Προς το περιεχόμενο

polantheo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    103
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

8 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.702 προβολές προφίλ

polantheo's Achievements

Community Regular

Community Regular (9/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Σούπερ Αντιδράσεις Σπάνιο
  • 10 Classifieds

Πρόσφατες Διακρίσεις

5

Φήμη

  1. polantheo

    Gigabyte Aorus GTX 1080ti

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 06/03/2024 09:38 μμ

    • Ζήτηση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Καλησπέρα στην κοινότητα του Insomnia. Ζητάω ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ Gigabyte Aorus GTX 1080ti κάρτα γραφικών. Μόνο χαλασμένη. Οτιδήποτε άλλο που ΔΕΝ έχει να κάνει με αυτή τη συνθήκη , σας παρακαλώ μη μου στείλετε μήνυμα. Στείλτε μου την τιμή που σας ενδιαφέρει. Παύλος. Ευχαριστώ την κοινότητα για τη φιλοξενία.

    1 €

  2. Εάν η AMD δεν βελτιώσει τις εκδόσεις drivers , θα είναι μια από τα ίδια. ." Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς". Είμαι κάτοχος της 7600 και οι ταλαιπωρίες δεν έχουν τέλος .Τώρα όσον αφορά την τιμή της, δεν χρειάζεται να σχολιάσω, με καλύπτουν οι προηγούμενοι σχολιαστές.
  3. Είναι ξεκάθαρο πλέον πως η nVidia τρέχει τις εξελίξεις στην τεχνολογία της επεξεργασίας γραφικών, ταχύτερα, αποτελεσματικότερα και αποδοτικότερα από την AMD αρκετό καιρό τώρα. Μικρές εκλάμψεις στις κάρτες της δεύτερης εδώ και 5-6 χρόνια σε λόγο απόδοσης ως προς την τιμή τους και αυτές κυρίως όταν γίνονται πλέον μεταχειρισμένες (RX570, RX580, 5700XT , 6800XT). Ας εξαιρέσουμε την κοσμογονία στην εξόρυξη κρυπτονομισμάτων την περίοδο 2019-2021 που ήταν η αισχροκέρδια ο κανόνας για τις κάρτες και των δύο εταιριών στη λιανική αλλά και στην μεταπώληση καινούργιου και μεταχειρισμένου. Η nVidia δυστυχώς είναι πάντα μπροστά. Και λέω δυστυχώς διότι έτσι καθορίζει και το πλαίσιο των τιμών. Και αυτές, αντικειμενικά, θεωρώ πως είναι υψηλές. Σε όλες τις κατηγορίες χρήσης που καλύπτουν οι κάρτες της. Γι΄αυτό άλλωστε και δείχνει αυτούς τους τρομακτικούς ισολογισμούς κάθε χρόνο. Στην αντίπερα όχθη τούτη η AMD κάθε φορά αγκωμαχά να παρουσιάσει μια κάρτα η οποία να είναι απαλλαγμένη από δυσλειτουργίες, έλλειψη εργονομίας, μη τεχνολογία αιχμής(τουλάχιστον που να είναι απόλυτα χρηστική στο πρακτικό σκέλος) και το καρκίνωμα όλων, πολύ προβληματικούς drivers. Φαίνεται πως η επιστημονική της ομάδα στερείται πρωτοποριακών ιδεών χρηστικά άρτιων και η ίδια σε εταιρικό επίπεδο στερείται και δυνατού σχεδιασμού προώθησης. Και φυσικά πρακτικών "επιθετικής" διείσδυσης και σύναψης στρατηγικών συνεργασιών με studios και game developers και άλλα πολλά που θα ήταν άκρως