγκιόζης, γιατί υπολογίζει εκτελωνισμό ενός αντικειμένου με βάση την πληρωμή 5 αντικειμένων; Προτάσεις; Άλλη φορά κάθε αγορά ξεχωριστή για να φαίνεται κάτω από 22 ευρώ.
  5. Αυτοί πάντα προτείνουν refund 0$. Αφού έχεις δείξει video με αυτά που δείχνεις ότι δε λειτουργεί με σωστό και καθαρό τρόπο, τότε κάνε reject και πάτα στο escalate (alliexpress step in ή κάποιο παρόμοιο). Εσύ να ζητάς το full refund και βάλε επιλογή "does not work" ή κάτι παρόμοιο.
  6. Μην κάνεις άκυρο. Και εγώ την είχα πατήσει έτσι και είχα κάνει άκυρο επειδή το ζήτησε ο πωλητής, αλλά έχασα από την ισοτιμία. Το κουπόνι που αναφέρει είναι για αγορά από το δικό του κατάστημα, οπότε αν όλα τα άλλα είναι σε υψηλή τιμή δε θα το χρησιμοποιήσεις. Πρότεινε, δώσε μου είτε το κινητό είτε 10$ σε paypal για το χρόνο που έχασα. Μην κάνεις άκυρο όμως (εγώ το μετάνιωσα που το έκανα). Πες μας τι θα γίνει για να γνωρίζουμε και εμείς.
  7. Δε θυμάμαι αν μπορείς να ανεβάσεις 2ο video, γιατί πάντα προσπαθώ με το πρώτο video να καλύπτω προκαταβολικά οποιαδήποτε πιθανή απάντηση, οπότε μετά αν μου πει κάτι, π.χ. έπρεπε να κάνεις το ΧΧΧ, του απαντώ το έχω κάνει στο 2:41, μετά αν πάει να πει κάνε το άλλο, του απαντάω είναι στο 3:21 κ.ο.κ. οπότε μετά από ένα σήμειο ή θα μου βρει τη λυση με το να στέιλει κάποιο σωστό firmware και λύνεται το πρόβλημα, είτε σταματάει να μιλάει γιατί δεν ξέρει τι ναπει, κάνεις ένα escalate και πέρνεις όλο το refund πίσω. Δημιούργησε όσα περισσότερα video μπορεις (για να καλύψεις οποιαδήποτε παρατήρηση σου πει), ανέβασε τα αν δε μπορείς στο aliexpress (δε θυμάμαι αν έχει additional material), διαφορετικά σε κάποιο free hosting για video και του δίνεις το http:// δεσμο με μήνυμα.
  8. Εγώ ούτε καν ότι το παρέλαβα βάζω. Κατευθείαν DISPUTE πάντα με ανάλογο video (από κινητό εγώ τραβάω) και ζήτα 100% των χρημάτων γιατί πες major problem, unit malfunction . Δείξε στο video ότι λείπει ο cursor (περίπου 2 λεπτά), και είτε θα σου δωσει ένα νέο firmware είτε όλα τα χρήματα πίσω. Στο video να προσέξεις να καλύψεις όλες τις πιθανότητες ώστε να μη σου πει "ναι, αλλά δεν έκανες το ΧΧΧ". Π.χ. εγώ στο video συνεχόμενο (χωρίς cut) θα έδειχνα: 1) ένα PC που έχει ένα άλλο mouse που λειτουργεί (φαίνεται ο cursor) 2) το νεο mouse, που το βάζεις στο PC και το κάνεις calibrarisma και δε λειτουργεί (δείχνεις την οθόνη, δείχνεις το mouse που είναι συνδεδεμένο) 3) αν έχεις ακόμη ένα PC με κάποιο άλλο λειτουργικό και εκεί το ίδιο (για να μη σου πει έχει το PC πρόβλημα). Είναι λίγο ταλαιπωρία το video, αλλά αν σκεφτείς προκαταβολικά και καλύψεις όλα τα πιθανά σενάρια που μπορεί να σου πει, με ένα video και μετά escalate παίρνεις τα χρήματα (το έχω κάνει αρκετές φορές). Όλη η ουσία είναι να δείξεις στο video με λεπτομέρεια ότι δε λειτουργεί και να αποδείξεις με όποιο τρόπο μπορείς ότι δε φταίει το PC σου ή κάτι άλλο. Μπορεί να σου πει ίσως partial refund, αλλα εσύ να πεις ότι χωρίς cursor είναι άχρηστο και να θέλεις 100%. Αν θες κάνε copy paste την απάντηση του πωλητή όταν του στείλεις το παραπάνω video να σε βοηθήσουμε. όχι φωτογραφίες, video!
  9. Καλησπέρα, Δοκίμασα χθες τη REVOLUT MASTERCARD και πέρασε άμεσα χωρίς κανένα πρόβλημα σε 3 αγορές. Οι παρακάτω κάρτες δεν είχαν γίνει δεκτές: Εθνική χρεωστική Αλφα πιστωτική VISA Αλφα χρεωστική Τράπεζα Πειραιώς χρεωστική.
