Προς το περιεχόμενο

kostasSC

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    13
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

284 προβολές προφίλ

kostasSC's Achievements

  1. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Μπήκαν και σε μένα από το πρωί, Πειραιώς με κάρτα...πήραμε το μάθημά μας χωρίς κόστος χρηματικό ευτυχώς... τώρα να δούμε τι κινητό θα πάρουμε, αφού βλέπω οι τιμές έχουν πάρει την ανιούσα και οι διαθεσιμότητες την κατιούσα!!! Είναι περίεργη περίοδος για αγορές πάντως..
  2. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Πειραιώς εγώ με κάρτα και αμφισβήτηση, τίποτα ακόμα.
  3. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Απάντηση τους μόλις τώρα, μετά οπό αρκετά mail από μέρους μου: Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Η επιχείρηση μας αμέσως μόλις έλαβε την εντολή ακύρωσης της παραγγελίας από μέρους σας προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι ο πελάτης έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του και έχει επικοινωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του. Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών από την παραγγελία, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών. Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos. Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση, με αποτέλεσμα να μας έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση και να μην επιστρέφονται ακόμη τα χρήματα σας. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ. Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας. Συνεχίζουν να κοροϊδεύουν οι κύριοι...τώρα τους φταίει η τράπεζα...όποιος δεν έχει πράξει τα δέοντα και περιμένει ακόμα αυτούς, είναι άξιος της μοίρας του.
  4. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Ναι σίγουρα ο ιδιοκτήτης είναι πολύ καλό παιδί, απλά ήταν μια άτυχη στιγμή... Κάντε όλοι καταγγελία και αμφισβήτηση συναλλαγής!!! ΞΥΠΝΑΤΕ !!!
  5. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Μόλις τηλεφώνησα κι εγώ στην Πειραιώς για αμφισβήτηση συναλλαγής. Το αίτημα καταχωρήθηκε μου είπαν και θα μου σταλεί sms.. Μετά από 5 λεπτά μου ήρθε και το sms, ότι το αίτημα μου περί αμφισβήτησης συναλλαγής με αριθμό τάδε, έχει παραληφθεί και επεξεργάζεται....
  6. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Δεν νομίζω, εφοσον ειναι και Ελληνικό μετράει κανονικά...Ψαξτο στην Samsung με το ιμει
  7. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Είσαι τρελός; κράτα το κινητό και πούλα το στην τελική...θέλεις να ξαναμπλέκεις;;;
  8. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Αχαχαχα Ο μπαρμπαΓιώργης μόλις του είπα θα κινηθώ νομικά απάντησε μέσα σε 3 λεπτά... πότε πρόλαβε και έλεγξε την παραγγελία μου άραγε ότι επιστράφηκαν τα χρήματα;;;
  9. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Να κατέβεις να κάνεις τι ? κλειστό είναι το μαγαζί
  10. kostasSC

    Mobilepoint.gr

    Χαιρετώ την υπέροχη παρέα!!! Άλλο ένα θύμα του mobilepoint εδώ!!! 🤪 Να ζητήσω προκαταβολικά συγγνώμη από τους παλιούς του φόρουμ για την ηλίθια πράξη μου, να παραγγείλω από το μαγαζί αυτό. Αλλά δυστυχώς υπάρχουμε κι εμείς οι "βλάκες" που δουλεύουμε 14 ώρες τη μέρα, έχουμε γυναίκα και παιδιά, και δεν μπορούμε να διαβάζουμε όλη μέρα φόρουμ για να είμαστε ενημερωμένοι. Συγνώμη και πάλι... Στο δια ταύτα...Παρήγγειλα 29/4 ένα P30 pro αρχική 505€ με απαλλαγή ΦΠΑ...την ίδια στιγμή και άλλα μαγαζιά στο best είχαν το κινητό στα 515-535, οπότε η τιμή δεν μου φάνηκε υπερβολικά χαμηλή σε σχέση με άλλους. Απλά επέλεξα το κατάστημα αυτό επειδή δεχόταν να πουλήσει με απαλλαγή ΦΠΑ και μου έδωσε τιμή 407€... Οι μεγάλες αλυσίδες έχουν το κινητό στα 900€ οπότε δεν νομίζω να ρίσκαρα τα λεφτά μου για 20,30 ή 50€ που κοροϊδεύουν κάποιοι "παλιοί" εδώ μέσα...Επίσης παράδοση 4-10 μέρες... Έστειλα και εγώ μέιλ για ακύρωση την Τρίτη 12/5 και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα, επίσης πήρα τηλ και τον μπαρμπαΓιώργο χθες, αλλά δεν απάντησε...Σήμερα του έστειλα και στο viber αλλά δεν απάντησε ακόμα... Ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα, οπότε αύριο θα πάρω τηλέφωνο στην τράπεζα για ακύρωση.
  • Δημιουργία νέου...