κουραστικό να αναφερθούν καθότι πολυσύνθετα και με επιστημονίζουσα ορολογία. Ας κρατήσουμε την ουσία πάντως. Σε αυτή τη διαρκή μάχη είναι πάντα δεύτερη και ο δεύτερος πάντοτε ξεχνιέται πρώτος. Ο θρόνος έχει μια θέση μόνο και βασιλιάς είναι η nVidia. Δυστυχώς. Δεν μπορώ να γνωρίζω κατά πόσο το άρθρο είναι προάγγελος τέλους-τουλάχιστον για αυτά στα οποία αναφέρεται για την AMD-όμως αν συνεχίσει να παρουσιάζει κάρτες όπως η τρέχουσα σειρά 7XXX με τις αδιανόητα κουτές σε κρίσιμα πεδία υποβαθμίσεις σε υλικοτεχνικούς σχεδιασμούς και υλοποιήσεις (λιγότερα pci lanes, χαμηλότερο εύρος ζώνης μνήμης, προβληματικούς drivers, έλλειψη εργονομίας στις καταναλώσεις ισχύος με το RDNA3, ουσιαστικά έλλειψη παρουσίασης ενός ανταγωνιστικού πακέτου AI στην επεξεργασία των textures όπως το DLSS της nVidia ) τότε τα πράγματα θα δυσκολέψουν περισσότερο για εμάς τους χρήστες. Καθότι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και η nVidia αυτό το καλύτερο, το οποίο ενδεχομένως να μην είναι ποσοστικά το βέλτιστο καλύτερο, εμείς θα το πληρώνουμε πλέον χρυσάφι και αρκετά παραπάνω. Ίσως η Intel να μπορούσε να μπει αντισταθμιστής, αλλά η τεχνολογία της σε παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης λύσης για μετάβαση σε αυτήν, είναι ακόμα σε εμβριακό επίπεδο. Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν με ουκ ολίγες ευχές για λιγότερες λουδοβίκιες τιμολoγήσεις στις κάρτες γραφικών της nVidia και μια πιο ισορροπημένη αγορά.
  4. Οι τηλεοράσεις της LG με τεχνολογία OLED αδιαμφισβήτητα παρουσιάζουν κορυφαία εικόνα και απόδοση, κυρίως στην προβολή HDR υλικού αλλά και στο gaming απλό ή HDR. Προβλήματα υπάρχουν, είναι γνωστά , κάποια διορθώνονται, σε κάποια άλλα γίνεται μετριασμός των συμπτωμάτων που αυτά δημιουργούν. Το κυριότερο θέμα που αφορά τον αγοραστή όμως είναι οι υψηλές τιμές, κυρίως των μοντέλων 65 και πάνω ιντσών. Λογικό διότι η κατασκευή των πάνελ έχει υψηλό κόστος και οι αστοχίες αρκετές. Και πάλι όμως είναι ακριβές. Επίσης η τεχνολογία πίσω από τα υλικά κατασκευής ενός Oled πάνελ φτάνει σε σημείο ωρίμανσης και δεν μπορεί να εξελιχθεί άλλο. Μόνο να αντικατασταθεί με άλλα υλικά σύνθεσης. Η βελτίωση στους επεξεργαστές έχει επιφέρει μικρές βελτιώσεις στη συνολική απόδοση των νέων OLED (C8,C9,CX) όμως σίγουρα η τελική τιμή μιας τηλεόρασης OLED θα πρέπει να μειωθεί αισθητά για να φτάσουν οι OLEDνα γίνουν mainstream στην αγορά.
  5. Ψυχραιμία, κενά υπήρχαν πάντοτε και θα υπάρχουν. Παρακολούθηση δεδομένων χρηστών, κλοπή και χειραγώγηση δεδομένων και ρυθμίσεων του χρήστη θα υπάρχουν πάντα όπου υπάρχουν κενά ασφάλειας και αδυναμίες του υλισμικού και λογισμικού, τα οποία δύναται να χρησιμοποιηθούν με κακόβουλο τρόπο.
  6. Και εγώ πρόσφατα από Ali-express. Ευτυχώς.
