Προς το περιεχόμενο

spy_vlsi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    408
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από spy_vlsi

  1. Επιστράφηκαν και σε εμένα τα χρήματα προς το τέλος της περασμένης εβδομάδας. Ελπίζω να ξεμπερδέψετε όλοι σύντομα
  2. Με ενημέρωσαν κι εμένα προχθες, μετά από 1.5 βδομάδα, ότι πλέον μπορώ να βγάλω τα χρήματα. Εχω επιλέξει revolut και περιμένω να φανούν. Φαίνεται ότι θα τελειώσει το μαρτύριο.
  3. Εμένα μου απαντάνε με συχνότητα 1 φορά στη 1 εβδομάδα κατοπιν reminders. Έχουν κουράσει αλλά δεν θα τους αφήσω
  4. Εγώ τους έστειλα τα αποδεικτικά από revolut, μετα μου ζήτησαν απόδειξη από Nord, την έστειλα και ακόμα περιμένω
  5. Ακόμα περιμένω κι εγώ μετά την αποστολή αποδεικτικών. Θα ενημερώσω εκ νέου αν έχουμε κάποια εξέλιξη
  6. Μου έστειλαν σήμερα email ότι μου ξεμπλόκαραν το λογαριασμό. Επίσης έστειλαν link Και μου ζήτησαν να ανεβάσω αποδεικτικά τις αγοράς μου. Ανεβασα screenshot και απόδειψη από τη revolut. Αντε να δουμε. Παραθέτω και το email τους: Your account was blocked because our system suspects fraud. I unblocked your account for login, but you can't withdraw your cashback at the moment. In order to unlock the payout option, we need your help. For rechecking the case invoice and payment confirmation of your order are needed, please upload them here. After the documents has been checked and everything seems to be ok, your account will be fully unblocked. After that you can withdraw your Cashback via bank transfer.
  7. Καλησπέρα. Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω μηνύματα θα πω κι εγώ τη δική μου περίπτωση. Εγώ για το withdraw έβαλα revolut. Μου είπε ότι είναι οκ μετά από 2 μέρες. Δεν μου ήρθε κανένα email πληρωμής, ενώ στο site έγραφε όλα καλά και από τότε το acc μου είναι blocked. Εχω στείλει εδω και μια εβδομάδα στο support δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση. Αντε να δούμε αν θα δούμε και ποτέ ξανά μπλέξιμο με shoop
  8. Πήρα το συγκεκριμένο power station σε προηγούμενη προσφορά. Παρακάτω το ελλάτωμα που έχει και η απαντηση του support: Ζήτημα: παρατήρησα ένα πρόβλημα. Κάθε ~8m 32s η οθόνη ανάβει για περίπου 1-2 λεπτά και με ενημερώνει για την υπολειπόμενη μπαταρία και τον εναπομείναντα χρόνο. Μετά από αυτό σβήνει και ανάβει ξανά μετά από 8m 32s. Σε 2 ημέρες η μπαταρία έχασε 2% μόνο από αυτό, χωρίς καμία χρήση. Επίσης η εφαρμογή ALLPOWERS δεν βρίσκει τη συσκευή Απάντηση απο support (σε μετάφραση): Το συχνό άναμμα της οθόνης μπορεί να είναι ο μηχανισμός αυτοελέγχου του προγράμματος και δεν θα επηρεάσει τον σταθμό ισχύος. Η απώλεια χωρίς φορτίο ενός σταθμού ισχύος είναι συνήθως γύρω στα 10-18W, η οποία είναι επίσης φυσιολογική. Ωστόσο, θα θέλαμε να κανονίσουμε μια αντικατάσταση για εσάς, εάν εξακολουθεί να σας ενοχλεί. Εχω ζητήσει να με ενημερώσουν για το κόστος αντικατάστασης (αν υπάρχει) και αναμένω. Γενικα το έχουν κι α΄λλοι το ίδιο πρόβλημα. Video review: https://www.youtube.com/watch?v=70qVoMcW9UU (δείτε στα σχόλια) Επίσης, μου ήρθε με εντελώς άδεια μπαταρία. Το φόρτισα και 100% και έκανα και reset αλλά δεν επανήλθε ποτέ.
