-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
57 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
acinonyx's Achievements
-
Μια quick and dirty λύση είναι με ένα βοηθητικό πίνακά άπου με vlookup το όνομα του μήνα θα βρίσκεις τον αριθμό του μήνα. Ενναλακτικά μέσα στην εξίσωση =DATEVALUE("1-"&VLOOKUP(A2;{"ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ"\1;"ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ"\2;"ΜΑΡΤΙΟΣ"\3;"ΑΠΡΙΛΙΟΣ"\4;"ΜΑΙΟΣ"\5;"ΙΟΥΝΙΟΣ"\6;"ΙΟΥΛΙΟΣ"\7;"ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ"\8;"ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ"\9;"ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ"\10;"ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ"\11;"ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ"\12};2;0)&"-"&C3) To τελευταίο βήμα είναι να κάνεις format την ημερομηνία στη μορφή που θέλεις
-
Ένας γρήγορος τρόπος: Επιλέγεις όλο το range με τα στοιχεία και μετά: Conditional Formating -> Highlight Cell Rules -> Duplicate Values
-
https://www.youtube.com/user/ExcelIsFun Το καλύτερο κανάλι για excel. Έχει playlists για όλα τα επίπεδα και για τα περισσότερα θέματα του excel (δεν έχει VBA που έτσι και αλλιώς δεν θα τη συνιστούσα για αρχή) O εκπαιδευτή είναι απλά εξαιρετικός, του αρέσει αυτό που κάνει και το μεταδίδει μέσα από το μάθημα.
-
Passwords και usernames σε βάση ? Λίγο επικίνδυνο μου ακούγεται. Έχεις κοιτάξει να χρησιμοποιήσεις κάποιον password manager καλύτερα?
-
Σε μια formula στο κελί C13 =INDEX(A2:A9;MATCH(C12;OFFSET(A2;0;MATCH(C11;B1:L1;0);5;1);0)) με Exact match (εάν δεν βρίσκει και τις δύο τιμές θα φέρνει Ν/Α)
-
Έχεις ξεχάσει μια παρένθεση αμέσως μετά το IF και άλλη μια στο τέλος =IF((F492+G492)/L492<0;0;(F492+G492)/L492) κατά τα άλλα μια χαρά δουλεύει
-
Στο δεύτερο Sheet το ΑΦΜ είναι σε text?
-
Εναλλακτικά χωρίς macro θα μπορούσε να το κάνεις απλά με ένα named range Επιλέγεις όλα τα κελιά που θες να σβήνουν και τους δίνεις ένα όνομα.(είτε συνεχόμενα είτε μεμονωμένα) Έπειτα κάθε φορά που θα θέλεις να τα σβήσεις επιλέγεις το named range και τα κάνεις delete.
-
Σωστά μια "καλή" εταιρεία δεν "τιμωρεί" ποτέ τον πελάτη, τον "επιβραβεύει". Είναι ακριβώς το ίδιο και εντελώς διαφορετικό ταυτόχρονα. Σε κάθε περίπτωση επειδή είναι θεωρώ πως είναι άπειρα τα χαρτιά που ξοδεύονται και τα δέντρα που κόβονται άδικα, δεν θεωρώ πως έχει νόημα να μπει κάποιος στη διαδικασία να χρεώνει την κάθε εταιρία με 1 ευρώ παραπάνω απλά και μόνο για να την τιμωρήσει (που στο κάτω κάτω στο τέλος πάλι ο ίδιος θα το πληρώσει γιατί η εταιρεία θα το περάσει στο κόστος της).
-
Χρησιμοποιώ αυτό: http://www.avery.com/avery/en_US/Templates-%26-Software/Avery-DesignPro-for-PC.htm Εχεί περισσότερες επιλογές και θεώρω πως είναι καλύτερο από το Word
-
Επιλέγεις ολόκληρη τη στήλη και με δεξί click σου βγάζει επιλογή για Insert column. Στο κελί Α2 θα βάλεις τη formula που σου έγραψα (=IF(C2<>"";B2&B3;A1&2)) και θα την αντιγράψεις προς το κάτω.
-
Αν και συμφωνώ και εγώ πως καλύτερο είναι να τα έχεις όλα σε μια γραμμή, εναλλακτικά έχω να προτείνω: Αρχικά βάζεις μια στήλη (στο τέλος μπορείς να την κάνεις hide ή να τη σβήσεις) μπροστά από τη στήλη Ονομετεπώνυμο και εκεί βάζεις τη formula: =IF(C2<>"";B2&B3;A1&2) Υποθέτω πως στη στήλη Α.Μ. υπάρχουν στοιχεία μόνο για τον μισθωτό και το αντίστοιχό κελί για τον πατέρα θα είναι κενό. Ύστερα το κάνεις sort.
-
Έχει ήδη αναφερθεί σε προηγούμενα posts στον Βασιλόπουλο για προϊόντα Kraft αξίας €12 παίρνεις δωροεπιταγή €6 (προσφορά φυλλαδίου) και επίσης παίζει 20% σε σοκολάτες και 25% σε μπισκότα (μέχρι και το Σάββατο). Αυτό που θέλω να προσθέσω είναι πως αυτά μέχρι και σήμερα θα συνδυάζονται μια χαρά στα μπισκότα Oreo και στις σοκολάτες Παυλίδη (στις κουβερτούρες σίγουρα γιατί το λέει, για τις άλλες δεν ξέρω).
-
Έχω την αίσθηση πως κοιτάς σε λάθος κατεύθυνση. Το Excel είναι πρόγραμμα λογιστικών φύλλων ενώ αυτό που εσύ χρειάζεσαι είναι μια βάση δεδομένων. Όπως είπε και ο eMike αφού τα δεδομένα σου είναι της ίδιας μορφής μπορούν να μπουν όλα μαζί, αλλά να μπουν σε βάση δεδομένων. Όσο και αν δεν μου αρέσει η Access νομίζω πως για αυτό που θες θα κάνεις χαρά τη δουλεία σου. Απλά κανείς όλα τα sheets import* σε ένα table και με ένα απλό query βρίσκεις ότι θες. Το Excel μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν βάση δεδομένων, όχι όμως με τέτοιο όγκο. Αποφεύγω να βάζω πάνω από 40,000 γραμμές σε ένα φύλλο και ούτε που θα πλησίαζα τα 90 sheets σε ένα file!!! Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω οι νεώτερες εκδόσεις μπορούν, αλλά εγώ και πάλι θα το απέφευγα. *Για να κάνεις εύκολα import και τα 90 sheets ταυτόχρονα δες εδώ. Τέλος, και για την ιστορία αυτό που ζητάς θα μπορούσε να γίνει με VBA και σε excel όμως θα ήταν πολύ πιο πολύπλοκο και χρονοβόρο από τη λύση της Access.
-
=IF(ISERROR(LEFT(A1;FIND("(";A1)-2));A1;LEFT(A1;FIND("(";A1)-2)) όπου Α1 το κελί του ονόματος.