  7. Σε κάθε περίπτωση να διασφαλίζεις πάντα οτι θα υπάρχει υπηρεσία αποζημίωσης σε περίπτωση μη παραλαβής της παραγγελίας σου.
  8. Να το θεωρείς πολύ πιθανό σενάριο.
  9. Φίλε Στέφανε, το πιθανότερο είναι πως αν δεν ήταν με αριθμό παρακολούθησης "χάθηκαν". Αν ήταν με αριθμό παρακολούθησης τότε είναι στο τελωνείο "ξεχασμένα". Αν το σύστημα τα δείχνει πως έχουν αφιχθεί στην Ελλάδα και παραμένουν στο τελωνείο, τότε να ευελπιστείς πως θα βγουν κάποια στιγμή. Το πότε είναι άλλο θέμα. Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση που αν το σύστημα αναγράφει "waiting invoice presentation" τότε περιμένουν τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς από τον παραλήπτη και σε αυτή την περίπτωση ΔΕ θα αποφύγεις τον εκτελωνισμό τους. Για ψάξε το λίγο.
  10. Όλα τα δέματα ή οι φάκελοι που έχουν αριθμό παρακολούθησης (tracking number) όπως π.χ. αυτός UW209671677CN , είναι ανιχνεύσιμη αποστολή δηλαδή συστημένο. Αυτά όμως που έχουν αυτή τη μορφή π.χ. S00000102735562 (Yanween Economic Air mail) είναι τοπικός αριθμός δήλωσης αποστολής και ΔΕΝ είναι ανιχνεύσιμος, δηλαδή ΔΕΝ είναι συστημένο. Ένα δέμα ή φάκελος για να είναι συστημένο, δεν παίζει ρόλο ποια είναι η αξία του , παρά μόνο η μορφή της δηλωθείσας αποστολής στον πάροχο της ταχυδρομικής υπηρεσίας. Σίγουρα ένα συστημένο είναι πάντα πιο ακριβό από ένα απλό δέμα λόγω του κόστους της υπηρεσίας ταχυδρομικής ανίχνευσής του, αλλά ακόμα και της ελάχιστης αξίας το συστημένο, πρέπει πάντα να τυγχάνει της ίδιας αντμετόπισης με το οποιοδήποτε μεγαλύτερης αξίας ή πολύ μεγάλης αξίας. Συνήθως το συστημένο μικρής αξίας και μικρού μεγέθους, όταν δεν παραδίδεται στον εύλογο χρόνο που ορίζεται από την υπηρεσία εξυπηρέτησης και βρίσκεται σε εκρεμή κατάσταση ή αέναο transit time, τότε έχει "χαθεί" (συνήθως κλαπεί) ή "ξεχαστεί" σε κάποιον αποθηκευτικό χώρο στο ενδιάμεσο της αποστολής ή δρομολογήθηκε σε εσφαλμένο προορισμό και δεν σκαναρίστηκε έκτοτε μέχρι να επαναδρομολογηθεί στον ορθό προορισμό. Όσα δεν έχουν ανιχνεύσιμη υπηρεσία, τότε δυστυχώς, μπορούν ανά πάσα στιγμή και συνθήκη να..."χαθούν" ! Διότι σε κανένα στάδιο της αποστολής τους δεν είναι "διακριτά-εντοπίσημα" από κανένα σύστημα ανίχνευσης.Οπότε μεγάλη προσοχή στην παραγγελία χωρίς ανιχνεύσιμη υπηρεσία. Πάντα πρέπει να σταθμίζουμε τί αξίζει να έρθει συστημένο και με ποια επιπλέον χρέωση και τί όχι. Στο τελωνείο, τα δέματα ή οι φάκελοι από τρίτες χώρες που είναι συστημένα, όσα έχουν-προσοχή- δηλωμένη αξία κάτω από $80 και ΔΕΝ προορίζονται για εταιρία (χωρίς δηλωμένο εταιρικό Φ.Π.