  9. Καλησπέρα, μια προσφορά εν όψει Black Friday από μια εταιρεία γνωστή στο εξωτερικό που ήρθε στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες. Περιγραφή από το ίδιο το Site: Τι είναι το 1+1 Mix & Match; Το 1+1 Mix & Match είναι από τις δημοφιλέστερες ενέργειες της Holland & Barrett! Εάν αγοράσεις ένα προϊόν θα πάρεις το 2ο δώρο! Παίρνεις δώρο αυτό που θα έχει μικρότερη αξία, οπότε αντίστοιχα μπορείς να διαμορφώσεις έτσι τις αγορές για να κερδίσεις περισσότερα! Τι μπορώ να βρω στη Holland & Barrett την Black Friday; Στη Holland & Barrett θα μπορείς να βρεις φέτος Black Friday Τιμές σε προϊόντα για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου, να βοηθήσεις το πεπτικό σου σύστημα, τις αρθρώσεις σου, προϊόντα για τη γυναικεία Υγεία όπως και για τον ύπνο και την ηρεμία! Όπως λέμε όμως πάντα θα πρέπει να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό υγείας καθώς τα συμπληρώματα διατροφής δεν υποκαθιστούν δεν υποκαθιστούν μια συνήθη δίαιτα. https://www.hollandandbarrett.gr/black-friday/
  10. Αυτό γίνεται. Οι δίπλοι δρόμοι έχουν οπτική
  11. Σπίτι στο κέντρο του Ίλιον Αττικής και δεν πιάνω πάνω από 24 από καμιά εταιρεία. Ούτε τα βασικά σε αυτή τη χώρα
  12. Ναι έχεις δίκιο. Θα το προσθέσω και στα σχόλια
  13. Θα κάνω σήμερα αίτηση για ψηφιακό. Θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.
  14. Θα το δω γιατί Εγώ είμαι ενοικιαστής. Μπορώ να την κάνω εγώ ή πρέπει να γίνει από τον ιδιοκτήτη;
  15. Κατάλαβα. Εννοείται δεν το έχω πειράξει. Εγώ πέρυσι δεν βρισκόμουν στο σπίτι. Πριν 1 χρόνο ακριβώς το νοίκιασα. Είναι σωστό να σε χρεώσουν με καταναλώσεις του προηγούμενου; Πήγα πίσω στο ιστορικό λογαριασμού και οι μετρήσεις έχουν σταματησει από 01/2023. κατι μου λέει ότι θα πονέσω
  16. Όποιον έχω ρωτήσει την ίδια ευχή μου δίνει 😂 Ευχαριστώ για την απάντηση. Αν περάσω το λογαριασμό στην κοπέλα μου που μένουμε μαζί και βάλω εκείνη να κάνει τη δήλωση παίζει να την γλιτώσουμε λέγοντας ότι τώρα μπήκε αυτή στο σπίτι (μιας και αλλάξαμε και το ενοικιαστηριο) και το διαπιστωσε;
  17. Καλησπέρα στο forum. Εδω και κάποιους μήνες, παρατήρησα μιας και κάνω self metering πως ο μετρητής της ΔΕΗ έχει κολλήσει. Στο ενδιάμεσο έχουν περάσει για την εκκαθάριση από ΔΕΔΔΗΕ. Επίσης η μολυβοσφαγιδα είναι ανέγγιχτη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχω αρνητικό λογαριασμό για κάποιους μήνες. Να προχωρήσω με δήλωση βλάβης; αν δεν το κάνω τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό;