  10. Όχι, κατά πάσα πιθανότητα θα χάσεις τα λεφτά. Προτίμησε τις εταιρίες μεταφοράς που είπαμε προηγουμένως, ώστε να ξεφύγεις το τελωνείο..
  11. Καλησπέρα, εγώ έχω αγοράσει και από ebay (με paypal) και από aliexpress (visa) πολλά μικρο αντικείμενα. Υπάρχουν περιτπώσεις που σου στέλνουν σαβούρες, αλλά αν κάνεις dispute μέσα στις ημερομηνίες που μπορείς, τα παίρνεις τα χρήματά σου πίσω. Ασφαλώς, όπως και σε κάθε αγορά, αν είναι πολύ καλή η τιμή για να είναι αληθινή, τότε κάποιο λάκο έχει η φάβα. Εφόσον το review είναι πάνω από 90% τότε δε θα συναντήσετε πρόβλημα, αλλά και αν συναντήσετε τότε θα πρέπει να το κυνηγήσετε άμεσα. Το ebay επιστρέφει πιο εύκολα χρήματα από το aliexpress, αφού στο ebay στηρίζουν τους αγοραστές, ενώ στο aliexpress τους πωλητές. Στο aliexpress τα στοιχεία της VISA τα κρατάει το site και όχι ο πωλητής, και όταν μόνο πατήσεις επιβεβαίωση ορθής λήψης της συνναλαγής (μετά από 50 μέρες όταν έρθει), θα πάρει τα χρήματά του πίσω.
  12. 1) Καταρχήν να μην επιλέγεις courrier επειδη πάντα πληρώνεις τελωνείο. 2) άνοιξε το dispute και άσε το ανοιχτό μέχρι να επιλυθεί το θέμα. Μπορείς να το στείλεις με συστημένη επιστολή (μπορεί 10ε) και αφού έχει συμφωνήσει ο άλλος μόλις το πάρει να σου στείλει συσκευή αντικατάστασης. Να ακολουθήσεις αυτή την οδό. Μπορεί να συμφωνήσει ο άλλος να σου στείλει νέα συσκευή και μόλις του στείλεις το tracking code (κάποιοι το κάνουν), ώστε να μη περιμένεις 1-2 μήνες 3) δε νομίζω να σου δώσει όλα τα χρήματα πίσω, το πολύ πολύ 30-50 ευρώ, αλλά πάλι δε θα κάνεις τη δουλειά σου αφού όπως βλέπω έχει νεκρή περιοχή.
  13. Εγώ έχω αγοράσει πολλά πράγματα από εκεί. Κάμερες CCTV / καταγραφικά / ταβλέτες / 1-2 επιτραπέζια κτλ κτλ.. Δεν συνάντησα ποτέ πρόβλημα . Συνήθως κάνουν 50 με 60 ημέρες για να έρθουν. όπως και με το ebay πρέπει να διαβάζετε τις αξιολογήσεις, γιατί και εκεί υπάρχουν απατεώνες. [να προσθέσω ότι κάτι δεν είχε έρθει σε 60 ημέρες αλλά σε 70 , αν και είχε gurantee delivery 60 days, άνοιξα ένα dispute/case και μετά από 1 μήνα μου επιστράφηκε το ποσό (15$) από το site ]
  14. Καλό είναι να ανοίξεις βιβλία εσόδων εξόδων, γιατί κάποια στιγμή θα έρθουν και στην πόρτα σου....Άλλαξαν οι καιροί, μη το διακινδυνεύεις. Αυτό που λες για το εισόδημα κάποτε ήταν στα 5000 ευρώ, αλλά πρέπει να έχει καταργηθεί.
  15. Οποιαδήποτε αγορά μέσω διαδικτύου προστατεύεται και ο καταναλωτής έχει δικαίωμα επιστροφής των χρημάτων, σε περίπτωση που δε λάβει ένα προϊον, όπως είχε περιγραφεί. Αυτό ισχύει σίγουρα για αγορές εντός της Ελλάδας, μάλλον και της Ευρώπης. Πρέπει να κάνεις άμεσα τα εξής: 1) Επικοινωνία με ΓΓ καταναλωτή για ενημέρωση και να σου πουν πως να κάνεις καταγγελία (στέλνεις ένα email με επισυναπτόμενες αποδείξεις, π.χ. φωτογραφίες, φάκελο αποστολής κτλ κτλ). 2) Επικοινωνία με το site (αν γίνεται) ώστε να ενημερώσεις ότι υπαναχωρείς από τη σύμβαση της αγοροπωλησίας και επιστρέφεις το προϊον και παίρνεις τα χρήματα πίσω. Αν δε το δεχτούν, τότε θα τους πείς οτι θα προχωρήσεις σε καταγγελία τόσο στη ΓΓ καταναλωτή, όσο και στη ΔΟΥ, επειδή ο τύπος έχει κατάστημα που ίσως δεν τηρεί βιβλία εσόδων εξόδων και αν δεν έχεις λάβει απόδειξη τότε φοροκλέπτει. 3) Αν δεν απαντήσει σε email/τηλέφωνο τότε πήγαινε στο http://www.minfin.gr/portal/el/resource/section/financial-and-economic-crime-unit και κάνε την καταγγελία. Ενημέρωσε μας για την πορεία.
  • Δημιουργία νέου...