Α) τότε είναι "τελωνειακώς ελεύθερα". Υπάρχουν και κάποιες άλλοι παράμετροι που καθορίζουν ποιο αντικείμενο χρήζει εκτελωνισμού ή όχι. Αν είναι μικρότερης αξίας από $80 αλλά έχει σταλεί από εταιρία ως εμπορική συναλλαγή προς ιδιώτη ή/και εταιρία, τότε, κανονικά, πρέπει να εκτελωνιστεί. Κάποιες φορές βέβαια σε τέτοιες περιπτώσεις, οι τελώνες κάνουν τα στραβά μάτια για λόγους διευκόλυνσης ίσως βαρεμάρας λόγω τεράστιου όγκου και αριθμού τέτοιων αποστολών, ίσως το οτιδήποτε. Αυτό και γίνεται στα περισσότερα από τα δέματα που έρχονται από πλατφόρμες όπως Ali-express, ebay, κ.λ.π. ΌΜΩΣ, ενίοτε, αν στην περιγραφή του δέματος ή του φακέλου υπάρχει αναντιστοιχία της δηλωμένης αξίας με την εκτιμώμενη αξία (υπάρχει σχετική λίστα με ενδεικτικές αξίες ) από τον τελώνη και δε του "κάθεται" καλά στο μάτι η περιγραφή με την αξία που έχει δηλωθεί(ειδικά αν έχει τικαριστεί το "gift") δηλαδή , έχουμε π.χ. παραγγείλει ρολόι Breitling , το οποίο αντικειμενικά και πραγματικά έχει αξία 700 ευρώ, ενώ η δηλωθείσα του αξία από τον αποστολέα είναι $30 και είναι "gift" ή "sample", τότε μπορεί ο τελώνης να ζητήσει φυσική επιθεώρηση (physical inspection) του αντικειμένου , να δει δηλαδή τι είναι αυτό στο δέμα μέσα και αν διαπιστώσει πραγματική αναντιστοιχία, τότε θα δει αν συνοδεύεται από απόδειξη ή τιμολόγιο μέσα και αντίστοιχα θα προχωρήσει να ζητήσει την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο ή το αποδεικτικό της συναλλαγής από τον παραλήπη και αν η αναγραφόμενη αξία είναι αναντίστοιχη με αυτή της λίστας ή την εκτιμώμενη από τον ίδιο (τον τελώνή, με μικρές αποκλίσεις πάνω ή κάτω) τότε επαναπροσδιορίζεται η δηλωμένη αξία με τα νέα δεδομένα που επιβάλει ο ίδιος με βάση τη λίστα και προσδιορίζεται η τελωνειακή χρέωση. Αν υπάρχει δασμός, ανάλογα με την δασμολογική κλάση (tariff code) τότε αυτός επιβάλλεται, και επιβάλεται και ο ανάλογος Φ.Π.Α επιπροσθέτως. Επίσης θα επιβληθούν και τελωνειακά τέλη τα οποία είναι συνήθως 20 ευρώ χρέωση για την υπηρεσία εκτελώνισης. Ο τελώνης ΔΕΝ εκτελωνίζει, μόνο επιβάλει τους δασμούς και το Φ.Π.Α όπου υπάρχουν, ώστε αυτοί να καταβληθούν στο κράτος, η εκτελωνιστική υπηρεσία του ταχυδρομείου στο χώρο τελωνειακής άφιξης αντικειμένων εκτελωνίζει και χρεώνει τα αντίστοιχα εκτελωνιστικά τέλη. Εν κατακλείδι, ρίχνουμε τα ζάρια και οτι φέρουν, πάντα με την ελάχιστη γνώση του τι μπορούμε να προσέξουμε , ως ελάχιστη αρχή, στις παραγγελίες μας. Το τι προσέχουν στο τελωνείο , με τυχαία σειρά ως προς το βαθμό σημαντικότητάς τους σας τα παραθέτω: 1) δηλωθείσα αξία 2) περιγραφή περιεχομένου 3)Βάρος και διαστάσεις (volumetric or actual) 4)χώρα προέλευσης Αυτά τα στοιχεία τα βλέπουν ηλεκτρονικά από το μανιφέστο της πτήσης για τα αεροπορικά και αντίστοιχα για αυτά που έρχονται με άλλο τρόπο. ΔΕΝ κάνουν δηλαδή φυσική αναγνώριση. ΔΕΝ κάνουν αυτοψία. Αν ηλεκτρονικά δεν "υποπτευθούν" κάτι ή τίποτα δεν συνηγορεί στο να δασμολογηθούν ή να υπάρξουν χρεώσεις τότε δίνεται η εντολή