  18. Καλησπέρα σας, ενδιαφέρομαι για την αγορά κλιματιστικού κατά προτίμηση Daikin. Σε επίσκεψη σε τοπικό κατάστημα μου πρότειναν το παρακάτω https://www.skroutz.gr/s/36306082/Daikin-Siesta-Sensira-Pro-ATXF35D-ARXF35D-Κλιματιστικό-Inverter-12000-BTU-A-A.html είναι κάποιος κάτοχος αυτού; επίσης διαβάζω ότι πλέον τα περισσότερα είναι made in turkey. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το μάθω πριν το παραγγείλω; με μια αναζήτηση στο google δεν βρήκα κάποια σχετική πληροφορία
  19. λογικά δεν χρειάζεται κάτι γραπτό. Πάρε τους τηλ άλλη μια φορά, πες τους οτι θα απευθυνθείς στο συνηγορο του καταναλωτή ή ΕΕΤΤ και θα ζητήσεις τα ηχογραφημένα. Φίλος στην ίδια κατάσταση μ εσένα, αλλά στη Vodafone, έκανε το παραπάνω και την επόμενη μέρα το έκοψαν χωρίς χρέωση χωρίς τίποτα. Εχει παραγίνει το κακό με τις εταιρείες επικοιωνίων στην Ελλάδα
  20. spy_vlsi

    Smart Home

    Καλησπέρα στην παρέα, ενδιαφέρομαι να κάνω smart των θερμοσίφωνα του σπιτιού μέσω του ηλ. πίνακα. Γνωρίζω το setup με το sonoff (ή και ρελέ) αλλά εντόπισα στον καυκά το παρακάτω και το σκέφτομαι μιας και είναι κάτι επώνυμο. https://www.kafkas.gr/aftomatismos-ktiriou/ylika-kleiston-protokollon/yliko-ragas/rele/geyer-rele-ischyos-ragas-smart-wifi-16a-230vac-1no_302119/ μου αρκεί αυτό για να πετύχω το σκοπό μου, δηλαδή να βγάλω τον παλιο διακόπτη και να βάλω αυτό; αυτο απ΄ οτι καταλαβαίνω δεν έχει manual λειτουργία αν δεν θέλεις να τον ανάψεις μέσω wifi. επίσης είναι υποχρεωτικο και κάτι τέτοιο https://www.kafkas.gr/ilektrologiko-yliko/iliko-ragas/cheirismos/rele-ragas/rele-ragas-230v/schneider-electric-2-rele-ischyos-ragas-25a-230vac-2no_159403/ και αν ναι γιατί;
  21. Καλησπέρα. Διάβασα λίγες σελίδες πίσω αλλά δεν βρήκα απάντηση. Αν κάνω μεταφορά από revolut σε λογαριασμό μισθοδοσίας στην Πειραιώς θα μου κρατήσει προμήθεια; πάντα για το ίδιο νόμισμα
  22. Already done. Απ την αρχή εβγαζε.Δεν νιώθει με τίποτα. Σ ευχαριστώ πολύ πάντως. Upd: τώρα μου βγάζει την κάρτα, πατάω να πληρώσω και δεν ολοκληρώνεται η συναλλαγή με error 4. Upd 2: Με κλειστο vpn, μπήκα από την εφαρμογή. Gpay και σεταρα την κάρτα. Μετά την πήρε επιτυχώς μέσα στο Disney χωρίς vpn
  23. Μέσα στο play store όλα λίρες. Στην εφαρμογή log in με σωστά credentials. Στο playstore έχω Curve. Αν κλείσω το vpn μου λέει ότι ο τρόπος πληρωμής δεν είναι για τη χώρα μου
  24. 1.Φτάσαμε στην οθόνη με την λίρες. 2.Βάζουμε curve με τουρκική διεύθυνση στο play store. 3.ανοιγουμε vpn και μπαίνουμε να πληρώσουμε 4.error on our side. Δεν θα γίνει ποτέ
  • Δημιουργία νέου...