να βγουν ως "τελωνειακώς ελεύθερα". Αν όμως παρατηρήσουν κάτι "ύποπτο" (από δασμολογικής-τελωνειακής φύσεως)κατά την ηλεκτρονική τους ανάλυση, τότε ζητάνε να έρθει το δέμα για να γίνει φυσική επιθεώρηση (physical inspection) με οτι θα συνεπάγεται αυτή η διαδικασία σε ενέργειες από την πλευρά του παραλήπτη και φυσικά χρεώσεις. Να κάνουμε τις παραγγελίες μας πάντα με ορθή και συνετή κρίση του τι ενδέχεται να αντιμετοπίσουμε και πάντα με υπηρεσίες από πλατφόρμες που μας δίνουν τη δυνατότητα να αποζημιωθούμε σε περιπτώσεις απώλειας της παραγγελίας με υπαιτιότητα οποιουδήποτε άλλου εκτός από δικής μας.
  11. Οι συστημένες αποστολές δεμάτων , δηλαδή ΟΛΕΣ όσες έχουν αριθμό παρακολούθησης (tracking number) πρέπει οπωδήποτε να παραδίδονται στον παραλήπτη είτε απευθείας στα χέρια του είτε με ειδοποιητήριο και παραλαβή(ή με εξουσιοδότηση για παραλαβή από τρίτο πρόσωπο) από τα κατά τόπους ταχυδρομικά γραφεία στα οποία υπάγεται ο ταχυδρομικός κώδικας που είναι δηλωμένος στο δέμα. Αν κάποιες φορές μας το τοποθετεί ο ταχυδρόμος στο "κουτί" αυτό γίνεται κατά παράβαση της προαναφερθείσας διαδικασίας, είτε λόγο οικειότητας, καλής γνωριμίας, διευκόλυνσης είτε για να λάβει φιλοδώρημα και πολλές φορές διότι δεν ήταν ο παραλήπτης διαθέσιμος και βαρέθηκε να αφήσει ειδοποίηση και να το πάρει πίσω στο ταχυδρομικό γραφείο με όλες τις πρόσθετες διαδικασίες "ξεχρέωσης" που οφείλει να ακολουθήσει. ΜΟΝΟ οι φάκελοι και τα μικροδέματα χωρίς αριθμό παρακολούθησης τοποθετούνται στο κουτί. Τελεία και παύλα. Δέματα τα οποία φέρουν σήμανση από EU αλλά έχουν χώρα πηγής (origin) τρίτη χώρα , έχουν συνήθως μεγάλο χρόνο αναμονής (transit time). Αν υπάγονται σε καθεστώς τελωνειακών δασμών και αυτοί ΔΕΝ έχουν πληρωθεί κατά την παραγγελία(πρέπει με σαφήνεια να το δηλώσει ο αποστολέας αυτό) τότε ο παραλήπτης υποχρεούται να τους καταβάλει στη χώρα που θα γίνει η τελική παραλαβή. Σαφές και αυτό. Όλα αυτά σας τα αναφέρω προς διευκόλυνσή σας, διότι υπήρξα τελωνειακός πράκτορας για λογαριασμό της DHL στο εξωτερικό.
  12. Καλημέρα στην κοινότητα. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετοπίζω και εγώ. Παραγγελία σετ μικροεργαλείων για κινητά, power supply lcd tester, έγιναν άφαντα. Οι παραγγελίες έγιναν στις αρχές Νοεμβρίου και δεν έφτασαν ποτέ Ελλάδα. Είναι σύνθετο το ζήτημα. Πολλοί παράγοντες συνηγορούν για να υπάρξει τέλμα στο θέμα των παραγγελιών, από Κίνα κυρίως. Κλοπή του αντικειμένου(δέματος) κατά τη διαδικασία αποστολής, λάθος προώθηση, μη αποστολή, μεγάλος χρόνος για την παράδοση και διάφοροι άλλοι λόγοι που όλοι έχουν το ίδιο αποτέλεσμα. Να μη φτάνει ποτέ το δέμα έγκαιρα στα χέρια μας οπότε να ακυρώνεται η παραγγελία ζητώντας ο πελάτης refund ή να μη φτάνει καθόλου, οπότε πάλι γίνεται refund. Έχω κάνει ήδη open dispute για τρεις μη παραδομένες αποστολές δεμάτων. Μια από Taiwan και δύο από China. Τώρα, όσον αφορά την αποτελεσματικότητα των ΕΛΤΑ, στην ταχύτητα απελευθέρωσης των δεμάτων από τρίτες χώρες, όπου εκεί εμπλέκεται το τελωνείο είτε δασμολογώντας το δέμα αν αυτό εμπίπτει στους όρους δασμολόγησης, είτε το "διώξει" ως "τελωνειακώς ελεύθερο" , τα πράγματα περιπλέκονται αρκετά. Όλοι μας γνωρίζουμε ...εμπειρικά, πως στα θέματα της αποτελεσματικότητας υπολειπόμαστε αρκετά από αυτό που θα έπρεπε να υπάρχει ως το σύνηθες και φυσιολογικό.Αντικειμενικά παραδεχόμενοι, έχουμε κακές υπηρεσίες στα ταχυδρομεία μας.
  13. Χρόνια πολλά καλή χρονιά σε όλα τα μέλη και τους διαχειριστές του insomnia. Δε ξέρω αν στο παρελθόν έχει ανακύψει το αντίστοιχο θέμα προς συζήτηση, βλέποντας πως επειδή ,όμως, δεν παρέχεται ακόμα (και στη νέα μορφή που έχει πρόσφατα πάρει το insomnia) και επειδή είμαι νέο σχετικά μέλοςθα ήθελα να αναφερθώ στο εν λόγω θέμα, με εποικοδομητικό τρόπο. Και για να είμαι σύντομος και περιεκτικός το ζήτημα είναι το εξής απλό. Να προστεθεί η δυνατότητα να μπορεί το μέλος που προβαίνει σε καταχώρηση αγγελίας και θέλει να προσθέσει πέραν της μιας φωτογραφίες για να συνοδεύσει την αγγελία του, να μπορεί εφόσον έχει ανεβάσει αυτές που έχει επιλέξει, με drag & drop να "σύρει" τη φωτογραφία που θέλει σε όποια θέση θέλει (μπροστά , δεύτερη, τελευταία) , δηλαδή να μπορεί να επιλέξει τη σειρά με την οποία εμφανίζονται οι φωτογραφίες του στην αγγελία. Μπορεί για αυτές που ακολουθούν την πρώτη ,η οποία παρεπιπτόντως είναι και αυτή που εμφανίζεται στο προφίλ της αγγελίας, να είναι δευτερεύουσας σημασίας η σειρά με την οποία εμφανίζονται, όμως για την αυτή που θα εμφανιστεί στο προφίλ είναι πολύ σημαντικό να είναι αυτή που επιθυμούμε.Βεβαίως την εμφάνιση της πρώτης μπορεί κάποιος να τη διαμορφώσει επιλέγοντας πρώτα αυτή να γίνει uploading (ανέβασμα) και μετά να προσθέσει τις επόμενες , όμως η ευχρηστία , υποδεικνύει πως όταν θέλουμε να "πιάσουμε" και να "σύρουμε" το μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό φωτογραφιών που θα συνοδεύουν την αγγελία, θέλουμε επίσης να επιλέξουμε μετά και τη σειρά με την οποία θα εμφανίζονται σε αυτή. Επίσης καλό θα ήταν να μπορούμε να ανεβάσουμε πέραν του ορίου των 8 φωτογραφιών, ασφαλώς όχι απεριόριστο αριθμό για ευνόητους λόγους, ίσως όμως μέχρι 12.
  14. Χρόνια πολλά σε όλα τα μέλη!!! Δε χρειάζεται να ανησυχείς καθόλου διότι είναι πολύ "ελαφρύ" το overclocking που έχεις κάνει. Ουσιαστικά έχεις ανεβάσει τον πολλαπλασιαστή της cpu κατά μισή μονάδα πάνω από τη μέγιστη τιμή της (8) χωρίς να πειράξεις καθόλου τη FSB frequency , vcore,, ram όπου βεβαίως σε αυτή την περίπτωση τα πράγματα γίνονται πιο περίπλοκα.
  • Δημιουργία νέου...